Lost

Der Rest...
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Coyote hat geschrieben:Und das da ist SEIN DeLorean!? :D

Bild
inkl. flux-kompensator!!! :D
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

biff tannen!!!??? :eek: :eek:
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

LORAINE!!!!! :o

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

3. Folg

Beitrag von Riesespächt »

Hell Yeaahh!!! Wenn das nit wiederemol e Prätscherfolg gsi isch....

Spoiler:
"Put the gun down, Widmore" - wow!!

Im Desmond si Junge heisst Charlie! hehhe

Und no viiiel viiiel mehr... :D

I weiss jetzt gläb au vo wo sich dr Widmore und dr Mr. Paik kenne.. he-he

Edit: Heilige Scheisse!!! Mir isch grad e Lichetli uffgange. Dä heisst nit per Zuefall Charlie!!! Mit dene ganze Zitverschiebige isch das jo guet möglich und isch dr Charlie nit nur mit sim Brueder und Mueter uffgwachse?? hmmm muess go penne...morn luegi noch

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Ich glaube nicht, dass Desmonds Sohn Charlie der gleiche Charlie ist. Er heisst wohl so, weil sich Charlie damals in der Unterwasser-Basis geopfert hat und noch mit Penny kommuniziert hat.

Schade, dass es wieder eine Woche geht bis zur nächsten Folge.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Admin hat geschrieben:Ich glaube nicht, dass Desmonds Sohn Charlie der gleiche Charlie ist. Er heisst wohl so, weil sich Charlie damals in der Unterwasser-Basis geopfert hat und noch mit Penny kommuniziert hat.

Das isch natürlich noheliegend, aber i ha glich sone Gfühl. Warte mrs ab hehe.

Dr Richard isch minere Meinig noch uff dr Insle gebore!!! Nur er!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Admin hat geschrieben:Ich glaube nicht, dass Desmonds Sohn Charlie der gleiche Charlie ist. Er heisst wohl so, weil sich Charlie damals in der Unterwasser-Basis geopfert hat und noch mit Penny kommuniziert hat.

desmonds sohn ist charles widmore-hume! :D
Basel ai Liebi!!!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:desmonds sohn ist charles widmore-hume! :D
öööh du Lost-Noob, denn wär d Penny im Widmore si Mueter und er wär glichzittig ihre Vater. Das goht denn wieder aber mini Jacob-gits-gar-nit-Theorie zellt nit.

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ich find die Serie langsam miehsahm, goht's nur mir so?

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Ich find die Serie langsam miehsahm, goht's nur mir so?
Jetzt kriegsch mol ändlich Antworte anstatt neui Frooge, finds grad superspannend. Natürlich, sisch alles no e chli schreger worde, aber das findi nit unbedingt negativ, irgendwie mien si das Ganze jo erkläre und jetzt wird langsam alles klarer und macht Sinn. Wenn de denn no irgendwie uff menoffaith.de chli gohsch go läse, denn weisch grad no e paar Sache meh, wode sälber gar nit druffkunnsch, also nei, ich finds nit miehsam :)
(Kas aber verstoht, dass es nit jedermanns Sache isch)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Ich find die Serie langsam miehsahm, goht's nur mir so?
Mol abwarte wie sich das entwicklet...aber i dänk es isch die richtig Richtig, dass langsam Frooge beantwortet wärde und es nimmt sich au schön Zyt defür.
Isch no lang nonig usglutscht. S einzige was mi närvt, dass plötzlich immer neui Bewohner uftauche uf dr Insle, wo abgstürzt sind, aber 3 Staffle lang kei einzigs mol gseh hesch... :D

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

War ich der einzige, der in Ellie...
Daniel Faradays Mutter gesehen hat bzw. die mysteriöse Ms. (Eloise) Hawking für seine Mutter hält?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

salatsauce hat geschrieben:War ich der einzige, der in Ellie...
Daniel Faradays Mutter gesehen hat bzw. die mysteriöse Ms. (Eloise) Hawking für seine Mutter hält?
Rächt hesch! Zytlich passts jo au... und vorallem au d Reaktion vom Charles/Desmont gspröch wäge dr Adrässe vo dr alte... ;)

Malinalco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malinalco »

Pascilicious hat geschrieben:Mol abwarte wie sich das entwicklet...aber i dänk es isch die richtig Richtig, dass langsam Frooge beantwortet wärde und es nimmt sich au schön Zyt defür.
Isch no lang nonig usglutscht. S einzige was mi närvt, dass plötzlich immer neui Bewohner uftauche uf dr Insle, wo abgstürzt sind, aber 3 Staffle lang kei einzigs mol gseh hesch... :D
Meinsch die sogenannte Redshirts? Wenn jo, denn a) ischs halt eifach dramaturgisch nötig ;-) und b) sötte mit dem agriff jetzt würgli nümm vill no lebe ;) Aso Sawyer, Locke, Rose, Bernard sind no vo de ursprüngliche uf dr insel, gar nümm eso viel ;)

Und die andere sind weg de zitreise uf dr insel ;) )

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

salatsauce hat geschrieben:War ich der einzige, der in Ellie...
Das wird wohl so si. Was mi e chli dra stört isch aber, dass er doch sini Mueter würd erkenne und nit sage "du glichsch öbberem", oder? Ha's au dänkt sisch si Mueter wosi grad so irgendwelchi komische Sache am Zeichne isch.

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

Riesespächt hat geschrieben:Das wird wohl so si. Was mi e chli dra stört isch aber, dass er doch sini Mueter würd erkenne und nit sage "du glichsch öbberem", oder? Ha's au dänkt sisch si Mueter wosi grad so irgendwelchi komische Sache am Zeichne isch.
Ich glaube er hat sie schon erkannt. Er sagt ja:"You look like someone I used to know". Daraufhin sagt sie:"What, someone other than the girl you just confessed your love to? Aren't you a romeo?". Dann er:"Far from that, believe me." Oder irgendwie so.
Seine Antwort macht schon Sinn, wenn man davon ausgeht, dass sie eben seine Mutter ist.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

salatsauce hat geschrieben:Ich glaube er hat sie schon erkannt. Er sagt ja:"You look like someone I used to know". Daraufhin sagt sie:"What, someone other than the girl you just confessed your love to? Aren't you a romeo?". Dann er:"Far from that, believe me." Oder irgendwie so.
Seine Antwort macht schon Sinn, wenn man davon ausgeht, dass sie eben seine Mutter ist.
Isch guet möglich. Denn het er also sini Versuechsratte nach sinere Muter bennent, wie härzig :)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Malinalco hat geschrieben:Meinsch die sogenannte Redshirts? Wenn jo, denn a) ischs halt eifach dramaturgisch nötig ;-) und b) sötte mit dem agriff jetzt würgli nümm vill no lebe ;) Aso Sawyer, Locke, Rose, Bernard sind no vo de ursprüngliche uf dr insel, gar nümm eso viel ;)

Und die andere sind weg de zitreise uf dr insel ;) )
Ahh nennt d "lost-community" die lüüt redshirts? haha... okaaaaay....
Naja z.B. dä Typ bi E02 wo die ganz zyt gmotzt het und plötzlich e Pfiel im Hals ka het... hrhr... die andere isch mr klar, wäg dr Zytreise... i mein natürligg die wo bim Oceanic flug abgstürzt sind...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Riesespächt hat geschrieben:Das wird wohl so si. Was mi e chli dra stört isch aber, dass er doch sini Mueter würd erkenne und nit sage "du glichsch öbberem", oder? Ha's au dänkt sisch si Mueter wosi grad so irgendwelchi komische Sache am Zeichne isch.
Naja, me muess bedänke, dass d Muetter wohl 50 Joor jünger isch als jetzt...und är sie wohl no nie so jung in ächt gseh het ;)
Aber uf dr andere site... die Frau wo dörte totkrank an dr Maschine ghängt het und vom Desmond bsuecht worde isch, het jo nit grad wie 70 usgseh, falls sie DIE Ellie isch... capiche? hehe

Malinalco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malinalco »

redshirts kommt vom startrek:

Nebencharaktere ohne Namen, die mitkommen, damit es nach einer grösseren Gruppe aussieht. (weil es ja nicht nur 3 leute sein können), die man dann aber sterben lassen kann ;)

Hat glaube ich boone mal so erklärt, in einer episode ;) )

Ja, sieht wirklich so aus als ob ellie = faradays mutter = Mrs Hawking,

aber ich hoffe, dass mindestens eine der = nicht stimmt, wär sonst ja irgendwie nicht lost

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Pascilicious hat geschrieben:Naja, me muess bedänke, dass d Muetter wohl 50 Joor jünger isch als jetzt...und är sie wohl no nie so jung in ächt gseh het ;)
Aber uf dr andere site... die Frau wo dörte totkrank an dr Maschine ghängt het und vom Desmond bsuecht worde isch, het jo nit grad wie 70 usgseh, falls sie DIE Ellie isch... capiche? hehe
Das isch nit die glichi Frau oder!? Das sin 2, Eloise "Rattengirl" Hawking (die Alt) und die wo uffem Bett ligt isch s Versuechstier vom Daniel gsi, die heisst Teresa Spencer oder so. Heisst natürlich wiederum au nit viel, do si jo alli amigs mol schnäll dr Name wächsle (Michael/Kevin, Locke/Bentham, Ben/Henry), aaaaaber meinsch dä macht Versuech an sinere eigene Mueter?

Und wägem wiederkenne: Würde dir euri Mietere nit erkenne wenn si 20 oder so wäre?? Ich glaub scho. Ok s ka natürlich si, dass er kei grossartige Kontakt zu ihre kha het, aber wieso sött er denn dr Des zu einere schicke woner nit wirklich kennt? brrrrrrrrrrrrr macht für mi no kei grosse Sinn das Ganze.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Malinalco hat geschrieben:Nebencharaktere ohne Namen, die mitkommen, damit es nach einer grösseren Gruppe aussieht. (weil es ja nicht nur 3 leute sein können), die man dann aber sterben lassen kann ;)
Dä wo gnärvt het, dasch dr Frogurt gsi, aka Neill. Dä isch scho lang drbi, in de Missing-Pieces hets doch ei Folg woner im Hurley d Libby will strittig mache......"it's Neill-Time" :D

Kanonefueter halt...

He aber do fallt mr no i, dr Widmore isch e rächti Dräcksau, eigentlich nüt neus, aber wo si d Juliette und dr Sawyer (?) finde, will er ihre grad mol d Hand abhaue zum unterstriche, dass sis ärnscht meine. Nit grad zimperlich.

Edit, paar Froge no: I glaub bald taucht mol no dr Mr. Paik uff dr Insle uff. Was weiss d Sun? Wieso will si dr Ben kille? Wägem Tschintsööötschin? Rache?
Isch es möglich, dass die "Untote" wie dr Christian Sheppard, eifach in dr Zit umereise, wie unseri Losties? Das würd erkläre wieso immer plötzlich neume öbber ufftaucht und wieder verschwindet. Wie me bim Träffe vom Hurley/Charlie seht, sin die jo schienbar ächt, dr Hurley kriegt ömmel e Gläbber.
Nämme mr emol a, Mrs. Hawking = Ellie = Mueter vom Dan; Dan trifft Ellie, Dan schloft mit Ellie, Ellie wird schwanger. Denn isch jo dr Dan si eigene Vater!? Und jetzt söll mr ein erkläre wieso das nit goht. (Usser dass alli Babies stärbe, oder het's grad mit däm öpis ztue?)

I hätt no meh Froge... z.B. sehmer emol die 4-Zechestatue?? Oder die geile Sieche wo si baut hän? Das Zitrad wo si in dr 1. Folg finde, das schient jo scho megalang dört t'si. Abartig!!

Malinalco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malinalco »

Riesespächt hat geschrieben:Nämme mr emol a, Mrs. Hawking = Ellie = Mueter vom Dan; Dan trifft Ellie, Dan schloft mit Ellie, Ellie wird schwanger. Denn isch jo dr Dan si eigene Vater!? Und jetzt söll mr ein erkläre wieso das nit goht.
Whatever happened, happened!

DVrgangeheit cha me nit ändere, will sie scho passiert isch. Und au wenn me se würd ändere, wäri das kei änderig, wills jo so scho passiert isch. ;)

Das schliesst natürlich nit us, dass me nit dr eigeni vater cha si, aber wenn, denn wärs nüt komischs... ;) und ehrlich gseit, wär das disney-niveau, oder showtime oder sf oder so, aber nit abc ;)

Was übrigens wohrschinlicher wär, isch das dr neugeborini charly widmore (-hume: aso s chind vom dessi und dr penny, mir wüsse jo nit, öb die ghürote hend) unsere altbekannte Charles Widmore senior isch. Wieso suscht sött me die geburt zeige? fändi aber genau so doof. (will denn wär dr widmore dr sohn vo sinere tochter ;) )

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

Riesespächt hat geschrieben:Dä wo gnärvt het, dasch dr Frogurt gsi, aka Neill. Dä isch scho lang drbi, in de Missing-Pieces hets doch ei Folg woner im Hurley d Libby will strittig mache......"it's Neill-Time" :D

Kanonefueter halt...

He aber do fallt mr no i, dr Widmore isch e rächti Dräcksau, eigentlich nüt neus, aber wo si d Juliette und dr Sawyer (?) finde, will er ihre grad mol d Hand abhaue zum unterstriche, dass sis ärnscht meine. Nit grad zimperlich.

Edit, paar Froge no: I glaub bald taucht mol no dr Mr. Paik uff dr Insle uff. Was weiss d Sun? Wieso will si dr Ben kille? Wägem Tschintsööötschin? Rache?
Isch es möglich, dass die "Untote" wie dr Christian Sheppard, eifach in dr Zit umereise, wie unseri Losties? Das würd erkläre wieso immer plötzlich neume öbber ufftaucht und wieder verschwindet. Wie me bim Träffe vom Hurley/Charlie seht, sin die jo schienbar ächt, dr Hurley kriegt ömmel e Gläbber.
Nämme mr emol a, Mrs. Hawking = Ellie = Mueter vom Dan; Dan trifft Ellie, Dan schloft mit Ellie, Ellie wird schwanger. Denn isch jo dr Dan si eigene Vater!? Und jetzt söll mr ein erkläre wieso das nit goht. (Usser dass alli Babies stärbe, oder het's grad mit däm öpis ztue?)

I hätt no meh Froge... z.B. sehmer emol die 4-Zechestatue?? Oder die geile Sieche wo si baut hän? Das Zitrad wo si in dr 1. Folg finde, das schient jo scho megalang dört t'si. Abartig!!
Diese "Untoten" auf der Insel (Eko's Bruder, Christian Shepherd, Hurleys Freund Dave, das Pferd, das Kate sieht) sind glaube ich alles Gestalten, die das Rauchmonster annimmt.
u2022 Die Producer Damon und Carlton bestätigten im Special "The Answers", dass das Monster für die Visionen / Erscheinungen von Christian Shephard, Walt, das schwarze Pferd und vermutlich auch die anderen (Yemi, etc.) verantwortlich ist. Das Monster kann Erinnerungen lesen und diese dann manifestieren. Wie dies funktioniert und was das Monster ist, wurde nicht gesagt.
Denke die Statue sehen wir (hoffentlich) wieder, zumal ja bei Lost nichts einfach "zufällig" erscheint.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Malinalco hat geschrieben:redshirts kommt vom startrek
Ah ok, bi voll dr Star Trek Gegner.... ehhehe... aber merci für d Erklärig.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Riesespächt hat geschrieben:Das isch nit die glichi Frau oder!? Das sin 2, Eloise "Rattengirl" Hawking (die Alt) und die wo uffem Bett ligt isch s Versuechstier vom Daniel gsi, die heisst Teresa Spencer oder so. Heisst natürlich wiederum au nit viel, do si jo alli amigs mol schnäll dr Name wächsle (Michael/Kevin, Locke/Bentham, Ben/Henry), aaaaaber meinsch dä macht Versuech an sinere eigene Mueter?
Hmmm ok das sind also zwei verschiedeni Fraue... die jung Elie vo 1952 (wo uf dr Insle isch) sött also, mol agnoh, d Muetter vom Daniel. Aber wie gseht die den us in "alt"? Ahhhh isch das die wo in dr vorletschte Folg uftaucht isch, am Schluss?

Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Coyote »

Riesespächt hat geschrieben:I hätt no meh Froge... z.B. sehmer emol die 4-Zechestatue?? Oder die geile Sieche wo si baut hän? Das Zitrad wo si in dr 1. Folg finde, das schient jo scho megalang dört t'si. Abartig!!
Am Ende stellt sich womöglich raus dass es sich bei der Insel um Atlantis handelt (wurde in manchen Foren ja schon gemutmasst). :o
Hoffe aber nicht dass DAS die Erklärung der Inselmysterien ist!

So nebenbei habe ich wie viele die Theorie dass Jakob und das Rauchmonster Der- bzw. Dasselbe sind. Und das Claire tot ist glaube ich seit ihrem Auftritt in Kates Traum auch. Sie wäre sonst wohl die erste noch lebende "Erscheinung" im Laufe der kompletten Serie.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

I Chum NÜÜÜÜÜÜm Druss!!!!! Hahahahha...

Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Coyote »

Pascilicious hat geschrieben:Ahhhh isch das die wo in dr vorletschte Folg uftaucht isch, am Schluss?
Jep, dieselbe die ja auch Desmont schon bei seiner "Zeitreise" in Staffel 3 erklärt hat dass man Geschehnisse wie z.B. den unausweichlichen Tod von Charlie nur beeinflussen aber letztlich nicht ändern kann.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Malinalco hat geschrieben:Whatever happened, happened!

DVrgangeheit cha me nit ändere, will sie scho passiert isch. Und au wenn me se würd ändere, wäri das kei änderig, wills jo so scho passiert isch. ;)
Das bedütet jo eigentlich, dass alles was mir unter Gegewart verstöhn eigentlich scho Vergangeheit isch und somit alles (mehr oder weniger) vorbestimmt isch. Frogt sich wo oder wenn denn die u201Erichtigiu201C Gegewart wär? Kunnt gläb e chli druff a us wellere Perspektive me das Ganze betrachtet. S würd au bedüte, dass me gar kei Angscht miesst ha, wenn me weiss, dass me in dr Zuekunft no läbt.

Villicht isch dr Witz am Ganze au, dass me uff dr Insle unter bestimmte Umständ ebe ind Vergangeheit ka igriffe, das wär e deftige Grund worum si so begehrt isch. Für dr Desmond zelle jo schiens d u201ERulesu201C nit, er isch u201Euniqueu201C und u201Especialu201C.

Wieso isch dr Widmore eigentlich spöter so mächtig und rich? Villicht het ers wie dr Biff Tannen in Back to the future gmacht hehehe. Het dä nit im Lotto bschisse ka? Lottou2026Hurleyu2026.du2019Zahleu2026.Daveu2026. :eek: wär weiss, villicht gohts jo in die Richtig, dass alli wänn d Vergangeheit zu ihrne Gunschte beiflusse und das goht villicht mithilf vo dr Insleu2026.verruckti Gschicht...
salatsauce hat geschrieben:Diese "Untoten" auf der Insel (Eko's Bruder, Christian Shepherd, Hurleys Freund Dave, das Pferd, das Kate sieht) sind glaube ich alles Gestalten, die das Rauchmonster annimmt.
I ha nur gwüsst, dass dr Yemi, dr Dave und s Ross als Monschter bestätigt worde sin, vom Christian hani nüt gwüsst. S git jo no meh söttigi; Walt, die u201EKolleginu201C vo dr Juliet im Wald, dr Charlie, d Claire und sit neuschtem d Ana-Lucia. Aber s macht durchus Sinn. Ich würd denn no impliziere, dass s richtige Ross, wo dr Kate ihre Autounfall usglöst het, au scho s Monschter gsi isch und so ihres Schicksal u201Eumgleitetu201C het. (Kurskorrektur und so) S Gliche bim Dave; dä het drfür gsorgt, dass dr Hurley im Lotto gwünnt und denn alles Nochfolgende passiert.

Wobi dass dr Charlie s Monschter söll si, fallt mr irgendwie schwer zum glaubeu2026bim Christian und dr Claire au.
Coyote hat geschrieben:So nebenbei habe ich wie viele die Theorie dass Jakob und das Rauchmonster Der- bzw. Dasselbe sind.
Wow, ok: Dr Jacob bewegt sich frei vo u201ETime & Spaceu201C *, er ka sich in anderi Gstalte verwandle und so, ALLES kontrolliere, manipuliere oder zumindescht beiflusse. Denn kann er au no Mensche scanne, kennt ihri Wünsch und Träum. Was fählt em denn no damit er (so was wie) Gott isch? Ok, dr Satz wo au im Room 23 immerwieder zeigt wird: "God loves you as he loved Jacob", schliesst das grad emol us. :( :D

* "Only fools are enslaved by time and space" http://www.youtube.com/watch?v=KZmAz86uHq4

@ Pascilicious
Was kunnsch nit drus? Mrs.Hawking isch e umgekehrte Terminator us dr Zuekunft, wo in dr Vergangeheit uffrumt.

Ah no öpis zu dere Frau im Bett wo dr Desmond goht go bsueche: Me seht doch irgendneume e Foti mit em Faraday und ere Blondine woner umarmt, so wie die seht die im Bett doch us oder nit? Het eru2019s e chli übertriebe mit em u201EDokter-Spieleu201C?

Oje zum Glück kunnt nur 1 Folg pro Wuche....

Antworten