SChweiz prüft die Aufnahme von Guantanamo Insassen

Der Rest...
Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

Joker59 hat geschrieben:isch jo scho faschd e obama-phobie wo du do an dag legsch.

wieso bisch denn au so muff uf dä?

hesch ebbis gege afro-amerikaner?
nid gege afro-amerikaner, aber e allergie gege wältbeherschigs-messiase... dä kärl soll zerscht mol öpis wirklich entscheidends mache, bevor en alli in himmel juble... sone lager schliesse und alli gfangene amneschtiere ka jo jede, wenn er die type nochär ka wägschicke und se durch anderi staate überwache loh...

cha eifach die euphorie nid verstoh. au wenni mit zimlich wenigem iverstande bi wo dr herr bush gmacht het. mi läbe het er wenni ehrlich bi nid in eim aspäkt veränderet. usser dassi am färnseh und in de ziitige gseh oder liis, was alles schlimms uf dere wält passiert... obambam kann mich also auch nicht erlösen.
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Benutzeravatar
Joker59
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 722
Registriert: 13.08.2008, 19:00

Beitrag von Joker59 »

darken hat geschrieben:Deal! Guantanamo-Bay ghört denn natürlig zu Basel-Stadt. Denn hätti d Schwiz sogar e Meer :D :p
das vo wäge ferieziel guantanamo gsehni nid.

aber hey - mir hänn doch sone ziircher-problem :D

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

Joker59 hat geschrieben:das vo wäge ferieziel guantanamo gsehni nid.
wiso nid? kasch au sicher mit reka-cheques zahle! hoffi ämel!
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Benutzeravatar
Agent Orange
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5990
Registriert: 11.07.2006, 01:31
Wohnort: Dank Wessels nicht mehr in Basel!

Beitrag von Agent Orange »

Alge hat geschrieben:Guete Bricht über die 4 Guantamo-Häftling, wo vo Albanie (!) uffgnoh worde sin.

http://www.zeit.de/2009/02/Uiguren
Dört passe si au ane!
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Benutzeravatar
Mutter Theresa
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 370
Registriert: 13.12.2004, 19:14

Beitrag von Mutter Theresa »

Barty hat geschrieben: (c) Barty, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Warum hast du das in deiner Signatur? Deine Beiträge sind so schlecht, dass diese bestimmt niemand kopiert! (das hat nichts mit deiner Meinung zu tun sondern mit deinen Argumenten und deiner bescheidenen Ausrucksweise!)

darken
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 603
Registriert: 26.08.2005, 11:02

Beitrag von darken »

Riesespächt hat geschrieben:Hän dr eigentlich schomol gmekrt was füre Diplomat an mir verloregange isch! Praktischi Lösige Pro Friede und Vergniege. Verdammi!!!
Kasch jo immerno Uno-Generalsekretär Riesespächt

Joker59 hat geschrieben:aber hey - mir hänn doch sone ziircher-problem :D
:D :D :D

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

Mutter Theresa hat geschrieben:Warum hast du das in deiner Signatur? Deine Beiträge sind so schlecht, dass diese bestimmt niemand kopiert! (das hat nichts mit deiner Meinung zu tun sondern mit deinen Argumenten und deiner bescheidenen Ausrucksweise!)
soso? was kümmerst du dich dann überhaupt drum?
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Benutzeravatar
Joker59
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 722
Registriert: 13.08.2008, 19:00

Beitrag von Joker59 »

Barty hat geschrieben:nid gege afro-amerikaner, aber e allergie gege wältbeherschigs-messiase... dä kärl soll zerscht mol öpis wirklich entscheidends mache, bevor en alli in himmel juble... sone lager schliesse und alli gfangene amneschtiere ka jo jede, wenn er die type nochär ka wägschicke und se durch anderi staate überwache loh...
isch doch kai wunder wenn svolk in de usa jetzt enart e hype het. dursach vo dämm usflibbe vo de amis isch doch primär, dass dr bush gschichd isch. und do ka doch dr obama nyd derfyr. i glaub du muesch dir eins merke - au dr obama cha nid zaubere - svolk agiert mit ere eigedynamig wo eso nid schdüre kasch au wenndes wodsch.
cha eifach die euphorie nid verstoh. au wenni mit zimlich wenigem iverstande bi wo dr herr bush gmacht het. mi läbe het er wenni ehrlich bi nid in eim aspäkt veränderet. usser dassi am färnseh und in de ziitige gseh oder liis, was alles schlimms uf dere wält passiert... obambam kann mich also auch nicht erlösen.
ojemineh - los do muessi di enddysche - es gidd kai erleser - muesch sälber dr finger zem arsch useneh und di sälber erlese. hesch mi?

und wenn di läbe wodsch ändere - gylded genau sglich.

allez-hop :cool:

Benutzeravatar
Riesespächt
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 432
Registriert: 23.03.2007, 11:55

Beitrag von Riesespächt »

Joker59 hat geschrieben: aber hey - mir hänn doch sone ziircher-problem :D
Das hämmer doch im Gaza-Fred scho glöst! (s'Madagaskar-Züri-Gaza Abkomme)

Benutzeravatar
Riesespächt
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 432
Registriert: 23.03.2007, 11:55

Beitrag von Riesespächt »

Joker59 hat geschrieben:isch doch kai wunder wenn svolk in de usa jetzt enart e hype het. dursach vo dämm usflibbe vo de amis isch doch primär, dass dr bush gschichd isch. und do ka doch dr obama nyd derfyr. i glaub du muesch dir eins merke - au dr obama cha nid zaubere - svolk agiert mit ere eigedynamig wo eso nid schdüre kasch au wenndes wodsch.



ojemineh - los do muessi di enddysche - es gidd kai erleser - muesch sälber dr finger zem arsch useneh und di sälber erlese. hesch mi?

und wenn di läbe wodsch ändere - gylded genau sglich.

allez-hop :cool:
Dient doch nit so als wärs schwierig z verstoh was dr Batolomoeus gmeint het.. Dr Hitzfäld isch dr einzig Erlöser!

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

s schlimme isch jo, dass dr hype bi uns no grösser isch wie bi de amis...

obambam het in etwa die gliche zuestimmigswärt wie dr bush nach siner erschte wahl...

i sag jo, dass dr amerikanisch präsi kei ifluss uf mi läbe het, also sölle lüt wie e joschka fischer und co au mol ufhöre, wo mir verzelle, ich miess jetz em obambam hälfe. mir alli sige ihm das schuldig... hallo? ich schuld däm gleezi gar nüt...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Benutzeravatar
Alge
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 926
Registriert: 02.08.2006, 12:13

Beitrag von Alge »

Agent Orange hat geschrieben:Dört passe si au ane!
Spasti!

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

Barty hat geschrieben:s schlimme isch jo, dass dr hype bi uns no grösser isch wie bi de amis...

obambam het in etwa die gliche zuestimmigswärt wie dr bush nach siner erschte wahl...

i sag jo, dass dr amerikanisch präsi kei ifluss uf mi läbe het, also sölle lüt wie e joschka fischer und co au mol ufhöre, wo mir verzelle, ich miess jetz em obambam hälfe. mir alli sige ihm das schuldig... hallo? ich schuld däm gleezi gar nüt...
settisch drbi aber akzeptiere, dass es lüt git, wo gärn würde hälfe em bush sini fähler uszbade und d wält "verbessere"

und tüsch di nid, d lag vo amerika het e relativ grosse ifluss uf unseri (als bests bispil d finanzkrise)

Benutzeravatar
Alge
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 926
Registriert: 02.08.2006, 12:13

Beitrag von Alge »

radiobemba hat geschrieben:Auch hier noch was:

http://www.zeit.de/2009/02/OpEd-S_10?page=1

aus welchem Grund genau werden diese Uiguren in China verfolgt?
Homogen islamische Region, die eigentlich ganz gerne autonom wären.

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

radiobemba hat geschrieben:settisch drbi aber akzeptiere, dass es lüt git, wo gärn würde hälfe em bush sini fähler uszbade und d wält "verbessere"

und tüsch di nid, d lag vo amerika het e relativ grosse ifluss uf unseri (als bests bispil d finanzkrise)
klar und dr eifachheit halber mache mr do au dr bush als eleischuldige us...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

Barty hat geschrieben:klar und dr eifachheit halber mache mr do au dr bush als eleischuldige us...
nid elei, aber hauptschuldige (resp. die gsamti bush regierig), het aber rein gar nüt z tue mit dem wo ich gseit han.

i seh di standpunggt sowieso nid. bisch du gege die ufnahm? willsch du dr bush verteidige? oder was?

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

radiobemba hat geschrieben:nid elei, aber hauptschuldige (resp. die gsamti bush regierig)
allwä!
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

Barty hat geschrieben:allwä!
wär susch? klar alli sini wähler, aber dass er so ne stümper isch hätt i au nid dänggt

Benutzeravatar
Latteknaller
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3972
Registriert: 27.02.2005, 12:00

Beitrag von Latteknaller »

Barty hat geschrieben:usser dassi am färnseh und in de ziitige gseh oder liis, was alles schlimms uf dere wält passiert... obambam kann mich also auch nicht erlösen.
na hauptsache DIR geht's gut. wen kümmern die andern?!
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

ZUGLO
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 761
Registriert: 23.06.2005, 18:25

Beitrag von ZUGLO »

Auch wenn sie Unschuldig sind,gibts genug Islamische Länder die Ihre Glaubensbrüder aufnehmen können .
Warum soll die CH diese Leute aufnehmen ?

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

radiobemba hat geschrieben:wär susch? klar alli sini wähler, aber dass er so ne stümper isch hätt i au nid dänggt
banke, versicherige, spekulante,...
wär em bush die grösser schuld git wie dene, dä macht sichs aso sehr sehr eifach...
wenn dr bush elei alles in d'schissi ritte cha, brucht dr obambam chuum hilf zum d wält rette!
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

Barty hat geschrieben:banke, versicherige, spekulante,...
was hän die mit guantanamo z tue?

Benutzeravatar
Snowy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1256
Registriert: 07.12.2004, 14:57
Wohnort: Basel, Zürich, Fricktal, Davos

Beitrag von Snowy »

Barty hat geschrieben:nid gege afro-amerikaner, aber e allergie gege wältbeherschigs-messiase... dä kärl soll zerscht mol öpis wirklich entscheidends mache, bevor en alli in himmel juble... sone lager schliesse und alli gfangene amneschtiere ka jo jede, wenn er die type nochär ka wägschicke und se durch anderi staate überwache loh...

cha eifach die euphorie nid verstoh. au wenni mit zimlich wenigem iverstande bi wo dr herr bush gmacht het. mi läbe het er wenni ehrlich bi nid in eim aspäkt veränderet. usser dassi am färnseh und in de ziitige gseh oder liis, was alles schlimms uf dere wält passiert... obambam kann mich also auch nicht erlösen.
Wenn dr Obama nur 5% vo däm umsetzt wo er akündet het, wird er scho dr vil besser Präsident als dr Bush si...

Eine gewisse Euphorie ist durchaus nachvollziehbar!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Benutzeravatar
Joker59
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 722
Registriert: 13.08.2008, 19:00

Beitrag von Joker59 »

Barty hat geschrieben:banke, versicherige, spekulante,...
wär em bush die grösser schuld git wie dene, dä macht sichs aso sehr sehr eifach...
wenn dr bush elei alles in d'schissi ritte cha, brucht dr obambam chuum hilf zum d wält rette!
obama dwäld rette?

so aifach gschdriggd kamme doch gar nid si hösch. odr isch dr babbi bliggredaggder? :p

und es isch halld jedzd emol eso. bush-administration (also nid dr zwärg ellai) het massivi fähler gmachd, und dr obama brobierd mit sim team sbesser zmache.

Benutzeravatar
Barty
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 964
Registriert: 13.12.2004, 20:25
Wohnort: Bahndamm

Beitrag von Barty »

Joker59 hat geschrieben: und es isch halld jedzd emol eso. bush-administration (also nid dr zwärg ellai) het massivi fähler gmachd, und dr obama brobierd mit sim team sbesser zmache.
do hani jo nüt degege. nur, dass em grad ali vor d'fiess falle und "ja mein gebieter" schreie, wenn er öpis seit...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Benutzeravatar
Snowy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1256
Registriert: 07.12.2004, 14:57
Wohnort: Basel, Zürich, Fricktal, Davos

Beitrag von Snowy »

Riesespächt hat geschrieben:Das hämmer doch im Gaza-Fred scho glöst! (s'Madagaskar-Züri-Gaza Abkomme)
Zu hart... DIE Lösung der "Zürcher Frage" !! :D

s edith meint no: Chönne mir denn noch Züri zieh, bzw Züri in little Basel umbennene und die Stadt denn als unser Ort für Usgang, Hurerei etc gebrauchen...

Duck und weg..
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Benutzeravatar
Snowy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1256
Registriert: 07.12.2004, 14:57
Wohnort: Basel, Zürich, Fricktal, Davos

Beitrag von Snowy »

ZUGLO hat geschrieben:Auch wenn sie Unschuldig sind,gibts genug Islamische Länder die Ihre Glaubensbrüder aufnehmen können .
Warum soll die CH diese Leute aufnehmen ?
Mit den islamischen Ländern hast Du allerdings einen Punkt...
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Joggeli
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2041
Registriert: 06.12.2004, 19:16

Beitrag von Joggeli »

Joker59 hat geschrieben:und es isch halld jedzd emol eso. bush-administration (also nid dr zwärg ellai) het massivi fähler gmachd, und dr obama brobierd mit sim team sbesser zmache.
als öb das nid jede in das Amt gwählte würd probiere bzw. seit das jede. Noch dr Clinton-Ärä het mer doch genau sgliche ghört, eifach vom andere Lager.....

Was spricht degege, dass mer die Unschuldige vo Guantanamo miteme Amipass usstattet und dene e rechts Stück Land zur Verfiegig stellt (cha vo mir us au in de Wiesti si) aber i seh kei Grund, werum jetzt europäischi Staate sölle die Wracks wieder uf Bei stelle.

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

Barty hat geschrieben:do hani jo nüt degege. nur, dass em grad ali vor d'fiess falle und "ja mein gebieter" schreie, wenn er öpis seit...
das isch doch komplett falsch! wieso kapiersch du nid das e erfolgrichi amtszit vom obama im inträsse vo ALLNE isch?
es isch nid so, dass alli blind ihm folge, es wird wohl in kei mensch uf dr wält so viel hoffnig gsteggt, und somit stoht au kei mensch unter so gigantischem druck wie dr obama, ohni hilf het er kei chance.

Benutzeravatar
Riesespächt
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 432
Registriert: 23.03.2007, 11:55

Beitrag von Riesespächt »

Aso mi betrifft das scho, wenn dr gröscht Umwältverschmutzer und Unruhestifter uff Ärde e neue Boss het, wo eim hoffe losst, dass sich das mol e chli änderet.

Antworten