Feschtplatte ibaue

Der Rest...
Antworten
Sim
Benutzer

Feschtplatte ibaue

Beitrag von Sim »

Sali zäme

I ha mol widr e Problemli... und zwar hanimr e Feschtplatte kauft, woni will ibaue..

ha scho eini din und jetzt ebe no die zweiti..

ha d HD uf Slave gstellt (hanimr lo sage dasme das mües..) und se denn ibaut und die beide Kabel wo bidr 1. HD sind au no an die 2. agschlosse.. also eifach dr nächgscht stecker, ach die wo mir chönte e rot gäh wüsse sicher wienis mein :confused:

uf jede Fall zeigts die Feschtplatte nid a im Arbeitsplatz :( was muesi jetzt no mache, bzw. wie wärs korrekte Vorgehe?? bi euch sehr dankbar!!

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Sim hat geschrieben:Sali zäme

I ha mol widr e Problemli... und zwar hanimr e Feschtplatte kauft, woni will ibaue..

ha d HD uf Slave gstellt (hanimr lo sage dasme das mües..) und se denn ibaut und die beide Kabel wo bidr 1. HD sind au no an die 2. agschlosse.. also eifach dr nächgscht stecker, ach die wo mir chönte e rot gäh wüsse sicher wienis mein :confused:

uf jede Fall zeigts die Feschtplatte nid a im Arbeitsplatz :( was muesi jetzt no mache, bzw. wie wärs korrekte Vorgehe?? bi euch sehr dankbar!!
Zeigts dir d Feschtplatte bim Boote a?
Du muesch si no Partitioniere, Bootdiskette und FDISK.
Wenn de weisch ob de sie gsehsch bim boote oder nit, ka ich dir wieterhälfe...

Erigg Tsee.
Neuer Benutzer

Beitrag von Erigg Tsee. »

Sim hat geschrieben:Sali zäme

Nicht verzagen, Eric fragen....

Aber ich cha dir au nid hälfe.

I wüsst aber öpper wo chönnt.

Dä isch aber no am Rasemeihe und Laub zämmeräche.

chunnt meischtens uf die 17.00 online.

Foht mit "Art" a.

und hört mit "of football" uf.

Dä chunnt schiiinz drus bi so Gugus-Züüg.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

wie d bogenlampe gseit het muesch dr e Boot disk mache..

ha das Prob au mol kha, woni e pc zämmegstellt ha!

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

was au immer e boot-disk isch..

wie macht me das, resp. wie muesi vorgoh?

zudr froog vodr bogelampe.. ha doch kei ahnig öbsmerse azeigt het bim boot.. ich tipp mol uf nei.. wie chame das nocheluege??

danggschön für d hilf

@eric
danggschön au für di kommentar..
@a-o-f
vilicht hesch du jo no e Ergänzig??

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

hesch die ersti festplatte uf MASTER gstöut?

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

1. master/slave
1 HD = Master
2 HD = slave --> ganz wichtig, dass die switches gemäss werksangabe gestellt werden.

2. bios
im bios nachschauen, ob die disks erkannt werden. wenn nicht, zurück zu 1.

3. erkennung in xp
hast du tweaks oder sonstwas installiert, dass dir die angezeigten laufwerke begrenzt? falls ja --> deaktivieren, bzw. mehr laufwerksbuchstaben aktivieren

4. partitionierung
falls noch nicht partitioniert, mit der meist beigelegten diskette HD partitionieren

cheers

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Sim hat geschrieben:was au immer e boot-disk isch..

wie macht me das, resp. wie muesi vorgoh?

zudr froog vodr bogelampe.. ha doch kei ahnig öbsmerse azeigt het bim boot.. ich tipp mol uf nei.. wie chame das nocheluege??

danggschön für d hilf

@eric
danggschön au für di kommentar..
@a-o-f
vilicht hesch du jo no e Ergänzig??
Also Start dr PC. Denn kunnt dr Schwarzi Screen mit wiesser schrift. Dört kunnt uf dr ca. zweite Siete schrift mit Primary Master, Secondary Slave, Primary Slave etc. Dört muessti denne die Feschtplatte azeigt wärde(bi Primary slave) mit Name. Wenn de Samsung hesch, denn stoht SAMSUNG-12XXXirgendöbis. Wenns das azeigt, isch alles sowiet richtig igschtellt mit de Jumper. Du muesch bi Xp kei Bootdiskette näh, sondern benutz d Win xp CD. Dört wählsch d Feschtplatte ah und partitioniersch se. Formatiere kasch denn spöter oder au scho dört.

Wäge de Jumper: mach doch beidi uf automatisch, denn gohts nochem Kabel.(CS)

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

also zum luege öb si dir aziegt:

Hesch Windows XP??

Denne gosch uf:

Arbeitsplatz
Systemsteuerung
System
DEnne im Ritter "Hardware" uf Geräte Manager

Die eifacheri Möglichkeit:

Gosch in dr Windows Explorer ihne : (rechtsklick start, explorer)

Denne gsesch dört die einiti HD wo worschins heisst: C: Dokumente und Einstellungen

Denne hesch worschins no s Diskette A
CD LAufwerk D

Und dört gsesch die neui HD.. Heisst vilicht F oder E odr wie au immer..

Vrstosch mi? ;)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Bogenlampe hat geschrieben:Wäge de Jumper: mach doch beidi uf automatisch, denn gohts nochem Kabel.(CS)
besser nicht, weil du damit eben die boot HD als slave definieren könntest, dann würde das ganze gar nicht erst starten ...

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

zul alpha 3 hat geschrieben:besser nicht, weil du damit eben die boot HD als slave definieren könntest, dann würde das ganze gar nicht erst starten ...
Hier ein kleines Bildchen von mir, damit dieser Fehler nicht passiert.

Kabel (Mainboard)-----------------[Master]--------[Slave] (Ende von Kabel)

Alte Festplatte(mit OS) an den Master Stecker hauen und neue an den Slave Stecker hauen.

Jetzt ist also wirklich genug gesagt, mit den vorhandenen Informationen und google sollte das Problem lösbar sein.

Bitte informiert euch vorher was gemacht werden muss, bevor ihr irgendwie die jeweilige Hardware einbaut, somit ist alles einfacher.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

bogelampe, bisch Informatiker??

Heschs no im griff.. ;)

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

wahrscheinlich hast du alles richtig gemacht, nur WinXP ist mal wieder zu dämlich dia platte anzuzeigen. dann musst du sie erst mal initialisieren:

Aus der WinXP Hilfe:
So initialisieren Sie neue Datenträger
1. Öffnen Sie Computerverwaltung (Lokal).
2. Klicken Sie in der Konsolenstruktur auf Datenträgerverwaltung.
3. Klicken Sie mit der rechten Maustaste auf den zu initialisierenden Datenträger, und klicken Sie dann auf Datenträger initialisieren.
Wählen Sie im Dialogfeld Datenträger initialisieren die zu initialisierenden Datenträger aus.

Der Datenträger wird als Basisdatenträger initialisiert.

Anmerkungen

Klicken Sie zum Öffnen der Computerverwaltung auf Start, zeigen Sie auf Einstellungen, und klicken Sie dann auf Systemsteuerung. Doppelklicken Sie auf Verwaltung, und doppelklicken Sie dann auf Computerverwaltung.
Sie müssen als Administrator oder Mitglied der Gruppe Administratoren angemeldet sein, um dieses Verfahren abschließen zu können. Wenn der Computer mit einem Netzwerk verbunden ist, verhindern ggf. Netzwerkrichtlinieneinstellungen den Abschluss dieses Verfahrens.
Neue Datenträger werden als Nicht initialisiert angezeigt. Um einen Datenträger verwenden zu können, muss er zunächst initialisiert werden. Wenn Sie die Datenträgerverwaltung nach dem Hinzufügen eines Datenträgers starten, wird ein Assistent zum Initialisieren des Datenträgers gestartet.

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

ehm.. schomol dangge fürd infos.. i mues das dehei denn aluege und studiere..

wege master / slave.. wie seht das us, ha jo bis jetzt eini din gha, die isch automatisch uf master, nid?? wenn das nid eso isch denn müessti das evt. no prüefe!! ahjo, s het uf dr neue HD 2 erklärige gha.. slave und slave automatic oder so.. weles muesi näh?

also boot diskette hani keini becho.. has bi steg-pc kauft.. dört hani nur die nackti HD griegt..

fcbforum isch scho e super sach ;-)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

[quote="Sim"]ehm.. schomol dangge fürd infos.. i mues das dehei denn aluege und studiere..

wege master / slave.. wie seht das us, ha jo bis jetzt eini din gha, die isch automatisch uf master, nid?? wenn das nid eso isch denn müessti das evt. no prüefe!! ahjo, s het uf dr neue HD 2 erklärige gha.. slave und slave automatic oder so.. weles muesi näh?

also boot diskette hani keini becho.. has bi steg-pc kauft.. dört hani nur die nackti HD griegt..

fcbforum isch scho e super sach ]

nochmals:

schieb das ding in den pc
schliess es an (kabel und strom !!!)
stell den jumper auf slave
starte den pc
geh ins bios und kuck nach, ob die hd erkannt wurde
start xp
rest siehe post oben von TAFKAE

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

[quote="Namelos"]bogelampe, bisch Informatiker??

Heschs no im griff.. ]
Danke.
Nei ich bi kei Informatiker, aber ich beschäftig mi scho sehr lang mit dem Zügs (Windoof, Hardware, Overclocking etc.). Also allerhöchschtens e Hobbyinformatiker...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Bogenlampe hat geschrieben:Danke.
Nei ich bi kei Informatiker, aber ich beschäftig mi scho sehr lang mit dem Zügs (Windoof, Hardware, Overclocking etc.). Also allerhöchschtens e Hobbyinformatiker...
... und wie lang ist's her, dass dir der letzte chip verbrannt ist ???? ... :D

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

zul alpha 3 hat geschrieben:... und wie lang ist's her, dass dir der letzte chip verbrannt ist ???? ... :D
Hust hust... Peinliches Erlebnis:
Nicht wegen Overclocking, da ich dort enorm aufpasse. Gibt genügend Tools und früher konntest du bei AMD Prozessoren den Herstellungstag der Chips herausfinden und dadurch etwa einschätzen, wie hoch du gehen kannst. Tag? Weil die verwendeten Silizium Palatten jeden Tag neu "geschnitten" wurden.

Peinliches Erlebnis:
Eigenbau PC mit 2ghz, geforce 2 karte 512 mb ram und !230watt! Netzteil. Bei irgendeiner Komponente musste ich ja sparen ;) .
Unreal 2003 gekauft, dazu noch eine schöne neue gk geforce3 4200. Fing mit Spannungsproblemen etc. an. Nach einer Viertelstunde enthusiastischem spielen heult die Kiste auf und es räuchert leicht.

Bilanz: Mainboard und Prozessor sowie CdBrenner im Arsch :eek: und natürlich auch das Netzteil... Alle Karten gingen noch. HD hatte danach einige defekte Sektoren, liessen sich nicht isolieren, musste ein halbes Jahr später auch ne neue her.

Hab mir nach diesem dämlichen Vorfall ein 400Watt Netzteil geholt...Dieser Fehler wird mir nie wieder unterlaufen...

Hier aber noch eine Topleistung von mir:
Hab früher auf eine Voodo3 mit passsivkühler einen Prozessor Lüfter draufgebaut, da sie nach dem Booten schon überhitzt war...Hat funktioniert. Erst nach ca. 2 Stunden ist es dann zu überhitzungen gekommen ;)

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

TAFKAE hat geschrieben:wahrscheinlich hast du alles richtig gemacht, nur WinXP ist mal wieder zu dämlich dia platte anzuzeigen. dann musst du sie erst mal initialisieren:

Aus der WinXP Hilfe:
So initialisieren Sie neue Datenträger
1. Öffnen Sie Computerverwaltung (Lokal).
2. Klicken Sie in der Konsolenstruktur auf Datenträgerverwaltung.
3. Klicken Sie mit der rechten Maustaste auf den zu initialisierenden Datenträger, und klicken Sie dann auf Datenträger initialisieren.
Wählen Sie im Dialogfeld Datenträger initialisieren die zu initialisierenden Datenträger aus.

Der Datenträger wird als Basisdatenträger initialisiert.
Danke für die Info, aber unter Datenträgerverwaltung gits die HD nid :( ha wohl doch nid alles richtig gmacht? :confused:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Also, nomol vo vorne: Die eini Platte isch uf Master und die neui uf Slave? Hesch se richtig igsteckt? Isch s IDE-Kabel richtig igsteckt? Hesch ächtscht e BIOS-Ibterrupt mit dr andere HD? Wenn de im Windows in dr Systemstürig bi dr Verwaltig luegsch unter Dateträger, wird sie dir nid azeigt?

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

hm.. i ha jetzt irgend öbbis mit partition erstelle oder so gmacht und jetzt zeigtsemrse a.. also au als richtigi feschtplatte, aber die isch nur 40gb gross und nid 250gb :confused:

an was chönt das liege? die funktioniert jetzt aber, eifach viel z chlei?

grrr i hass die PC's.. do isch bi mir no nie öbbis normal abgloffe, ständig so usnahme-Fähler oder so müll.. :mad:

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Sim hat geschrieben:hm.. i ha jetzt irgend öbbis mit partition erstelle oder so gmacht und jetzt zeigtsemrse a.. also au als richtigi feschtplatte, aber die isch nur 40gb gross und nid 250gb :confused:

an was chönt das liege? die funktioniert jetzt aber, eifach viel z chlei?

grrr i hass die PC's.. do isch bi mir no nie öbbis normal abgloffe, ständig so usnahme-Fähler oder so müll.. :mad:
Vielleicht hast du auch nur 40gb partitioniert?
Geh auf: Systemsteuerung/Verwaltung/Computerverwaltung/Datenträgerverwaltung
Schau dort bei deiner neuen HD ob du noch mehr Partitionen machen kannst.

Antworten