FCB Pause / EHC Unterstützen?

Diskussionen rund um den FCB.
chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

Entertainer hat geschrieben:bi also gsi gestert. leider isches nit grad e spektakel gsi und i muess redblue calvin rächt geh. usser d'kurve het wirklich kei schwanz stimmig gmacht. do hänn die 10 walliser wenigschtens alles geh.
isch schaad. i wird aber trotzdem wider go
und wer hat dir dieses mal die regeln erklärt ?!?
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

redblue-calvin hat geschrieben:au wenn y nur lache cha über so ussagene muess y drotzdäm no widerspräche:

du gohsch nume an mätch wenns gratis isch <- schomoll öpis
"und mit dene Lüt wo dört zum Teil umelaufe, wöt i au nüt ztue ha" <- die luschtigscht ussag! denn y find dass so lüt wo nur an gratis-mätch gönd viel die grössere deppe sind, als die in dr arena.. am beschte du blibsch am nägschte gratismatch dähäi, so lyt wie du chöne gärn am fcb-match bliibe.. :rolleyes: :)
Hm jo aso ich ka fascht nit dr grösseri Depp si als das was dört zum Teil umelauft, dasch fascht nüm möglich

abr hesch rächt i bi scho bitz e Depp wil schlofe chönti dehei sicher besser

I wird au immer an de Fcb Mätch blibe, wil zum Ehc chönt i nie die glich Beziehig ufbaue wie zum Fcb
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Onkel hat geschrieben:Hm jo aso ich ka fascht nit dr grösseri Depp si als das was dört zum Teil umelauft
Beschreib doch mal, was du genau meinst, würde mich ehrlich interessieren.

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

Gascht hat geschrieben:Beschreib doch mal, was du genau meinst, würde mich ehrlich interessieren.
ne i gang do inne keini Näme go nenne
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

@ Gascht

Ich hoff, dass Spiel no interessant gsi isch (het eigentlig öpper di Agebot agnoh?) und ha welle Froge, wie sich myni Theorie bestätigt het (aber e ehrlichi Antwort bitte ;) ). Zwei Goal sind au nid grad viel und erscht no eins uf dr entferntere Syte :D

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

[quote="Edberg"]Ich hoff, dass Spiel no interessant gsi isch (het eigentlig öpper di Agebot agnoh?) und ha welle Froge, wie sich myni Theorie bestätigt het (aber e ehrlichi Antwort bitte ]
Das Angebot angenommen hat niemand.

Zwei Tore ins nähere Tor, die sieht man von hinter dem Tor sehr gut. Zum dritten (entfernteren) werde ich mich wissenschaftlich präzise äussern - was sicher in deinem Sinn ist - und sage deshalb, ich bin der Meinung, es gesehen zu haben. ;)

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

[quote="Gascht"]Das Angebot angenommen hat niemand.

Zwei Tore ins nähere Tor, die sieht man von hinter dem Tor sehr gut. Zum dritten (entfernteren) werde ich mich wissenschaftlich präzise äussern - was sicher in deinem Sinn ist - und sage deshalb, ich bin der Meinung, es gesehen zu haben. ]

Ja, ja, der Glaube versetzt bekanntlich Berge ;) Aber vielleicht bin ich einfach zuwenig konzentriert für ein Eishockey-Spiel. Deshalb schwenke ich mal die weisse Fahne als Friedensangebot. :)

Fand die Aktion mit dem Eintritt eine nette Geste. Vielleicht klappt es ja ein anderes mal.

Noch einen schönen Abend

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Edberg hat geschrieben:Deshalb schwenke ich mal die weisse Fahne als Friedensangebot. :)
Warum, gab es mal eine Kriegserklärung? ;)

Ein Stück weit hast du natürlich recht, gerade auf den Stehplätzen ist die Sicht nicht immer optimal. Da muss man halt auch etwas antizipieren ... Ich war aber eine Zeit lang auf der Tribüne, und von dort sah ich die Tore eigentlich immer. (Hat vielleicht auch damit zu tun, dass es nicht ganz so schnell zu und her ging - das war noch in der NLB.)

Einen schönen Abend auch dir.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Gascht"]Warum, gab es mal eine Kriegserklärung? ]

;) :D

1. Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Wieso sollen Fussballfans nicht auch den heimischen Hockeyclub unterstützen ? Support your local team(s) ! Ich finde diesen Ansatz absolut gut.

Auf die Gefahr hin das es einige nicht interessiert, möchte ich euch die Situation in Luzern schildern: Beim FCL gibt es eine wachsende Anzahl Ultras die einerseits den FCL als auch den Hockey Club Luzern (2.Liga) unterstützen. Selbst wenn sich die Spielzeiten überscheiden pilgern viele FCL Ultras nach Ende des Fussballspiels in die nahegelegen Eishocheyarena und supporten dort nahtlos weiter. Wenn ein Heimspiel in der Swiss Life Arena ansteht, gehts supportmässig manchmal richtig geil ab. Gesang, Pyro, DH's, Transpis, das volle Programm halt. Kiffen und Pyro ist übrigens kein Problem; lower league halt. Da ists zum Glück noch nicht ganz so schlimm mit der Repression. Hier noch ein paar Impressionen aus der Swiss Life Arena, Luzern. Vielleicht regt das ja einige hier drin dazu an, neben dem FCB auch noch den EHC zu supporten.

Bild

Bild

Bild

Bild

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Bild

Bild

Bild

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Binis am SAmschtig sit langer Zyt widrmol amene EHC Match gsi, hanis min Dragons Schal (ich weiss jetzt isch es widr dr EHC, aber stoht halt no Dragons druff) azoge und bin in dHalle!

Mir händ us Dummheit immer no unseri Fahne drby ka (me sött halt dr Rucksack mol usrume nochemen FCB Match). So hän mir dänkt mir hänge unseri Fahne uf (isches rotblau ich weiss, aber stoht wenigstens niene FCB druff, usserdäm simmers immerhin zviert am Start gsi). Us Respäckt vo de aktivere EHCler hän mir se uf dr Site ufghängt wo wyt und breit kei Nase gsi isch, geschweige denn e FAhne. ca. 4 Min vor Spielbeginn isch denn sone möchtegärn aktive ko und het dFahne abghängt (hani def kei Problem drmit, dass die wo scho länger dFahne dert platziert händ se ufhänge, aber hey als aktive Ehcler friehner ins Stadion ko!). Er het denn gmeint isches dFAhne rotblau, passt nid zem EHC.......

DHalle isch fascht leer gsi und die paar aktivere in dr Mitti vo de STehplätz händ doch rächt mieh ka Stimmig zverbreite. DLieder sind in etwa die ähnlige wie bim FCB, nume dass nume bi 2 e paar me mitmache (schiess e Goal fir uns und EHC, EHC). Mir isch teilwys fascht sGsicht ygschlofe, Sierre isch nume hindeinegstande und dFAns sind glaub alli heiser gsi (oder worum isch es immer so lislig gsi). Ich han e weneli reumietig an dMargrethe Zyt miesse dänke, wos ca. 1000 fans ka het aber bedütend aktiver gsi sind. Sogar in Thun (jep ich bin amene Uswärtsspiel gsi vom EHC) in dr 1. Liga isch es lüter gsi.

Also liebe EHCler, han zwar in de letschte Joore weniger Freud am EHC (Retorteclub allezz), isch halt aber immer no BASEL und Hockey isch geil, gäbed alles^, dass dStimmig besser wird (dodrzue ghört au, dass me dFahne evt. meh als 4 Min vorem MAtch ufhängt.....)

FAzit:
Taktisch hochstehende MAtch mit wenig Highlights
Gits nume 5Packs anstatt 6 Packs Bier, defür imene elegante Tragtäschli
WEnig Stimmig
Stargge Lauber im Gäschtegoal

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

lina hat geschrieben:Ich wird immer dört si, schliesslich het e Baselerin an beiden Ort e Jooreskarte
Falls Du wirggligg e 'BASLERIN(!!!)' bisch, söttsch Di wäge obiger Schriftwyys z'Tod schäme!!!!! :eek: :mad: :eek:

Und ich bi BASLERIN und dr EHC interessiert mi e Furz!

ROTBLAU und NÜTT ANDERS!!!!!!
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

@rale bale

kann deiner aussage soweit zustimmen. das spiel war meines erachtens allerdings nicht wirklich hochstehend. der support ausserhalb der kurve würde ich als praktisch inexistent bezeichnen. leider. bei jedem gutgemeinten ehc ruf
wurden die köpfe gedreht...

ich wäre aber wirklich mal interessiert wie die halle tönt wenn sie voll ist. deshalb...auf gehts basel!
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Zitat von lina
Ich wird immer dört si, schliesslich het e Baselerin an beiden Ort e Jooreskarte
An welle Match gohsch, wenn beidi zur gliiche Zyt (z.B. Samschtig Obe) stattfinde?
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Fire of Basle hat geschrieben:An welle Match gohsch, wenn beidi zur gliiche Zyt (z.B. Samschtig Obe) stattfinde?
Es wird immer druf gluegt, dass dr EHC und dr Fc Beee
nit am gliche Tag spiele...

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

stargate hat geschrieben:Es wird immer druf gluegt, dass dr EHC und dr Fc Beee
nit am gliche Tag spiele...
Ah jä...do ha ich aber anders mitbecho...glaub gege Thun isch das gsi, oder so...do isch dr EHC- und dr FCB-Match am gliche Daag gsi, eifach zytverschobe...und vom EHC-Match-Ändi zum FCB-Match-Afang hesch grad Mol knapp 10 Minute zyt kah...aber ebe, "es wird immer druf gluegt, dass d Mätch nit am gliche Daag sin" ;) :rolleyes:

Pro FCB

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Entertainer hat geschrieben:@rale bale

kann deiner aussage soweit zustimmen. das spiel war meines erachtens allerdings nicht wirklich hochstehend. der support ausserhalb der kurve würde ich als praktisch inexistent bezeichnen. leider. bei jedem gutgemeinten ehc ruf
wurden die köpfe gedreht...

ich wäre aber wirklich mal interessiert wie die halle tönt wenn sie voll ist. deshalb...auf gehts basel!
hanis gschribe taktisch... Sierre isch nume uf Konter usgsieh und dr EHC het mitere kontrollierte "Offensive" sSPiel im Griff ka. Spielerisch und Tempomässig isch es sicher nid hochstehend gsi

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

[quote="Fire of Basle"]Ah jä...do ha ich aber anders mitbecho...glaub gege Thun isch das gsi, oder so...do isch dr EHC- und dr FCB-Match am gliche Daag gsi, eifach zytverschobe...und vom EHC-Match-Ändi zum FCB-Match-Afang hesch grad Mol knapp 10 Minute zyt kah...aber ebe, "es wird immer druf gluegt, dass d Mätch nit am gliche Daag sin" ]

Stimmt, hesch rächt. Sage mir eso, es wird druf gluegt, dass wen sie gard beidi Heimspiel händ, dass sie nit Zytglich spiele...eso isch ämel nit schlächt.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

stargate hat geschrieben:Stimmt, hesch rächt. Sage mir eso, es wird druf gluegt, dass wen sie gard beidi Heimspiel händ, dass sie nit Zytglich spiele...eso isch ämel nit schlächt.
Papperlappapp...die Usrede immer ;) :D easy, has scho verstande! Trotzdäm PRO FC BASEL...und nütt anders!

Banjo
Benutzer

@Chris Climax

Beitrag von Banjo »

jeeeeaaaah, hab ich auch angst...lasst die Eishalle brennen... ich glaube auch, dass es beim EHC Heim jee mal sone Pyro"show" geben wird...nachher hat die ganze halle ne Rauchvergitftung... :rolleyes:

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Haben die einen Schirmständer im Stadion?

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

ach bim yshockey chani nie dem spiel folge, suechsch erschtmol de Puck, luegsch denne gschwind ewäg, hesch grad es goal verpasst :rolleyes: ;)

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Bender hat geschrieben:Haben die einen Schirmständer im Stadion?
:D

dörfsch sie glaubs inenäh...

Entertainer
Erfahrener Benutzer

RALE BALE hat geschrieben:hanis gschribe taktisch... Sierre isch nume uf Konter usgsieh und dr EHC het mitere kontrollierte "Offensive" sSPiel im Griff ka. Spielerisch und Tempomässig isch es sicher nid hochstehend gsi
i ha di scho richtig verstande ;) i ha eigentligg mehr d'stimmig kritisiert.

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Bender hat geschrieben:Haben die einen Schirmständer im Stadion?
die knirps bekunsch immer ihne :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="Fire of Basle"]Ah jä...do ha ich aber anders mitbecho...glaub gege Thun isch das gsi, oder so...do isch dr EHC- und dr FCB-Match am gliche Daag gsi, eifach zytverschobe...und vom EHC-Match-Ändi zum FCB-Match-Afang hesch grad Mol knapp 10 Minute zyt kah...aber ebe, "es wird immer druf gluegt, dass d Mätch nit am gliche Daag sin" ]

Blöde Saich, de EHC-Match isch Punkt 19.02 fertig gsi. Mines Wüssens hett de FCB-Match aber nid 19.12 aagfange, oder?

An alli andere: Schreiet witerhin "alles ausser Basel ist Scheisse" und sind witerhin SCB, Davos oder Ambri Sympathisante. Pffft.
CR7 Fanboy

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:Blöde Saich, de EHC-Match isch Punkt 19.02 fertig gsi. Mines Wüssens hett de FCB-Match aber nid 19.12 aagfange, oder?

An alli andere: Schreiet witerhin "alles ausser Basel ist Scheisse" und sind witerhin SCB, Davos oder Ambri Sympathisante. Pffft.
Villicht sins jo chli mehr gsi...s goht eigentlich gar nit drum, ob de 10 oder 20 Minute Zyt kah hesch (Dyypflischiiser!)...s isch drum gange, dass dr FCB und dr EHC Match nit am gliche Daag sige...Röhrenblick lässt grüssen! ;) Isch jo egal, ha ursprünglich nur welle wüsse, an welle Match d "Lina" würd goh, wenn sie sich miesst entscheide...

Dr zweit Punkt het öbbis...vollkomme richtig!

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

RALE BALE hat geschrieben:Sierre isch nume uf Konter usgsieh und dr EHC het mitere kontrollierte "Offensive" sSPiel im Griff ka. Spielerisch und Tempomässig isch es sicher nid hochstehend gsi
Irgendwie han ich es "Déjà-vu" :p

Es längt, wenn ich dä Mischt bym FCB muess aluege :rolleyes:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="Fire of Basle"]Villicht sins jo chli mehr gsi...s goht eigentlich gar nit drum, ob de 10 oder 20 Minute Zyt kah hesch (Dyypflischiiser!)...s isch drum gange, dass dr FCB und dr EHC Match nit am gliche Daag sige...Röhrenblick lässt grüssen! ]

Die Saison isch wirklig numme 1 Heimspiel am glyyche Tag gsi, dr FCB spielt jo am Sunntig ( :( ), dr EHC am Zischtig und Samschtig (amel meischtens). Und ebe dött hett me d Mögligkait gha an beidi z go.
Ich wurd mi, trotz baidne Saisonkarte, fürs FCB-Heimspiel entscheide, aber eher EHC-Heimspiel als zB SG-FCB oder Aarau-FCB. Spürsch es? :D
CR7 Fanboy

Antworten