Liverpool - Juve WO IM FREE TV??
- schwarzarbeiter
- Benutzer
Liverpool - Juve WO IM FREE TV??
hab auf deutschen sender nirgends was gefunden, kann mir jemand helfen?
thread wird dann wieder gelöscht...
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
TSI2, martedì 5 aprile, ore 20.15
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Ha jo eigentlich nüt gege Isshockey, aber das Fuessball CL uf em TSI cha zeigt wärde und bi uns nid, das check ych nid.Veeegeeli hat geschrieben:Dass du2019Finalserie vom Ishockey im TV chunnt isch doch normal. Oder no besser dass Playoffs (au erscht ab ändi Viertelfinal) im TV chunnt isch doch normal. Vo dr Qualifikation sehsch sunscht nüt uffem ZFDRS... nur uffem Tessiner und uffem Romand.
Copyrights @ el presidente!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
...und den immer nur Bayern oder Manchester Spil!Veeegeeli hat geschrieben:Schisst mi scho au ah, ganz klar! Aber denn chasch die au froge warum dass die dütschsprochige Sänder (RTL/Sat1, ORF, ZFDRS) nit im Stand sin an verschiedene Täg zu2019sände statt alli am gliche und denn erscht no su2019gliche Spiel![]()
Copyrights @ el presidente!
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
[quote="Bellach SO"]Keine Tessiner Clubs mehr in den Playoffs? Na, klingelts ]
liegt nit a dem, wäre no tessiner klubs ide playoff würde sie ishockey uf tsi1 zeige, und fuessball uf tsi2, für öppis het me jo 2 sender. Das hend sie vor 2wuche gmacht wo inter-porto gsi isch, und glichzitig irgend e ishockey-match.
liegt nit a dem, wäre no tessiner klubs ide playoff würde sie ishockey uf tsi1 zeige, und fuessball uf tsi2, für öppis het me jo 2 sender. Das hend sie vor 2wuche gmacht wo inter-porto gsi isch, und glichzitig irgend e ishockey-match.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
was ich komisch finde isch dass Iishockey am Mendig gspilt worde isch wege CL und denn bringt SF DRS nid e mol es Spiel vo de CL 

FC BASEL 4-EVER
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
Das nächste mal guckst du eben hier: http://www.cablecom.tvtv.ch/cgi-bin/Web ... blecom.woaschwarzarbeiter hat geschrieben:hab auf deutschen sender nirgends was gefunden, kann mir jemand helfen?
-
- Erfahrener Benutzer
Das Maschinegwehr-Geplapper uff TSI isch aber au kuum zum usshalte! Tönt jo wie im Radio in de 70er Johr.rotoloso hat geschrieben:Problem wo? TSI zeigt das Spiel, oder truueter am Kommentar vo ZFDRS nooche?

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
dorum lueg y uff TSR 2Zemdil hat geschrieben:Das Maschinegwehr-Geplapper uff TSI isch aber au kuum zum usshalte! Tönt jo wie im Radio in de 70er Johr.
![]()

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"