Pes 2009
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
leider wahr, er ist ein wahrer DominatorCorpsegrinder hat geschrieben:mein ich nicht ironisch.![]()

@ il_mister: hast du ne spezielle Affinität zu Livorno? bzw spielst du öfters mit denen? noch gute Mannschaft mit Tristan vorne drin und den Flügeln
btw wie du in der 94' Filipescu-like den Ball rein machst war gar nicht nett, da müsste man dir gleich Forumsverbot erteilen, sowas geht gar nicht so Zi!rü-Imitationen

Hatte heute ne geile 1:1-Live-Session mit Colundro, mit Basel ist halt immer schwer (aber mit mir fremden Manschaften fast noch schlimmer(Scheiss-Bayern)), insbesondere wenn gewisse Einzelspieler bei ihrem Zug aufs Tor kaum zu stoppen sind, war auf jeden Fall cool!
Müssen wir dann mal im grösseren Rahmen machen!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
nei ich ha kei spezielli affinität zu livorno, ich due gern manschafte usteste wo zb. zumene system passe woni gern spiel. zb. newcastle, livorno, dänemark
jedenfalls sehe ich das ganz anders was die 2 spiele angeht. mich mit zürich zu vergleichen ist übrigens nicht angebracht ob spass oder nicht. aber sobald du wieder zeit hast, würd ich gern wieder gegen dich spielen.
jo und sust no als information: als top manschaft nimmi meistens chelsea,valencia und nationalmanschaft: spanie
@ Corpsegrinder: ich bi sehr gspannt. sobald sneue pes dusse isch würdi gern gege di spiele. gischmr eifach bscheid wennde kasch und lust hesch.
gruess ilmister
jedenfalls sehe ich das ganz anders was die 2 spiele angeht. mich mit zürich zu vergleichen ist übrigens nicht angebracht ob spass oder nicht. aber sobald du wieder zeit hast, würd ich gern wieder gegen dich spielen.

jo und sust no als information: als top manschaft nimmi meistens chelsea,valencia und nationalmanschaft: spanie
@ Corpsegrinder: ich bi sehr gspannt. sobald sneue pes dusse isch würdi gern gege di spiele. gischmr eifach bscheid wennde kasch und lust hesch.
gruess ilmister
no al calcio moderno!
Hatte heute ne geile 1:1-Live-Session mit Colundro, mit Basel ist halt immer schwer (aber mit mir fremden Manschaften fast noch schlimmer(Scheiss-Bayern)), insbesondere wenn gewisse Einzelspieler bei ihrem Zug aufs Tor kaum zu stoppen sind, war auf jeden Fall cool!
Müssen wir dann mal im grösseren Rahmen machen![/QUOTE]
@Domingo
War cool mit Dir ein paar Spiele live zu spielen
Hätte zwar gedacht, dass Du als langjähriger PES'ler mir klar den Meister zeigen wirst, aber war doch absolut ausgeglichen (egal ob mit Basel oder einer anderen Mannschaft) und somit hat es auch Spass gemacht
Danke Dir für die sehr nette Gastfreundschaft und freue mich auf ein Wiedersehen...!
Gruss
Colundro
Müssen wir dann mal im grösseren Rahmen machen![/QUOTE]
@Domingo
War cool mit Dir ein paar Spiele live zu spielen

Hätte zwar gedacht, dass Du als langjähriger PES'ler mir klar den Meister zeigen wirst, aber war doch absolut ausgeglichen (egal ob mit Basel oder einer anderen Mannschaft) und somit hat es auch Spass gemacht

Danke Dir für die sehr nette Gastfreundschaft und freue mich auf ein Wiedersehen...!
Gruss
Colundro
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
dafür bin ich einfach zu wenig verbissen, ich sterbe idR in Schönheit (die bekannte ungenügende Effizienz) aber ich spiele halt "for the love of the game"Colundro hat geschrieben: Hätte zwar gedacht, dass Du als langjähriger PES'ler mir klar den Meister zeigen wirst, aber war doch absolut ausgeglichen (egal ob mit Basel oder einer anderen Mannschaft) und somit hat es auch Spass gemacht![]()

Nicht mehr lange bis PES2009!
-------------------------------------------------------------------
Preisvergleiche:
http://www.toppreise.ch/prod_143616.html
Media Markt voraussichtlich auch 99.- wie auch GameTower
Wann schaut sich das Kartellamt eigentlich mal sowas an?
Unter 96.- geht gar nichts

Hoffe der ein oder andere wird mit Aktionen starten! Oder mal schauen ob ich noch von Exlibris oder Migros so Cumulus-Aktions-Bons habe
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
Chelsea und Arsenal mit em Editier-Modus verbesseret:
http://www.winningelevenblog.com/news/o ... s-arsenal/
(Arsenal isch in Wirklichkeit blau, nid veiolett, gseht nur wäg em Fotiapparat so us).
Also jetzt woni das gseh ha wünsch ich mr vom Domingo uf Wiehnachte alli Mannschafte mit fählende Lizänze. Hopp, an d'Sägg!!
http://www.winningelevenblog.com/news/o ... s-arsenal/
(Arsenal isch in Wirklichkeit blau, nid veiolett, gseht nur wäg em Fotiapparat so us).
Also jetzt woni das gseh ha wünsch ich mr vom Domingo uf Wiehnachte alli Mannschafte mit fählende Lizänze. Hopp, an d'Sägg!!

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
het öppis...kaschs jo denn nur uff dym PS spiele..Yazid hat geschrieben:Kei Ahnig...
Do's jo aber sicher zum gliiche Priis aabote wär wie im normale Handel (wie z.B. Gran Turismo Prolog), würd ich trotzdäm d'CD kaufe.
Will natürlich au mini Sammlig wiitermache. PES1 bis 2008 hani jo scho.
naja..
bstell mrs bi amazon.ch...denn hanis grad am donnschtig und muess nit no äxtra in laade seggle...

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
wieso usem dütsche? uf http://www.wog.ch kaschs au so bstelle, dasses am 15 versendet wird, und am 16 bekunnsch. das hani übrigens schomol do verfasst. oder kunnts bi dir billiger wenns usem dütsche bstellsch?kreuzritter hat geschrieben: bstell mrs bi amazon.ch...denn hanis grad am donnschtig und muess nit no äxtra in laade seggle...![]()

no al calcio moderno!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
ehrlichgseit kenni "nur" amazon...il_mister hat geschrieben:wieso usem dütsche? uf http://www.wog.ch kaschs au so bstelle, dasses am 15 versendet wird, und am 16 bekunnsch. das hani übrigens schomol do verfasst. oder kunnts bi dir billiger wenns usem dütsche bstellsch?![]()
¨
isch denn wog genau so kompetänt und sicher (wäg de K.K) ?
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
KreditKarteil_mister hat geschrieben:k und k? i ha bi wog zwar erst eimol öppis bstellt, aber es isch e guete lade, i weisses vo kollege. seinzig "blöde" isch, dass denn ab und zueh e prospekt vo wog griegsch. ich wirds nit vo dört bstelle, willi grad frei ha und selber in lade ka.

nimm aa, die rächne mit dr K.K ab..oder? (Yzaahligsschyyn?)
hmm...villicht beweg y drozdäm my arsch...

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
das wär jo gepfleegt!il_mister hat geschrieben:also wo ich dört öppis bstellt ha isch dwar ko mitemene izahligsschin, und denn heschs könne innerhalb vo 10 täg oder so izahle. kei ahnig obs immerno so isch kasch jo mol luege.
merci fyr d'infos, mischter

cheers
jep, wog.ch isch sehr guet. due dört regelmässig sache bstelle. aimol hani am 18:00 öbis bstellt und am nexte dag am 10:00 ischs scho im BK gsi.... ganz geil. und die 10 däg sind au nit so sträng. kaschs immerno erst in 2 wuche izahlekreuzritter hat geschrieben:das wär jo gepfleegt!
merci fyr d'infos, mischter
cheers

back to topic:
isch dr editor au in dr xbox360 version vorhande odr nur in dr pc version?
ha s gfühl as mi pc für das game z'schlächt isch aber ich könnt jetzt
irgendwie nit ufe editor verzichte

uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
das drait eh basler bis ins grab
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
xbox-Editor gemäss dem was ich so gelesen habe absolut minderwertiger als PC und PS3eKo hat geschrieben:jep, wog.ch isch sehr guet. due dört regelmässig sache bstelle. aimol hani am 18:00 öbis bstellt und am nexte dag am 10:00 ischs scho im BK gsi.... ganz geil. und die 10 däg sind au nit so sträng. kaschs immerno erst in 2 wuche izahle
back to topic:
irgendwie nit ufe editor verzichte![]()
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
voll scheisse...äntwäder hanis nit richtig gseh...oder sie hän's nit?eKo hat geschrieben:jep, wog.ch isch sehr guet. due dört regelmässig sache bstelle. aimol hani am 18:00 öbis bstellt und am nexte dag am 10:00 ischs scho im BK gsi.... ganz geil. und die 10 däg sind au nit so sträng. kaschs immerno erst in 2 wuche izahle
back to topic:
irgendwie nit ufe editor verzichte![]()
ka dass syy?
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
muesch mit Pro Evoulution sueche, PES kennt er nidkreuzritter hat geschrieben:voll scheisse...äntwäder hanis nit richtig gseh...oder sie hän's nit?
ka dass syy?

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
dass wo du schribsch tönt sehr interessant, pes wirdi zwar nit über die sitte kaufe, aber do ich no im sinn ha anderi ps3 games zkaufe wär das scho nice.Maxon hat geschrieben:Meischtens so 3 dääg spoeter. Goht ziemli schnell.
Zoll(bis Warewärt vo CHF 60.--) und Porto falle wäg. Mit em jetzige Umrechnigskurs würds Spiel öppe CHF 38.--(PC) koschte.
ich hätt aber nomol e frog zum zoll. du seisch bis 60 franke falle sie weg, aber ps3 games koste denn umgrechnet denn doch mehr wie 60 franke. weisch du wie tür denn de zoll wird wenn, sage mr mol als bispil für 40 pfund e ps3 games id schwitz bstellsch?
messi im vorus für hilf.
edit: seht so us als ob me nur über kreditkarte ka bstelle, schade.
no al calcio moderno!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Sowohl PESFan als auch WENB werden am Release-Tag OptionFiles zum download bereit haben wo alle Transfers gemacht sind die Trikots und Logos vielerorts Original sein werden, einfach geil! Und viel einfacher zum sharen als auf der PS2!