Carlos Varela bashing thread!!!!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ich reg mich immer wieder zu neuem ab diesem enterbeleuchteten arsch auf!!
ich hoffe ihm eines tages auf der strasse zu begegnen...
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Solche Spieler (eigentlich kenne ich nur einen) sind ein Ärgernis für alle anderen mehr oder weniger "normalen" Fussballer und für die ganze Liga. Irgendwann sollte doch einfach genug sein. Kann man solche jahrelangen Ärgernisse nicht einmal aus dem Verkehr ziehen?
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Dome
- Erfahrener Benutzer
uf das wirds wohl use ko...Luigi hat geschrieben:Zeigt'm dr Stinkfinger und segglet drvo.
oder schreit am Varela sini Muetter isch e huehre...
und segglet drvo...
Wird aber zmitzt vor allne Lüt vo hinte abegstreckt, do är doch schnäller isch und sich nüm cha beherrsche well witz über sini toti Muetter gmacht wärde...
Signatur zu vermieten.
- seth
- Erfahrener Benutzer
ich stell mir das rencontre öppe so vor:z basel a mym ryy hat geschrieben:ich reg mich immer wieder zu neuem ab diesem enterbeleuchteten arsch auf!!
baselamryy: *kreischt* "varrela, du besch so peindlech!!!!"
varela: *murmled uninteressiert* "heb doch din schlitte ey..."
baselamryy: *hysterisch* "feck dech! mer send der fcb ond lönd öis nüt vo der sägä"
varela: *abwäsend* "chum gang verbi du schissdräck-bassler"
baselamryy: *schmeisst es halbleers pet-fläschli rivella blau in richtig varela, rennt heim und brichtet im forum stolz vo sinere heldetat*
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
dann würde ich ihm die Hand schüttelnz basel a mym ryy hat geschrieben: ich hoffe ihm eines tages auf der strasse zu begegnen...

Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Geht nicht solange ein gewisser nicht so ganz normaler Club in voll unterstützt ....Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Solche Spieler (eigentlich kenne ich nur einen) sind ein Ärgernis für alle anderen mehr oder weniger "normalen" Fussballer und für die ganze Liga. Irgendwann sollte doch einfach genug sein. Kann man solche jahrelangen Ärgernisse nicht einmal aus dem Verkehr ziehen?
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
lut reporter het är jo in dr 1. halbzyt au e defftigs foul gmacht, wo nüt gää het.Kawa hat geschrieben:Varela fällt auch in Brügge mit unnötigen Brutalofouls auf, soeben wieder einen brutal von hinten umgesäbelt und nur mit viel Schwein ("das Schwein hatte Schwein") mit Gelb davongekommen.
aber solang dä no in schutz gno wird vo sim club (wobi jo das alles seit über dä verein)
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
dörfsch dr ains ussuechetommasino hat geschrieben:war das jetzt sarkastisch, ironisch oder zynisch ?
und nume dases wieder mal gseit isch

y weiss y weiss...die choreo...uii uii uii...
die wird uns no lang verfolge
hanen aber nie mööge! das wird au so bliibe!
würd'm sicher kains zahle..eher e jochbeibruch

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
isch die choreo gmacht wurde, wo varela bi basel gspillt hät?kreuzritter hat geschrieben:dörfsch dr ains ussueche
y weiss y weiss...die choreo...uii uii uii...
die wird uns no lang verfolge
hanen aber nie mööge! das wird au so bliibe!
würd'm sicher kains zahle..eher e jochbeibruch![]()
MUTTENZERKURVE EGAL WOHI, FCB MER LIEBE DI

burjim hat geschrieben:Oeri ist erst 53???????!!!!!!!

Nei do isch er scho bi YB gsehaendu94 hat geschrieben:isch die choreo gmacht wurde, wo varela bi basel gspillt hät?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

was lachsch?ChosenOne hat geschrieben:![]()
![]()
![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)