Also:
Wer ka s'ainte oder andere Playstation3-Game empfähle?
Will mr e neus zieh, weiss aber nit welles...

Cheers
X-R
(PES, NFS, Assassin's Creed, MGSolid, Dragonball

@radiobemba: das hani au..has vergässe uffzlischte..aber merci füre post!Domingo hat geschrieben:schlecht gsuechthän mr in diverse Threads scho Empfehige gha
ich hätt dir jetzt natürlich PES2008 und Assassins Creed empfohle
ussrdäm sin Buzz und Singstar no unterhaltsam wie ni zu mim erstuune festgstellt ha (ha's gschänckt becho und macht wirklich no Spass)
ussrdäm gohts jo nüm lang bis PES2009![]()
unglücklichi Mischig würd i sägä, ich lieb Baphomets Fluch u.ä., han i alles gamed, aber mit ballere chum i nid z'schlag, ha scho ufgrund vo dr Demo kapituliertDannemann hat geschrieben:änlich. irgend wie e mischig zwische adventure und baller. mit rätzel und so.
AC isch dr SHIT!!!! Lieb das Game..Domingo hat geschrieben:unglücklichi Mischig würd i sägä, ich lieb Baphomets Fluch u.ä., han i alles gamed, aber mit ballere chum i nid z'schlag, ha scho ufgrund vo dr Demo kapituliert
das ischs schöne an AC, keini Schusswaffe (Wurfmesser mal ausgenommen)!![]()
ich jo au -> hesch obe gseh gha, hesch alles gmacht?kreuzritter hat geschrieben:AC isch dr SHIT!!!! Lieb das Game..
has aber scho fertig!
Ha dr bööösi "Zauberer" killt!
AC4Ever![]()
teilmissione???Domingo hat geschrieben:ich jo au -> hesch obe gseh gha, hesch alles gmacht?
alli Teilmissione, Fahne, Tmpler etc?
i ha alles mit 100% gschafft und jetzt duen i denn mol einisch das Zügs extern kopiere und fang nomol aa
Goht no z'lang bis zum 2te Teil![]()
im untere Teil beschrieb i's detaillierterkreuzritter hat geschrieben:teilmissione???
wie meinsch das??
ha au nit alli fahne gholt!!
ha nur die "richtige" uffgabe gmacht..aka attentat etc![]()
aaah ok..jo do hesch rächt!Domingo hat geschrieben:im untere Teil beschrieb i's detaillierter
mein drmit das meh alli Belauschige, Informanteufgoobe, Diebstahl usw macht (au nochträglich möglich, siehe Link)
d'Attentat sind jo teils viel easier als teil Informanteufgobe!
http://www.metacritic.com macht en art meta-analyse vo allne kritigge. isch no ganz nätt. und hett denn immer au no kurzzitat zu de einzelne reviews inkl. link.Corpsegrinder hat geschrieben:Welche Gameseiten bevorzugt ihr eigentlich, wenn es um Tests von neuen Releases geht?
Wenn de Französisch verschtosch: http://www.jeuxvideo.com/etajvbis.htmCorpsegrinder hat geschrieben:Welche Gameseiten bevorzugt ihr eigentlich, wenn es um Tests von neuen Releases geht?
Das Gameangebot der PS3 finde ich noch recht dürftig, wobei jetzt zur Weihnachtszeit vermutlich noch der eine oder andere Kracher erscheint.