rofl
nix umtexten!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Der hat mich in einem Spiel mehr überzeugt, als Caicedo in 1,5 Jahren...edge hat geschrieben:i ha vorem spil no denkt "20... ou, de wirds schwer ha, mit vorgänger wie caicedo und delgado"
aber wenn er witer so spilt, denn het er definitiv potential
jep..wenn beidi fit sind und sie guet harmoniere, denn hets wohl jedi verteidigung schwerIrish hat geschrieben:Auch ich schliesse mich dem allgemeinen Lob an. Stellen wir uns vor, wenn der mit Stocker auf einer Linie spielt... da gibt es richtig Tempo auf links.
Luut verbotenem Blatt vo hütt git's bim Safari Entwarnig. D'Verletzig syg nit so schlimm. Gege Göteborg wird är spyyle, vylycht sogar scho gege Bellenz.hecht_hate hat geschrieben:isch scho öppis bekannt, was er gnau het...
isch glaub isch ned so schlimm, oder?
Fängt schon an, mit den Doppelbelastungsproblemen.komposchti hat geschrieben:Luut verbotenem Blatt vo hütt git's bim Safari Entwarnig. D'Verletzig syg nit so schlimm. Gege Göteborg wird är spyyle, vylycht sogar scho gege Bellenz.
Bim Carlitos heisst's, dass är vermuetlig gschont wird am Samschdig, damit är am Mittwuch in Schwede ka ufflaufe.