Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:jä gsehsch rale, syt mir zwei s'zepter übernoh hän in unserne verein laufts!! stell dr mol vor mir würde zämme e mannschaft übernäh. do chönnt dr gross grad ypacke... :D
Schwellheim, Binnänsche, 03.09.07

Der FC Basel 1893 engagiert junges Trainerduo aus der Region

Nach dem erneuten scheitern in der Champions-League Qualifikation gegen Real Madrid trennt sich der FC Basel 1893 von Christian Gross. Dieser Schritt war erwartet worden.
Überraschend sind aber die Nachfolger des langjährigen FCB Coaches, Digge und RALE BALE haben nach langen Verhandlungen sich von Ihren Stammvereinen lösen können. Digge konnte mit dem SC Binningen in den letzten 2 SaisonsAufstiege feiern und etablierte den SC Binningen 3 in der regionale Spitze. RALE BALE, seines Zeichen Spielertrainer vom FC Schwellheim 2 konnte ebenfalls 2 Aufstiege erzielen und führte die Mannschaft von der 5. in die 3. Liga, in welcher die 2. Mannschaft des FC Allschwils bereits wieder als Aufstiegsfavorit Nummer 1 gehandelt wird. RALE BALE wird dem FC Basel 1893 auch als Spieler zur Verfügung stehen. Dies hat es beim FCB seit der Ära Benthaus nicht mehr gegeben.

Weiter Infos, inkl. Interview mit den neuen FC Basel Trainern folgen

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:Schwellheim, Binnänsche, 03.09.07

Der FC Basel 1893 engagiert junges Trainerduo aus der Region

Nach dem erneuten scheitern in der Champions-League Qualifikation gegen Real Madrid trennt sich der FC Basel 1893 von Christian Gross. Dieser Schritt war erwartet worden.
Überraschend sind aber die Nachfolger des langjährigen FCB Coaches, Digge und RALE BALE haben nach langen Verhandlungen sich von Ihren Stammvereinen lösen können. Digge konnte mit dem SC Binningen in den letzten 2 SaisonsAufstiege feiern und etablierte den SC Binningen 3 in der regionale Spitze. RALE BALE, seines Zeichen Spielertrainer vom FC Schwellheim 2 konnte ebenfalls 2 Aufstiege erzielen und führte die Mannschaft von der 5. in die 3. Liga, in welcher die 2. Mannschaft des FC Allschwils bereits wieder als Aufstiegsfavorit Nummer 1 gehandelt wird. RALE BALE wird dem FC Basel 1893 auch als Spieler zur Verfügung stehen. Dies hat es beim FCB seit der Ära Benthaus nicht mehr gegeben.

Weiter Infos, inkl. Interview mit den neuen FC Basel Trainern folgen
sensationell alte!!!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Jetzt gän dr en aber digg duure !!! ;)

@Digge..

bi leider zurzyt nur im B-Team....do sin anderi umme wo mr mi stammplatz (woni immerhin syt letschter saison eigentlich inne kha ha) ewäg gno hän...
vermuetlich weil y 2 mätsch nid do gsi bi, meint dr trainer sodeli, dä mues sich zerscht wieder zrugg kämpfe...drbi gib y jo immer alles im training...

mol luege, vilicht längts jo für näggschte suntig !!!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="JohnHolmes"]Jetzt gän dr en aber digg duure !!! ]

dFoulfründe sueche bestimmt no Lüt... ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]dFoulfründe sueche bestimmt no Lüt... ]

do würdi lieber d'karriere beände als zu de foulfründe.... ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Digge"]do würdi lieber d'karriere beände als zu de foulfründe.... ]

hesch jo scho ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]hesch jo scho ]

haha, DU nennsch binnige foulfründe???? ich glaub du verwächslisch uns mit de sportfründe....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:haha, DU nennsch binnige foulfründe???? ich glaub du verwächslisch uns mit de sportfründe....
han eigentlig eher gmeint, well nüm aktiv mitgingge tuesch oder?

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:han eigentlig eher gmeint, well nüm aktiv mitgingge tuesch oder?
ach so, also uf em matchblatt bini jede match gsi. aber ha bis jetzt zum glück immer gnueg anderi spieler gha.
wächsle mi denn im letschte spiel yh, schiess s'entscheidende goal zum ufstieg und gib mi rücktritt als spieler bekannt!
:D :D :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:ach so, also uf em matchblatt bini jede match gsi. aber ha bis jetzt zum glück immer gnueg anderi spieler gha.
wächsle mi denn im letschte spiel yh, schiess s'entscheidende goal zum ufstieg und gib mi rücktritt als spieler bekannt!
:D :D :D
isch scho bitter wenn du nid emol als Trainer di uffstelle tuesch ;)

nei vil Glück, mir kömme euch aber noche.. in 2 Joor in de 3. Liga SCB vs Schwellheim

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]isch scho bitter wenn du nid emol als Trainer di uffstelle tuesch ]

ich stell mi sicher nid uff, will jo schliesslich uff- und nid absteige... :D

hejo, mir warte uf euch in dr 3.liga, mehr liegt eh nid dinn solang die erschti nid ufstiegt...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:ich stell mi sicher nid uff, will jo schliesslich uff- und nid absteige... :D

hejo, mir warte uf euch in dr 3.liga, mehr liegt eh nid dinn solang die erschti nid ufstiegt...
sunscht wär dNLA unser Ziel

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:sunscht wär dNLA unser Ziel
aber dir händ jo dr glich brämsklotz... wenn die erschti nid emol abstiegt oder ufstiegt chömmet au dir nid über d 3.liga use....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:aber dir händ jo dr glich brämsklotz... wenn die erschti nid emol abstiegt oder ufstiegt chömmet au dir nid über d 3.liga use....
mir löset se ab als 1. Mannschaft!!!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

am wuchenänd stoht rundi säx uf em programm! wie immer mini hellseherischi prognose!

gündülü - schwoobe 4-1
oberwiler tschingge - leader 2-7
däärwyl - stärnli 2-2
joggeli tschingge - schmazedonier 7-1
rankhof tschingge - tyrgge 4-3

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Dr Siegeszug goht witer. SChwellheim 2 demontiert dr FC Riederwald und haut se 9 zu 1 vom Platz!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:Dr Siegeszug goht witer. SChwellheim 2 demontiert dr FC Riederwald und haut se 9 zu 1 vom Platz!
2-0 gäge zwinge isch aber au nid grad speziell...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:2-0 gäge zwinge isch aber au nid grad speziell...
stimmt aber 9 zu 1 gg Riederwald isch ok. In Zwinge ischs e furchtbars Spiel gsi, inkl. e roti Karte gg unss.... bin glaub no sälte so lut gsi in dr Kabine!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:stimmt aber 9 zu 1 gg Riederwald isch ok. In Zwinge ischs e furchtbars Spiel gsi, inkl. e roti Karte gg unss.... bin glaub no sälte so lut gsi in dr Kabine!
zerscht liefere denn lafere... :D

zwinge spielt e kolleg vo mir, aber was dä mr amigs verzellt sin die jo wirklich e jämmerlechi truppe...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:zerscht liefere denn lafere... :D

zwinge spielt e kolleg vo mir, aber was dä mr amigs verzellt sin die jo wirklich e jämmerlechi truppe...
sind sie, absolut!!! Dä Gegner muesch demontiere und klar schlo, das weiss ich au! Frogen emol wieviel mol sie in de 1. Hälfti über dMittellinie ko sind oder wievil Chance mir ka händ, händ uns eifach dumm agstellt und händs sälber spannend gmacht. ABer so SPiel gits. Lueg du lieber, dass ihr uffstige sunnscht längts euch nöggst Saison widr nid wäge uns!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

RALE BALE hat geschrieben:sind sie, absolut!!! Dä Gegner muesch demontiere und klar schlo, das weiss ich au! Frogen emol wieviel mol sie in de 1. Hälfti über dMittellinie ko sind oder wievil Chance mir ka händ, händ uns eifach dumm agstellt und händs sälber spannend gmacht. ABer so SPiel gits. Lueg du lieber, dass ihr uffstige sunnscht längts euch nöggst Saison widr nid wäge uns!
Binnige kha nid ufstiige, Gundeli rollt sfäld vo hinde uff !!

mr sin schwer am cho !!

:p
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:sind sie, absolut!!! Dä Gegner muesch demontiere und klar schlo, das weiss ich au! Frogen emol wieviel mol sie in de 1. Hälfti über dMittellinie ko sind oder wievil Chance mir ka händ, händ uns eifach dumm agstellt und händs sälber spannend gmacht. ABer so SPiel gits. Lueg du lieber, dass ihr uffstige sunnscht längts euch nöggst Saison widr nid wäge uns!
d'ufstiegsfyr isch scho in dr planig. im unser bier schiebe si bereits extra-schicht zum gnueg bier chönne liefere... :D

@johnholmes, wo blibe dini resultattipp??? was isch mit em däärwyler, dä chönnt doch au mol schrybe...

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

JohnHolmes hat geschrieben:Binnige kha nid ufstiige, Gundeli rollt sfäld vo hinde uff !!

mr sin schwer am cho !!

:p
us eigener kraft chönnet dir uns nüm überhole! :p

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

RALE BALE hat geschrieben:Dr Siegeszug goht witer. SChwellheim 2 demontiert dr FC Riederwald und haut se 9 zu 1 vom Platz!
riederwald 4. liga???

die hämmer nämligg im cöp...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Nino Brown hat geschrieben:riederwald 4. liga???

die hämmer nämligg im cöp...
schwellheim spielt die saison zur abwächslig mol 5.liga... :p

ihr händ jo au e geils los zoge mit riederwald! was isch eigentlich in dr meisterschaft mit euch los???

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:d'ufstiegsfyr isch scho in dr planig. im unser bier schiebe si bereits extra-schicht zum gnueg bier chönne liefere... :D

@johnholmes, wo blibe dini resultattipp??? was isch mit em däärwyler, dä chönnt doch au mol schrybe...
mir gönnt uf Mallorca mit em ganze Team zur Uffstigsfyr!!

Riederwald 5. Liga (d4. Liga isches schins aber nid wirklig besser ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:schwellheim spielt die saison zur abwächslig mol 5.liga... :p

ihr händ jo au e geils los zoge mit riederwald! was isch eigentlich in dr meisterschaft mit euch los???
Riederwald uswärts am 10i am Morge am Sunntig das wärs..... do kannsch jo am 7i am Morge abmache

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]mir gönnt uf Mallorca mit em ganze Team zur Uffstigsfyr!!

Riederwald 5. Liga (d4. Liga isches schins aber nid wirklig besser ]

in budapest wäre d'schlampene aber günschtiger.... und hübscher!!!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Digge hat geschrieben:schwellheim spielt die saison zur abwächslig mol 5.liga... :p

jo geil isch anderst..zum glügg spile mr ufem rankhof...

:D

Isch no alles offe in dr Meisterschaft, hätte mr am Sunntig gwunne gege nit grade starks Birsfälde 2 wäre mr 2.

aber so simmer Inter vo letscht joor...

gopfedammienemol... :( :mad:
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Nino Brown hat geschrieben:jo geil isch anderst..zum glügg spile mr ufem rankhof...

:D

Isch no alles offe in dr Meisterschaft, hätte mr am Sunntig gwunne gege nit grade starks Birsfälde 2 wäre mr 2.

aber so simmer Inter vo letscht joor...

gopfedammienemol... :( :mad:
also lieber riederwald als e 2.ligischt, oder?

händ die falschi gruppe gwählt, bi uns wäred dir sicher vorne derby...

Antworten