Valentin Stocker
Unter 10 Mio Euro läuft da gar nichts (hoffentlich) Stocker ist ein Jahrzehntetalent, er nicht minder gut als Ivan rikitic (grundverschieden in der Spielart, aber mind. genau gleich talentiert)->Ai Verein, ai Liebi<- hat geschrieben:Ich vermuet dä wräde mir nüm lang könne halte wenn er witerhin so grandios spielt![]()
-
- Erfahrener Benutzer
- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
Stocker
Ich bezwiefle eifach das mir grad wide sone talent finde,wobi bi unserne scouts 
Naja hoffe mr mol das er FREIWILIG bim FCB blibt,villicht erkennt er jo das er bimene ganz grosse Klub nid spielt..siehe vorgänger kuzmanovic

Naja hoffe mr mol das er FREIWILIG bim FCB blibt,villicht erkennt er jo das er bimene ganz grosse Klub nid spielt..siehe vorgänger kuzmanovic

NO AL CALCIO MODERNO!
-
- Erfahrener Benutzer
kuzma isch doch jetzt Stammspieler bi Fiorentina..aber egal->Ai Verein, ai Liebi<- hat geschrieben:Ich bezwiefle eifach das mir grad wide sone talent finde,wobi bi unserne scouts
Naja hoffe mr mol das er FREIWILIG bim FCB blibt,villicht erkennt er jo das er bimene ganz grosse Klub nid spielt..siehe vorgänger kuzmanovic![]()

- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
junge du bist genial!!!!
hoffe er bleibt noch so ziemlich lange bei uns. was der macht ist abartig
risen respect
hoffe er bleibt noch so ziemlich lange bei uns. was der macht ist abartig
risen respect
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
gwüsst
isch au mi tipp gsih; 1:0 in dr 26. minute stockerpanda hat geschrieben:und dorum hesch dr vor em Spiel im Migro e orangina gholt?
2:0 durch chippi in dr 61. hett denn nid gstumme, aber drzyytpunkt fascht.
dr stocker isch es riesetalänt. und är sött no es paar joohr blyybe.
obs spyler wie de rakitic in schalke (dusse us dr CL), petric in dortmund (unter ferner liefen), caicedo in manchester (meischtens uf dr bangg), und wie d`Schwyzer im Ussland alli heisse besser händ als wenn me do z`Basel blyybt, als in basel, das will i emol bezwyyfle. einzig de lohn isch wsh. besser. aber isch das alles?
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
hsv
nei. aber bis jetzt het är in dortmund gspielt. und das isch jo kei wirgglige uffstyyg gsih, odr? moll luege was är bim hsc macht. die sind jo au jedes johr ambitioniert und lege denn wiider e scheiss halbrundi aahne um letztlig im ui-cup aazchoo.SHELLibaum hat geschrieben:hämmr öbis verpasst ?!![]()
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer