O Tannenbaum, wie treu sind deine Blätter!
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
ja, ich denke es gibt diesen zusammenhang.São Paulino hat geschrieben:Gibt es diesen Zusammenhang wirklich und wie sollte ein allfälliges Problem mit Blick auf die neue Saison gelöst werden?
und ja, ich denke bei einer vertragsverlängerung mit gross, wird sich ivan nach möglichkeiten umsehen und bei einer, die ihm als sportlich reizvoll erscheint zuschlagen und den fcb verlassen (ich bin mir dabei noch nicht mal sicher, ob er das nicht auch tun würde, wenn der trainer nicht bliebe. zumal er nicht mehr viele reizvolle angebote erhalten wird und es ihm keiner verdenken könnte).
wie es gelöst werden soll, weiss ich auch nicht. was ich aber weiss, ist dass die entscheidung des fcb in der trainerfrage nicht durch diese frage beeinflusst werden darf, egal ob das ein ja oder nein von ivan ist. aber das weiss ivan auch, er spielt nicht mit dem feuer, um irgendwas zu erreichen. er ist vielleicht einfach konsequent.
Betreten des Rasens verboten!
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Falles es schon jemand gepostet hat, werde ich's löschen...
http://www.spox.com/de/sport/fussball/b ... n-veh.html
http://www.spox.com/de/sport/fussball/b ... n-veh.html
Die Männer aus dem Ausland:
Christian Gross: Der Schweizer wird seit Jahren gehandelt, wenn ein ambitionierter Bundesliga-Klub einen Trainer sucht und führte im Februar beispielsweise bereits Gespräche mit dem HSV. Nach neun Spielzeiten beim FC Basel und zahlreichen Titeln wäre es für den 54-Jährigen womöglich eine günstige Gelegenheit für einen Tapetenwechsel, zumal Gross' Vertrag am Saisonende ausläuft.
ich würde gerne den ergic zum fcz holen und den gross in basel lassen 
spass beiseite, das erste wird wohl nicht eintreffen. Da scheint mir ergic ein mensch zu schein, der da seine linie hat und dies nicht machen würde.
Also hoffe ich, dass wenigstens das zweite eintrifft und cg in basel bleibt.
Das scheint mir eher einzutreffen, den es gibt da wohl im umfeld doch noch einige, die ihm ständig das gefühl geben, wir gut er ist.

spass beiseite, das erste wird wohl nicht eintreffen. Da scheint mir ergic ein mensch zu schein, der da seine linie hat und dies nicht machen würde.
Also hoffe ich, dass wenigstens das zweite eintrifft und cg in basel bleibt.
Das scheint mir eher einzutreffen, den es gibt da wohl im umfeld doch noch einige, die ihm ständig das gefühl geben, wir gut er ist.
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
GENAU!Chancellor hat geschrieben:er ist ja auch besser, als alle trainer, die der fcz in der gleichen periode verbraucht hat. die erfolge sprechen eine deutliche sprache....
wenn ich mit meinem porsche dem schummelschumi im deux-chevaux um die ohren sause, bin ich eindeutig der bessere fahrer! hugh!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
baslerstab hat geschrieben:absolut nicht!
ergic ist sicherlich ein toller typ. doch die letzten 5 jahre - endspurt 07/08 ausgenommen - war er entweder verletzungsbedingt/krankheitshalber abwesend oder hat mit sehr bideren leistungen auf dem feld auf sich aufmerksam gemacht. doch weil er eben so ein pfundskerl ist, hackt man lieber auf eduardo & co rum und lobt ivan über den klee. das ist es, was mir auf den geist geht. ein ähnliches phänomen wie jahrelang bei zubi!
seine sozialromantische lebenseinstellung in allen ehren, doch für die ausübung seines beruf, steht sie ihm leider im weg.
Tuet mr leid, aber die Meinig teili eso gar nit. Au wenns e weneli nach Köbi Kuehn döhnt, dr Ergic het scho no e bitz meh Kredit verdient wie söttigi wo eifach konstant nume Schrott fabriziere und bis jetzt no gar nüt botte hän... Wenni dr Eduardo scho nume seh im Mittelfäld spiele wird mr schlächt. Das mag am Trainer liege, aber au im Sturm het er nie richtig öbbis grisse. D Kritik isch dämnoch also scho beräachtigt. Dr Ivan fallt nyd asatzwies so oft mit schlächte Aktione uf wie anderi, will er ebe nyd schlächt isch, sondern lediglig e bitz mit azogener Handbrämsi spielt...
Bevor d Gigi nyd s portomonnaie ufmacht und 2-3 ächti Granate no Basel holt, ka dr Ivan sowieso nit wägg. Au wenn är nit konstant spielt, gege Zirü macht är in dr 91. fascht no s 2:1 mit eme Schyssli wo ich in dr Supi Dupi Liga so eher sälte seh.
Stelled euch mol vor, im Summer isch em Gross sini Zyyt in Basel vrby, mr verabschiede in gebührend und es kunnt e naie wo mit 4-3-3 losleggt... i trau mi fascht nit dra z dänke was dr Ivan denn wieder alles vom Stappel lo würd...
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
y find - mit ussnahme vo de erwähnte letschte spiel vo dr vrgangene saison - dass dr ivan sit 3 joor sehr konstant spielt!Lexington hat geschrieben:Au wenn är nit konstant spielt
gege Zirü macht är in dr 91. fascht no s 2:1
dr eduardo het scho x-moll fascht e gool gmacht.....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Nit konstant super hani eigentlig welle sage. Es isch eifach so, dass i lieber em Ivan zuelueg wie er zwar nit konstant überragend spielt, aber drüfr meistens konstant unufällig und ab und zue emol wieder öbbis zeigt woni Träne krieg in de Auge anstatt em Edu wo ich eifach konstant Träne in de Auge ha und ab und zue uffhör wenn er vom Platz goht oder dr Ball mol ins Goal stolperet.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
50 % ballvrlustquote als ZM find y alles andere als unuffällig........!Lexington hat geschrieben:Nit konstant super hani eigentlig welle sage. Es isch eifach so, dass i lieber em Ivan zuelueg wie er zwar nit konstant überragend spielt, aber drüfr meistens konstant unufällig und ab und zue emol wieder öbbis zeigt woni Träne krieg in de Auge anstatt em Edu wo ich eifach konstant Träne in de Auge ha und ab und zue uffhör wenn er vom Platz goht oder dr Ball mol ins Goal stolperet.
y dängg, ihm längts eifach körperlich nümm uff dämm level. är kunnt mr vor, wiene 5.liga spieler wo als notnagel inere 2. liga muess ufflaufe......
ivan ist für viele fans mehr als nur ein spieler. durch seine lebenseinstellung fühlen sich viele der fans in der kurve stark mit ihm verbunden. auch dadurch, dass er ein nahes verhältnis, ja fast schon eine freundschaft, zum 12 mann pflegt, macht ihn speziell. jedoch darf man die spielerische leistung nicht durch seine persönlichkeit aufwerten lassen.
er galt mal als riesen fussballtalent, welches (durch seine krankheit) sich nie wirklich entfalten konnte. meiner meinung nach ist er in seiner entwicklung seit 4 jahren stehen geblieben und zählt fussballtechnisch zum fcb-mittelwert. mehr nicht.
er galt mal als riesen fussballtalent, welches (durch seine krankheit) sich nie wirklich entfalten konnte. meiner meinung nach ist er in seiner entwicklung seit 4 jahren stehen geblieben und zählt fussballtechnisch zum fcb-mittelwert. mehr nicht.
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
was di canio für lazio ist ivan für baselHans hat geschrieben:ivan ist für viele fans mehr als nur ein spieler. durch seine lebenseinstellung fühlen sich viele der fans in der kurve stark mit ihm verbunden. auch dadurch, dass er ein nahes verhältnis, ja fast schon eine freundschaft, zum 12 mann pflegt, macht ihn speziell.

-
- Erfahrener Benutzer
die 50% findi jetzt grad e bitz wild... und mangelndi körperligi fitness, dass isch zwar möglig, aber kum dr hauptgrund. mr wüsse alli nit was im ivan drin los isch, aber durch sini krankheit het er bim gross sicher nie viel könne gwinne. e neue trainer, und dr ivan kunnt wieder ganz anderscht. mr wärdes jo seh... ob do in basel oder sunscht nöime, er het no 5 gueti fuessballjoor vor sich.baslerstab hat geschrieben:50 % ballvrlustquote als ZM find y alles andere als unuffällig........!
y dängg, ihm längts eifach körperlich nümm uff dämm level. är kunnt mr vor, wiene 5.liga spieler wo als notnagel inere 2. liga muess ufflaufe......
eine wo allerdings gege zirü dr ball nit ihne macht und drvo lauft bevor dr leoni d pille sicher in de pföte het, dä het mines erachtens eifach nonig begriffe für was genau er uf em platz stoht (Edu red.

"Die Schweden sind wie die Mittdreissiger in der Disco: Hinten reinstellen und warten, ob sich was ergibt." - Thomas Hitzlsperger
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Volle Zustimmung!Lexington hat geschrieben:die 50% findi jetzt grad e bitz wild... und mangelndi körperligi fitness, dass isch zwar möglig, aber kum dr hauptgrund. mr wüsse alli nit was im ivan drin los isch, aber durch sini krankheit het er bim gross sicher nie viel könne gwinne. e neue trainer, und dr ivan kunnt wieder ganz anderscht. mr wärdes jo seh... ob do in basel oder sunscht nöime, er het no 5 gueti fuessballjoor vor sich.
eine wo allerdings gege zirü dr ball nit ihne macht und drvo lauft bevor dr leoni d pille sicher in de pföte het, dä het mines erachtens eifach nonig begriffe für was genau er uf em platz stoht (Edu red.)
Es ist schon erstaunlich, wie schnell die Leute vergessen. Wie war das noch im Spätsommer als Ivan einige Spiele lang verletzt war? Da war hier drin von verschiedener Seite zu lesen, dass "Ivan halt doch fehlt". Und so ist es auch. Er spielt keine Weltklasse-Spiele, aber wenn er nicht dabei ist, dann läuft bei uns praktisch nix mehr zusammen!
PS; Ach, übrigens: Überhaupt nur dran zu denken, Edu mit Ivan vergleichen zu können, ist schlicht absurd!!
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wild? eher bedängglig!Lexington hat geschrieben:die 50% findi jetzt grad e bitz wild...
eine wo allerdings gege zirü dr ball nit ihne macht und drvo lauft bevor dr leoni d pille sicher in de pföte het, dä het mines erachtens eifach nonig begriffe für was genau er uf em platz stoht (Edu red.)
sicher sehr e unglüggligi aktion gsi. wär dr ivan an stell vom eduardo dört gstande, hätts wohrschyyns gheisse: "är het gseh, dass dr leoni dr ball het und är nümm an ball ka koh, do het är sich sofort umdraiht zum sini position im ZM soffffort widdr yyz'näh!"
dass dr ball dr bode gar nit erscht beriehrt hätt, wenn dr jimmy dört gsi wär, vrstoht sich vo sälbscht!
btw: objektivität hat im fussball nix, aber auch gar nix verloren!
Widerspriechsch du dir do nit grad sälber? S afiehre vo statistische Wärt isch minere Meinig högscht objektiv...baslerstab hat geschrieben: btw: objektivität hat im fussball nix, aber auch gar nix verloren!
Objektivität isch minere Meinig super wichtig im Fuessball! Wenn me d Sache objektiv aluegt, denn bezieht me jewils meh y als das was eim grad bewegt, das wär nämlig lediglig subjektivi beeurteilig.
Högscht objektiv isch denn dini Beeurteilig vom Edu sinere versaute Chance... will mir statistisch könne belege wieviel mol dr Jimmy knippst het. Wär also d Gigi au "objektiv", denn hätt si en nomol zrugg gholt, wenn er scho kunnt um e Vertrag go bättle... het si aber nit. D Gigi isch nämlig subjektiv und dorum darf au dr Hakan nüme ko...
Ich habe fertig
"Die Schweden sind wie die Mittdreissiger in der Disco: Hinten reinstellen und warten, ob sich was ergibt." - Thomas Hitzlsperger
falsch. man sollte ivan wirklich nicht mit eduardo vergleichen, da eduardo ein stürmer ist ohne kampfgeist und effizienz. ivan kämpft und versucht zumindest bis zum schluss das runde ins eckige zu schiessen.baslerstab hat geschrieben:wild? eher bedängglig!
sicher sehr e unglüggligi aktion gsi. wär dr ivan an stell vom eduardo dört gstande, hätts wohrschyyns gheisse: "är het gseh, dass dr leoni dr ball het und är nümm an ball ka koh, do het är sich sofort umdraiht zum sini position im ZM soffffort widdr yyz'näh!"
edith: trotzdem wird ivan gehen und gross bleiben
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
Hans hat geschrieben:falsch. man sollte ivan wirklich nicht mit eduardo vergleichen, da eduardo ein stürmer ist ohne kampfgeist GENAU DO HANI UFFGHÖRT WIDDRLÄÄSE........und effizienz. ivan kämpft und versucht zumindest bis zum schluss das runde ins eckige zu schiessen.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
symphatie spielt im fuessball e grossi rolle. bim ivan isch aber trotz aller sympathie hopfe und malz vrlore. y mag halt typpe wie dr eduardo, stereo, tum oder stocker, do vrzeiht me eim moll bitzeli meh...!Lexington hat geschrieben:Widerspriechsch du dir do nit grad sälber? S afiehre vo statistische Wärt isch minere Meinig högscht objektiv...
objektive gseh isch
dr abdi e ganz guete schütteler, subjektiv eifach numme e schisszürcher......
het händ dr marg und dr schelabert 2 penaltsch vrursacht gege gimaresch.........
dorum nütt vrlore

het grad nüt me mitem eigentlige thema zdue, aber:baslerstab hat geschrieben:Zitat von Hans
falsch. man sollte ivan wirklich nicht mit eduardo vergleichen, da eduardo ein stürmer ist ohne kampfgeist GENAU DO HANI UFFGHÖRT WIDDRLÄÄSE........und effizienz. ivan kämpft und versucht zumindest bis zum schluss das runde ins eckige zu schiessen.
hätt dr eduardo kampfgeischt, würd är nit 5 minute nach sinere ihwägslig vorne ummelaufe und de gegnerische verteidiger jewils e spiluffbau ermöglige.
hätt dr eduardo kampfgeischt, wär är zum leoni ahne grennt und hätt numme druf gwartet bis sich d balle nur e biz us de händ vom goali löst.
em edu sini leischtige hän IMHO massiv nochegloh.
so und jetzt widder zem toppic!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
Hans hat geschrieben:hätt dr eduardo kampfgeischt, würd är nit 5 minute nach sinere ihwägslig vorne ummelaufe und de gegnerische verteidiger jewils e spiluffbau ermöglige.

was machsch morn zoobe? falls de nüt vor hesch, würd y di gärn yylade. mir spiele denn uff ere flächi von 40x60 meter e bitzeli 5 gg 1! moll luege ob de 5 minutte durehebbsch....
sorry, ha jetzt gseh, ass de ussere andere sportart kunnsch......
baslerstab hat geschrieben::
was machsch morn zoobe? falls de nüt vor hesch, würd y di gärn yylade. mir spiele denn uff ere flächi von 40x60 meter e bitzeli 5 gg 1! moll luege ob de 5 minutte durehebbsch....
sorry, ha jetzt gseh, ass de ussere andere sportart kunnsch......

kasch mr morn denn via pn schriibe was de gseh hesch. in däm thread interessert das niemerts.
und wägem 5gege1: das kasch au uff 20x20meter mit mir schpiile und ich heb keini 2 minute dure wenni voll ahne gang. aber mir könnes au 90minute durezieh, denn kaufi e biz bier, blib in dr mitti stoh und lauf ab und zue e bizli umme, dassmr mi pfiffli nit abfriehrt

[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
Dr Kubi hett gmeint dass är vo "sehr guet unterrichteti Quelle" weiss dass bereits fescht stoht dass dr Gross spötischtens im Summer goh wird und dass dr Sforza zu 90% als Nochfolger fescht stoht.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ich habe schon die Stahlrüstung angezogen, die jedem Steinwurf widerstehen kann, deshalb: warum nicht?rotoloso hat geschrieben:Dr Kubi hett gmeint dass är vo "sehr guet unterrichteti Quelle" weiss dass bereits fescht stoht dass dr Gross spötischtens im Summer goh wird und dass dr Sforza zu 90% als Nochfolger fescht stoht.