Cupfinal 2008

Diskussionen rund um den FCB.
Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

huenli hat geschrieben:isch usser mir au öbberem ufgfalle dass im sportpanorama dr liebi herr gross si gooli ärnschthaft CONSCHTANZO (mit N und SCH!) gnennt het??
ich wärt jez das äfach mol as super-aaspilig uf sini konschtanz und als fehlendi spanisch-usprooch-kenntniss...
alles anderi würd mi zimmli iritiere...
Isch mer au ufgfalle.. aber nid erscht geschter.. sondern scho in andere Interwius het är Conschtanzo gseit kha..
Isch also nid e freudsche Versprächer gsi..

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Der FCB mag chronisch-rezidivierend am Wechselfieber zwischen Überheblichkeit, Eitelkeit, Selbstgefälligkeit, Ineffizienz und mentalen Blockaden leiden und man mag ihm mittelmässige Mittelfeldspieler, durchlässige Verteidiger und torimpotente Stürmer vorwerfen - er ist nicht perfekt und genau darum gönne ich ihm jeden Erfolg. Im Gegensatz zu offenbar vielen kann ich mich auch über den Gewinn des Cups freuen und hoffe, andere können das auch.

C3'
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C3' »

E Cupsieg isch öbbis ganz speziells und hett eifach guet do - ich freu mi uniigschränggt. Fuessball isch kurzläbig gnueg und dorum due ich das bis zum näggschte Spiel gniesse.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Ha gescht dr Blick gläse....uf dr Titelsite isch nix gsi....nur es kleines Bild vo Bellizona Spieler wo irgend was mit Schade oder so drufgstande isch....

jedfalls sind genau einehalb sitte drin gsi über dr Cupfinal....wen Züri gwunne het den wär wohl es Riese Titelbild druf gsi und 20 extra Sitte....
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

BaselStar hat geschrieben:Ha gescht dr Blick gläse....uf dr Titelsite isch nix gsi....nur es kleines Bild vo Bellizona Spieler wo irgend was mit Schade oder so drufgstande isch....

jedfalls sind genau einehalb sitte drin gsi über dr Cupfinal....wen Züri gwunne het den wär wohl es Riese Titelbild druf gsi und 20 extra Sitte....
störts di?
dr blick ghört eh nid gläse....
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Echo hat geschrieben:Und der FCZ auch. Erinnere mich noch, als ich als kleiner Bube die ständigen Cupfinalniederlagen des FCB gegen den FCZ in den 70ern am Radio mitanhören musste...
Ich war 3 mal live dabei... Auch nicht besser. :eek:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

scout zuckerhut
Erfahrener Benutzer

Beitrag von scout zuckerhut »

BaselStar hat geschrieben:Ha gescht dr Blick gläse....
ohne worte

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

rotoloso hat geschrieben: Mit ihm und e bitz e besseri Verteidigung, s'muess nid Wältklasse si, s'niveau womr zu Muri Zytte ka hänn wär scho genial, ebbe, eso e Verteidigung und dr Costanzo in Form wie geschter, do würdemer in dr Nati A wohl höggschtens 1 goal all 5 Spiel kassiere und au europ. wäremer e Macht in dr Verteidigung.
e riese satz :eek:
goldigs 1893

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

scout zuckerhut hat geschrieben:ohne worte
stimmt die sponsore jo gc...jetze vrbrenni zytig grad :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

het öpert au no e cup final ball gfange?? het nur 6 vo dene ge :D und 1500fr :D

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

do no e bild vom ball :D

Echo
Erfahrener Benutzer

Von der NZZ am Sonntag: