Stimmungsflaute???

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
Marylou
Erfahrener Benutzer

Stimmungsflaute???

Beitrag von Marylou »

Ich bi geschter syt langem wieder emol amene usswärtsspiel gsi, und ich muess sage, dass ich - notürlich abgseh vom resultat - doch rächt enttüscht gsi bi. do bin ich mir eidütig öpis anders gwöhnt.

- dr capo het glaub nid sy traumdaag gha, im stil vo: "ou, ich weiss scho wieder nid, wasi söll singe?" isch überhaupt kei vorwurf, het schliesslich no gnueg anderi ume, wo ihn mit idee unterstütze chönne (und sotte).

- das huere-gerangel-umegeschupfe isch no nie mi fall gsi. stört mi aber im normalfall nid, solangs bi ei- oder zweimol blybe, nach dr 5. bierduschi hanis denn nüm esoooo luschtig gfunde...

- d'lieder hän absolut zum sch... tönt, jä hallo, vollsuff hii oder här, sin jo wirgglich nur die simpelschte sache gsunge worde, und die schaff ich eigentlich in jedem zuestand.

- s'u-bahn-lied hani vor joore nid chönne ha, find das absolut drnäbe, die lüt hän für mi eifach alli e zwärge-stumpfsinn-hirni. grosses lob an capo fürs duurekheie in däm momänt!

- jedes lied, wo aagstimmt worde isch, hets - im beschte fall - uff 2-3 durchgäng brocht - jä hallo, wär simmer denn??? und das nid bi dene, wo suscht im c hogge, sondern ebe im sogenannte "harte chärn"...

- dr schluss - absolut lächerlich. dr fcb gwünnt 5-2 und d'fans schaffes grad emol knapp, 5x in d'händ chlatsche und denn drvolaufe. findi truurig, friehner hätte d'fans no e viertelstund wytergsunge, nachdäm d'mannschaft scho lang unter dr duschi gstande isch.

- 1a: s'spontane fuessball-mätchli uff dr ussebahn. und notürlich d'pyro, wo ich halt immer no öpis vom schönschte amene match find... :D

so, jetzt bin ich gspannt, was ihr zu dere sach meined...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Marylou hat geschrieben:- d'lieder hän absolut zum sch... tönt, jä hallo, vollsuff hii oder här, sin jo wirgglich nur die simpelschte sache gsunge worde, und die schaff ich eigentlich in jedem zuestand.
wie d Lieder töne hangt oft au mit em Stadion zäme und do isch s Neufäld zum Stimmig mache nid 100% geignet... (miner Meinig noch)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Marylou hat geschrieben:Ich bi geschter syt langem wieder emol amene usswärtsspiel gsi, und ich muess sage, dass ich - notürlich abgseh vom resultat - doch rächt enttüscht gsi bi. do bin ich mir eidütig öpis anders gwöhnt.

- dr capo het glaub nid sy traumdaag gha, im stil vo: "ou, ich weiss scho wieder nid, wasi söll singe?" isch überhaupt kei vorwurf, het schliesslich no gnueg anderi ume, wo ihn mit idee unterstütze chönne (und sotte).

- das huere-gerangel-umegeschupfe isch no nie mi fall gsi. stört mi aber im normalfall nid, solangs bi ei- oder zweimol blybe, nach dr 5. bierduschi hanis denn nüm esoooo luschtig gfunde...

- d'lieder hän absolut zum sch... tönt, jä hallo, vollsuff hii oder här, sin jo wirgglich nur die simpelschte sache gsunge worde, und die schaff ich eigentlich in jedem zuestand.

- s'u-bahn-lied hani vor joore nid chönne ha, find das absolut drnäbe, die lüt hän für mi eifach alli e zwärge-stumpfsinn-hirni. grosses lob an capo fürs duurekheie in däm momänt!

- jedes lied, wo aagstimmt worde isch, hets - im beschte fall - uff 2-3 durchgäng brocht - jä hallo, wär simmer denn??? und das nid bi dene, wo suscht im c hogge, sondern ebe im sogenannte "harte chärn"...

- dr schluss - absolut lächerlich. dr fcb gwünnt 5-2 und d'fans schaffes grad emol knapp, 5x in d'händ chlatsche und denn drvolaufe. findi truurig, friehner hätte d'fans no e viertelstund wytergsunge, nachdäm d'mannschaft scho lang unter dr duschi gstande isch.

- 1a: s'spontane fuessball-mätchli uff dr ussebahn. und notürlich d'pyro, wo ich halt immer no öpis vom schönschte amene match find... :D

so, jetzt bin ich gspannt, was ihr zu dere sach meined...
was de capo drüber denkt sötsch jo am match selber glaub gseh und ghört ha, oder?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Vergliche mit dä Bärner simmers immer no Wältklass gsi! ;)

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

panda hat geschrieben:wie d Lieder töne hangt oft au mit em Stadion zäme und do isch s Neufäld zum Stimmig mache nid 100% geignet... (miner Meinig noch)
jap das stimmt ... in dem "Stadion" köhrt me d Lieder scho 15 Meter näbädra chum no ... da isches schwer mit z singe .... isch würklich nid wahnsinnigi Stimmig gsi - aber sooo schlimm hanis nid gfunde
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Also ich ha gfunde es isch so wie immer gsi....
Links vom Boxer-Stand isch gsunge worde, und rechts isch flaute gsi... 90 % vom Spiel jedefalls!! (Wenn me vo obe abe luegt) Aber ebe, das isch langsam normal, und es isch, wie so scheen gseid worde isch, de harti Kärn wo gsunge hed!! ;)
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

nid mol s eche isch richtig gange. has au chli vom extremere gfunde aber muess sich wohl jede an dr eigene nase neh, motze bringt am wenigschte. SINGE!!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

dasto hat geschrieben:was de capo drüber denkt sötsch jo am match selber glaub gseh und ghört ha, oder?
kei diskussion, wie gseit, är het villicht kreativ grad bitz e flaute gha, aber het sich d'lunge uusegschraue, het mr ame richtig leid do, well nüd zrugg cho isch...

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Schranz hat geschrieben:nid mol s eche isch richtig gange. has au chli vom extremere gfunde aber muess sich wohl jede an dr eigene nase neh, motze bringt am wenigschte. SINGE!!
voilà, vo "z'basel" gar nid z'spräche, do hätti au chönne duurestarte... :mad:

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Marylou hat geschrieben:- d'lieder hän absolut zum sch... tönt, jä hallo, vollsuff hii oder här, sin jo wirgglich nur die simpelschte sache gsunge worde, und die schaff ich eigentlich in jedem zuestand.
aba hallo, wenn das kei grund me isch, zem akkustisch e weng kürzer z'trätte.....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

GHB54
Benutzer

Beitrag von GHB54 »

ich kah nur für mi rede, es isch dr erfolg!

sit däm mir so dominiere isch alles andersch!
irgendwie stinklangwilig! e goal, e sieg het eifach nüm die glich bedütig!
s stimmigmache isch demensprechend au nüm so wichtig...

no bis vor 2 joor isch für mi jedes goal die voll extase gsi, bisch voll duurekheit, hesch wildfremdi lüt umarmt, eleböge igsteckt und usteilt!
und im moment isch alles nur routine und irgendwie künstlich!

fc bayern olé

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sek. Milieu »

@marylou...eifach nur blöd...

scholang nüm amene usswärtzspiil gsi und denn go motze...
hesch öpis biitreit dasses besser worde isch? hesch gsunge
wenns ruhig gsi isch?

ha ho he faschisten fcb!!
gib e figg uf alles und jede...

Doppelchnopf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doppelchnopf »

Schranz hat geschrieben:nid mol s eche isch richtig gange. has au chli vom extremere gfunde aber muess sich wohl jede an dr eigene nase neh, motze bringt am wenigschte. SINGE!!
Richtig!! Immer motze über d Stimmig bringts nit, wenn jede eifach 120% git, denn isch sie au vil besser!!

bs_eagle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bs_eagle »

GHB54 hat geschrieben:ich kah nur für mi rede, es isch dr erfolg!

no bis vor 2 joor isch für mi jedes goal die voll extase gsi, bisch voll duurekheit, hesch wildfremdi lüt umarmt, eleböge igsteckt und usteilt!

fc bayern olé
Klassischs dito, word oder "Ghost Valley"!

Wie will me no voll duure gheie, wenn me nach kurzer Zyt (übertriebe) in dr 1. Halbzyt bi emene no relativ ernstere Konkurrent (ok, d Tabelle seit anders... aber trotzden...) scho 3:0 uswärts führt und das eigentlich sowieso erwartet het.

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

bs eagle
Das isch jo jetzt wieder ä voll dämlichs Argument!!! Au wenn me 10 zu 0 führt, scheiss egal....
Ich bi ammel heisser, und das spricht fyr sich!! :cool:

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

GHB54 hat geschrieben:sit däm mir so dominiere isch alles andersch!

s het öppis. Das Gfühl han i nur no bi bsundere Spiel, wie Europacup oder bi extrem knappe / spannende Spiel, wie bim FCZ-Matsch, oder letscht Wuche gege Aarau wome scho nüm so rächt an es guets ändi glaubt het...

In Bärn han i mi sälber drbi ertappt, wienich mi gar nid rächt gfreut ha ob dene Goal - vieles isch leider sälbverständlich worde

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

Bandita hat geschrieben:bs eagle
Das isch jo jetzt wieder ä voll dämlichs Argument!!! Au wenn me 10 zu 0 führt, scheiss egal....
Ich bi ammel heisser, und das spricht fyr sich!! :cool:
vilicht verdreisch s bier nid...wär weiss

und dass dä "heisser" bisch...kani nid beurteile.. :o

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

ganz e paradoxi sach he? :D

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

erfolgsverwöhnt und emotionslos...

die guten zeiten sind vorbei...

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

"es liegt an uns sie wiederzubekommen"

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

sek. Milieu hat geschrieben:erfolgsverwöhnt und emotionslos...

die guten zeiten sind vorbei...
und jetzt kommen die politischen zeiten...

gruess sir smoke a lot

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

sek. Milieu hat geschrieben:@marylou...eifach nur blöd...

scholang nüm amene usswärtzspiil gsi und denn go motze...
hesch öpis biitreit dasses besser worde isch? hesch gsunge
wenns ruhig gsi isch?

ha ho he faschisten fcb!!
scho dänggt, dass irgende reaktion chunnt uff mis "s'erscht mol syt langem". ich sag do drzue nur sovil, dass ich mini gründ gha ha. nach eme unfall am aarau-spiel letscht joor hani e nomittag im schöne aarauer spital vrbrocht... und denn eifach bitz e "usswärts-trauma" gha... do ich aber vorhär rund 10 joor an usswärtsspiel gange bi, und zwar üsserst regelmässig, glaub ich scho, dass ich das cha beurteile... :rolleyes:

jep, hanis immer gsunge und probiert, dr capo z'unterstütze in sym kampf. aber als frau isch bitz schwer, e lied aaz'stimme... dorum hän das mini kollege links und rächts übernoh. ;)

und zu dr letschte linie, kei ahnig, was du mit däm wottsch sage, ämel chani nur zuestimme: kei politik im stadion, öb links oder rächts, mr sin alli rot-blau!!!

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Hauptsach gmotzt!
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

PRO 0:3 hypothek bei jedem spiel!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

fc bayern olé
Es duet zwar weh...aber es isch halt leider scho eso wie du's seisch.
Ich für mi persönlich freu mi immer no extrem und schrei alles use woni ka bimene goal. Aber weni do an friener dänk....im alte Joggeli....dött bisch eifach nur durekeit. Ich erinnere ans Goal vom Walker in dr 90igschte Minute gege s'GC-Pack, uf Flanke vom Massimo. Oder wo dr Mario Frick gege St.Gülle e 1:2 Rückstand kurz vor schluss no ine 3:2 Sieg umgwandlet het mit 2 herrlige Töpf....ei sin das geili zite gsi. Kei gemotze wemmer emol nit grad 5:0 gwünne, eifach nur voll mit em Härz drbi. I hoff es wird mol wider so....

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Versumpfte hat geschrieben:Hauptsach gmotzt!
ääääähm, nei, eigentlich nid, aber hauptsach au emol sache ufe punggt bringe. oder kennsch es nid anderst? :confused:

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:vilicht verdreisch s bier nid...wär weiss

und dass dä "heisser" bisch...kani nid beurteile.. :o
Ah, do hesch recht, hört me nid übere Bildschirm!!
Uff jede Fall sölle doch aifach moll alli uffhöre motze, und näggst moll aifach dopplet so vill geh bim Singe....und wenn das jede macht, wo motzt, denn git das ä Kettereaktion...und denn singe nämlig wieder alli...so aifach isch das!! :cool:

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

jep, hanis immer gsunge und probiert, dr capo z'unterstütze in sym kampf. aber als frau isch bitz schwer, e lied aaz'stimme... dorum hän das mini kollege links und rächts übernoh. ;)

so gohts mir au...wenn de als frau es lied astimme willsch, dä mitschreisch und dini eigeni stimm ghörsch will die lüt näbe dir lieber e sms schribe oder mit em kolleg die neuschde news ustusche...den muesch di eifach froge...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

[...]
fc bayern olé
nein, nein, nein ... !

das 8-1 gayC hatte es in sich (h)
das 2-3 gayC hatte es in sich (a)
das 2-2 fcz hatte es in sich (a/h)
die 2hz aarau hatte es in sich (h)

das problem sind die fürz-spiele, bei denen leichtsinnig (fast) etwas verspielt wird, oder eben sogar verloren wird ...

das 4-3 fcs (h)
das 3-3 thun (h)
das 1-0 sg (h)
das 1-1 fcs (h)

da kann der beste capo im verlauf des spiels nix mehr machen ... !

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Also ich weiss nid, öb Frau oder Ma, wenn me will, isch me als Frau genau glich lut wie ä Ma.... :rolleyes:

Antworten