Roomba - Robo Staubsuuger
Roomba - Robo Staubsuuger
ich bi jo e hart fuuli sau und staubsuuge lutscht übelschtens!
i ha scho vor langem welle sone roboter-staubsuger-ufo-teil kaufe....sin damals aber no sau tüür gsi....
jetzt hani ein gseh für 320.- *liebäugel*
het öbber erfahrig mit däne maschinene - bringes die schüsslene oder muess me eh vo hand nommol drüber??
das wär jo voll d konter-indikation!
mi ziil isch es emme nie me e staubsuuger aazlänge zum aktiv suuge....
i ha scho vor langem welle sone roboter-staubsuger-ufo-teil kaufe....sin damals aber no sau tüür gsi....
het öbber erfahrig mit däne maschinene - bringes die schüsslene oder muess me eh vo hand nommol drüber??
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Schaff dr e Frau a... isch zwar nit günstiger aber durchuss multifunktionaler...Russe hat geschrieben:ich bi jo e hart fuuli sau und staubsuuge lutscht übelschtens!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
modärni, hübschi fraue suuge nüm - so bitter die zyte hützutags!Nur So... hat geschrieben:Schaff dr e Frau a... isch zwar nit günstiger aber durchuss multifunktionaler...

männer statussymbol - auto, iphone, whatever
fraue statussymbol - jugoputzfrau
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ist das immer noch so, dass es diese Teile nicht so mit Türschwellen haben? Dann würde das Ding ja nur das Zimmer putzen, in welchem die Station steht oder? Kann man dann die Station jeden Tag in ein anderes Zimmer stellen oder findet der Sauger dann nicht mehr zurück? Fragen über Fragen...
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Du brauchst ein Staubsauger GPSThe Moose hat geschrieben:Ist das immer noch so, dass es diese Teile nicht so mit Türschwellen haben? Dann würde das Ding ja nur das Zimmer putzen, in welchem die Station steht oder? Kann man dann die Station jeden Tag in ein anderes Zimmer stellen oder findet der Sauger dann nicht mehr zurück? Fragen über Fragen...
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
het anschinend 6 spezielli bürschte wo sölle guet ind ecke ko....Aficionado hat geschrieben:Und wie soll das in Ecken funktionieren? Das Teil ist ja rund![]()
aber au wenni d ecke schnäll mit em swiffer muess erledige......wenn das teil d grossflächene suuber sugt isch mer das glich!
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Aha. Klingt ja alles nicht schlecht.Russe hat geschrieben:het anschinend 6 spezielli bürschte wo sölle guet ind ecke ko....
aber au wenni d ecke schnäll mit em swiffer muess erledige......wenn das teil d grossflächene suuber sugt isch mer das glich!
Ich habe grosse Räume ohne viel Krempel. Nur das wichtigste halt.
Ausserdem alles glatte Böden. Sollte also keine Probleme geben mit dem Robi.
Kriegt man Rabatt wenn gleich 2 oder mehr gekauft werden (wer zeigt sonst noch Interessen?)
bei mir eben das selbe, nur parkett und pvc....und bis auf sofas, sourround geschichten und so das nötige/übliche.....bei mir sehe ich auch keine probleme mit dem ding.Aficionado hat geschrieben:Aha. Klingt ja alles nicht schlecht.
Ich habe grosse Räume ohne viel Krempel. Nur das wichtigste halt.
Ausserdem alles glatte Böden. Sollte also keine Probleme geben mit dem Robi.
Kriegt man Rabatt wenn gleich 2 oder mehr gekauft werden (wer zeigt sonst noch Interessen?)
je nach dem wie gross der raum ist muss das ding halt zwischendurch andocken.....seis drum....
das einzig negative kriterium ist, dass das ding überdurchschnittlich laut sein soll....aber wenn der abgeht bin ich ja eh nicht zuhaus!!

- Schwellemer
- Neuer Benutzer
Ich ha sit e paar Wuche sone Roomba 505 und bi sehr z'fride.
Es isch immer wider erstunlich, wievyyl Drägg dä mag yysammle, obwohl ich s'Gfühl ka ha, es liggt nit so vyyl umme.
Dr 505 het weder e automatischi Ladestation no sunschtigs Zuebehör wie virtuelli Wänd oder so. Ich ha mi näbe Priis für dä entschiide, will ich kai Luscht ha, au immer d'Ladestation vo Stock zu Stock z'traage.
Ich dängg aber dass e automatischi Ladestation (gits nit für e 505) sinnvoll isch, wenn die ganzi Wohnig uff einere Ebeni isch und är jedes Zimmer sälber ka erreiche.
Gwüssi Sache muess me bi so Roboter aber beachte (eigeni Eerfahrig):
- Überall kunnt är au nit ane, z.B. in schmale Egge oder untere Tisch, wenn d'Stiel no dert stöhnt.
- Kabel wo am Bode ummeligge muess me z'erscht wäggnäh/neume uffelegge.
- Züggs wo är könnt verschiebe (Schuhe, Frässnäpf) au wägnäh, sunscht kasch es go sueche...
- Schwelle bis zu 1.5cm sind kei Problem.
- Schwelle zwüsche 1.5 und 2.5cm kan er sich verfange (z.B. au die hinteri Latte vomene Ikea Poeng Sässel), vorallem wenn's nit sehr breit isch.
- c.a. 2.5cm oder mehr luget är als Hinderniss aa und kunnt nit drüüber.
(Die Zahle sind nit verbindlich, nur e Buuchgfühl)
- Dr Drägg sott me noch jedem Yysatz uusenäh und au denn und wenn d'Rolle und Bürschte putze.
Im grosse und ganze isch so ne Teil e gueti Ergänzig. Aber mänggmol muess me au sälber drhinder um dr Drägg dert yyz'sammle wo är nit aane kunnt.
Es isch immer wider erstunlich, wievyyl Drägg dä mag yysammle, obwohl ich s'Gfühl ka ha, es liggt nit so vyyl umme.
Dr 505 het weder e automatischi Ladestation no sunschtigs Zuebehör wie virtuelli Wänd oder so. Ich ha mi näbe Priis für dä entschiide, will ich kai Luscht ha, au immer d'Ladestation vo Stock zu Stock z'traage.
Ich dängg aber dass e automatischi Ladestation (gits nit für e 505) sinnvoll isch, wenn die ganzi Wohnig uff einere Ebeni isch und är jedes Zimmer sälber ka erreiche.
Gwüssi Sache muess me bi so Roboter aber beachte (eigeni Eerfahrig):
- Überall kunnt är au nit ane, z.B. in schmale Egge oder untere Tisch, wenn d'Stiel no dert stöhnt.
- Kabel wo am Bode ummeligge muess me z'erscht wäggnäh/neume uffelegge.
- Züggs wo är könnt verschiebe (Schuhe, Frässnäpf) au wägnäh, sunscht kasch es go sueche...

- Schwelle bis zu 1.5cm sind kei Problem.
- Schwelle zwüsche 1.5 und 2.5cm kan er sich verfange (z.B. au die hinteri Latte vomene Ikea Poeng Sässel), vorallem wenn's nit sehr breit isch.
- c.a. 2.5cm oder mehr luget är als Hinderniss aa und kunnt nit drüüber.
(Die Zahle sind nit verbindlich, nur e Buuchgfühl)
- Dr Drägg sott me noch jedem Yysatz uusenäh und au denn und wenn d'Rolle und Bürschte putze.
Im grosse und ganze isch so ne Teil e gueti Ergänzig. Aber mänggmol muess me au sälber drhinder um dr Drägg dert yyz'sammle wo är nit aane kunnt.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
und falls du e kätzli h hesch, kasch ihre au grad no e freud mache:
http://de.youtube.com/watch?v=LQ-jv8g1YVI
http://de.youtube.com/watch?v=LQ-jv8g1YVI

härzallerliebscht!läggerli hat geschrieben:und falls du e kätzli h hesch, kasch ihre au grad no e freud mache:
http://de.youtube.com/watch?v=LQ-jv8g1YVI![]()
...edit....nur no 299.- bi http://www.brack.ch
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Leider ist die Weiterentwicklung so ziemlich auf Eis gelegt. Hat sich seit der Threaderöffnung nicht mehr viel getan.
Wenn du eine Loftähnliche Wohnung (bzw. grossräumig mit wenig Zimmern) mit Parket- oder Fliesen-Boden hast, ist so ein Ding sicher nicht die schlechteste Investition, zumal die Dinger mittlerweile fast nichts mehr kosten.
Bei Teppichböden und Türschwellen jedoch nicht zu empfehlen.
Wenn du eine Loftähnliche Wohnung (bzw. grossräumig mit wenig Zimmern) mit Parket- oder Fliesen-Boden hast, ist so ein Ding sicher nicht die schlechteste Investition, zumal die Dinger mittlerweile fast nichts mehr kosten.
Bei Teppichböden und Türschwellen jedoch nicht zu empfehlen.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
DJ Roomba ist immernoch am genialsten: http://www.youtube.com/watch?v=pXhsUPtsiLU