s'Basler Lied

Diskussionen rund um den FCB.
Benutzeravatar
hanfueli
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 860
Registriert: 19.12.2007, 16:48
Wohnort: 4132

Beitrag von hanfueli »

reveller hat geschrieben:Also ich würde gerne mitsingen, aber leider fehlt mir jeglicher Text noch habe ich eine Information woher ich diesen Text erhalten kann. ich gehe davon aus, das hier sicher jemand diesen per PN senden kann - sollte ich also die Gelegenheit haben,den Text zu erhalten, werde ich noch so gerne (im Sinne von Asselrade) aus voller Kehle das Lied mitsingen im C3.
baz.ch het dr teggscht au iinegschribe :rolleyes:


s Basler Lied singi gärn mit, aber leider bini immer öppe Mitti MK und dört singe die meischte irgend öppis anders. Mitem Gsang (Basler Lied) vo de ussere MK-Sektore undem Rest vom Stadion vermischt sich das zumene schreckliche Klangteppich woni eifach scheisse find. D Ignoranz vo gwüssne närvt mi denn Recht. Es dörf jo au mol öppis nid vo dr MK aagstimmt werde. Usserdem tönts nid nur besser wenn alli mitsinge sondern au d Chance dass me dr Teggscht und d Musik eines Tages wegloht, wells sälbstverständlich isch dassme singt, stigt.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Benutzeravatar
JöNnNi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 250
Registriert: 04.05.2008, 12:17

Beitrag von JöNnNi »

Tönt scho nit schlächt:

http://www.youtube.com/watch?v=WNVnrK5X ... re=related

es muess nur no dunkel si ...
[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL
[/CENTER]

Benutzeravatar
z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1844
Registriert: 15.07.2006, 11:24

Beitrag von z basel a mym ryy »

hanfueli hat geschrieben: D Ignoranz vo gwüssne närvt mi denn Recht. Es dörf jo au mol öppis nid vo dr MK aagstimmt werde. Usserdem tönts nid nur besser wenn alli mitsinge sondern au d Chance dass me dr Teggscht und d Musik eines Tages wegloht, wells sälbstverständlich isch dassme singt, stigt.
dito.
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Benutzeravatar
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4204
Registriert: 06.12.2004, 18:38
Kontaktdaten:

Beitrag von Goofy »

JöNnNi hat geschrieben:Tönt scho nit schlächt:

http://www.youtube.com/watch?v=WNVnrK5X ... re=related

es muess nur no dunkel si ...
ohni die ver* Marschmusik wurds eifach noch dausig mol besser deene....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Benutzeravatar
teutone
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3117
Registriert: 07.12.2004, 10:22

Beitrag von teutone »

@asse und einspielen

Klar versteh ich euch! Ich habe in meinem ersten Eintrag zu diesem Thema das auch klar formuliert......

Ich wiederhols nochmal: Wenn zB beim einlaufen "Kämpfe basel kämpfe" gesungen wird versteh ich das einach nicht! Ich bin aber sicher der letzte der euer
Herzblut und eure Energie die ihr in den support steckt schlecht reden will!

Ich bin bald 40 und dass sich eine Kurve und auch deren Support verändert ist für mich ganz ok! (es war früher nicht besser und ihr werdet keinen Eintrag von mir finden wo ich das behaupte)

Aber ich kann doch verdammt nochmal meine Meinung sagen!

Egal - wir werden am Mittwoch und auch in Zukunft ein Ziel haben:

Den FCB zu unterstützen.......

Freu mich auf Mittwoch und meine Stimmbänder werden gut geölt sein und wir werden den FCB zum Sieg treiben - und jeder auf seine Weise!
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

Benutzeravatar
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4204
Registriert: 06.12.2004, 18:38
Kontaktdaten:

Beitrag von Goofy »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:ok und lutt em Liederbiechli vom Militär, wuurde wider dyni erschtgschriibene Stoophe stimme...Also statt d Schuel an zwaiter Stell, die bravi Frau an letschter Stell....

jetz, welles isch original? :confused:
Im Gedicht hetts none Värs meh nämmlig:

Eis isch nümme do;
wo isch's ane cho?
's Scholers Nase, weie weh,
git der Bruck kei Schatte meh.
Wo bisch ane cho?
Bild

S Edith meint: Me sett emol noch Erinnerige an Basel sueche im wewewe....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

reveller
Neuer Benutzer
Beiträge: 18
Registriert: 24.04.2008, 22:08

Beitrag von reveller »

:D s Edith bringt mi am Mittwuch zum singe - i üebe jetzt zwei dääg - dangge goofy

Benutzeravatar
Luigi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1547
Registriert: 21.05.2007, 18:57

Beitrag von Luigi »

Pro Bier hat geschrieben:. Ohne den inneren Kern der MK funktioniert das nicht. Nur der fühlt sich momentan zu gut oder macht einen auf Kindergarten nur um seine "Stärke" zu zeigen. Kindergarten so was!
Achtung Pleonasmus!!

Söttsch jo wüsse wie alt die Buebe dört unde öppe sind. Also isch Kindergarte scho fast passend.

Benutzeravatar
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4204
Registriert: 06.12.2004, 18:38
Kontaktdaten:

Beitrag von Goofy »

reveller hat geschrieben: :D s Edith bringt mi am Mittwuch zum singe - i üebe jetzt zwei dääg - dangge goofy
Denn singsch me Värs als im Lied übrigbliibe sin :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Benutzeravatar
Luigi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1547
Registriert: 21.05.2007, 18:57

Beitrag von Luigi »

teutone hat geschrieben: Aber ich kann doch verdammt nochmal meine Meinung sagen!
Das säit glaub alles. S git paar Lüt do inne wo felsefest drvo überzüggt sind dass ihri Meinig die einzig richtigi isch und die wän sie im Räst ufzwinge. Das isch eifach nur intollerant!

Benutzeravatar
Mani86
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 149
Registriert: 14.01.2008, 00:03

Beitrag von Mani86 »

Luigi hat geschrieben:Das säit glaub alles. S git paar Lüt do inne wo felstefest drvo überzüggt sind dass ihri Meinig die einzig richtigi isch und die wän sie im Räst ufzwinge. Das isch eifach nur intollerant!
Du bist nicht der einzige dem das aufgefallen ist...
sBasler Lied, das etwas andere "Youu2019ll Never Walk Alone"!!! Singet alli mit für dä FCB!!!!!

Benutzeravatar
zizou
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 461
Registriert: 14.02.2007, 11:18

Beitrag von zizou »

Luigi hat geschrieben: Söttsch jo wüsse wie alt die Buebe dört unde öppe sind. Also isch Kindergarte scho fast passend.
genau solche kommentare sind unterste schublade, wenn du dich so cool findest kannst du mal runterkommen und capo spielen, vielleicht kommt dann ja die noch nie dagewesene riesenstimmung :eek:

wer alles gibt und den liedern eine seele einhaucht wird spüren wie die vielgesuchte gänsehautstimmung entsteht, aber ohne persönlicher einsatz geht gar nichts!
cigán hat geschrieben:polizia assassini

Benutzeravatar
Luigi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1547
Registriert: 21.05.2007, 18:57

Beitrag von Luigi »

zizou hat geschrieben:genau solche kommentare sind unterste schublade, wenn du dich so cool findest kannst du mal runterkommen und capo spielen, vielleicht kommt dann ja die noch nie dagewesene riesenstimmung :eek:
Söttsch vilicht dr Zämmehang vo dr Ussag verstoh und alli Posts läse wo drhinter zitiert worde sind. Und nei ich find mi nit cool. Ha nur e Tatsach gschribe. Wüsst nit wieso mi das cool mache sött.

Und bisch du cool nur wenn du im Forum anderi Lüt blöd ahmachsch?

Benutzeravatar
Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 8050
Registriert: 28.01.2006, 20:37
Wohnort: Im Exil (Bern)

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Gehört zwar nur am Rande zum Thema Basler Lied, aber hier motzten doch immer alle darüber, dass nach dem Spiel Musik abgelassen wurde?! Und wie wars gegen Xamax? Keine Musik, nix! Und was war? Totenstille!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Benutzeravatar
bulldog™
Beiträge: 1963
Registriert: 06.12.2004, 21:18
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

Luigi hat geschrieben:Söttsch jo wüsse wie alt die Buebe dört unde öppe sind. Also isch Kindergarte scho fast passend.
wenn kai ahnig hesch ... bhaltsch dr ball lieber bitz flach ...
y schriib au nytt du bisch e arbeitlose penner numme will dr ganz daag im forum ummesülzisch ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Benutzeravatar
salegh
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1816
Registriert: 16.12.2004, 11:28
Wohnort: C2R9138-BS4051

Beitrag von salegh »

Luigi hat geschrieben:S git paar Lüt do inne wo felsefest drvo überzüggt sind dass ihri Meinig die einzig richtigi isch und die wän sie im Räst ufzwinge!
hört hört!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

analog
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 107
Registriert: 14.12.2004, 11:20

Beitrag von analog »

Luigi hat geschrieben:Söttsch jo wüsse wie alt die Buebe dört unde öppe sind. Also isch Kindergarte scho fast passend.
Junge, komm mal runter, dann bekommst Du Kindergarten!
das leben will einen ausgeben...

Pro Bier
Benutzer
Beiträge: 96
Registriert: 09.06.2006, 10:28

Beitrag von Pro Bier »

aso mol anderst gfroget: wenn i abegang zum Capo zum Spielbeginn wird er denn sBasler Lied astimme? :rolleyes:

Und zur ganze Stimmig während em Spiel sag i nume: Für mi isch es ok wenn dr Capo öpis agit, bruchts innere Kurve.

Und I sing sehr lang während me Match... Es het sich aber z.B. gänderet, dass mer bi uns im Egge nüd me astimmet oder nume sälte und da i.d.R. au nüm druf igange wird, findet me da denn ebe sch! und singt lieber gar nüd (nid ich). Nume wege dem jedes mol durch dKurve zhechte... naja.

Für mi het sBasler Lied dFunktion vo me: So Jungs, es fangt ah... HALLO WACH!!! und das fehlt... es plätschert so drhi...

PS: dr Kindergarte bezieht sich ufs engstirnige Verhalte und nid uf sAlter vo dene

Benutzeravatar
hobivan
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 340
Registriert: 16.09.2005, 14:40
Wohnort: Erde

Beitrag von hobivan »

HJK hat geschrieben:hab letztes mal versucht das lied im takt der lautsprechermusik zu singen...da schläft einem ja das gesicht ein...man sollte den marsch 8% raufpitchen :-) oder am besten gleich ganz weglassen...
geil find ich die Morgenstreichmelodie, welche immer wieder angestimmt wird (wie gestern bei spielbeginn)...das sind gesänge mit basler roots und pfeffer drin!
Im D unter dem Balkon hört ja man nicht einmal die Musik über die Boxen!!!
Seit dieser Saison haben, sie extrem leiser gemacht. Finde ich ja grundsätzlich gut, nur dann ist es völlig ausser Takt.
Das Basler Lied sollte vom D angestimmt und Takt vorgegeben werden, am besten ohne Musik aber auch ohne Werbejingles. Damit dann alle mitmachen können, soll der Speaker den Text einblenden und bei Strophenwechsel den Liedtext weiterschalten. Ich würde gerne singen, nur so wie im Moment macht es keinen Sinn. Leider muss ich auch sagen, dass auch im D ein grosser Teil sogenannter Fans sind, die nichts besseres zu tun haben, als einander zu erzählen, wer mit wem poppt und so gar nicht mitkriegen, dass das Basler Lied gesungen wird oder die Mannschaft einläuft. Wenn dann noch das Basler Lied so "laut" aus den Boxen dröhnt, kriegen sie es nicht mal mit ...
traurig

Benutzeravatar
Luigi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1547
Registriert: 21.05.2007, 18:57

Beitrag von Luigi »

bulldog&#8482 hat geschrieben:wenn kai ahnig hesch ... bhaltsch dr ball lieber bitz flach ...
y schriib au nytt du bisch e arbeitlose penner numme will dr ganz daag im forum ummesülzisch ...
Für das muess ich nit gross Ahnig ha. Auge im Kopf länge zum gseh was öpe dr Altersschnitt dört unde isch. Klar hets no paar älteri Herre dört. Die stön aber dänk eher us Nostalgie no dört.

Ich gang mol drvo us, dass dört au di Platz isch. Hesch scho mol um di ummegluegt? Wieviel vo 10 Lüt sind über 15?


Und nur so näbebi: D Wortwahl vo dene wo sich do ahgsproche fühle, bestätigt jo dass dört unde Kindsgi isch. Au wenns jetzt halb mol e 20-jährige isch wo sich no wie e 12-jährige usdruggt.

Benutzeravatar
Luigi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1547
Registriert: 21.05.2007, 18:57

Beitrag von Luigi »

bulldogu2122 hat geschrieben:wenn kai ahnig hesch ... bhaltsch dr ball lieber bitz flach ...
y schriib au nytt du bisch e arbeitlose penner numme will dr ganz daag im forum ummesülzisch ...
Jä super. Nur will de Admin bisch darf dr uf dä Säich nit mol antworte. Do drmit bestätigsch mr wenigstens dass ich rächt ha.

Benutzeravatar
pan_mundial
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 591
Registriert: 07.12.2004, 08:22

Beitrag von pan_mundial »

Luigi hat geschrieben:Für das muess ich nit gross Ahnig ha. Auge im Kopf länge zum gseh was öpe dr Altersschnitt dört unde isch. Klar hets no paar älteri Herre dört. Die stön aber dänk eher us Nostalgie no dört.

Ich gang mol drvo us, dass dört au di Platz isch. Hesch scho mol um di ummegluegt? Wieviel vo 10 Lüt sind über 15?


Und nur so näbebi: D Wortwahl vo dene wo sich do ahgsproche fühle, bestätigt jo dass dört unde Kindsgi isch. Au wenns jetzt halb mol e 20-jährige isch wo sich no wie e 12-jährige usdruggt.
Bisch scho so alt dass de ä brülle bruchsch? Sehsch nüm guet?

http://www.fielmann.de

Dr altersschnitt in de erste paar reihe liggt ä guets stück über zwanzig... aber du kritisiersch die kommentär, obwohl dini kindergarte bemerkig au nit vo höcherem niveau isch. zerst emol sälber go hinterfrooge anstatt anderi wäge ihre bemerkige go kritisiere.
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

Benutzeravatar
Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 675
Registriert: 12.08.2008, 15:59
Wohnort: Deheim

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Also, y stand au scho syt Joore in dr MK mitti (nit ganz unde) und y muess scho saage, dass sich dr Altersdurchschnitt dert unde in de letschte 2-3 Joor rächt verjüngt het (was aber uss mynere sicht nyt Negativs isch)
B A S E L

Benutzeravatar
pan_mundial
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 591
Registriert: 07.12.2004, 08:22

Beitrag von pan_mundial »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Also, y stand au scho syt Joore in dr MK mitti (nit ganz unde) und y muess scho saage, dass sich dr Altersdurchschnitt dert unde in de letschte 2-3 Joor rächt verjüngt het (was aber uss mynere sicht nyt Negativs isch)
Das bestrittet au keine... wenn aber öper vo kindergarte redet, hani ä problem drmit.
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

Benutzeravatar
bebbinho85
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 322
Registriert: 14.06.2007, 23:31

Beitrag von bebbinho85 »

i muess ehrlich sage, dass s basler lied langsam abgschafft wärde söll, well es isch langsam peinlich wells vermarktet isch wie blöd und eh käi schwein meh mitsingt.
das lied sött vo dr kurve spontan mol agstumme wärde und nüm so wie bis jetzt mit dr musig.
FCB

Benutzeravatar
Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 675
Registriert: 12.08.2008, 15:59
Wohnort: Deheim

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

esp hat geschrieben:Das bestrittet au keine... wenn aber öper vo kindergarte redet, hani ä problem drmit.
jo, dorum han ych au Bewusst s Wort Kindergarte NIT gschriibe....
B A S E L

Benutzeravatar
shady
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1944
Registriert: 19.12.2004, 17:05

Beitrag von shady »

Asselerade hat geschrieben:..... es isch eifach so, dass es z viel lüt git wo eifach 3mol pro spiel FCB mitschreie. that's it. ob das dini kollege sind, hanni nid gseit, ES ISCH EIFACH SO!!! ......... schlussendlich hemmer in basel eifach z wenig lüt wo singe.

xamax isch scheisse gsi. aber es isch scheisse gsi, will in basel sicherlich 90% vode zueschauer (und in dere 10% sind lüt wie du und ich!) eifach ohni öppis z gäh ins stadion kömme. zum unterhalte wärde........... aber mein gott, als ob mr früehner super stimmig kah hend.
also asse ich glaub mir verstön uns nid :D

mit "mir" hani nid mini kollege und mich gmeint, sondern eifach d fcb fans. hami also nid persönlich agriffe gfühlt ;)

ich gib dir rächt, dass früher d stimmig nid besser gsi isch und es isch sicher au e witz d schuld für e schlächti stimmig dene in d scheuh z schiebe wo für stimmig bemüht sin.
allerdings darf me au mol konstruktivi kritik entgege neh oder zumindest überlege ob was dra isch.
(nur dass mir uns verstöhn ich bi mich jetzt nid persönlich am verteidige, ha jo au nid kritisiert ;) )

stimmt scho dasses villicht zwenig lüt git wo mitsinge,
trotzdämm glaubi aber nid dass es soo toll wär wenn s ganze stadion 90min duursupport würd mache.
grundsätzlich find ichs eigentlich guet wenn d kurve singt und dr rest vom stadion situativ dri schreit oder mit singt....nur gits eifach oft z vill vo de andere wo nur konsumiere.
declaravit iam mortuum vivere

Pro Bier
Benutzer
Beiträge: 96
Registriert: 09.06.2006, 10:28

Beitrag von Pro Bier »

schiints isch es so still wie im A do ine...

Benutzeravatar
Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 8050
Registriert: 28.01.2006, 20:37
Wohnort: Im Exil (Bern)

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Meine Fresse, hier wird ja gejammert und gejammert... Luigi, vielleicht bekommst du auch mal was du willst, wenn du selber was machst! Selber mal aktiv werden, selber was tun! Ist ja unglaublich! "Och die Flyer kommen nicht bis zu mir", "Och, ich höre nichts" Blablabla, werd doch mal aktiv und tu was, dann bekommst du auch was du willst...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Benutzeravatar
andreas
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6753
Registriert: 27.03.2005, 19:22
Wohnort: Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von andreas »

Pro Bier hat geschrieben:aso mol anderst gfroget: wenn i abegang zum Capo zum Spielbeginn wird er denn sBasler Lied astimme? :rolleyes:
Neee, denn gits e Penalty! :rolleyes:
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Antworten