Fangesänge

Diskussionen rund um den FCB.
-fcb-
Benutzer

Beitrag von -fcb- »

für-immer-FCB! hat geschrieben:weil ich nicht in der MK bin.

Das ein Betrag auch an die MK geht versteht sich für mich von selbst! Ehrensache!

dazu kommt noch, dass man als Berner hier im Forum ab und zu das Gefühl hat man werde gefressen wenn man was falsches fragt... :rolleyes: oder etwa noch in der flaschen Sprache! wobei ich das sowieso nicht ernst nehmen kann, ich lese hier seit fast 3 Jahren mit und verstehe alles was in Baseldyytsch geschrieben wird, also sollte es umgekehrt auch möglich sein, wenn man den will... "Bauerndialekt" hin oder her...

Es gibt auch in Bern Leute die was von Fussball verstehen... :D :cool:
und in Zürich auch...

Ich bin in Liestal aufgewachsen - mit 3 Jahren nach Zürich ausgewandert - neuer Job von meinem Vater...

Und mittlerweile bin ich 16... wohnhaft im Verbotenen Kanton Unterland...

ABER MEIN HERZ SCHLÄGT FÜR IMMER UND EWIG ROTBLAU

...
OH ROT UND BLAU

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

one_love hat geschrieben:Irgendwie muess ich jo scho lache, dass usgrächnet Lütt, wo scho mehr 5x so viel Biträg wie ich do inne postet hän über die hüttigi Internet-Gsellschaft här ziehn... :rolleyes:
während ihr do über Läbensasichte schriebet und de Lütt öpis vo Kurve-Kultur bibringe wänd, isch das wo ich welle ha, en Liedertext gsi... fertig..
Für mi isch halt s'Internet eher e Informationsplattforum...

und weisch was: mir goht's nid drum "neime drzue ghöre welle"... ich bi nid in dr MK, will ich denn halt drbi bi und dr voll geil Siech bi ...
Ich stand eifach in dere Kurve, will ich FCB Fan bi und mit em Singe und em Schreie, em FCB hälfe möcht, dass es im Stadion e geili Stimmig git...
Ehrlich gseiht, e Kurvekultur, interessiert mi nid...

Dr einzig unteschied zu de Fans in de anderne Sektore isch, dass die wo in dr MK sin, singe und schreie und so em FCB hälfe... und für das halt au Text chönne mien...
Genau das ha ich gmeint mit dr Mentalität! Bisch du nit stolz, dass du in dere Kurve chasch stoh? Wenn dr d Kurvekultur egal isch, denn gang doch ins B oder sunscht neume ane, dört gits au lüt, wo "Stimmig" wänd mache, zum e schöne Samstig obe, oder Sunntig nomidaag wänd verbringe! Es isch eifach s Problem, dass es z viel nur als Hobby oder so gsend. Es isch eifach eso, es got de meiste guet in dr Schwiz, wege dem sind viel nur mit ihrem Job oder weiss nit was beschäftigt. Das isch e Mentalität, e Lebensistellig, wenn me in dere Kurve stot, wenn me dr FCB an Uswärtsspiel begleitet!! Schad gits nit meh wo au die ystellig het...
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Höret doch emol uf mit dere ewige Diskussion, wer ab wenn e richtige FCB Fan isch...isch echt müehsam :rolleyes:

Es git gwaltigi Unterschied. Ich stand au nümm in dr Kurve, ganz eifach, wenn ich mi für die Kurve z'alt fühl und nit mit pubertierende Lüt will zämme dr Match luege. Ich bi im alte Joggeli immer nur in dr MK gstande und ha mitgsunge, aber ebbe, damals bini au no jugendlich gseh. Aber ab eme gwüsse Alter merksch, dass me wirklich alt wird... :o und das denn nümme so bruchsch oder vertreisch, oder was au immer... :D
Letscht mol bini im Cupfinal in dr Kurve gstande und das het mir wiedermol glängt...
Aber ebbe, jede söll dr Match luege wie er möcht und nit als falsche FCB Fan betitelt wärde, nur well me nit in dr Kurve stoht...usserdäm hän au keini 15'000 Lüt in dr Kurve platz.

Und was mit de Lieder isch isch au logisch, die in dr Kurve kriege die Text au mit, im C oder B hörsch die Text nit richtig, also chamme die au nit alli wüsse.

Ich gseh das eso mit dr Fankultur, das me gwüssi Lebensabschnitt in verschiedene Sektore verbringt...sicher gits au usnahme:

Vo 5-12 im Family-Corner oder mol im C
ab ca. 14 denn in dr Kurve und me findets cool, au derbie dörfe zi
mit 16 vot me ah blöd mitschwätze und gege dr räscht vom Stadion herzieh.. :p
das beruihgt sich bi gwüsse wieder und ab ca. 32 wägslet me denn in Bahndamm...und ab 60ig denn ins A....viellicht, und denn natürlich ab 75 ins Altersheim.
Aber egal wo me stoht/hockt oder liegt, me isch glich e FCB Fan!

Wie heissts so schön?
FUESSBALL ISCH FÜR ALLI DO!!!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Erfahrener Benutzer

Sharky hat geschrieben:Höret doch emol uf mit dere ewige Diskussion, wer ab wenn e richtige FCB Fan isch...isch echt müehsam :rolleyes:

Es git gwaltigi Unterschied. Ich stand au nümm in dr Kurve, ganz eifach, wenn ich mi für die Kurve z'alt fühl und nit mit pubertierende Lüt will zämme dr Match luege. Ich bi im alte Joggeli immer nur in dr MK gstande und ha mitgsunge, aber ebbe, damals bini au no jugendlich gseh. Aber ab eme gwüsse Alter merksch, dass me wirklich alt wird... :o und das denn nümme so bruchsch oder vertreisch, oder was au immer... :D
Letscht mol bini im Cupfinal in dr Kurve gstande und das het mir wiedermol glängt...
Aber ebbe, jede söll dr Match luege wie er möcht und nit als falsche FCB Fan betitelt wärde, nur well me nit in dr Kurve stoht...usserdäm hän au keini 15'000 Lüt in dr Kurve platz.

Und was mit de Lieder isch isch au logisch, die in dr Kurve kriege die Text au mit, im C oder B hörsch die Text nit richtig, also chamme die au nit alli wüsse.

Ich gseh das eso mit dr Fankultur, das me gwüssi Lebensabschnitt in verschiedene Sektore verbringt...sicher gits au usnahme:

Vo 5-12 im Family-Corner oder mol im C
ab ca. 14 denn in dr Kurve und me findets cool, au derbie dörfe zi
mit 16 vot me ah blöd mitschwätze und gege dr räscht vom Stadion herzieh.. :p
das beruihgt sich bi gwüsse wieder und ab ca. 32 wägslet me denn in Bahndamm...und ab 60ig denn ins A....viellicht, und denn natürlich ab 75 ins Altersheim.
Aber egal wo me stoht/hockt oder liegt, me isch glich e FCB Fan!

Wie heissts so schön?
FUESSBALL ISCH FÜR ALLI DO!!!
Es got jo nit um richtige oder Falsche FCB Fan. Es got um d ystellig wenn me in dr Kurve stoht. Klar chöne nit alli die glich ystellig oder Mentalität ha leider... Aber denn sölle sich die wo nur ind Kurve chöme wills billiger isch oder us sunscht irgendwelchne gründ, denn müsse sie sich au nit froge wieso das sie agfiggt werde... Und wenn me die Lieder will chöne, dene frogt me im Stadion. Oder meine dir das bi Dinamo Zagreb oder so, öper im Internet frogt, hey wie got das oder das Lied. Wie dr cigan scho mol gseit het, dört wirsch quasi mit dene Lieder gebore, dört läbsch jede daag 24 Stund für dr Club!! Es isch eifach schad, das das in dr Schwiz nit bi allne eso isch!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Es got jo nit um richtige oder Falsche FCB Fan. Es got um d ystellig wenn me in dr Kurve stoht. Klar chöne nit alli die glich ystellig oder Mentalität ha leider... Aber denn sölle sich die wo nur ind Kurve chöme wills billiger isch oder us sunscht irgendwelchne gründ, denn müsse sie sich au nit froge wieso das sie agfiggt werde... Und wenn me die Lieder will chöne, dene frogt me im Stadion. Oder meine dir das bi Dinamo Zagreb oder so, öper im Internet frogt, hey wie got das oder das Lied. Wie dr cigan scho mol gseit het, dört wirsch quasi mit dene Lieder gebore, dört läbsch jede daag 24 Stund für dr Club!! Es isch eifach schad, das das in dr Schwiz nit bi allne eso isch!!
S Internet isch für mi immer no e INFORMATIONSPLATTFORM und das FAN-Forum isch doch do, dass sich d Fans unterenand ustüschle chöne, nid? Ich bi jo dr glich Meinig, dass me die Lieder nid muess öffentlich ins Forum stelle, aber wenn doch eine dr Teggscht will, cha me (ohni dummi Schnurre zha) dere Person e PN schigge. Denn sind alli zfriede und chöne am Match au mitmache.

Und vo wäge 24 Std. für e Fuessball läbe: so ne quark. Ich weiss jo nid wie du das machsch, aber ich muess no schaffe näbebi, dass ich mir dr FCB überhaupt leischte ka! Du und dr Cigan verzellet do, dass d'Realität nid im Internet zfinde isch (ok, do händ ihr rächt), aber s richtige Läbe lauft au nid nur im Stadion ab. Es git für gwüssi Lüt halt au no e Läbe näbem FCB (wohl oder übel). ;) Aber die Diskussion isch jo scho mehrmols gfiehrt worde.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

-Vize- hat geschrieben: das FAN-Forum isch doch do, dass sich d Fans unterenand ustüschle chöne, nid?
So sötts si, isch aber schienbar nit.... :rolleyes:

Isch halt unseri Zyt...jede für sich sälber...das Wort Zämmehalt gits nur no im Duden...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Erfahrener Benutzer

-Vize- hat geschrieben:S Internet isch für mi immer no e INFORMATIONSPLATTFORM und das FAN-Forum isch doch do, dass sich d Fans unterenand ustüschle chöne, nid? Ich bi jo dr glich Meinig, dass me die Lieder nid muess öffentlich ins Forum stelle, aber wenn doch eine dr Teggscht will, cha me (ohni dummi Schnurre zha) dere Person e PN schigge. Denn sind alli zfriede und chöne am Match au mitmache.

Und vo wäge 24 Std. für e Fuessball läbe: so ne quark. Ich weiss jo nid wie du das machsch, aber ich muess no schaffe näbebi, dass ich mir dr FCB überhaupt leischte ka! Du und dr Cigan verzellet do, dass d'Realität nid im Internet zfinde isch (ok, do händ ihr rächt), aber s richtige Läbe lauft au nid nur im Stadion ab. Es git für gwüssi Lüt halt au no e Läbe näbem FCB (wohl oder übel). ;) Aber die Diskussion isch jo scho mehrmols gfiehrt worde.
Das ghört doch au füre Club läbe oder nit? Me schafft, dass me sich die Spiel inkl. Zug und so witer cha leiste! wenn ich nit müsst schaffe, wär ich chum um die Zyt scho wach ;) . Mir isch klar, dass nit alli so ne ystellig händ, gründ ha ich im leste kommentar scho gschriebe...

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

-Vize- hat geschrieben:S Internet isch für mi immer no e INFORMATIONSPLATTFORM und das FAN-Forum isch doch do, dass sich d Fans unterenand ustüschle chöne, nid? Ich bi jo dr glich Meinig, dass me die Lieder nid muess öffentlich ins Forum stelle, aber wenn doch eine dr Teggscht will, cha me (ohni dummi Schnurre zha) dere Person e PN schigge. Denn sind alli zfriede und chöne am Match au mitmache.

WORD!!! :cool:

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Admin hat geschrieben:Typisch Konsumgesellschaft...früher gab es kein Internet, keine Liederbücher, keine MK-CD...und es wurde trotzdem im Stadion gesungen! Wer dazugehören möchte, muss auch was dafür leisten und nicht immer erwarten, dass er alles auf dem Silbertablett serviert bekommt.
I lieb so Ussage. Vorallem vom Admin vomne Forum.

Mir läbe halt nümm im 1988, s isch 20 Joor spöter und es het sich einiges gänderet.

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Das ghört doch au füre Club läbe oder nit? Me schafft, dass me sich die Spiel inkl. Zug und so witer cha leiste! wenn ich nit müsst schaffe, wär ich chum um die Zyt scho wach ;) . Mir isch klar, dass nit alli so ne ystellig händ, gründ ha ich im leste kommentar scho gschriebe...
Nid wirklich, zercht schaff ich emol, dass ich über dRundi chum (Mieti, Ässe, Rächnige, Fründin :D usw....) und denn lueg ich nodürlich das es für e FCB längt. Aber das nid mit 1. Priorität. Weisch was ich mein? Klar, ich gib viel Stutz us für dä Verein (jedi Wuche) und mach das jo au gärn. Vo öbe 7 Joor ha ich au no e anderi Istellig ka und ha jede Rappe für e Verein usgeh, aber ha die andere glich mache lo und nid vesuchet ihne mini Meinig ufzwinge... Wie gseit: leben und leben lassen. Für di mag das eso stimme, aber lo doch die andere au ihres Läbe sälber gstallte. ;)

für-immer-FCB!
Benutzer

Beitrag von für-immer-FCB! »

-Vize- hat geschrieben:leben und leben lassen. Für di mag das eso stimme, aber lo doch die andere au ihres Läbe sälber gstallte. ;)
fetts word!!! d'Energie besser für die eigene Interesse bruche! bringt viel meh...

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

die Hauptsache ist doch, dass man immer hinter dem FCB steht und 93 Minuten für ihn singt, der Rest ist doch völlig Wurst...
s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben: Es isch eifach s Problem, dass es z viel nur als Hobby oder so gsend
Stohsch du Hauptbrueflich in dr MK?

sumadinac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sumadinac »

-Vize- hat geschrieben:das FAN-Forum isch doch do, dass sich d Fans unterenand ustüschle chöne, nid?
mr isch lieber vorem match im stadion, im zug uf de uswärtsfahrte (vorallem international het mr viil ziit) sich mit fcb-fans us ztuusche... und i ha scho mite verschiedenste lüüt chöne reede und meistens simmers au uf e gmeinsame nenner cho... (fcb halt) die gsichter gsehsch au immer wiider und weisch, dass se mit dr liide und sich mit dr freue... im netz gseh i eifach e "nickname" und weiss nid mol sicher, obs e "eine vo uns" isch....

das sin nid immer lüüt us dr MK, sondern au lüüt wo i ohni fcb wohrschinlig nüt z tue het..., aber jedes vo dene persönlige gspröch het mr mehr bracht, als stundene im netz... egal, jedem das seine!!!
Fc Basel 1893

Asselerade hat geschrieben:wenn man in den arsch gefickt wird, muss man sich nicht noch zum schwänze blasen anmelden...

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Es isch eifach s Problem, dass es z viel nur als Hobby oder so gsend.
tja, das ist eher realitätsverlust deinerseits.

fussball ist für die meisten ein hobby, wenn auch eines das zuweilen viel platz im leben nimmt. ich wende teile meiner freizeit und geld auf dafür. das ist doch genau das, was ein hobby ist. die einen mehr, die anderen weniger.
es gibt leute die für eine freizeitaktivität alles andere liegen lassen und nur noch das und den job kennen, es gibt solche die ihre arbeit damit verbinden oder darauf einstellen. aber es gibt wahrscheinlich noch viel mehr, die sich darauf beschränken, am samstag ins stadion zu gehen, zeitungsberichte oder sportsendunden anschauen, "vielleicht" mal an ein auswärtsspiel fahren und damit hat sichs.

wer das nicht einsieht, DER hat ein problem. hoffentlich macht sich diese einstellung nicht in der kurve breit.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

zurück zum eigentlichen thema:

DANKE an die jungs gestern hinter mir, die das neue lied ein paarmal gesungen habe.. jetz kann ichs irgendwie so plus-minus.. naja, vielleicht muss ich doch meine ohren an den nächsten paar spielen noch mal etwas spitzen?! :rolleyes: aber ist ja auch saulang das teil... aber geil... :D

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

sumadinac hat geschrieben:mr isch lieber vorem match im stadion, im zug uf de uswärtsfahrte (vorallem international het mr viil ziit) sich mit fcb-fans us ztuusche... und i ha scho mite verschiedenste lüüt chöne reede und meistens simmers au uf e gmeinsame nenner cho... (fcb halt) die gsichter gsehsch au immer wiider und weisch, dass se mit dr liide und sich mit dr freue... im netz gseh i eifach e "nickname" und weiss nid mol sicher, obs e "eine vo uns" isch....

das sin nid immer lüüt us dr MK, sondern au lüüt wo i ohni fcb wohrschinlig nüt z tue het..., aber jedes vo dene persönlige gspröch het mr mehr bracht, als stundene im netz... egal, jedem das seine!!!
Alte, ich bi jo au dinere Meinig. Ich sag jo nid, es git nur's Forum und süscht red ich mit keinere Person. Ich ha au lieber e persönlichs Gspräch, anstatt ich anonym mit öbberem muess schriebe. ;) Bi au an jedem Wucheänd für dr FCB unterwägs (Ob däheim oder uswärts), wenn's Feriemässig dinne liegt au international. Und dört red ich au mit de Lüt über s aktuelle Gscheh rund um e FCB! :cool: Mir gots drum, dass s' Forum näbem reale Läbe durchus als Informationsplattform söll gnutz wärde und sich Fans au do dörfe/sölle Infos witter geh. Nüd anders. Wie gsait, jedi Diskussion do inne, ka kei persönlichs Gspräch ersetze...

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Und by the way, ich cha trotz MK-CD, Liederbüechli und immer-indr-MK-stoh nit emol das "uf los gohts los lied" uswendig... :eek: Ich schrei eifach irgendwie mit, dass es guet töhnt :)

EDIT: Hey, schribet öppis, das isch langsam peinlich dass mi Yytrag do als letschte isch ;)
Eat shit, millions of flies can't be wrong

finguinpicker
Benutzer

Beitrag von finguinpicker »

widr mol d`hälfti wo im kindsgi nid ufpasst hän!!!

"luege, loose, singe"!!!!!!

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

cha mr ägscht öpper dr teggscht vom lied "uf los gohts los" schicke? Würd morn au gärn mittsinge, ha aber no einigi lugge bi däm lied :)
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]

[CENTER]MK|BS[/CENTER]

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Ahhh, merci vill mol, ebichu :)
Eat shit, millions of flies can't be wrong

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

wieso veröffentlicht baz-online die zwei neuschte fanlieder us dr kurve?????

Anonymus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Anonymus »

Danke viel mol für den Flyer heute. So jetzt kann ich endlich auch mitschreye.
So geile lieder gibt es nur in Basel!!!

burn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von burn »

Anonymus hat geschrieben:Danke viel mol für den Flyer heute. So jetzt kann ich endlich auch mitschreye.
So geile lieder gibt es nur in Basel!!!
könnte mir jemand den text auch noch schicken? danke im voraus
muTTenzerKURVE egal wo hi, FCB mir lliebe di!!

#08 HUGGEL

*Wer einen Rechtschreibefehler findet, soll in für sich behalten!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

burn hat geschrieben:könnte mir jemand den text auch noch schicken? danke im voraus
bin mir nicht sicher ob du lesen kannst (siehe 2 beiträge über dir), aber falls doch:
http://www.bazonline.ch/basel/stadt/FCZ ... y/24829084
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

pauli hat geschrieben:wieso veröffentlicht baz-online die zwei neuschte fanlieder us dr kurve?????
isch und blibt e schand blatt - aber denn go verbiete dass me artikel vo ihne postet...

Gesperrt