Seite 1 von 1
Tele2
Verfasst: 15.05.2008, 16:39
von fineline
Miese Deals, aber nicht mit uns.... Isch de Wärbeslogan. Es gitt lütt wo druff iifalle. Zum Biispil Ych.
Leuz, lönd d'Finger vo dr Tele2. S'Priiskonzäpt wo si händ isch absolut undurchsichtig. De Kundedienscht isch unterschti.
Ych ha vorzittig kündigt gha und si händs gschafft, mir d'SIM Karte 15 Tag zfrüeh z'deaktiviere. 15 Täg kei nummere. Jo mir lütte ihne zrugg aa... Never happened. Und zwar au nach 5 Versüech.
Hütte hätt ändlich d'Portierig sötte stattfinde. Goot nid. Tele2 hett d'nummere deaktiviert und somit unverfüegbar gmacht. So wies ussgset hani mini Natelnummere verlore.
Worum dä thread? Eifach dass dr nid uff die Wärbig iifalled... Tüend euch das nid aa. Wändet euch an die 3 Provider wo druss chömmed. Tele2 isch Inkompetänz pur. Eigendlich e Fall füre Kassesturz.
Verfasst: 15.05.2008, 17:12
von toaster
Tele 2 das Cablecom der Telefonanbieter!
Verfasst: 15.05.2008, 17:13
von ScHaTt
es glänzt warlich nicht alles bei tele2, immerhin ein anbieter mit fairen preisen (u.a 39 rappen in alle NETZE pro STUNDE)
der grosse und seine zwei brüder zocken lieber weiter ab
Verfasst: 15.05.2008, 17:20
von toaster
ScHaTt hat geschrieben:es glänzt warlich nicht alles bei tele2, immerhin ein anbieter mit fairen preisen (u.a 39 rappen in alle NETZE pro STUNDE)
der grosse und seine zwei brüder zocken lieber weiter ab
Das mit dene Priise klappt nur wenn des nid oft bruuchsch. Wenn de viel dervo gebruch machsch könne si dr kündige. Dasch kei Witz, die Option hän si!
Verfasst: 15.05.2008, 17:58
von fineline
toaster hat geschrieben:Das mit dene Priise klappt nur wenn des nid oft bruuchsch. Wenn de viel dervo gebruch machsch könne si dr kündige. Dasch kei Witz, die Option hän si!
JA, nur wenn du öpper nid erreichsch und d'combox chunnt zahlsch du grad irgend 60 rappe für das du nur e bruchteil vo ere sekunde d'combox ghört hesch. denn si verrächne die 39 rappe im vorruss und e gspröchsuffbaugebühr dezue.
--> isch für mi e sehr miese deal.
Verfasst: 15.05.2008, 18:16
von Urlauber
Zuerst DiAx dannach Sunrise und nie enttäuscht worden.
Verfasst: 15.05.2008, 18:27
von Quattro
Econophone gehört ja jetzt irgendwie auch zu Tele2. Die letzten Rechnungen von Econophone habe ich an Tele2 überweisen müssen...darum
meine Annahme.
Gottseidank waren es die letzten Rechnungen. Econophone der grösste Scheissdreck den ich je erlebt habe. Grund: Beim Kundendienst alle inkompetente Volldeppen! Definitiv! Und keine Sau ruft zurück, obwohl dies immer und immer wieder versprochen wird.
JETZT WIEDER SWISSCOM UND ALLES I.O.!
Verfasst: 15.05.2008, 18:32
von canada
Swisscome rulez
Verfasst: 15.05.2008, 21:38
von Pascilicious
toaster hat geschrieben:Tele 2 das Cablecom der Telefonanbieter!
Wie Wahr, wie Wahr..

Verfasst: 15.05.2008, 23:27
von andreas
Tele 2 suckt, ganz klar. Wir haben nur das Internet von Tele 2. Warum? Fragt
mich nicht, aber habe nie Probleme, konstante 480 KB/s (bezahlt 437.5).

Verfasst: 16.05.2008, 01:08
von Suspect #38
War schon bei jedem der drei "Grossen"
Swisscom - reine Abzockerbande, Wenn ich schon die Preise fuer Mobiltelefone in Verbindung mit einem Abo sehe. 200 oder 300 CHF teurer im Vergleich zu Sunrise.
Orange - ist zwar schon länger her, damals Netzabdeckung nicht wirklich gut. Heute sicher besser, aber war mit Orange nie wirklich zufrieden.
Bin jetzt schon seit längerem bei Sunrise, und sehr zufrieden. Günstige Tarife, Gutes Angebot/Übersicht, Mobiltelefone z.t. zu echten Schleuderpreisen erhältlich, Freundlich und mir gefällt auch der neue Sunrise Auftritt. Der alte mit dem blau/gelb war ja nicht wirklich speziell.
Tele2 werd ich gar nicht erst probieren.
Deshalb, mit Sunrise macht ihr alles richtig!

Verfasst: 16.05.2008, 01:21
von John_Clark
Urlauber hat geschrieben:Zuerst DiAx dannach Sunrise und nie enttäuscht worden.
Sunrise - sorry, find i ganz e armseelige Lade. Dr Kundedienscht isch unter aller Sau - 18 Minute in dr Leitig dörfe warte, jenschti scheiss-Asaage dörfe lose, wo kei Bezug zu mim Problem gha hän, denn nach 18 Minute nimmt mol öper s Telefon ab, isch aber nid fähig dr Hörer an Kopf zhebe und legt en wohl irgendwie uf e Tisch - witeri 7 Minute darf i zuelose, wie öper im Hintergrund telefoniert und öper anders vo sine Ferie verzellt oder so. Und irgendwenn merkt mol öper "hey, dä Hörer, dä liegt verdächtig do" und nach 25 Minute öpe ghör i äntli e "Hallo" - und denn folgt dr wohl bescht usbildeti Service aller Zite....
Em Swisscom-Kundedienscht hart unterläge. Orange kenn i jetzt nid - aber agäblich isch das vo de 3 grosse die Kundefründlichscht Bude.
Verfasst: 16.05.2008, 09:31
von fineline
Jo aber sunrise bietet dr e Priistransparänz, Orange und Swisscom ebefalls. Zumindest einigermasse.
Tele2 verarscht di eifach durchs band. Woni vo dr Orange (Und Orange isch tür!) Zur Tele2 gwächslet ha (Fehler meines Lebens) Hett sich mini rächnig Verdopplet. Grund? Erfolglosi Aarief wo jewils 40 rappe kostet händ für dass ich d'combox 1 sekunde lang ghört ha.
Ah jo, dezue chunnt, dass de Tele2 Netzempfang unter aller Sau isch. Me muess immer manuell uffs Sunrise Netz switche, wenn me öppis höre will bim telefoniere. Sälbst dört switcht s'mobile immer zrugg sobald är ei strichli tele2 empfang hett. geil...
Kundedienst unter aller Sau. S'truurigschte Sau Pack. Jetzt händ sis sogar gschafft, dass si mini Natelnummere nid zur portierig frei gäh händ, sondern blockiert und somit unzuegänglich gmacht händ!! und das nachdäm si mir d'Simkarte 2 wuche zfrieh abgstellt händ! Inkompetänte dräcksverrein. E fall füre Kassesturz.
Verfasst: 16.05.2008, 09:33
von Sharky
Urlauber hat geschrieben:Zuerst DiAx dannach Sunrise und nie enttäuscht worden.
Dito
Verfasst: 16.05.2008, 09:44
von Brandstifter
toaster hat geschrieben:Das mit dene Priise klappt nur wenn des nid oft bruuchsch. Wenn de viel dervo gebruch machsch könne si dr kündige. Dasch kei Witz, die Option hän si!
Wenn du durchschnittlich länger als 5 Minute pro Gspröch telefonirsch, ka dir kündigt wärde!!! Das het au dr Sprecher vo Tele2 em Radio DRS1 bestätigt!!!
Verfasst: 16.05.2008, 09:58
von Sharky
Brandstifter hat geschrieben:Wenn du durchschnittlich länger als 5 Minute pro Gspröch telefonirsch, ka dir kündigt wärde!!! Das het au dr Sprecher vo Tele2 em Radio DRS1 bestätigt!!!
Super...

Verfasst: 16.05.2008, 10:27
von Rony
sollen sie doch kündigen.
wichtig ist ja das gerät. das behält man dann ganz einfach, legt eine sunrise pre-paid simkarte ein und fröhlich weiter gehts *g
Verfasst: 16.05.2008, 10:35
von toaster
Rony hat geschrieben:sollen sie doch kündigen.
wichtig ist ja das gerät. das behält man dann ganz einfach, legt eine sunrise pre-paid simkarte ein und fröhlich weiter gehts *g
Das stimmt do hesch rächt

. Bi trotzdäm mit Sunrise (und friehner DiAX) zfriide.
Verfasst: 16.05.2008, 10:45
von Riesespächt
John_Clark hat geschrieben:Sunrise - sorry, find i ganz e armseelige Lade. Dr Kundedienscht isch unter aller Sau - 18 Minute in dr Leitig dörfe warte, jenschti scheiss-Asaage dörfe lose, wo kei Bezug zu mim Problem gha hän, denn nach 18 Minute nimmt mol öper s Telefon ab, isch aber nid fähig dr Hörer an Kopf zhebe und legt en wohl irgendwie uf e Tisch - witeri 7 Minute darf i zuelose, wie öper im Hintergrund telefoniert und öper anders vo sine Ferie verzellt oder so. Und irgendwenn merkt mol öper "hey, dä Hörer, dä liegt verdächtig do" und nach 25 Minute öpe ghör i äntli e "Hallo" - und denn folgt dr wohl bescht usbildeti Service aller Zite....
Em Swisscom-Kundedienscht hart unterläge. Orange kenn i jetzt nid - aber agäblich isch das vo de 3 grosse die Kundefründlichscht Bude.
Sunrise het gueti Konditione aber s isch e riesigs Dräckspack!! Bi jetzt bi Orange und zfriede, do nimmt au nach e paar Sekunde eine ab wennd mol was bruchsch. Wennd mol im Verzug bisch kriegsch gemütlich e SMS. Pfff Sunrise....tschöss hani Stress mit dene ka hehehe
Verfasst: 20.05.2008, 14:52
von fineline
Die Hundesöhn schaffes doch tatsächlich dassi nomoll 15 täg uff mini natelnummere warte muess! Scheiss striicher Pack!
Verfasst: 20.05.2008, 18:25
von Fulehung
Riesespächt hat geschrieben:Bi jetzt bi Orange und zfriede, do nimmt au nach e paar Sekunde eine ab wennd mol was bruchsch.
Stimmt. Oder sie schalten Gratis-MMS oder so für dich frei, wenn du mal länger als 15 Minuten in der Warteschlaufe warst.
Orange sind jedenfalls die einzigen, bei denen man mit irgendeinem Studenten-/Weiterbildungsausweis zum Jugendtarif telefonieren kann, auch wenn man schon 30+ ist.

Verfasst: 20.05.2008, 21:05
von Firefrog
begriffets ändlig, ALLI telefonabieter sind s glyche saupack. dr eint verlangt eifach biz meh für sini miserabli leischtig, dr ander biz weniger. sie wüsse genau, dass mir ohni mobil-phone, sms, etc. nid chöne läbe und mit däm möche sie kasse. du chasch vom einte zum andere hüpfe und schlussendlig isch es dr glych müll.
Verfasst: 20.05.2008, 21:12
von Nikopol
Firefrog hat geschrieben:begriffets ändlig, ALLI telefonabieter sind s glyche saupack. dr eint verlangt eifach biz meh für sini miserabli leischtig,
Ich bin zufrieden. Und ich zahl mehr,
gib mich nicht ab mit Arschlochfirmen
wie Tele2, Sunrise, Cablecom etc..
Mach ich übrigens in fast allen Bereichen
so. Billig rechnet sich oft nicht.
Verfasst: 20.05.2008, 21:19
von Pascilicious
Sunrise Prepaid und kei bullshit mit irgendwelche Idiote

Dr Trick bi Prepaid... alüte und abhänke und zrugglüte loh!

HAHAHAHAHAHAA
Verfasst: 20.05.2008, 21:46
von Meli
Ich war mal zwei Jahre Kunde von Sunrise und hatte immer wieder probleme mit dem Netz! Sogar in der eigenen Wohnstube. Seit dem bin ich bei Swisscom und bin sehr zufrieden, auch wenn es teurer ist!
Verfasst: 20.05.2008, 22:51
von alledoofaussermutti
Meli hat geschrieben:Ich war mal zwei Jahre Kunde von Sunrise und hatte immer wieder probleme mit dem Netz! Sogar in der eigenen Wohnstube. Seit dem bin ich bei Swisscom und bin sehr zufrieden, auch wenn es teurer ist!
hatte ich auch. mein ex-mitbewohner konnte mit swisscom telefonieren, ich nicht mit sunrise. hab mir drum extra das cablecom-telefonding abonniert.
kurz darauf hab ich meinen vertrag bei sunrise verlängert, ein neues telefon bekommen und siehe da ... ich hab wunderbaren empfang in meiner wohnung. meine freundin hingegen kann auch nur knapp in der küche was verstehn. auch wenn sie auch sunrise-kundin ist, liegts eher am fon, denk ich ...
Verfasst: 21.05.2008, 00:13
von ScHaTt
hab ausser tele 2 alle getestet - und das mit dem netz ist wirklich ein vorurteil - z.b kann ich im unseren keller nur mit sunrise telefonieren, bei swisscom und dem org. riesen nicht möglich.
mein kollege meinte das swisscom netz sei das beste, in unseren kleinen spontan test bei der camping tour war damals sunrise überraschent der sieger
Verfasst: 21.05.2008, 00:25
von repplyfire
Hatte mal Sunrise Internet, war zwar mit der grundsätzlichen Dienstleistung zufrieden (I-Net funktionierte einwandrei) aber die ständigen Anrufe betr. anderen Sunrise Angebote und Drohungen, man würde das I-Net kündigen wenn ich nicht wechseln würde, haben mich dazu veranlast diesem Verein den Rücken zu kehren.
Das momentane Angebot sieht zwar auch wieder toll aus (ADSL, Festnetz und Mobile zum einem Fixpreis), aber seit der obgenannten Episode bin ich vorsichtig mit solchen Firmen.
Verfasst: 21.05.2008, 10:04
von k@rli o.
Firefrog hat geschrieben:mir ohni mobil-phone, sms, etc. nid chöne läbe
das bestreite ich vehement...