FCB Live Radio

Der Rest...
gelson
Benutzer

Beitrag von gelson »

Malko hat geschrieben:Uf Mac lauft immer noni :mad: schad, bi im Usland und wurd gern emol meh vom Match ha als Liveticker ;)
Malko, ich probier e Script z'finde wo mit Mac goht. Sunscht probiers doch emol uf http://www.shoutcast.com - suech dört im Suechfenster nach "fcb"

Bild

Denn uf "TUNE IN" klicke.

Natürlich muesch vorher luege, öb gsändet wird.

gelson
Benutzer

Beitrag von gelson »

schnauz hat geschrieben:mich wunder einfach nur warum auf http://www.sportalplus.com/ das resultat schneller reinkommt als auf eurem sender (trotz teleclub) da sind mind. 2 minuten differenz !
Es kann auf einem Live Stream NIE ganz live sein. Denn der Stream selber benötigt auch fast eine Minute bis die Audiosignale zum Abrufen auf dem Server sind. Höre doch mal ein normales Alltagsradio auf dem Web und gleichzeitig auf dem Internet. Da hat's zum Teil noch längere Verschiebungen als bei uns. :D

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Bringe dr Schötz - Basel im Radio ?

Kha drum nid an match go
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

gelson
Benutzer

Beitrag von gelson »

JohnHolmes hat geschrieben:Bringe dr Schötz - Basel im Radio ?

Kha drum nid an match go
Jo, mir probiere's. Ds Problem wird si, dass dr FC Schötz uns kei so schnelli Leitig cha zur Verfüegig stelle wie mir das bruuche. Aber mir hoffe hütt no uff e positive Entscheid.

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

gelson hat geschrieben:Jo, mir probiere's. Ds Problem wird si, dass dr FC Schötz uns kei so schnelli Leitig cha zur Verfüegig stelle wie mir das bruuche. Aber mir hoffe hütt no uff e positive Entscheid.
perfect !! wär no cool wens wurd klappe und e zwüschebricht wäge däm
gschäft wär s'tüpfli uf em i :D

dangge im voruss
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Bei mir läuft der Player .... aber Ton habe ich keinen...

Jetzt geht es. Einmal Pause drücken und dann nochmals Play und los....
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

bei mir laufts optimal....

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Es lauft wirklig optimal mit dr übertragig, het glaubs gar khei verzögerig din, und wen den sehr minim.

Tip an dReporter, sich nid zviel mit de nääme verheddere sonder vermehrt dr spielfluss kommentiere so im sinn vo dr fcb basel im ballbsitz, pass nach links vorstoos über links flangge in stroofruum usw.
isch jetzt scho baar mol passiert dass wägem nidwüsse oder nid grad in sinn cho vom spielernaame spiel anemfürsich nid komentiert worde isch.

Gilt als konstruktivi Kritik, mein das nid als Rüffel oder ZS !!

;)
Johnholmes, 1975 - ....

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

JohnHolmes hat geschrieben:Es lauft wirklig optimal mit dr übertragig, het glaubs gar khei verzögerig din, und wen den sehr minim.

Tip an dReporter, sich nid zviel mit de nääme verheddere sonder vermehrt dr spielfluss kommentiere so im sinn vo dr fcb basel im ballbsitz, pass nach links vorstoos über links flangge in stroofruum usw.
isch jetzt scho baar mol passiert dass wägem nidwüsse oder nid grad in sinn cho vom spielernaame spiel anemfürsich nid komentiert worde isch.

;)
Genau das isch mir au ufgfalle! Z.B. dr eint Spiler vo Schötz verschiesst dr
Ball und dir wüsset dr Name nid grad und suechet dr Name.

Vil wichtiger wär in dem Moment möglichscht schnell z sage was passiert
isch (z.B.: "KEI GOAL, dr Spiler vo Schötz schiesst knapp verby" etc.).
Will am Radio hörsch du s Geschrei vo de Zueschauer und wenn denn nid
weisch was goht, isches recht bitter. :D Also lieber möglichscht schnell
informiere ob dr Ball drin isch oder nid, denne was passiert isch und denne
wärs gsy isch. :)

Suscht spitze Leischtig und gueti Verbindig. :eek:
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

gelson
Benutzer

Beitrag von gelson »

JohnHolmes hat geschrieben:Es lauft wirklig optimal mit dr übertragig, het glaubs gar khei verzögerig din, und wen den sehr minim.

;)
Viele Dank für die Kritike. Mir nämme uns das z'Herze und probiere das z'ändere. Mir sind froh um Eure Kommentar. Au nachem Spiel gege Schötz hämmer als erscht's ins Forum gluegt wie die Live-Uebertragig aacho isch.

By the way: Mir suechet no Reporter, wo sich zuetraue 90 Minute z'übertrage. Wer sich aagsproche fühlt cha sich melde unter fcbliveradio@hotmail.com

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Ich habe gestern den Service zum ersten Mal in Anspruch genommen und war positiv überrascht.

Das mit den Unsicherheiten bei den Spielernamen hat mich nur mässig gestört. Das kommt mit der Zeit - Übung macht den Meister. Ich persönlich höre schon noch gern, wer gerade am Ball ist.

gelson
Benutzer

Gc - Fcb

Beitrag von gelson »

Na ja, heute wars nicht so besonders. Das Spiel auch.

Wir sind dran, das Spiel gegen Bulle im Cup wieder live vor Ort zu übertragen. Die Verhandlungen laufen noch. Wir werden Euch auf unserer Homepage darüber informieren, wenns klappt.

Link: http://www.engelnetwork.com/fcbliveradio

gelson
Benutzer

Cup 1/16 Final FC Bulle - FC Basel

Beitrag von gelson »

Wir werden den Match live vor Ort übertragen. Wir sind live vor Ort in Bulle. Das spiel wird live 90 Minuten lang übertragen. Einzig in der Pause gibts Musik.

Lucky3
Erfahrener Benutzer

Neue Homepage FCB Liveradio

Beitrag von Lucky3 »

Neue Homepage FCB Liveradio

http://www.fcbliveradio.ch/

gelson
Benutzer

Beitrag von gelson »

Ebenfalls hat das Radio auch eine neue Mailadresse. Diese lautet info at fcbliveradio.ch
Auf der Homepage gibt es auch ein Forum, in welchem man sich über unsere Sendungen so richtig auslassen kann. Natürlich immer im entsprechenden Ton. :D
Lucky3 hat geschrieben:Neue Homepage FCB Liveradio

http://www.fcbliveradio.ch/

4teDimension
Benutzer

NE Xamax - FC Basel

Beitrag von 4teDimension »

LIVE ! FCB Liveradio isch vor Ort und übertreit s ganze Spiel. Evtl. mit live Interviews vor em Spiel, in dr Pause und nach em Spiel; sofärn 's die spontan Situation möglich macht.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Wär no cool, wenn die kacke mol funktioniere würd! Streaming isch jo nätt, aber e guete Server nätter...

für-immer-FCB!
Benutzer

Beitrag von für-immer-FCB! »

bi mir laufts ohni problem...

nachtschein
Neuer Benutzer

Beitrag von nachtschein »

bi mir stoht nur:

FCB Liveradio sendet im Moment nicht.

wahnsinn :rolleyes:

für-immer-FCB!
Benutzer

Beitrag von für-immer-FCB! »

in der Pause lief noch was von Toto, danach irgend so ein "soleil soleil" geträller... jetzt nix mehr! :confused:

Edit: jetzt gehts wieder...

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Läggerlifreak »

bi mir laufts und ich finds nit emol sooo schlächt... ;) THX
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Nix! Nada! Niente! Tot! Aus die Maus! Finito! Nothing!

May-Z
Erfahrener Benutzer

Beitrag von May-Z »

Pascilicious hat geschrieben:Nix! Nada! Niente! Tot! Aus die Maus! Finito! Nothing!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Pascilicious hat geschrieben:Nix! Nada! Niente! Tot! Aus die Maus! Finito! Nothing!
Hehe, zum Glück hab ich (schwarz) Teleclub :p
PS : wobei heute hätt ich auch drauf verzichten können :mad:

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Kurz vor Schluss goht's bi mir jetzt! :mad:

Und jetzt ghör ich dass dr FCB verlore het. :mad:
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

4teDimension hat geschrieben:LIVE ! FCB Liveradio isch vor Ort und übertreit s ganze Spiel. Evtl. mit live Interviews vor em Spiel, in dr Pause und nach em Spiel; sofärn 's die spontan Situation möglich macht.
Leider hetts bi mir nid funtioniert... :(

4teDimension
Benutzer

Netzausfall

Cocolores hat geschrieben:Leider hetts bi mir nid funtioniert... :(
Leider hets mit der Leitig wo mir dur NE Xamax gmietet hän nit optimal klappt; es het uns 3 mol dr Server kappt. (He, dasch e Reim.. sofort notiere... :-) ) Während em Reboot het me sich denn nit chönne ylogge.... Uf d Qualität vo de zur Verfüegig gstelle Leitige chönne mr leider kei Yfluss neh, aber in der Regel sin si stabil. (aber mir häns Offside gseh!)

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Ich versuchs i däm thread nomol: ich ha no nie könne lose. Es kunnt immer dr gliechi Spruch:
FCB Liveradio sendet im Moment nicht.
FCB Liveradio ist offline.
:mad:
Abgseh, dass mini Email adresse an 100ti anderi gschickt worde isch, het das Radio no nüt brocht :( Schad do im Usland, hätt ich jede match glost.
© by SAS

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Malko hat geschrieben: :mad:
Abgseh, dass mini Email adresse an 100ti anderi gschickt worde isch, het das Radio no nüt brocht :( Schad do im Usland, hätt ich jede match glost.
Stimmt das ???

Wäre ja echt schon fast kriminell (erwarte Antwort, das darf ja nicht sein) ....

PS : man kann das Radio auch hören ohne Email zu hinterlassen und es funkt. sogar meistens :)

4teDimension
Benutzer

Malko hat geschrieben:Ich versuchs i däm thread nomol: ich ha no nie könne lose. Es kunnt immer dr gliechi Spruch:

:mad:
Mir hän wäg däm Missgschigg 2 Wuche lang uf dr Page um Entschuldigung bätte... Wenn bis jetzt keini Spams kriegt hesch, hets sichs erledigt ;-) In Zuekunft passiert das nümm...

400 bis 500 Hörer im Schnitt pro Sändig zeige, dass es funkt - Bi allne dehei jedem sini PC- Infrastruktur cho checke liggt eifach nit dinne :D

Antworten