http://chinagames.sfgame.ch/
Tipp: Lästiger Sound ausstellen
PS: Habe zurzeit 2 Weltrekorde

Versuechs emol mit "Eine Disziplin üben".eKo hat geschrieben:ha das züg überhaupt nit im griffnur bim schiesse bini guet und bim turmspringe hani stolzi 17,3 pünkt gschafft
was mi närvt isch, as me jedesmol zruck zum menu gheit und nie lang an einer disziplin iebe kah......
speerwärfe wtf!? ich kumm nie über 45m....
es gid tastature wos besser gad und anderi wos gar nid guet gad.. hüt hani mal im gschäft gspild.. bi nid vorwärts cho.. defür gads deheime ab wie guuziKeeper hat geschrieben:Mir gohts gliech, au bi de 100m chumi nit uf toure... Wie cha me do richtig Beschleunige? Odr bini eifach z'langsam? Isch sicher mi Tastatur.![]()
Arbeitest sicher beim Staat. Die haben sog. Tastaturverzögerungen eingebaut damit sichergestellt ist, dass ganz sicher niemand schnell arbeitetredflag166 hat geschrieben:es gid tastature wos besser gad und anderi wos gar nid guet gad.. hüt hani mal im gschäft gspild.. bi nid vorwärts cho.. defür gads deheime ab wie guuzi![]()
Nach der Qualifikation, für die derzeit in Europa die U21-Europameisterschaft maßgeblich ist, folgt die Vorrunde mit 16 Mannschaften. Die Endrunde wird im Play-off-System gespielt. Die Spiele finden nicht nur im eigentlichen Austragungsort der Sommerspiele, sondern auch in anderen Orten des Landes statt.
Würd mich mehr int. welche Fussballer mitmachen dürfen, Olympia war doch mal tabu für Profis ?FCB Fan hat geschrieben:Nach welchen Kriterien wird eigentlich entschieden, welche Fussballmannschaften am olympischen Turnier teilnehmen dürfen?
Auch Robinho am Olympischen Fußball-Turnier in Peking dabei
Der Flügelstürmer von Spaniens Meister Real Madrid sowie Thiago Neves von Copa Libertadores-Finalist Fluminense sind neben Ronaldinho jene drei erlaubten Akteure, die älter als 23 Jahre alt sind.