187

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
Grock
Erfahrener Benutzer

187

Beitrag von Grock »

Ich ha grad s Fimli vo Barca gseh. ( :D geils Spiel gsi). Mir isch ufgfalle, dass e Fahne ghange isch mit numme dr Nummer 187. Ich gang drvo us, dass die nummer nid zuefällig gwählt worde isch.
Es isch im californische "penal code" stoht für Mord. Vieli Gangster hend, wenns sie gmordet hend die Zahl tätoviert.
Ehrligg gseit find ich so e Zunfahne ober bescheuert. Will me do dr oerkrassi usehänge und de "Gegner" klarmache, dass me bis zum Mord goht? :confused:

So jetzt könne alli ko mit "hüül doch".

Ich wär froh, wenn die Zuhfahne weg wär. Falls nid, sölle d Lüt wo hinde dr stöhn (nid dmacher) wüsse was es bedütet.

Bild
It's all in the game

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

was wilsch mit me forebitrag bewirke? ... sprich d lüt druf ah..

Grock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grock »

Gähn...

Du meinsch ich söll vor d Fane stoh, schreie: "wem isch di Fahne, bitte abhänge!".

Bisch schomol amene Match gsi. Ich ka dr grad sage, was passiert: e Fuscht krieg ich, dass ich alles!
It's all in the game

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Grock hat geschrieben:Gähn...

Du meinsch ich söll vor d Fane stoh, schreie: "wem isch di Fahne, bitte abhänge!".

Bisch schomol amene Match gsi. Ich ka dr grad sage, was passiert: e Fuscht krieg ich, dass ich alles!
nei, meh cha mit de Lüt rede, nur Mut!!! Forum-Motze bringt nüd!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Grock hat geschrieben:Gähn...

1. Muesch nid ind ind Masse schreie, sondern warte, bis die abghängt wird, denne chansch dä direkt aspräche.

2. Wenn die entsprächende Lüt normal ansprichst, und nicht gleich angreifst, so wie du es schon mal beschreibst, dann wird dir keiner einer in die Fresse hauen. Kannst die ja mal fragen, für was die zahl steht, was sie bedeutet. Dann kommst du ins Gespräch.

Antworten