Bisch jo aber wohl fir d Languschte gsy - oder?swony hat geschrieben:Absolut richtig wennscho Lokalpatriotismus...
Muess zu miner Schand aber zuegäh mol in de Ferie Famagusta gege d Stricher live gseh z ha ...![]()

Bisch jo aber wohl fir d Languschte gsy - oder?swony hat geschrieben:Absolut richtig wennscho Lokalpatriotismus...
Muess zu miner Schand aber zuegäh mol in de Ferie Famagusta gege d Stricher live gseh z ha ...![]()
2 gueti Spiler! Aber nid klar ob die scho chönd Spile.. Muesch ja amel gnueg früeh für d'Champions League mälde..Zuungascht hat geschrieben:Guimaraes verstärkt sich
http://www.transfermarkt.de/de/news/227 ... eigen.html
Sacchi1 hat geschrieben:@wshadow
Oi wshadow!
Thanx for so many interesting informations about your club. Haven't known much about your club until now. I'm really looking forward to the clash between our clubs. Obviously the fans in Guimaraes are really fanatic. Hopefully it's gonna be a tough game next Wednesday so when the game takes place in Basel you can see what's happening in our stadium...
Listen do you have a Fanforum as we do have here in Guimaraes? And if you do how do the fans react if I write in Spanish?I understand Portugues quite well but I'm not able to speak it.
Thanx for your informations!!!
würd mi au interessiere. weiss öber ob die 2 sehr gueti, erfahreni, verstärchige vo vitoria gäg eus dörfet spiele?redflag166 hat geschrieben:2 gueti Spiler! Aber nid klar ob die scho chönd Spile.. Muesch ja amel gnueg früeh für d'Champions League mälde..
Both Vitória new players (Nuno Assis and Luís Filipe, which already have played on CL games before) arrived on time to play in the games against Basel and their names were sent to UEFA.Mani86 hat geschrieben:würd mi au interessiere. weiss öber ob die 2 sehr gueti, erfahreni, verstärchige vo vitoria gäg eus dörfet spiele?
Die gleiche Scheisse regt mich seit Jahren schon bei den Elsässern auf! Sie sind natürlich auch immer von < der > Mannschaft "Fan", welche im Moment erfolgreich ist!hanfueli hat geschrieben:Freu mi scho druff wenn wider alli Portugiese plötzlig Vitoria Fans sin und mit de Portugal Fahne an Match göhn. Dasch immer s gliiche egal ob Albaner, Türke oder Portugiese...und natürlich hän SII jo dr töllsti Verein und sin meega Fan und ihri Fans sin beriehmt berüchtigt und dr FCB isch sowiso e Kindergeburtstag...*gähn*
Also, die Türken die ich kenne, sind "ihren" Vereinen immer sehr treu. Ein Kollege von mir, der Besiktas-Fan ist, ist bei Spielen von Galatasaray oder Fenerbahce prinzipiell imm für den Gegner, und auch die türkische Nationalmannschaft geniesst einen viel geringerer Stellenwert als Besiktas.hanfueli hat geschrieben:Freu mi scho druff wenn wider alli Portugiese plötzlig Vitoria Fans sin und mit de Portugal Fahne an Match göhn. Dasch immer s gliiche egal ob Albaner, Türke oder Portugiese...und natürlich hän SII jo dr töllsti Verein und sin meega Fan und ihri Fans sin beriehmt berüchtigt und dr FCB isch sowiso e Kindergeburtstag...*gähn*
also seit 9 Jahren LyonfanAgent Orange hat geschrieben:Die gleiche Scheisse regt mich seit Jahren schon bei den Elsässern auf! Sie sind natürlich auch immer von < der > Mannschaft "Fan", welche im Moment erfolgreich ist!![]()
es gibt natürlich immer ausnahmen, aber im grossen und ganzen stimmt es nicht.hanfueli hat geschrieben:Freu mi scho druff wenn wider alli Portugiese plötzlig Vitoria Fans sin und mit de Portugal Fahne an Match göhn. Dasch immer s gliiche egal ob Albaner, Türke oder Portugiese...![]()
The Moose hat geschrieben:Scheint ja den einen oder anderen hier zu geben, welche Derdiyok nicht allzu sehr mögen...
Möglicherweise hat er diesen Leuten mal den Ball zwischen den Beinen durchgeschoben oder die Freundin ausgespannt. Anders kann ich mir die unsachlichen Äusserungen über den seit Jahren ersten Stadtbasler beim FCB nicht erklären.
Halt lieber mol dr Lade wende kei Ahnig hesch. Wie wen z.Bsp. e Benfica Fan uf eimol Vitoria Fan wird nur weler do wohnt und Portugal sini Heimat isch. Oder e Gala Fan uf eimol Antalyaspor unterstützt. Oder e FK Tirana Fan zum Dinamo Tirana Fan mutiert. Chunnt epe so ahne wie wende als FCB Fan im Usland würdsch Aarau mitdr Schwizerfahne unterstütze. Also labere kei Kacke.hanfueli hat geschrieben:Freu mi scho druff wenn wider alli Portugiese plötzlig Vitoria Fans sin und mit de Portugal Fahne an Match göhn. Dasch immer s gliiche egal ob Albaner, Türke oder Portugiese...und natürlich hän SII jo dr töllsti Verein und sin meega Fan und ihri Fans sin beriehmt berüchtigt und dr FCB isch sowiso e Kindergeburtstag...*gähn*