hat noch jemand einen Super Nintendo zuhause...
- Dome
- Erfahrener Benutzer
hat noch jemand einen Super Nintendo zuhause...
... mit Mario und Yoshi, etc... und braucht ihn nicht mehr?
Signatur zu vermieten.
- Realist
- Erfahrener Benutzer
E Supernintendo nid aber e Gamecube wo verstaubt im Schrank und niemerds will....................... 

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Gäll ich denks au nid esone tolli Erfindig gsi vo Nintendo oder eifach nid eso beliebt.......Dome hat geschrieben:das wird wohl au so bliebe![]()
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Jup, die ha ich mir vor 2 Joor kauft well ich mi gärn an die guete alte Zyte feschdheeb... 
Die isch nid grad günschdig gsi, 120.- mit 2 Controller, Bomberman, Super Mario Kart, Donkey Kong etc. Do ich sy scho lang nymm bruucht ha, könnt ichs mir yyberleege die fyr e faire Priis an en andere Liebhaber wyyter z'geh...
Ich schloof emol drüber!
edith: ups, das isch jo N64 wo ich ha...

Die isch nid grad günschdig gsi, 120.- mit 2 Controller, Bomberman, Super Mario Kart, Donkey Kong etc. Do ich sy scho lang nymm bruucht ha, könnt ichs mir yyberleege die fyr e faire Priis an en andere Liebhaber wyyter z'geh...
Ich schloof emol drüber!
edith: ups, das isch jo N64 wo ich ha...
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
http://www.emulator-zone.com/doc.php/snes/Dome hat geschrieben:häh wie was wo?
http://www.freeroms.com/snes.htm
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- SeBaselOnMyRhein
- Erfahrener Benutzer
Imene Monat wird di neu vorgstellt.
Endlich mol e Nintendo wo au Games wie das do druf laufed: Project CARS

Endlich mol e Nintendo wo au Games wie das do druf laufed: Project CARS

- joggeliwurst
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurst
- Erfahrener Benutzer
- Dome
- Erfahrener Benutzer
Jä wenn en no hättsch, würdsch en evt. verkaufe...falls jo wieviel würdsch wölle? sötts bald wüsse, sunscht bieti uf Ricardo...canon hat geschrieben:i hät no eini! glaub dr yoshi isch au drbi, do bini aber nid 100% sicher. S Mario Allstar isch sicher vorhande + ebe no 10 anderi spiel z.B. Doom :-)
i lueg mol noche wasi alles find in däre schachtle
Donkey Kong 2...hammer ding,joggeliwurst hat geschrieben:Voll geil, welle hesch? Mag mi no an Donkey-Kong 1&2 erinnere und no so was mit ere Baustell...
Alte, wo s dä gäh het, het me nonig mol vom Game Boy Color gredetfixi hat geschrieben:das nennt me nintendo DS![]()

Genau so eine...dr letzt, dunkel bruuni Donkey Kong IISisko hat geschrieben:http://www.pica-pic.com/
Signatur zu vermieten.