Ivo unterschreibt beim FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Cocolores hat geschrieben:Wie sehen die Leistungen von Ivo Pedro Welter Krenczynski aus? Könnte man den schon langsam ins A Team integrieren oder ist der noch zu weit entfernt?
dä isch physisch und vo dr schpielpraxis här nonig sowit und darf jo au erscht sit kurzem ärnschtkämpf beschtritte.
in dene teschtschpiel mit em a team wo'nen bis jetzt gseh ha, het'r aber jedefalls scho e ballbehandlig ala mati zeigt.

lieber zerscht sicher no e ganzi saison im nochwuggs loo

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Rony hat geschrieben:lieber zerscht sicher no e ganzi saison im nochwuggs loo
genau, damit är denne nach de erschte 2-3 guete mätsch im fanionenteam sofort ka in d buli wäxle... :eek: :cool:
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

fcb_1973 hat geschrieben:genau, damit är denne nach de erschte 2-3 guete mätsch im fanionenteam sofort ka in d buli wäxle... :eek: :cool:
lol...was hesch denn du für e trauma?? isch irgendöbbis böses mit dr buli gsi?

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Rony hat geschrieben:lol...was hesch denn du für e trauma?? isch irgendöbbis böses mit dr buli gsi?
nid wirklich, s letschte mit dr buli isch durchus positiv gsi... ]usland [/B] wäxle...

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Rony hat geschrieben:dä isch physisch und vo dr schpielpraxis här nonig sowit und darf jo au erscht sit kurzem ärnschtkämpf beschtritte.
in dene teschtschpiel mit em a team wo'nen bis jetzt gseh ha, het'r aber jedefalls scho e ballbehandlig ala mati zeigt.

lieber zerscht sicher no e ganzi saison im nochwuggs loo
demfall no warte mit uffenäh.

Und was isch mit däm andere? Barthlome. Isch glaub ä Ami.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

fcb_1973 hat geschrieben:nid wirklich, s letschte mit dr buli isch durchus positiv gsi... ]usland [/B] wäxle...
oke okee..hauptsach d'gigi kassiert denn e schöni summe für ihri investition *g*

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Rony hat geschrieben:oke okee..hauptsach d'gigi kassiert denn e schöni summe für ihri investition *g*
d neue sälbschtbrüünigscremli wärde halt au immer tüürer, geschweige denn die neue solarie mit de ultra schoggi lampe... :rolleyes:

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Cocolores hat geschrieben:demfall no warte mit uffenäh.

Und was isch mit däm andere? Barthlome. Isch glaub ä Ami.
dr ami het doch glaubs im momänt gar niene e wirgglige vertrag oder?? schpielt doch bi OB und macht dört sini döpf...

dä isch abartig im seggle..het au in dene teschtschpiel mitgmacht und het no mehr nach bewegigs junkie usgseh wie dr eduardo mit em unterschied, das'r e schusstechnik bsitzt (au wenn'r in däm kurze iisatz nit troffe het)

Agglomeritaner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agglomeritaner »

Cocolores hat geschrieben: Und was isch mit däm andere? Barthlome. Isch glaub ä Ami.
Han e kolleg wo 2. interregional schuttet. dä het gmaint, är sig zwar stargg in dr 2., abr woorschins zschwach fird NLA. vilicht sett me dä mol ind NLB (Congeli) tue, um z luege wienär sich dert schloot...

papa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von papa »

bei ob ist mir ein paar mal dr junge spielmacher aufgefallen... zenhäusern oder so ähnlich heisst dieser typ

technisch überragend :eek:
SCOTT CHIPPERFIELD

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

papa hat geschrieben:bei ob ist mir ein paar mal dr junge spielmacher aufgefallen... zenhäusern oder so ähnlich heisst dieser typ

technisch überragend :eek:
Zwischen 2. Liga interregional und Nati A ist ein riesen Unterschied.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

wikinger
Erfahrener Benutzer
Beitrag von wikinger »

dr bartholome oder what ever chasch vergässe. ha dä zwei/drei mol gseh. däm längts schlicht und eifach nid für dr fcb und zwar bi witerm nid!
jag älskar gnaget!!!

Rule Britannia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rule Britannia »

wikinger hat geschrieben:dr bartholome oder what ever chasch vergässe. ha dä zwei/drei mol gseh. däm längts schlicht und eifach nid für dr fcb und zwar bi witerm nid!
Der spielt nächste Saison bei Delémont.

papa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von papa »

Kimplayer hat geschrieben:Zwischen 2. Liga interregional und Nati A ist ein riesen Unterschied.
das ist mir klar, aber ich würde behaupten seine technik und seine pässe sind besser als die mancher nla spieler...er ist einfach noch zu verspielt und etwas zu dünn, aber dies kann sich schnell ändern
SCOTT CHIPPERFIELD

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Exilbasler04 »

Sorry däm hani ä paar mol zuegluegt... kasch nit bruche!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Exilbasler04 hat geschrieben:Sorry däm hani ä paar mol zuegluegt... kasch nit bruche!
Barthlome oder Ivo?
SCONVOLTS BASILEA 98

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

SCAR hat geschrieben:Barthlome oder Ivo?
Ich weiss au nümm um was es do in däm Thread got...
Bitte bliebet bim Thema
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

SCAR hat geschrieben:Barthlome oder Ivo?
gmeint isch dr barthlome wo unbruchbar sig

dr ivo ka'nr nit gmeint ha...sunscht wär definitiv zyt zum e anderi schportart go luege *g

Batigol
Benutzer

Beitrag von Batigol »

Also unbruchbar isch är sicher nid. Ich hanen jo au scho paar mol gseh bi OB und muess sage, innere bessere Mannschaft hät är 10mol mehr goal döpft als bi OB. dAlage het är uf jedefall das gseht me ganz klar. Isch uf jedefall näbem Zennhäuser (bitte in dFCB U21 hole) dr beschti Spieler gsi bi OB die Rückrundi.

millers
Erfahrener Benutzer

Beitrag von millers »

papa hat geschrieben:das ist mir klar, aber ich würde behaupten seine technik und seine pässe sind besser als die mancher nla spieler...er ist einfach noch zu verspielt und etwas zu dünn, aber dies kann sich schnell ändern
ha mitem zennhäuser zämme gspielt und är hets grausam druf (leider muessi das als gegespieler in de trainings niedlos zuegä :rolleyes: )... nur fähltem was à la fcb schuel weller die ganz jugend bi ryynach gsi isch...

das könntme jetzt höchstens wieder guet mache in däm me ihn ind u21 holt unden no gli usbildet... drnoch könnti mer ihn absolut vorstelle...

aber au do am rand.... yb u21 heten welle.... dr fcb het kei inträsse ka... nur guet dass är kei inträsse an yb ka het:-)

papa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von papa »

millers hat geschrieben:ha mitem zennhäuser zämme gspielt und är hets grausam druf (leider muessi das als gegespieler in de trainings niedlos zuegä :rolleyes: )... nur fähltem was à la fcb schuel weller die ganz jugend bi ryynach gsi isch...

das könntme jetzt höchstens wieder guet mache in däm me ihn ind u21 holt unden no gli usbildet... drnoch könnti mer ihn absolut vorstelle...

aber au do am rand.... yb u21 heten welle.... dr fcb het kei inträsse ka... nur guet dass är kei inträsse an yb ka het:-)
was meinsch genau drmit??...fählendi technik à la fcb schuel chas jo nit si...

wirklich unglaublich was är amigs zämmezaubered :eek:
SCOTT CHIPPERFIELD

Knipser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knipser »

millers hat geschrieben:ha mitem zennhäuser zämme gspielt und är hets grausam druf (leider muessi das als gegespieler in de trainings niedlos zuegä :rolleyes: )... nur fähltem was à la fcb schuel weller die ganz jugend bi ryynach gsi isch...

Könnti mir no guet Vorstelle. Den e Teamkolleg vo ihm goht jo au zum Fcb.
Cosic isch IV dä aber goht zerscht U-18.

millers
Erfahrener Benutzer

Beitrag von millers »

papa hat geschrieben:was meinsch genau drmit??...fählendi technik à la fcb schuel chas jo nit si...

wirklich unglaublich was är amigs zämmezaubered :eek:
nai schlicht fortgschrittes taktischs verhalte und cleverness was me halt indr fcb schuel eher mitbekunnt als indr junioreabteilig vome "provinz-club"

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

el presidente hat geschrieben:Cristiano wieder in Basel - Basler Zeitung vom 15.08.2006

Dazu gehört auch das Dossier Pedro Ivo. Der Brasilianer soll nach Basel kommen, ist aber «eher mittel- statt kurzfristig» (Zbinden) ein Spieler für die Stammelf. rom
Mittlerweile sind fast genau 2 Jahre vergangen und der Ivo ist noch nie in der Stammelf aufgelaufen. (Für mich ist mittelfristig nicht 2 jahre)

Kann jemand infos über den geben, wird der noch kommen?
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

dr poet hat geschrieben:Mittlerweile sind fast genau 2 Jahre vergangen und der Ivo ist noch nie in der Stammelf aufgelaufen. (Für mich ist mittelfristig nicht 2 jahre)

Gehört ins Dossier: "Fragen, die unbedingt wöchentlich im Forum gestellt werden müssen."

wie z.b. auch: "Warum holt man nicht Bobadilla?"
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

dr poet hat geschrieben:Mittlerweile sind fast genau 2 Jahre vergangen und der Ivo ist noch nie in der Stammelf aufgelaufen. (Für mich ist mittelfristig nicht 2 jahre)

in der stammelf stand er bisher nicht, das stimmt. aber er hat schon einsätze in testspielen mit der ersten mannschaft gehabt.

ich hoffe unser künftiger spielmacher liegt im fahrplan.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

dr poet hat geschrieben: Kann jemand infos über den geben, wird der noch kommen?
2 tipps:

1. suchfunktion benutzen, da findest du einige infos
2. u21 schauen und selber ein urteil bilden. lohnt sich.

meine kurzanalyse: er ist noch nicht soweit.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

dass ich seine statistiken nachlesen kann ist mir schon klar, ich dachte eher daran, dass jemand infos geben könnte, welcher ivo in den letzten wochen/monaten live hat spilen sehen.

und so viel wurde über ivo in letzter zeit auch nicht diskutiert. :rolleyes:
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

Habe ihn zuletzt gesehen. Weit davon entfernt auch nur eine Rolle zu spielen... :(

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

dr poet hat geschrieben:dass ich seine statistiken nachlesen kann ist mir schon klar, ich dachte eher daran, dass jemand infos geben könnte, welcher ivo in den letzten wochen/monaten live hat spilen sehen.

und so viel wurde über ivo in letzter zeit auch nicht diskutiert. :rolleyes:
Die Statistiken wurden auch nicht gemeint. Es wurde über mehr als seine Statistiken diskutiert..Ich bin zu faul zum suchen, aber da es dich ja aktuell interessiert und du diesen Aufwand sicher gerne auf dich nimmst ( ;) )-> Schau dir den U21 Thread letzter Saison an, da findest du sicher genügend Infos und Beurteilungen von Leuten, die an die Spiele gegangen sind. Was ich dir aber jetzt schon sagen kann, es bestätigen alle in etwa das obige Statement vo Leroidebale..
SCONVOLTS BASILEA 98

Antworten