Geils Cap gsuecht
Geils Cap gsuecht
Morge zämme,
I bi uf dr Suechi nachme neue Cap.
Jewtzt bini flissig am Läde/Onlineshops sueche wo e möglichschd grossi uswahl hän.
Irgend sone Standart Fancab vo irgendere Manschaft lfallt schomol wäg...
Insofärn wäri dankbar über gueti hiwies...
Wo chaufe dir euri caps?
I bi uf dr Suechi nachme neue Cap.
Jewtzt bini flissig am Läde/Onlineshops sueche wo e möglichschd grossi uswahl hän.
Irgend sone Standart Fancab vo irgendere Manschaft lfallt schomol wäg...
Insofärn wäri dankbar über gueti hiwies...
Wo chaufe dir euri caps?
Hör mr ufmaradoo hat geschrieben:auf, john cena odr vicky cap!![]()

Übrigens hani geschd bim Zappe ufm DSF 10 minute früecheri Karriere vom Jeany boy gseh und d fights woner gege Cena gha het

-
- Erfahrener Benutzer
Oldscool halt...simon91 hat geschrieben:lol, genau vor oslchen new-era caps versuchte ich zu warnen
Das hier hätte noch irgendwie was:
Es müsste mal eine FCb new era kappe geben, das wär doch die idee![]()

Aber i suech eher was dezänzs ohni grosses logo...
Dä findi z.b sehr geil...

leider nur im ebay gfunde und nid im Kangol shop...:/
Eso?

und

und

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
I weiss nid, was Du für Markene präferiersch, aber im Ochsner in dr Freie hett's schöni Caps vo Billabong mit dezäntem Design.Spucknapf hat geschrieben:Oldscool halt...
Aber i suech eher was dezänzs ohni grosses logo...
Dä findi z.b sehr geil...
leider nur im ebay gfunde und nid im Kangol shop...:/
-
- Erfahrener Benutzer
I sag nur eins: "I luegs nüme"!maradoo hat geschrieben:auf, john cena odr vicky cap!![]()

Chain Gang hehe...
Bi au immer am sueche nach caps... z Basel gits nix rächts (zur Zyt).
Edit: I suech e Lade, wo me caps ka bespraye loh oder Airbrush. Bi aber nit dr Grafitti-Checker.. wot eifach irgend e Text, wo mr eine als Grafiti-Schrift chönt druff spraye...oder gits do geili Vorlage wo me eifach dr Text ifüege cha? LOS LOS LOSSSSSSS!!!!
Ha mol ghört bim Ace ka me das mache loh?
Jojo i has in WWE Thread gmoved...Pascilicious hat geschrieben:I sag nur eins: "I luegs nüme"!
Chain Gang hehe...
Bi au immer am sueche nach caps... z Basel gits nix rächts (zur Zyt).
Edit: I suech e Lade, wo me caps ka bespraye loh oder Airbrush. Bi aber nit dr Grafitti-Checker.. wot eifach irgend e Text, wo mr eine als Grafiti-Schrift chönt druff spraye...oder gits do geili Vorlage wo me eifach dr Text ifüege cha? LOS LOS LOSSSSSSS!!!!
Ha mol ghört bim Ace ka me das mache loh?
I lueg jo aunümme

Wägme Lade ebbe Spalebär luegmol do druff....
Bim Ace hetme mol chöne inehole aber sunsch?

-
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
seinzig woni weiss, dass s'gräsli feinschdens gsi isch jewils...Pascilicious hat geschrieben:Mann weiss es nicht...
Huetshop het dä nur Kangool zeugs? Ne nix da, muess e eiges cap kreiere... unikat, unterem grund!

i glaubs nid, also sortimänt het rächt gross usgseh!
@ roto
ha doch was postet?
Ebbe ohni grosses zeiche druff, am beschde ohni knopf obe dr räschd isch einigermase frei Blau odr beige wär hammer...

-
- Erfahrener Benutzer
Hmm was sind "new era caps" .. so Fifty Cent scheisse? HAHA.. würdi nie azieh.FEDERER hat geschrieben:warum? ich fänd die Idee ganz geil!
DC, Volcom und Red Dragon hat ganz geile new era caps.
kosten halt auch etwas...
Entweder oldskool (NBA, MLB, NFL) oder halt pseudo oldskool (truckerhats).
Aber find die neue caps so scheisse, die muess me doch biege bim schirm.. tzzz
new era stellt für die verschiedensten marken caps her, es muss deswegen nicht gleich ein gangsta cap sein, auch weil 50 cent die von mir genannten marken wohl nie anziehen würde. ich finde es gibt viele new era caps, von unterschiedlichen marken die ein geiles desigb/muster haben. ich habe aber lieber normale marken, anstatt NY Yankees oder andere amerikanische Sportclubs Logos.Pascilicious hat geschrieben:Hmm was sind "new era caps" .. so Fifty Cent scheisse? HAHA.. würdi nie azieh.
Entweder oldskool (NBA, MLB, NFL) oder halt pseudo oldskool (truckerhats).
Aber find die neue caps so scheisse, die muess me doch biege bim schirm.. tzzz
ich biege das cäpchen; ist jedem selber überlassen, doch hat es meiner meinung nach, eine komische form wenn es nicht gebogen ist.
S Dächli bi dene 59 Baseballkappe biege gseht jo wirklich behindert us.FEDERER hat geschrieben:new era stellt für die verschiedensten marken caps her, es muss deswegen nicht gleich ein gangsta cap sein, auch weil 50 cent die von mir genannten marken wohl nie anziehen würde. ich finde es gibt viele new era caps, von unterschiedlichen marken die ein geiles desigb/muster haben. ich habe aber lieber normale marken, anstatt NY Yankees oder andere amerikanische Sportclubs Logos.
ich biege das cäpchen; ist jedem selber überlassen, doch hat es meiner meinung nach, eine komische form wenn es nicht gebogen ist.

mä stellt sich das mit dr Mittlere, Münster, Messeturm und Joggeli vor

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
gosch emol in dä laade go luege http://www.backyard-deluxe.ch
het geili oldschool-trucker caps schwarz mit strass stärne oder toteköpf für chf 15.0;)
internetsyte lauft nonig aber dr shop isch in dr fasanestrosse, het gails züügs
het geili oldschool-trucker caps schwarz mit strass stärne oder toteköpf für chf 15.0;)
internetsyte lauft nonig aber dr shop isch in dr fasanestrosse, het gails züügs