Hobbes hat geschrieben:es kommen nur tschechien, türkei und spanien als barrage-gegner in frage. weil diese in topf 1 sind
in topf 2 sind schweiz, norwegen und slowakei
figg di du dräggswalliser!!!!!!!!!!!!!!!!!!! e absolutti frächheit, die sach mit de 2 töpf. do macht me wältwitt alles, dass mannschafte wie angola, togo und saudi-arabien e wm intressanter mache (exoten an die olypiade!!!!!), aber in europa verbaut me de ehemols glaine jedi chance, sich an dr spitze z'etabliere.
während sich italie mit em hauptkonkurränt norwäge muess usenandersetze (wo mir vor kurzer zytt usswärts 2:0 an d'wand gspielt hän), näbbe dra 4 freiloos hän, mien mir uns gege ei ganz grosse und gege 2 valabli (wo eine erscht no nit uss eme ganz andere ärdteil kunnt) duuresetzt. hämmer das gschafft, wärde mr nommol gfiggt und mien gege 3 "gsetzti" spiele! SKANDAL!
an jedem turnier simmer eh im topf 4, zämme mit scho erwähnte angola, togo und saudi-arabien, in dr quali hogge mr in töpf mit finnland, lettland und de öschis!
uzbekistan und guatemala spiele übrigens au no e barrage. wär vo dene isch ächt dr gsetzti????????
i schribb glaub im nordamerikanisch verband moll e brief, dass mir uns für d'wm '08 bi ihne wärde qualifiziere. schliesslich wämmer jo politisch mit europa au nüt z'tue ha. mit mexico und de usa könne mrs glaub au no uffnäh. d'stolperstei guatemala und costa rica dörfe notürlich nit unterschätzt wärde........
wieso dörfe eigentlich an dr la-wm 8 schwarzi im 100m-final starte??? dasch doch politisch nit korräggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pro ein gsetzte startplatz für e arier!