Choreobewilligungen
Sicherheitskommission Swiss Football League
http://www.football.ch/sfl/de/Kommissionen.aspx
sfl@football.ch
Kopie an Medien.
sfl@football.ch
Kopie an Medien.
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
sehe ich auch so...l'antimilan hat geschrieben:schlussendlich will man doch einfach kontrolle über alles haben....
das regt mich einfach so verdammt auf. sollen einfach lassen machen...
als nächstes brauchen wir eine bewilligung für unsere gesänge

Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Wird mit dr zit sicher cho... Lueg England a, dört chasch Ärger becho scho nur fürs flueche.z basel a mym ryy hat geschrieben:als nächstes brauchen wir eine bewilligung für unsere gesänge![]()
Au wens do in Basel s aint oder ander mol ä chlaine *Sieg* in Fanfroge git, isch die Regulierigs und Überwachigswuet vo einige Bastarde wohl nüm uffzhalte. Wie ä Tumor breitet sich dä Scheiss mehr und mehr über ganz Fuessballeuropa us...
Trurig aber wohr.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
das bin ich mir durchaus im klaren, ich könnte mir aber vorstellen dass diese bescheurte regelung europaweit und gleichzeitig eingeführt wurde (uefa und landesverbände)andreas hat geschrieben:Vor allem hat der ZSV nicht viel zu sagen an einem Uefa Spiel!

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
so habe mich jetzt beschwertkönig hat geschrieben:Sicherheitskommission Swiss Football League
sfl@football.ch
Kopie an Medien.

sBasler Lied, das etwas andere "Youu2019ll Never Walk Alone"!!! Singet alli mit für dä FCB!!!!!
ach diese doofe Bewilligungspflicht gilt immer noch?
Oje...
Oje...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
also bi so choreos chum i gänsehuut öber.unit_bs hat geschrieben:nei.
es git viel wichtigers als e choreo. choreos sin eifach no s tüpfle uffem i.
so wiemers jetzt hän isch au guet, trotzdäm vermisst me si scho uf art![]()
sBasler Lied, das etwas andere "Youu2019ll Never Walk Alone"!!! Singet alli mit für dä FCB!!!!!
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
genau das isch doch dr punkt, d lüt im stadion bechöme d gänsehut - super, e choreo isch für die elf spieler uff em fäld - e danggscheen für die guet leischtig! und nit für d lyt im stadion... leider sind die erwartige momentan immer no do, das d mk hald eifach e choreo macht.. und me am nägschte tag im gschäft cha go sage yeah, bini au drbi gsi..
was isch eigentli dä sinn das dfans singet für dä fcb oder dä schal ufehäbet oder was isch dä sinn von em choreo???? sind doch eignentli alles die glichi frage?SCAR hat geschrieben:Die Frog stelle dr euch erscht nach dr öbbe 30.Choreo..? Was isch denn dr Sinn bis jetzt gsi?
i gseh dä sinn vorallem bi dä unterstützig vo dä mannschaft, identifikation mit em club und dä andere zeige das die fcb fans die beste ide schwitz sind. das isch doch dä sinn davo, oder gsehn i das falsch???