alli ziel usser em cup vrfehlt

Diskussionen rund um den FCB.
kaiser.
Erfahrener Benutzer

alli ziel usser em cup vrfehlt

Beitrag von kaiser. »

-kei meischter, usser e wunder passiert
-2 pünngt in 4 schpiel uefacup, erbärmlig

gisela oeri, es isch zyyt zum handle. dr fcb het e mannschaft von eme 10 mio budget niveau, überall gits defizit, und va hämmer uss er em petric kei fäldschpieler, wo höchere aschprüch gniegt.
mit em ergic wärde mr nüüt hole, nur noch ein schatten seiner selbst, sälbscht dr uefa cup wird knapp. do isch eifach kei qualität vorhande.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Smoki-1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smoki-1 »

kaiser. hat geschrieben:-kei meischter, usser e wunder passiert

gisela oeri, es isch zyyt zum handle. dr fcb het e mannschaft von eme 10 mio budget niveau, überall gits defizit, und va hämmer uss er em petric kei fäldschpieler, wo höchere aschprüch gniegt.
mit em ergic wärde mr nüüt hole, nur noch ein schatten seiner selbst, sälbscht dr uefa cup wird knapp. do isch eifach kei qualität vorhande.
ich bin gespannt wer in der winterpause zu uns kommt....

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

leck du mir.

hört doch auf mit diesen verdammten heulthreads nach jedem verlorenen spiel! :mad:

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

bisch aber verdammi schnäll gsi mit däm Thread ;)

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Ergic....uf Bank,,so bringt er gar nüd!!!!
Egal wo!!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

alteschule hat geschrieben:leck du mir.

hört doch auf mit diesen verdammten heulthreads nach jedem verlorenen spiel! :mad:
fakte, wo isch do gehüüle :cool:
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

d_te_te
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d_te_te »

wie söll me denn handle - vo wo spieler hole, sönigi, wo e johr bruche, bis sie öbbis bringe. ich weiss es nit, es brucht e motivationssprützi, has gfüühl. die
seggle nit emol richtig. weg mit dere verteidigung ! gib uns bitte wieder einen haki oder matias !!!!!!!!!!!!!!
Paulo Sousa - was nicht zusammen gehört, gehört auseinander!

d_te_te
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d_te_te »

bisch e trottel ! jede vo motzt, hüült no lang nit !!!!!!!!!!!
Paulo Sousa - was nicht zusammen gehört, gehört auseinander!

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

Haki ane, Lupo ane und die halb U21 derzue! Jetzt hän mer eh nüt me z'verliere!

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Seien wir doch ehrlich. auch im Cup Ziel mehr oder wenig klar verfehlt, denn die Vorgabe war, weiterzukommen als die letzten drei Jahre, und dass sich das nicht nur aufs Resultat bezieht, sondern auch auf die Art und Weise der Qualifikation, muss man ungeschminkt sagen, FCB hat sich in die Viertelfinals gemogelt, nicht unverdient, aber eben alles andere als überzeugend, und das kann es nicht sein und kann nicht übertünchen, dass ja bloss eines der drei Ziel aus den Augen, aus dem Sinn ist. :(
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

fryener simmer no froh gsi gege brann berge derfe zspiele..

wie sich die zyte doch ändere..

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

d_te_te hat geschrieben:bisch e trottel ! jede vo motzt, hüült no lang nit !!!!!!!!!!!
komm mal wieder runter, ok? :rolleyes:

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Bim FCZ isch das Wunder passiert. :D

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

sergipe hat geschrieben:Bim FCZ isch das Wunder passiert. :D
Das war von langer Hand geplant, seitens der SFL. :eek: ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

jede, aber wirklig jede fäldschpieler usser em petric isch schlächter als si vorgänger im 02. was isch das für e transferpolitik, was sin do für schönrednerischi, sälbschtgfälligi, realitätsfremdi dilletante am wärk, dammisiech ich ha gnueg vo däre veramateurisierig, use mit allne, wo s niveau nid händ, das isch eifach nur oberblamabel, nietehaft, peinlig, lächerlig, erbärmlig :mad: :mad: :mad:

so , jetzt goots besser :p

Richturd

Beitrag von Richturd »

Was wotsch denn? Gutzeli-Teig Rezäpt ustusche? Do isch ganz klar e Motz- Lob- und Gopferdammi Tread! Ohni schlieme und lägge! Jede ka si Mainig anesudle! Hösch!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Me merkt wieder Mol, dass gwüssi Lütt do im Forum erscht syt 2002/2003 FCB-Fan sin... :rolleyes:

Wär vor däm Spiel no ärnschthaft ane Wiiterko glaubt het, isch sälber Schuld. Villicht isch das Usscheide s einzig richtige und die Mannschaft ka sich ändlig Mol uf s Wääsendlige konzentriere...Cup und Meischterschaft (10 Pünkt sin nid alli Wält).

E grotte zweiti Halbzyt...do het dr Gross wenigschtens Mol vor Auge gfiehrt beko was gänderet wärde muess! Besser so, als wenn mir uns wieder duregmogelt hätte und näggscht Saison gliich witer goht. Villicht gits jo Mol e Generalüberholig...mir wärdes gseh! Chille Leutz!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

Richturd hat geschrieben:Was wotsch denn? Gutzeli-Teig Rezäpt ustusche? Do isch ganz klar e Motz- Lob- und Gopferdammi Tread! Ohni schlieme und lägge! Jede ka si Mainig anesudle! Hösch!
richtig. da sag ich ja auch nichts.

nur - muss so ein thread nach jedem spiel aufgemacht werden?

gewisse werden es wohl nie schnallen, dass der fcb momentan einfach scheisse spielt!

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Fire of Basle hat geschrieben:Me merkt wieder Mol, dass gwüssi Lütt do im Forum erscht syt 2002/2003 FCB-Fan sin... :rolleyes:

Wär vor däm Spiel no ärnschthaft ane Wiiterko glaubt het, isch sälber Schuld. Villicht isch das Usscheide s einzig richtige und die Mannschaft ka sich ändlig Mol uf s Wääsendlige konzentriere...Cup und Meischterschaft (10 Pünkt sin nid alli Wält).

E grotte zweiti Halbzyt...do het dr Gross wenigschtens Mol vor Auge gfiehrt beko was gänderet wärde muess! Besser so, als wenn mir uns wieder duregmogelt hätte und näggscht Saison gliich witer goht. Villicht gits jo Mol e Generalüberholig...mir wärdes gseh! Chille Leutz!
friener im b hämmer kei gäld gha. hütt hämmers, mr hole aber schlächti lüüt. s potential wird nid usgschöpft, das macht hässig, nüt anders.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

kaiser. hat geschrieben:jede, aber wirklig jede fäldschpieler usser em petric isch schlächter als si vorgänger im 02. was isch das für e transferpolitik, was sin do für schönrednerischi, sälbschtgfälligi, realitätsfremdi dilletante am wärk, dammisiech ich ha gnueg vo däre veramateurisierig, use mit allne, wo s niveau nid händ, das isch eifach nur oberblamabel, nietehaft, peinlig, lächerlig, erbärmlig :mad: :mad: :mad:

so , jetzt goots besser :p
Ohni Sportchef wirds so oder so schwirig (muesch Mol bi dr Gigi goh aklopfe...30 Mio. Budget und so...me seht scho nid viel wo däm grächt wird).

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

alteschule hat geschrieben:richtig. da sag ich ja auch nichts.

nur - muss so ein thread nach jedem spiel aufgemacht werden?

gewisse werden es wohl nie schnallen, dass der fcb momentan einfach scheisse spielt!
es git jetzt keini usrede mehr, d fakte des versagens liege uff em tisch, syyt hütt obe.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

kaiser. hat geschrieben:es git jetzt keini usrede mehr, d fakte des versagens liege uff em tisch.
Nid so lang mir no im Cup derbii sin und d Meischterschaft isch für dr Herr Gross no lang nid glofe...erscht wenns ufem Blatt fescht stoht...glaub mer, dä stuur Grind kasch no lang versueche überzyyge...isch e Stricher!

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Die FCB-Spieler stehen alle schlecht. Wenn sie nicht (zuhause) dominieren können, laufen sie sich fest und die Mannschaft bricht zwischen den zwei auf einer Linie und weit voneinander entfernt stehenden Verteidigern und Angreifern auseinander.

... abgesehen von der individuellen Schwäche einzelner Spieler.
... abgesehen davon, dass wieder mit den Systemen experimentiert wurde. Ba als Linksverteidiger...
... und natürlich hat man auch Pech. Aber das gehört irgendwie zur Schwäche dazu

... hart fürs Schischi. Seit sie Präsidentin ist, geht alles schief.

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

kaiser. hat geschrieben:es git jetzt keini usrede mehr, d fakte des versagens liege uff em tisch, syyt hütt obe.
die fakten liegen schon lange auf dem tisch.

nur sieht sie gigi durch ihre "gross, du bist so ein toller"-brille nicht.

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

alteschule hat geschrieben:die fakten liegen schon lange auf dem tisch.

nur sieht sie gigi durch ihre "gross, du bist so ein toller"-brille nicht.
jetzt ka me eifach nümm schönrede, dass macht jo unseri präsitante so gärn. jetzt gits kei giftigs ummegewurschtle mehr, jetzt heissts eifach mol dr latz halte uff d frooge vom reporter.

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

was genau, wollen wir denn jetzt mit diesem beitrag rüberbringen?
haben wir probleme?

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

kaiser. hat geschrieben:jetzt ka me eifach nümm schönrede, dass macht jo unseri präsitante so gärn. jetzt gits kei giftigs ummegewurschtle mehr, jetzt heissts eifach mol dr latz halte uff d frooge vom reporter.
denkst du?
bin mir da nicht so sicher. kann mir gut vorstellen, dass sie die ganze sache schön reden will.
würde mich auf jedenfall nicht mehr überraschen.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Echo hat geschrieben:Die FCB-Spieler stehen alle schlecht. Wenn sie nicht (zuhause) dominieren können, laufen sie sich fest und die Mannschaft bricht zwischen den zwei auf einer Linie und weit voneinander entfernt stehenden Verteidigern und Angreifern auseinander.

... abgesehen von der individuellen Schwäche einzelner Spieler.
... abgesehen davon, dass wieder mit den Systemen experimentiert wurde. Ba als Linksverteidiger...
... und natürlich hat man auch Pech. Aber das gehört irgendwie zur Schwäche dazu

... hart fürs Schischi. Seit sie Präsidentin ist, geht alles schief.
Ganz bitter isch, dass mer s 2:1 bekömme und aschliessend kei Schwein me rennt...do frogt me sich isches d Motivation, dass dr Siig fascht definitiv vergäh isch oder sin sie physisch am Arsch gsi...wahrschinlig beides e bitz, jedoch bini schockiert gsi, dass nach vorne sooo wenig Impuls ko sin...enttüschend (s Verteidigungsproblem isch bekannt und ha ich nid anderscht erwartet)!

So vo wäge System-Experimänt...Ei-Maa Sturm het villicht no letschts Joor knapp funktioniert (wo d Verteidigung no guet gstande isch...oder s Glügg mehr oder weniger uf unsere Site gsi isch), aber mit dere Mannschaft e Ei-Maa Sturm...lächerlig!

Dass mit Gigi alles schief goht, het sie teils sälber verschuldet...wär kei Ahnig het, sött nid meine dass er d Kompetänz in Person isch...villicht dänggt sie nomol drüber noche wäge me Sportchef...

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

tilly hat geschrieben:was genau, wollen wir denn jetzt mit diesem beitrag rüberbringen?
haben wir probleme?
ab hütt sin alli ziel offiziell vrfählt. an andere ort hättsch morn e mega headline in dr journaille, alles klaro ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

d_te_te hat geschrieben:bisch e trottel ! jede vo motzt, hüült no lang nit !!!!!!!!!!!
do's nach jedem spiel isch isches nümme gmotzt, sondern ghült :cool:
wenni zyte aalueg wo amme die "motz"syte iigrichtet wärde, bini der überzügig
das der alli vorem compi hocket und de scho gschribeni tegscht uuselönd :cool:

Antworten