FC Zürich-FC Basel 17.08.2008 1600Uhr
- Basel Senator
- Benutzer
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
wie die Zürcher an sichIntihuasi hat geschrieben:Würd ich jetzt so nicht behaupten. Leonie ist sicher kein schlechter Torwart. Zwar mit Aussetzern, aber über 80-90% sehr solide. Macht mich nicht traurig dass der gesperrt ist!
Und warum ist er gesperrt? Er hat den Ball ausserhalb des 16ers mit den Händen genommen. Nicht grad eine IQ-Bestie, der Jonny...![]()

[CENTER]____________________
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Wele Sektor isch für Gäscht? Kumm bi dem Mischt nit drus.
http://www.ticketcorner.com/eventstore/ ... ?id=812024
hm bin mr nid mol so sicher, villicht wird er vor üm rubio vorzug beko....durch das er jetze 2 goal gschosse het isch er topmotiviert...dr rubio durch sis goal zwar au...bin gspannt wie er wird ufstelle....Adnoctum hat geschrieben:hmmmm
2:3
Ergic, Huggel, Rubio
Ha sGfühl de Mustafi wird weder spiele. Defür hockt er am Mittwoch in Portugal uf de Bank.
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

wohär au? d'zürcher bringe doch nümmi meh als 8'000 nase pro spil ins stadion. baselbonus gitt no 2'000. und glaubsch, das mir mit meh als 4'000 fans wärde in züri sii? naja...we'll seeNaSrI hat geschrieben:wird sicher me zueschauer gä!!![]()
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
ich glaub scho das e huffe basler wärde go. was spricht drgege das meh als 2'000 chöme remember gege fcz im hardturm ändphase saison 2006/07 öbbe 6'000 basler wenn nit sogar me http://www.youtube.com/watch?v=AQ00N86Y0YA ??? haha wiso nid negscht sunntig aso ich erwart scho 3-4'000 duusigMaster hat geschrieben:wohär au? d'zürcher bringe doch nümmi meh als 8'000 nase pro spil ins stadion. baselbonus gitt no 2'000. und glaubsch, das mir mit meh als 4'000 fans wärde in züri sii? naja...we'll see

- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Soccermuffel!canada hat geschrieben:metallica hat wohl priorität an diesem tag
![]()

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
gege züri hocke mir im normale gästesektor, gege c in dr südkurveLuigi hat geschrieben:Wele Sektor isch für Gäscht? Kumm bi dem Mischt nit drus.
Bei einer roten Karte gibts automatisch eine Sperre, die immer im nächsten Pflichtspiel abgesessen werden muss. Gegen zusätzliche Sperren kann man Rekurs einlegen.repplyfire hat geschrieben:sehr schön, die schwäche sich sälber...... so mues es sii. Obwohl, wie lauft das mit Rekurs ilegä? Het das au Uswürkige uf die erschti Spielsperri vo X mögliche?
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
würde ich auch meinen, 2mann-sturm her. Wir haben nix zu verlieren...von mir aus rubio und mustafi, die sollen den zürchern je 2 reinhauen! ohne tihinen sind sie doch klar geschwächt!!Verräter_und_so hat geschrieben:der IV und TW fehlen - je nach form von leoni könnte es ein vor odr nachteil sein
tihinen ist für basel klar ein vorteil ich bin deshalb für ein 4-4-2
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer