Spiel-Verschiebung

Diskussionen rund um den FCB.
panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Falsch! :)

Sat.1 live ran: BSC Young Boys u2013 FC Basel

Axpo Super League, 27. Runde

Sonntag, 10. April 2005

16.00 - 18.35 Uhr (Anpfiff: 16.15 Uhr)

Live-Übertragung aus dem Stadion Neufeld, Bern
är redet vo FCB - YB nid YB - FCB udn dört stimmt 16:00 als Aspielzit

Grund: YB het am Dunnschtig vorhär es Nochholspiel gege Thun, dorum isch s spiel am 17.4. am 4i zmittag. au ohni Live-Übertragig

no.11
Neuer Benutzer

Beitrag von no.11 »

Dirk Diggler hat geschrieben:Fuck off Sat 1................ :mad:
Sehr geils Bild und absolut Ussagekräftig
SAT.1 IHR seid WICKSRS!

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

fcb is my life hat geschrieben:Wäre keine schlechte Lösung, aber besser wäre noch: GAR KEINE SAT 1 Spiele!!!! Sie könnten z.B. auch die CL-Spiele übertragen (gester kam kein Spiel auf einem deutschen (bzw. schweizer Sender :rolleyes: )... dort gäbe es sicher auch genug Einschaltquoten :rolleyes:
wie wärs mit livespielen am samstag um 19.30 ? inde CL goht das au zu prime-time....jo mir hän e gurkelige aber how ever...solle doch am sunntig mac guyver oder so bringe, am samschtig obe lauft eh nur müll im tv...wie eigentlich immer....also solle si doch nid sone gschiss mache

jajoh oder halt gar keini tv spiel wär wohl wirklich s beschte
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

[quote="fcb is my life"]Ich meine eig. CL und nicht Chl ]

ChL spiel chömme doch uf dem komisch-luschtig-neue underground sänder?

ha ledschti churz luzern-bade chli gseh...
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

bianconeri
Benutzer
Beitrag von bianconeri »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Falsch! :)
lesen ist nicht deine stärke...
Die Sonne scheint mir aus dem Arsch!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

BloodMagic hat geschrieben:Das garantier ich dir scho hütt .... wenn Sat1 das nid übertreit, denn machts ZFDRS ...
jo mit däm rächne ich eeeeh au. ha billett für e konzärt am 21.5., ha gfunde, d'chance, dass s'spiel am sunntig isch, isch so gross, dassi das risiko yygange bi... :p :rolleyes: vor allem, falls si denn meischter wärde, eeeeh! cha eigentlich dr fcb nüd mache gege die ganzi vrschieberei??? isch nämlig wirgglich voooooolll miiiiiiieeeeeehhhhsssssaaaaaaammmmmmm!!! :mad:

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

BloodMagic hat geschrieben:SAT1 und ZF DRS wärdä wohl Hauptsächlich Spiil bringe wo au würklich Iischaltquote bringe ... So isch das halt: Meh Zueschauer = Meh Iinahme .... oder meinsch e Match YB-FCB intressiert gliich vill wie schaffhuse - Aarau?
Nein das sicher nicht, deshalb sage ich ja, dass Sat.1 nach (möglichen) Einschaltquoten live überträgt, deshalb werden viele Spiele vom Fc Basel übertragen.
wie wärs mit livespielen am samstag um 19.30 ?
Das wäre das geilste, aber das kann man sich sofort wieder abschminken. Sat.1 würde NIE ein Spiel Samstags um 19.30 übertragen (weshalb weiss ich auch nicht genau). Und ja, mit der Gurkenliga hast du recht, aber ich denke es gäbe immer genügend Einschaltquoten, damit Sat.1 das Geld nicht ausgeht/ausgehen würde :rolleyes:
ChL spiel chömme doch uf dem komisch-luschtig-neue underground sänder?
:confused: Von dem habe ich noch nie etwas gehört??!!
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Hat das denn nie ein Ende...HURENSÖHNE!!

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

fcb is my life hat geschrieben:Von dem habe ich noch nie etwas gehört??!!
http://www.u1tv.ch

Der Sender U1 überträgt aber nur Spiele des FCL (teilweise Aufzeichnungen einen Tag später...) und bietet keine generelle Berichterstattung der NLB.

Was der Staatssender SFDRS aber bezüglich zweithöchster Spielklasse bietet ist mit Frechheit noch milde umschrieben. Kürzlich haben sie es fertiggebracht, über die Bälger von Kriegstreibern im nahen Osten eine viertelstündigen Beitrag zu senden, von den am gleichen Abend stattfindenden Partien in der NLB gerade mal die trockenen Resulate (ohne Bilder, Matchbericht, Torschützen oder gar Tabelle) einzublenden!
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Ernesto hat geschrieben:http://www.u1tv.ch

Der Sender U1 überträgt aber nur Spiele des FCL (teilweise Aufzeichnungen einen Tag später...) und bietet keine generelle Berichterstattung der NLB.

Was der Staatssender SFDRS aber bezüglich zweithöchster Spielklasse bietet ist mit Frechheit noch milde umschrieben. Kürzlich haben sie es fertiggebracht, über die Bälger von Kriegstreibern im nahen Osten eine viertelstündigen Beitrag zu senden, von den am gleichen Abend stattfindenden Partien in der NLB gerade mal die trockenen Resulate (ohne Bilder, Matchbericht, Torschützen oder gar Tabelle) einzublenden!
Danke. Dieser Sender kommt aber nur an bestimmten Orten, oder? (So wie TeleBasel, TeleZürich usw.)

Das ist SF DRS live :rolleyes: :rolleyes:
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Marylou hat geschrieben:jo mit däm rächne ich eeeeh au. ha billett für e konzärt am 21.5., ha gfunde, d'chance, dass s'spiel am sunntig isch, isch so gross, dassi das risiko yygange bi... :p :rolleyes: vor allem, falls si denn meischter wärde, eeeeh! cha eigentlich dr fcb nüd mache gege die ganzi vrschieberei??? isch nämlig wirgglich voooooolll miiiiiiieeeeeehhhhsssssaaaaaaammmmmmm!!! :mad:
mmmhh ... das Risiko wäri warschins au igange ... i mein, wenn si das Spiil nid überträgä, wöles denn? Das wird wohl sowieso die gröschti Ischaltquote ha...!

Am FCB isch das worschins scheiss egal. S Problem isch jo, dass me dütlich meh Geld vo de Sponsore cha verlange, will ihri Wärbig jo au no im TV z gseh isch. Zuedem verdient dr FCB au no e guete Batze mit dene Übertragige und sie hend drzue no e "Bekannheitsgradgwünn". Schlussendlich isch dr FCB halt immerno e Marke wome vermarkte muess. d Fans spile drbi sicher au e Rolle, aber ebe nid die gröschti und da nid seehr vill weniger Zueschauer amene Sunntig ins Stadion gönd als amene Samschtig isch das wohl für dr FCB z verchrafte ...!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

fcb is my life hat geschrieben:Danke. Dieser Sender kommt aber nur an bestimmten Orten, oder? (So wie TeleBasel, TeleZürich usw.)

Das ist SF DRS live :rolleyes: :rolleyes:
Dä gits glaub in dr ganze CH .... eifach nid uf jedem Netz (isch au nid bi jedem TV Grät igstellt)!

Intressant findi d Domain wo si hend

http://tvz.kanal1.co.yu/ueber_uns/ueber_uns.html

co.yu ... ???
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

panda hat geschrieben:är redet vo FCB - YB nid YB - FCB udn dört stimmt 16:00 als Aspielzit

Grund: YB het am Dunnschtig vorhär es Nochholspiel gege Thun, dorum isch s spiel am 17.4. am 4i zmittag. au ohni Live-Übertragig
Ups, hani mi verluegt :p
bianconeri hat geschrieben:lesen ist nicht deine stärke...
Du hesch dängg no nie e Fähler gmacht, stimmts?! :rolleyes: :D

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Checkt eigentlich der FCB dass er jedesmal 30'000 Leute ärgert mit der Spielverschiebung????
In Deutschland und Italien gibt es zigfach mehr Kohle vom TV, aber es kommt keinem in den Sinn ein Spiel deshalb zu verschieben! Scheiss LigaSFV! Wir die zahlen sind immer die Deppen! :mad:
Copyrights @ el presidente!

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Mann sone Bullshit, ich cha scho am Sunntig nid goh, nur will die schisse zmitts im Nomitag stattfindet... isch übrigens erscht der 3. Matsch usswärts das Johr woni us däm Grund nid cha luege, ich ärgere mi jedes mol grausam.

In der CH isch mä eifach unfähig die Mätsch afangs Saison azsetze und denn einigermasse dr Terminplan durezsetze. *kopfschüttel* für mi isch au unbegrifflich wieso mä nid alli zur gliche Zit cha loh spiele... uf der Sat1 Schissi sowieso :mad:

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

erha hat geschrieben:du verdammte egoist !!

hesch am samschtig e glugger-turnier ?
falsch, rechtshänder-senioren-taschenbillard-meisterschaften nordwestschweiz :p
glaub mir, ich kenn mindestens 10 leute, die am selben anlass wie ich teilnehmen und auch nicht ganz unfroh sind, dass der match auf sonntag verschoben wurde ... ;)
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

[quote="chef-teleboy"]falsch, rechtshänder-senioren-taschenbillard-meisterschaften nordwestschweiz :p
glaub mir, ich kenn mindestens 10 leute, die am selben anlass wie ich teilnehmen und auch nicht ganz unfroh sind, dass der match auf sonntag verschoben wurde ... ]

Senftube putzen? :D
Copyrights @ el presidente!

Scönling
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scönling »

und für eimol mien mr de zürchr-fans rächt ghä........

SCHEISS SAT 1.!!!!!!!!!!!

ha jo nüt drgege wenn schuttimätsch im färnseh chömme, abr wiso WISO? chame die nit au am samstig bringe? ? ? ? ? ? ?

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

BloodMagic hat geschrieben:Dä gits glaub in dr ganze CH .... eifach nid uf jedem Netz (isch au nid bi jedem TV Grät igstellt)!

Intressant findi d Domain wo si hend

http://tvz.kanal1.co.yu/ueber_uns/ueber_uns.html

co.yu ... ???
Hmm oke... Dann haben wir den Sender nicht, da wir kein Kabel haben (scheiss Satelit :( )!!!

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

HASS HASS HASS!!! :mad: :mad:

War (leider) zu erwarten... Wär auch zu schön gewesen Samstag-Abend gegen den FCZ :(

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

el presidente hat geschrieben:Checkt eigentlich der FCB dass er jedesmal 30'000 Leute ärgert mit der Spielverschiebung????
In Deutschland und Italien gibt es zigfach mehr Kohle vom TV, aber es kommt keinem in den Sinn ein Spiel deshalb zu verschieben! Scheiss LigaSFV! Wir die zahlen sind immer die Deppen! :mad:
dr fcb cha jo nüt defür!!!

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Glaube es wird wieder mal Zeit für Anti-Sonntags-Spiele-Plakate!

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

Dirk Diggler hat geschrieben:wette dass Spel FCB-GCZ vom sa 21.5 uf e so 22.5 verschobe wird !!!?
Grrrrrrrrrrrrrr.................

Sat1 verpisst euch - niemand vermisst euch !!! :mad:
das isch vermuetlich no froglich. isch doch im reglemänt das die letschte 2 rundene mien zytglich afo, und die sinn uff e samstig terminiert.
oder isch das gstrihe worde????

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

D1-Balkonhocker hat geschrieben:dr fcb cha jo nüt defür!!!
Weiss nicht ob der FCB, als unangefochtener Krösus der Liga, nicht mehr Mitspache hätte. Vor der Vertragsunterzeichung notabene.

Wg. GC - Basel, wann fand das letzte Spiel GC/FCZ - FCB an einem SA-Abend statt?? Eben!! Schon die Polizei macht da wohl nicht mit.
CR7 Fanboy

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

joggeliwurscht hat geschrieben:Glaube es wird wieder mal Zeit für Anti-Sonntags-Spiele-Plakate!
Was wotsch mit dene Plakat erreiche? Vor eme Johr oder mehr het me jo sgliche gmacht! U was het's brocht? Gar nüd!

Ig ha scho dene gseit, me sötti eifach emol streike u nid a d Spiel go, u zwar nid nume d FCB Fans, sondern alli Fans us dr SL! U grad no SAT1 u SFDRS boykottiere!
Die Dütsche heis eus vorgmacht! Dörte händs sie au welle nome Sunntigsspiel u Aspielzyte ändere. U durch Boykott händs sies erreicht, dass es so bliebe isch wies jetzte isch!

Ig sags nomol Plakat bringe gar nüd, ä Boykott muess ane u zwar schwiiz wyt!
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

bumbui hat geschrieben:Was wotsch mit dene Plakat erreiche? Vor eme Johr oder mehr het me jo sgliche gmacht! U was het's brocht? Gar nüd!

Ig ha scho dene gseit, me sötti eifach emol streike u nid a d Spiel go, u zwar nid nume d FCB Fans, sondern alli Fans us dr SL! U grad no SAT1 u SFDRS boykottiere!
Die Dütsche heis eus vorgmacht! Dörte händs sie au welle nome Sunntigsspiel u Aspielzyte ändere. U durch Boykott händs sies erreicht, dass es so bliebe isch wies jetzte isch!

Ig sags nomol Plakat bringe gar nüd, ä Boykott muess ane u zwar schwiiz wyt!
Ich nehme an du weisst selber, dass das nur sehr schwer umzusetzen sein wird...

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Sicher weiss ig das! Aber in Dütschland händ sie au fertigbrocht!
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Wo cha me go motze?... SFV?.. oder Sat1?.. oder bi beidne?

dene sött me ächt mol d'Meinig sage... Deppe die elände... *knurr*.. :mad: :(

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

für was den Ufrege, isch jo e so zimmlich logisch gsi, dass Sat. 1 oder ZFdrs das Spiel wird übertrage. :mad:
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

Bild

Antworten