Wieso wundert es mich nicht, dass dieser Satz ausgerechnet von dir kommt?maradoo hat geschrieben:hass dem positiv thread!!!

Natürlich, ewige Verdammnis über die Welt und sämtliche Glücksgefühle sollten von totaler Finsternis verschluckt werden.

Wieso wundert es mich nicht, dass dieser Satz ausgerechnet von dir kommt?maradoo hat geschrieben:hass dem positiv thread!!!
sunntig 6:00. 52h wuche. hassSvenson hat geschrieben:Ich muess natürlich in ere Bude schaffe wo usgrächnet am Frytig 9std schafft![]()
![]()
Die spinne doch... ich will hei
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Hass yo!Josy Ebinger hat geschrieben:hass uff alli seniore wandergruppe, wo an mörge de arbeiterjungs s'läbe schwer mache!!!
wandergruppe hinterfotzige yo
und wie gohts am 3. Tag?Svenson hat geschrieben:erste Tag als Nichtraucher... du meine Scheisse isch das schwierig
scheiss verdammti dräcks Sucht![]()