Daa Taratonga Davaia!

Der Rest...
Antworten
maradoo
Erfahrener Benutzer

Daa Taratonga Davaia!

Beitrag von maradoo »

alles gueti zem geburtsdaag digge! ;)

Bild
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Au vo mir alles Gueti! ;)

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

maradoo hat geschrieben:alles gueti zem geburtsdaag digge! ;)

Bild
hölle bölle. :D
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]

Tschimmigoool-Martin
Neuer Benutzer

Beitrag von Tschimmigoool-Martin »

Alte Stricher,

alles Guedi und immer dra denke:
Lang lebe das Eichhörnchen!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

schliess mi au grad aa!!

gniess es!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Jaboo
Neuer Benutzer

Beitrag von Jaboo »

Gäuit, wemer da grad eso schön binanger sitze, hani däicht, chönntech vilicht es bärndütsches Gschichtli erzelle. Es isch zwar es bsungers uganteligs Gschichtli, wo aber no gar nid eso lang im Mittlere Schattegibeleggtäli passiert isch.

Der Schöppelimunggi u der Houderebäseler si einischt schpät am Abe, wo scho der Schibützu durs Gochlimoos pfoderet het, über s Batzmättere Heigisch im Erpfetli zueglüffe u hei nang na gschtigelet u gschigöggelet, das me z Gotts Bäri hätt chönne meine, si sige nanger scheich.
"Na ei so schlöözige Blotzbänggu am Fläre, u i verminggle der s Bätzi, dass d Oschterpföteler ghörsch zawanggle!"
"Drby wärsch froh, hättsch en einzige nuesige Schiggeler uf em Lugipfupf!"
U so isch das hin u härgange wie nes Färegschäderli amene Milchgröözi, da seit plözlech Houderebäseler zu Schöppelimunggi:
"Schtill! Was ziberlet dert näbem Tobelöhli z grachtige n uuf u aab?"
Schöppelimunggi het gschläfzet wie ne Gitzeler u hets du o gseh. Es Totemüggerli! U nid numen eis, nei, zwöi, drü, vier, füüf, es ganzes Schoossingong voll si da desumegschläberlet u hei zängpinggerlet u globofzgerlet u gschanghangizigerlifisionööggelet, das es eim richtig agschnäggelet het.
Schöppelimunggi u Houderebäseler hei nang nume zuegmutzet u hei ganz hingerbyggelig wöllen abschöberle. Aber chuum hei si der Awang ytröölet, gröözet es Totemüggerli:
"Heee, dir zweee!"
U denen ischs i d Chnöde glöötet wie bschüttigs Chrüzimääl dure Chätschäbertrog. Düpfelig u gnütelig si si blybe schtah wie zwöi gripseti Mischtschwibeli, u scho isch das Totemügerli was tschigerlisch was pfigerlisch binene zueche gsi. Äs het se zersch es Rüngli chyblig u gschiferlig aagnöttelet u het se de möögglige gfraget:
"Chöit dir is hälfe, ds Blindeli der Schtotzgrotzen ueche z graage?"
Wo der Schöppelimunggi das Wort "Blindeli" ghört het, het em fasch wölle ds Härzgätterli zum Hosegschingg uspföderle, aber der Houderebäseler het em zueggaschplet:
"Du weisch doch, das men imene Totemügerli nid darf nei säge!"
U du si si halt mitgschnarpflet.
"Sooo, dir zweee!" het ds Totemügerli gseit, wo si zum Blindeli cho si, u die angere Totemügerli si ganz rüeiig daaggalzlet u hei numen ugschynig ychegschwärzelet. Da hei die beide gwüsst, was es Scheieli Gschlychets ds Gloubige choschtet u hei das Blindeli aagroupet, der eint am Schörpfu, der anger a de Gängeretalpli.
Uuuh, isch das e botterepfloorigi Schtrüpfete gsi! Die zwee hei gschwouderet u ghetzpacheret, das si z näbis meh gwüsst hei, wo se der Gürchu zwurglet.
Daa, z eis Dapf, wo si scho halber der Schtotzgrotzen uecheghaschpaaret si, faht sech das Blindeli afah ziirgge u bäärgglet mit schychem Schtimmli:
"Oooh, wi buuchet mi der Glutz!"
Jetz hets aber im Schöppelimunggi böös im Schyssächerli gguugget. Är het das Blindeli la glootsche u isch der Schtotzgrotz abdotzeret, wie wenn em der Hurligwaagg mit em Flarzyse der Schtirps vermöcklet hätt.
"Häb dure, Münggu!" het em der Houderebäseler na naargräätschet, u de het er nüt meh gwüsst.
Am angere Morge het ne ds Schtötzgrötzeler Eisi gfunge, chäfu u tunggig wien en Öiu, u es isch meh weder e Monet gange, bis er wider het chönne s Gräppli im Hotschmägeli bleike.
Totemügerli u Blindeli het er keis meh gseh sis Läbe lang, aber o der Schöppelimunggi isch vo da a verschwunde gsi.

S git Lüt, wo säge, dass sider am Schtotzgrotzen es Totemügerli meh desumeschirggelet.
signatur

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ich mich au anschliessen tu...

Alles liebi und Gueti zum Geburtstag au vo mir :)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Ihr seid Bauer...

alles gueti :)

Bischof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bischof »

zum geburtstag vill glick

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Danke für die "Glückwünsche" und in 30Min 1 Woche Ferien, schönes Wetter: herz, was willst du mehr :)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Taratonga hat geschrieben:Danke für die "Glückwünsche" und in 30Min 1 Woche Ferien, schönes Wetter: herz, was willst du mehr :)
meister sein?
Basel ai Liebi!!!

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

alles gueti, und messi fürs warmhalte vo de holländer ;)
FOOTBALL'S LIFE!

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

maradoo hat geschrieben:meister sein?
sind wir schon: Meister der herzen :o

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

Jaboo hat geschrieben:Gäuit, wemer da grad eso schön binanger sitze, hani däicht, chönntech vilicht es bärndütsches Gschichtli erzelle. Es isch zwar es bsungers uganteligs Gschichtli, wo aber no gar nid eso lang im Mittlere Schattegibeleggtäli passiert isch.

Der Schöppelimunggi u der Houderebäseler si einischt schpät am Abe, wo... [bärndütsches blablabla...] ...desumeschirggelet.
franz hohler, nit? hanis mol ufere cabaret CD gha

PS: alles gueti :)

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Antworten