http://www.sat1.de/kino/special3/content/28883/
Spongebob der Film
Spongebob der Film
Ich weiss, es chönne sich wohrschiinlich nid vill mit mir freue, aber ich finds voll geil
Spongebob der Film bald im Kino!!!
-
l'antimilan
- Erfahrener Benutzer
also mi sohn macht scho freudesprüng...binin grad am abelade...!!fineline hat geschrieben:Ich weiss, es chönne sich wohrschiinlich nid vill mit mir freue, aber ich finds voll geil![]()
![]()
Spongebob der Film bald im Kino!!!
spongebob ist kult!!
-
estrellita
- Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
uee freu mi au mit dir!! dä muessi luege! so sweet!!estrellita hat geschrieben:also ich freue mich uf jede fall mit dir![]()
wird sicher geil!!!
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
-
estrellita
- Benutzer
-
l'antimilan
- Erfahrener Benutzer
wenn är denn mol pappi isch (oder ischers scho...??) denn findets är ganz toll!fineline hat geschrieben:hehe, das wird de absoluti hammer. schad, dass mi schatz mit mir die art vo filminterässe nid teilt
aber ich gang en trotzdäm go luege![]()
![]()
weisch was z'tue hesch...
Krabbenburger...kanni nur empfehle...!!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Spongebob - der perfekte Film für die Wortspiel-Fraktion 
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
-
Grinsepepi
- Neuer Benutzer
-
grinsebert
- Neuer Benutzer
-
Grinsepepi
- Neuer Benutzer
Freu mi sit über 1 Johr uf dä Film!!!
Kiffe und denn ab ins KINO
Falls no niemmerts Trailer gseh het:
Rächti Muustaste-speichern unter - TRAILER 1
Rächti Muustaste-speichern unter - TRAILER 2
aber uf dütsch wirds no geiler si, lieb ihm spongebob sins Stimm
Ps: bi 28 Johr alt, und voreme johr hani dänggt, Fuck wasi luege für shit! Aber han en huufe kolege und kolegine im gliche alter die SPONGEBOB au luege und alli liege ab

Ps: bi 28 Johr alt, und voreme johr hani dänggt, Fuck wasi luege für shit! Aber han en huufe kolege und kolegine im gliche alter die SPONGEBOB au luege und alli liege ab
- FCB-Staernli
- Benutzer
daaaas isch ez aber guet beschriebe!'[DEFENSE hat geschrieben:']Freu mi sit über 1 Johr uf dä Film!!!
Ps: bi 28 Johr alt, und voreme johr hani dänggt, Fuck wasi luege für shit! Aber han en huufe kolege und kolegine im gliche alter die SPONGEBOB au luege und alli liege ab![]()
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Gits e Fortsetzig?
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
haha, nei nid wirklig. Summerloch...mir isch grad e weneli langwilig im Büro. Bi mol go luege was mr so vor 10 Joor diskutiert het... Fazit: au nid intelligänters... 
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer