Cablecom Didschitl-Tiivii
Cablecom Didschitl-Tiivii
Y bi mr scho länger am überlege deheim uff Digital-TV umzstelle. Bis jez han y s ganz normale Cablecom. Nochdäm jez widr e Agebot für e halbe Pryys für e halbs Joohr ynegflatteret isch (au für s Internet, won ych scho ha) und ych an de EM mol e Match uff HD gseh ha, wirds in mine Gedanke widr aktuell.
Mi Hauptproblem isch jez folgendes:
Ych ha e HDD deheim won ych denn au immer widr DVDs brenn und drum uff das Grät nidd verzichte will. De grossi Vorteil vo däm Grät isch aber au s EPG, won ych innert Sekunde s Grät für e Uffnahm programmiert ha.
Wie isch jez das, wenn ych sone HD mediabox receiver nimm? Das lauft jo denn über e Aaschluss (HDMI) und ych wird in Zuekunft über d Cablecom-Färnbedienig miesse d Sänder wäxle. Ka denn de HDD-Recorder s EPG immer no abriefe, oder git das denn in Zuekunft jedesmol e miehsami programmiererei?
Y weiss au dass in absehbarer Zyt e HD-Receiver mit uffnahmemöglichkeit kunnt, nur bringt mir das nidd viel, wenn ych denn e DVD brenne will.
Y ha die ganze Frooge scho mol vormene Zyttli de Cablecom diräkt gstellt gha, aber die nätti Dame am Delifon hett mr nidd so richtig usskunft könne gäh...
Hett öbberErfahrig mit däm, oder weiss genau Bscheid?
Oder eifach alles so loh wies isch?
Edit: Ha jez grad das gseh uff de Vablecom Homepage. Heisst das, dass ych s analoge wyter empfang und d HDD wyter s EPG empfange wird?
Im Moment steht die Teletextfunktionalität nur eingeschränkt zur Verfügung. Es kann daher vorkommen, dass einzelne Teletextseiten fehlerhaft bzw. überhaupt nicht angezeigt werden. Über Ihren Fernseher können Sie den Teletext aber weiterhin analog empfangen.
Mi Hauptproblem isch jez folgendes:
Ych ha e HDD deheim won ych denn au immer widr DVDs brenn und drum uff das Grät nidd verzichte will. De grossi Vorteil vo däm Grät isch aber au s EPG, won ych innert Sekunde s Grät für e Uffnahm programmiert ha.
Wie isch jez das, wenn ych sone HD mediabox receiver nimm? Das lauft jo denn über e Aaschluss (HDMI) und ych wird in Zuekunft über d Cablecom-Färnbedienig miesse d Sänder wäxle. Ka denn de HDD-Recorder s EPG immer no abriefe, oder git das denn in Zuekunft jedesmol e miehsami programmiererei?
Y weiss au dass in absehbarer Zyt e HD-Receiver mit uffnahmemöglichkeit kunnt, nur bringt mir das nidd viel, wenn ych denn e DVD brenne will.
Y ha die ganze Frooge scho mol vormene Zyttli de Cablecom diräkt gstellt gha, aber die nätti Dame am Delifon hett mr nidd so richtig usskunft könne gäh...
Hett öbberErfahrig mit däm, oder weiss genau Bscheid?
Oder eifach alles so loh wies isch?
Edit: Ha jez grad das gseh uff de Vablecom Homepage. Heisst das, dass ych s analoge wyter empfang und d HDD wyter s EPG empfange wird?
Im Moment steht die Teletextfunktionalität nur eingeschränkt zur Verfügung. Es kann daher vorkommen, dass einzelne Teletextseiten fehlerhaft bzw. überhaupt nicht angezeigt werden. Über Ihren Fernseher können Sie den Teletext aber weiterhin analog empfangen.
- Schwellemer
- Neuer Benutzer
Auch wenn du so eine HD-Stromfresser-Box von Cablecom hast, kannst du daneben Analog-TV mit deiner HDD wie bisher verwenden.
Die Calbecom-Box brauchst du nur, um die digitalen Sender zu dekodieren.
Es ist aber nicht möglich, einen eigenen digitalen HDD zu verwenden, da Cablecom die digitalen Sender kodiret und man diese nur mit der Cablecom-Box dekodieren kann (Eine Frechheit, da neue TVs und Aufnahmegeräte von sich aus digital TV verstehen, diese Funktion ist so aber nutzlos).
Ob es z.B. möglich ist, die Calbecom-Box an deinen HDD anzuschliessen, um etwas aufzunehmen, weiss ich nicht... Es würde mich aber nicht überraschen, wenn Calbecom das zu verhindern versucht.
Es ist aber nicht möglich, einen eigenen digitalen HDD zu verwenden, da Cablecom die digitalen Sender kodiret und man diese nur mit der Cablecom-Box dekodieren kann (Eine Frechheit, da neue TVs und Aufnahmegeräte von sich aus digital TV verstehen, diese Funktion ist so aber nutzlos).
Ob es z.B. möglich ist, die Calbecom-Box an deinen HDD anzuschliessen, um etwas aufzunehmen, weiss ich nicht... Es würde mich aber nicht überraschen, wenn Calbecom das zu verhindern versucht.
Wenn y Dir ichtig verstand, blybt eigentlig alles bim alte, usser dass ych zuesätzlich no d HD-Box über de HDMI aaschluss ha?Schwellemer hat geschrieben:Auch wenn du so eine HD-Stromfresser-Box von Cablecom hast, kannst du daneben Analog-TV mit deiner HDD wie bisher verwenden.
Das wär nämli au e Vorteil, für die im Huushalt, wos mit de Technik nidd so hän - die wärde denn wyter wie bishär über de TV könne luege und de HDD programmiere!
No e glaini Froog: Teleclub won ych ha, wird denn jo integriert syy. Wie lauft das denne mitm uffnäh? Glyych wie bishär, oder wird das denn au andersch syy?
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- Schwellemer
- Neuer Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
Has jez bstellt!irgend hat geschrieben:@ Mayor: Ich kann dir das nicht aus eigener Erfahrung sagen, habe aber in einem anderem Forum gelesen dass man mit Digital TV und einem eigenen HD-Rekorder immer beide Geräte programmieren muss.
Das, plus die Settopbox die ich nicht will sind für mich Gründe genug, nicht auf Digi-TV zu wechseln.
Sie hett mr am Delifon bestätigt, dass s analoge TV normal wyterlaufe wird. Das beruhigt mi sehr. Mit anderne Wort, lauft alles wie bishär, nur dass ych in Zuekunft no d Möglichkeite ha via HD-Receiver z luege!
Anderersytts hett sie mr au gseit, dass es gar nidd möglich isch, via digital TV öbbis uffznäh

- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
ich cha mit mim ufneh. chas aber niene extern speichere, was nit so optimal ischMayor hat geschrieben:Has jez bstellt!
Sie hett mr am Delifon bestätigt, dass s analoge TV normal wyterlaufe wird. Das beruhigt mi sehr. Mit anderne Wort, lauft alles wie bishär, nur dass ych in Zuekunft no d Möglichkeite ha via HD-Receiver z luege!
Anderersytts hett sie mr au gseit, dass es gar nidd möglich isch, via digital TV öbbis uffznäh(Wobyy mir das denn au egal isch, solang s Analoge paralell wyterlauft).
B A S E L eine Nation
Stimmt, sie hett mr gsait dass alles schwarz ischKawa hat geschrieben:Aufnehmen kannst du alles
Die Aufnahme ist dann aber codiert, nützt dir also einen Scheiss![]()

Es wird erst mit ihrer eigene Harddisk, wo erst uff e Märt kunnt, möglich syy. Wobyy mir das au nüdd bringt, will ych jo d Möglichkeit vonere DVD z brenne bhalte will.
obwohl schon teilweise beantwortet, mein Senf:
- mit Cablecom DigitalTV HD wirst du die analogen Sender wie gewohnt weiter sehen und aufnehmen können (mit deinem Recorder). Ist dann aber nix HD, sondern ganz gewöhnliches PAL.
- Ausnahme: Teleclub wirst du wahrscheinlich nicht mehr aufnehmen können, weil das dann ja neu wahrscheinlich nur noch digital kommt und nicht mehr analog.
- auf die Cablecom-Box kannst du nicht aufnehmen, wenn du eine HD-Box hast. Bei der normalen CC-Box (digital TV, aber ohne HD) kann man optional aufnehmen
- die digitalen Sender kannst du nicht mit dem HD-Recorder aufnehmen (jedenfalls nicht direkt), da verschlüsselt
- du kannst wahrscheinlich eine Digital-TV-Sendung auf deinen HD-Recorder aufnehmen (und eine DVD brennen), wenn du das Digi-TV-Signal auf den Fernsehschirm lenkst und dieses Signal wiederum vom Fernseher aus auf den HD Recorder leitest. Das ist aber umständlich, da du dann schauen musst, was du aufnimmst und die Qualität leidet auch darunter. Ausprobiert habe ich diese Variante noch nicht, aber es SOLLTE funktionieren.
- mit Cablecom DigitalTV HD wirst du die analogen Sender wie gewohnt weiter sehen und aufnehmen können (mit deinem Recorder). Ist dann aber nix HD, sondern ganz gewöhnliches PAL.
- Ausnahme: Teleclub wirst du wahrscheinlich nicht mehr aufnehmen können, weil das dann ja neu wahrscheinlich nur noch digital kommt und nicht mehr analog.
- auf die Cablecom-Box kannst du nicht aufnehmen, wenn du eine HD-Box hast. Bei der normalen CC-Box (digital TV, aber ohne HD) kann man optional aufnehmen
- die digitalen Sender kannst du nicht mit dem HD-Recorder aufnehmen (jedenfalls nicht direkt), da verschlüsselt
- du kannst wahrscheinlich eine Digital-TV-Sendung auf deinen HD-Recorder aufnehmen (und eine DVD brennen), wenn du das Digi-TV-Signal auf den Fernsehschirm lenkst und dieses Signal wiederum vom Fernseher aus auf den HD Recorder leitest. Das ist aber umständlich, da du dann schauen musst, was du aufnimmst und die Qualität leidet auch darunter. Ausprobiert habe ich diese Variante noch nicht, aber es SOLLTE funktionieren.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
bin ja nicht sicher, jedenfalls hat die CC-Box keinen Ausgang für Aufnahmegeräte (wobei ich bei der HD-Box nicht sicher bin)Mayor hat geschrieben:Shit!
Was mach y mit all de FCB-Mätsch?![]()
Wie hast du es denn bis jetzt gelöst / verkabelt?
Uii, frogg mi nidd. Aber ych dänk normal mitemene Scart TC-->HDDRankhof hat geschrieben:bin ja nicht sicher, jedenfalls hat die CC-Box keinen Ausgang für Aufnahmegeräte (wobei ich bei der HD-Box nicht sicher bin)
Wie hast du es denn bis jetzt gelöst / verkabelt?
Ha imene andere Forum gseh, dass me vo de Set Top Box (STB) via Scart an HDD ane kunnt. So wies dörte dönt, ka me grundsätzlich au vo allne Digital-Programm uffnäh, es duets eifach uff analog "abeschruube".
So wies dönt, sötti alles möglich syy! Freu mi scho uffs installiere...

jo, de kasch uffnee, aber denn nid digital no öppis anders luege. Und muesch es richtig verkable resp. din Recorder muess für Signaldureleitig usgstattet sy (hän billigi nid) ...Mayor hat geschrieben:Uii, frogg mi nidd. Aber ych dänk normal mitemene Scart TC-->HDD
Ha imene andere Forum gseh, dass me vo de Set Top Box (STB) via Scart an HDD ane kunnt. So wies dörte dönt, ka me grundsätzlich au vo allne Digital-Programm uffnäh, es duets eifach uff analog "abeschruube".
So wies dönt, sötti alles möglich syy! Freu mi scho uffs installiere...Wenn ych nur dänk, was me alles yystelle ka (RGB, kei ahnig was das isch) ka...
![]()
wie au immer, mögli isches scho, me muess eifach mängisch trickse und Ischränkige in Kauf nee.
Denn de kasch zwar uffnee, aber nid programmiere... resp. muesch eifachs DigiTV uff em richtige Kanal yschalte bevor de gosch und de Recorder programmiere, das goot scho, aber eifach nume de Recorder programmiere, das goot denn woorschyyns nymmi...
TC han y scho immer miesse manuell im Recorder yygäh (isch übrigens e "Bessere" vo Panasonic). Vodämhär, wenn ych mol öbbis vo dört uffnäh will, kann yc immer no analog TV luege.Rankhof hat geschrieben:jo, de kasch uffnee, aber denn nid digital no öppis anders luege. Und muesch es richtig verkable resp. din Recorder muess für Signaldureleitig usgstattet sy (hän billigi nid) ...
wie au immer, mögli isches scho, me muess eifach mängisch trickse und Ischränkige in Kauf nee.
Denn de kasch zwar uffnee, aber nid programmiere... resp. muesch eifachs DigiTV uff em richtige Kanal yschalte bevor de gosch und de Recorder programmiere, das goot scho, aber eifach nume de Recorder programmiere, das goot denn woorschyyns nymmi...
Ych dänk scho dass am Schluss alles so go wird wien ychs mir wünsch. Nur s "Kabel verlege" und d Yystellige mache mr angst

Mit anderen Worten: Eine völllig Verarschung des Kunden, wessen Bedürnisse völlig übergangen werden da unsere Parlamentarier lieber die Wünsche der Lobbyisten erfüllen. Ich hab die Konsequenzen gezogen und mein Internet bei Cablecom gekündigt, diese Firma unterstütze ich so gut wie's geht nicht mehr...Mayor hat geschrieben:Es wird erst mit ihrer eigene Harddisk, wo erst uff e Märt kunnt, möglich syy. Wobyy mir das au nüdd bringt, will ych jo d Möglichkeit vonere DVD z brenne bhalte will.
In Pratteln sind doch die Digi-TV Signale unverschlüsselt, oder? *neidisch bin*
soweit ich informiert bin, kommt das auf die jeweilige Zentrale und auf deinen Abstand zur Zentrale an