Roth für Zindel: Neue Pressechefin für den FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Moutinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Moutinho »

Frage an euch: Warum spürt man Andrea Roth kaum?

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

dr zindel het das wieder emol prächtig gschmisse im papa joe's.. :hut:
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Louis Aggházy hat geschrieben:Schade, mit Marcel Rohr stünde bereits ein Top-Kandidat in den Startlöchern.
Ich hoffe, Du machst Witze...

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Moutinho hat geschrieben:Frage an euch: Warum spürt man Andrea Roth kaum?
Weil ein/e gute/r Pressesprecher/in sich nicht in den Vordergrund zu drängen hat?
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Barbara Bigler soll doch dieses Amt übernehmen. Eine Powerfrau die sowieso schon fast alles regelt ;)

Sie heulte gestern aber auch als sie die Bluemsträusse Stocker und Sommer überreichte :D

1893_fcb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1893_fcb »

andreas hat geschrieben:Weil ein/e gute/r Pressesprecher/in sich nicht in den Vordergrund zu drängen hat?
Also irgendwie schon. Sie soll den FCB ja gegen Aussen vertreten und deshalb muss sie schon ein wenig im Vordergrund stehen. Sie muss den Spielern nicht die Show stehlen, aber eine gewisse Austrahlung und ein spürbares Profil sollte schon vorhanden sein. Einfach nur unsichtbar ist nicht gut...
PRO SEREY DIE!

Louis Aggházy
Benutzer

Beitrag von Louis Aggházy »

1893_fcb hat geschrieben:Also irgendwie schon. Sie soll den FCB ja gegen Aussen vertreten und deshalb muss sie schon ein wenig im Vordergrund stehen. Sie muss den Spielern nicht die Show stehlen, aber eine gewisse Austrahlung und ein spürbares Profil sollte schon vorhanden sein. Einfach nur unsichtbar ist nicht gut...
Keine Angst, sie wird ab nächster Saison, analog ihrem Vorgänger, häufiger bei Interviews hinten durch das Bild laufen.
Ein Cresqo entspricht einem Franken. Wenn jemand bei einem Umsatz von 100 Franken 30 Prozent in Cresqo zurück erhält, entspricht das effektiv 30 Franken, die er dann im Online-Store 1:1 einlösen kann.
Das ist absolut neu und innovativ.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Louis Aggházy hat geschrieben:Keine Angst, sie wird ab nächster Saison, analog ihrem Vorgänger, häufiger bei Interviews hinten durch das Bild laufen.
Sehr subtil... I like. :p

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Was erwartet dir denn vo dere? Dass sy nach emne Johr im Amt 30 Journalischte erklärt wurum dr Murat und dr FCB sich trenne? Dass sy die ganz zit in dr Zitig irgendöppis useloht? Ihri Ufgob isch nid sich in Mittelpunkt z stelle. Sy isch Prässevrantwortlichi vom FCB, nid vo dr Staatsawaltschaft, wode wägem jedem Furz muesch uskunft gäh. Rede sölle die wo Entscheidige beiflusse und nid si. Si söll das ganze koordiniere, s Wort gäh etc. und in die Position driwachse. Dr Zindel het vrdelli Biecher übere FCB gschriebe und sich Ewigkeite mit däm Vrein usenandergsetzt und isch zuedäm au öppe 30 Johr älter. Das kunnt nid vo nüt. Und au mitem Muri näbe dra als Anti-Rhetoriker, was söll sy do mache? Ihm ins Wort falle und de Journalischte erkläre, wieso mir s'100te mol Untentschiede gspielt hän? Das isch nid ihri Ufgob, au wenn sy's vilicht sogar könnt.

Zuedäm ischs allwä au nid ganz locker plötzlich so im Fokus z stoh. Wennde das s erscht mol machsch, bzw. de weisch jetzt redisch öppis und ganz Basel lost dr zue, denn zitterisch do halt e kli am Ahfang. Ich würd euch mol welle seh, falls dr kei Erfahrig mit däm hän. Gänd ere 2-3 Johr und denn wirds eso sy, als hätt sy nie öppis anders gmacht und wenn sy denn in 10 Johr e neui Stell ahtritt flenne alli ume, was uns doch jetzt füre Mitarbeiter vrlost. Bis jetzt isch uf jedefall kei Panne passiert wo Basel bzw. Schwizwit für Furore gsorgt het. Si lernt allwä no ständig neus drzue, lernt die Wält kenne und gwünnt denn noch und noch au meh Sälbschtvrtraue. So ischs im Normalfall au suscht wenn me schafft odr sin dir am erschte Arbetstag wie dr Oberhängscht ins Büro gloffe, hän alli Arbetsabläuf kennt und nur so vor Sälbschtvrtraue gstrotzt? Und wenn jä, hän dr denn au Konferänze gleitet wo tusigi Lüt gluegt hän? Allwä die wenigschte. Mir ischs lieber öpper goht mit Demut and Arbet und wachst denn immer wie meh dri, als wenn eine vo Ahfang ah e grossi Schnure het.

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

cantona hat geschrieben:...
Womit alles gesagt wäre. Starkes Posting.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

cantona hat geschrieben:was erwartet dir denn vo dere? Dass sy nach emne johr im amt 30 journalischte erklärt wurum dr murat und dr fcb sich trenne? Dass sy die ganz zit in dr zitig irgendöppis useloht? Ihri ufgob isch nid sich in mittelpunkt z stelle. Sy isch prässevrantwortlichi vom fcb, nid vo dr staatsawaltschaft, wode wägem jedem furz muesch uskunft gäh. Rede sölle die wo entscheidige beiflusse und nid si. Si söll das ganze koordiniere, s wort gäh etc. Und in die position driwachse. Dr zindel het vrdelli biecher übere fcb gschriebe und sich ewigkeite mit däm vrein usenandergsetzt und isch zuedäm au öppe 30 johr älter. Das kunnt nid vo nüt. Und au mitem muri näbe dra als anti-rhetoriker, was söll sy do mache? Ihm ins wort falle und de journalischte erkläre, wieso mir s'100te mol untentschiede gspielt hän? Das isch nid ihri ufgob, au wenn sy's vilicht sogar könnt.

Zuedäm ischs allwä au nid ganz locker plötzlich so im fokus z stoh. Wennde das s erscht mol machsch, bzw. De weisch jetzt redisch öppis und ganz basel lost dr zue, denn zitterisch do halt e kli am ahfang. Ich würd euch mol welle seh, falls dr kei erfahrig mit däm hän. Gänd ere 2-3 johr und denn wirds eso sy, als hätt sy nie öppis anders gmacht und wenn sy denn in 10 johr e neui stell ahtritt flenne alli ume, was uns doch jetzt füre mitarbeiter vrlost. Bis jetzt isch uf jedefall kei panne passiert wo basel bzw. Schwizwit für furore gsorgt het. Si lernt allwä no ständig neus drzue, lernt die wält kenne und gwünnt denn noch und noch au meh sälbschtvrtraue. So ischs im normalfall au suscht wenn me schafft odr sin dir am erschte arbetstag wie dr oberhängscht ins büro gloffe, hän alli arbetsabläuf kennt und nur so vor sälbschtvrtraue gstrotzt? Und wenn jä, hän dr denn au konferänze gleitet wo tusigi lüt gluegt hän? Allwä die wenigschte. Mir ischs lieber öpper goht mit demut and arbet und wachst denn immer wie meh dri, als wenn eine vo ahfang ah e grossi schnure het.
word

*13*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *13* »

cantona hat geschrieben:Was erwartet dir denn vo dere? Dass sy nach emne Johr im Amt 30 Journalischte erklärt wurum dr Murat und dr FCB sich trenne? Dass sy die ganz zit in dr Zitig irgendöppis useloht? Ihri Ufgob isch nid sich in Mittelpunkt z stelle. Sy isch Prässevrantwortlichi vom FCB, nid vo dr Staatsawaltschaft, wode wägem jedem Furz muesch uskunft gäh. Rede sölle die wo Entscheidige beiflusse und nid si. Si söll das ganze koordiniere, s Wort gäh etc. und in die Position driwachse. Dr Zindel het vrdelli Biecher übere FCB gschriebe und sich Ewigkeite mit däm Vrein usenandergsetzt und isch zuedäm au öppe 30 Johr älter. Das kunnt nid vo nüt. Und au mitem Muri näbe dra als Anti-Rhetoriker, was söll sy do mache? Ihm ins Wort falle und de Journalischte erkläre, wieso mir s'100te mol Untentschiede gspielt hän? Das isch nid ihri Ufgob, au wenn sy's vilicht sogar könnt.

Zuedäm ischs allwä au nid ganz locker plötzlich so im Fokus z stoh. Wennde das s erscht mol machsch, bzw. de weisch jetzt redisch öppis und ganz Basel lost dr zue, denn zitterisch do halt e kli am Ahfang. Ich würd euch mol welle seh, falls dr kei Erfahrig mit däm hän. Gänd ere 2-3 Johr und denn wirds eso sy, als hätt sy nie öppis anders gmacht und wenn sy denn in 10 Johr e neui Stell ahtritt flenne alli ume, was uns doch jetzt füre Mitarbeiter vrlost. Bis jetzt isch uf jedefall kei Panne passiert wo Basel bzw. Schwizwit für Furore gsorgt het. Si lernt allwä no ständig neus drzue, lernt die Wält kenne und gwünnt denn noch und noch au meh Sälbschtvrtraue. So ischs im Normalfall au suscht wenn me schafft odr sin dir am erschte Arbetstag wie dr Oberhängscht ins Büro gloffe, hän alli Arbetsabläuf kennt und nur so vor Sälbschtvrtraue gstrotzt? Und wenn jä, hän dr denn au Konferänze gleitet wo tusigi Lüt gluegt hän? Allwä die wenigschte. Mir ischs lieber öpper goht mit Demut and Arbet und wachst denn immer wie meh dri, als wenn eine vo Ahfang ah e grossi Schnure het.
Ich glaube nicht dass man einen Lehrling eingestellt hat.

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

cantona hat geschrieben:Was erwartet dir denn vo dere? Dass sy nach emne Johr im Amt 30 Journalischte erklärt wurum dr Murat und dr FCB sich trenne? Dass sy die ganz zit in dr Zitig irgendöppis useloht? Ihri Ufgob isch nid sich in Mittelpunkt z stelle. Sy isch Prässevrantwortlichi vom FCB, nid vo dr Staatsawaltschaft, wode wägem jedem Furz muesch uskunft gäh. Rede sölle die wo Entscheidige beiflusse und nid si. Si söll das ganze koordiniere, s Wort gäh etc. und in die Position driwachse. Dr Zindel het vrdelli Biecher übere FCB gschriebe und sich Ewigkeite mit däm Vrein usenandergsetzt und isch zuedäm au öppe 30 Johr älter. Das kunnt nid vo nüt. Und au mitem Muri näbe dra als Anti-Rhetoriker, was söll sy do mache? Ihm ins Wort falle und de Journalischte erkläre, wieso mir s'100te mol Untentschiede gspielt hän? Das isch nid ihri Ufgob, au wenn sy's vilicht sogar könnt.

muess im *13* absolut rächt gäh.. mir hän doch do kei lehrling bzw. lehrtochter igstellt. so wie du das usfüehrsch könnt dä job dr letschti dottel erledige wemme ihm nur zwei bis drei johr zyt git zum driiwachse.. ;)
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

Tycoon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tycoon »

*13* hat geschrieben:Ich glaube nicht dass man einen Lehrling eingestellt hat.
mit diesem Palmares dürfte man schon mehr erwarten UND SIE IST NOCH ZU HABEN ;) :D
Andrea Roth
Geburtstag:
06.03.1984
Sternzeichen:
Fische
Zivilstand:
Ledig
erlernter Beruf:
Master in vergleichenden Medienwissenschaften

Aufgabengebiet:
Medienbetreuung/Öffentlichkeitsarbeit
Beim FCB seit:
01.05.2013
Zitat aus http://www.fcb.ch/Verein/Menschen/Geschaeftsstelle

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

noomy hat geschrieben:muess im *13* absolut rächt gäh.. mir hän doch do kei lehrling bzw. lehrtochter igstellt. so wie du das usfüehrsch könnt dä job dr letschti dottel erledige wemme ihm nur zwei bis drei johr zyt git zum driiwachse.. ;)
Lehrtochter nid, abr si het jo offesichtlich vorane nonig bimne Fuessballclub als Prässevrantwortlichi gschafft, drum ghört lerne sicher au drzue. Wenn me e knapp 30 jährigi ihstellt goht me jo drvo us, dass sy nonig so extrem viel Erfahrig het. Und schlussändlich muesch du au in jedem Job zerscht dini Spore abvrdiene, bevor de dr Latz ufmachsch. Meinsch dr Heusler wär vor 4 Johr au ufe Rase gstande und hät gseit "Mir wänn das nid!"? Ich wär mr do nid so sicher.

Und e Dottel isch sy sicher nid. Sy het die akademischi Usbildig und entsprächend au suscht d Fähigkeite wo se für die Position empfohle hän. Abr ich vrstand au grundsätzlich nid wirklich, was sy sött andersch mache?

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

Hajdin hat geschrieben:Barbara Bigler soll doch dieses Amt übernehmen. Eine Powerfrau die sowieso schon fast alles regelt ;)
Geschäftsführerin + Pressechefin = Zickenkrieg. Der Klassiker, auch in meiner Bude :rolleyes: aalso seien wir froh, dass sich Roth noch nicht in den Vordergrund drängt...

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Möchte ja niemanden etwas kaputt machen aber sie ist schon sehr lange nicht mehr zu haben. Sie ist einfach nicht verheiratet ;)

Ich kenne Sie schon seit über 15 Jahren persönlich und sie ist eine ganz clevere Frau, die sich - wie schon gesagt - eher im Hintergrund hält, sie ist keine, die den grossen Auftritt sucht. Als Presseverantwortliche hast DU vor allem auch abseits der PKs mit der Presse zu tun. Viel bekommen wir gar nicht mit, was sie alles zu tun hat und tut.

JoZ war und ist eine legende aber eben...dazu musste er zuerst hineinwachsen und werden und seinen eigenen Stil bilden.

Auch unser Captain oder Sommer mussten zuerst in ihre Rollen hineinwachsen.

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

Mini meinig:

Mir sind nümm de kleini fcb. Sondern mittlerwiile e gstandene verein in europa. Für so positione miend eifach gstandeni lüt cho wo erfahrig in dem bruef hend und wüsse was se mache miend. Do isch mir scheissegal ob die e master im sack het oder nit.

Das isch im allgemein eppis wo mi e bitzeli stört. Es wärde für verschiedeni positione immer wieder lüt gwählt, wo praktisch kei erfahrig hend und selle driiwachse. Aber ich find das de fcb vo aafang aa miesst gstandeni lüt iistelle. Nebem fall mit de roth kunnt mir no cecca in sinn. Was macht de als nochwuchschef doo? Het er irgendwelchi referänze vorzwiise für die stell? Oder de heitz… sportjournalist wird sportmanager?

vielleicht täusche ich mich und sehe das ganze falsch..
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

udu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von udu »

Louis Aggházy hat geschrieben:Schade, mit Marcel Rohr stünde bereits ein Top-Kandidat in den Startlöchern.
Bitte unbedingt Ironie-Smileys verwenden - der Beitrag kann ja nicht wirklich ernst gemeint sein - den will ich definitiv nicht an dieser Stelle sehen, es wird mir schon übel, wenn ich den lese oder höre :mad:

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Seit Bernhard Heusler Präsident ist, braucht es keine/n Pressesprecher/in mehr. Er ist ein begnadeter Kommunikator und auch Heitz stellt sich nicht grad dumm an. Zindel musste da als Beschwichtiger für Oeri oder Gross doch eher einmal unterstütztend/vermittelnd eingreifen. Diese Aufgabe traue ich ihr ehrlich gesagt auch (noch) nicht ganz zu.

Aber: Andrea Roths Aufgabengebiet ist denn auch mit Medienbetreuung/Öffentlichkeitsarbeit umschrieben und nicht mit Pressesprecherin
http://www.fcb.ch/Verein/Menschen/Geschaeftsstelle

Ihre Aufgabe ist es die Journalisten mit ihren Fragen zu den richtigen Leuten zu schicken und junge Spieler auch einmal zu schützen und im Umgang mit Medien zu beraten. Die Journalisten wollen ja das meiste nicht von ihr hören.

Zudem nimmt sie das Telefon morgens um drei ab, wenn ein Blick-Journi grad von einer Raserei mit Bobadilla-Beteiligung erfahren hat und wissen will was der FCB davon hält.

Pressesprecher im Sinne von Beatrice Tschanz braucht es nur, wenn der Chef eine kommunikative Pfeife ist.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

händsche
Erfahrener Benutzer

Beitrag von händsche »

heisser drnoo hat geschrieben:Mini meinig:

Mir sind nümm de kleini fcb. Sondern mittlerwiile e gstandene verein in europa. Für so positione miend eifach gstandeni lüt cho wo erfahrig in dem bruef hend und wüsse was se mache miend. Do isch mir scheissegal ob die e master im sack het oder nit.

Das isch im allgemein eppis wo mi e bitzeli stört. Es wärde für verschiedeni positione immer wieder lüt gwählt, wo praktisch kei erfahrig hend und selle driiwachse. Aber ich find das de fcb vo aafang aa miesst gstandeni lüt iistelle. Nebem fall mit de roth kunnt mir no cecca in sinn. Was macht de als nochwuchschef doo? Het er irgendwelchi referänze vorzwiise für die stell? Oder de heitz… sportjournalist wird sportmanager?

vielleicht täusche ich mich und sehe das ganze falsch..
Eeehm also erstens sind mir in Europa no e kleine Verein und das isch au geut so!

Lustig wie alli plötzlich wüsse wie dr Roth ihri Arbet sell Funktioniere und wie geeignet sie für die Stell isch. Ich würd sage (jetzt nid nur uf di bezohge) überlön mir doch das de Fachmänner. Und was isch für di gstande? Ich mein si isch vorher bi Basel United gsi so viel ich weiss, het also durchus scho erfahrig.

Oder meinsch mit gstande eher sone Kapazität wie dr Adrian Fetscherin? :eek:

und was macht denn dr Cecca i Moment nid guet? also ganz ehrlich ich weisses nid, du bisch do anschienend nöcher dra. Au dr Heiz, wenn eine e Dragovic, Salah etc. nach Basel holt ka die Arbet nid so schlächt si. Oder hätsch au do lieber e gstandene wie dr Bickel?!?
Käppelijoch hat geschrieben:Möchte ja niemanden etwas kaputt machen aber sie ist schon sehr lange nicht mehr zu haben. Sie ist einfach nicht verheiratet ;)
Ahhh jo denn het dr heiseri natürlig rächt, Roth RAUS!!! :p

Louis Aggházy
Benutzer

Beitrag von Louis Aggházy »

udu hat geschrieben:Bitte unbedingt Ironie-Smileys verwenden - der Beitrag kann ja nicht wirklich ernst gemeint sein - den will ich definitiv nicht an dieser Stelle sehen, es wird mir schon übel, wenn ich den lese oder höre :mad:
Wie haben das früher eigentlich unsere Eltern gemacht? So ganz ohne Smilies oder Neuneudeutsch Emojis?
Ein Cresqo entspricht einem Franken. Wenn jemand bei einem Umsatz von 100 Franken 30 Prozent in Cresqo zurück erhält, entspricht das effektiv 30 Franken, die er dann im Online-Store 1:1 einlösen kann.
Das ist absolut neu und innovativ.

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

lön doch moll die roth in rueh.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Meine Fresse, lasst die Fr. Roth endlich in Ruhe!

1. Sie ist nicht ein 1:1-Zindel-Klon
2. Es ist nicht ihre Aufgabe das Sprachrohr des Vorstands bzw. des Trainers zu sein.

Ihre offizielle Funktion lautet: Medienbetreuung/Öffentlichkeitsarbeit

Oder wollt ihr lieber folgende Pappnasen als Pressesprecher?
image002.jpg
image002.jpg
Dateianhänge
04326233.jpg

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

händsche hat geschrieben:Eeehm also erstens sind mir in Europa no e kleine Verein und das isch au geut so!

Lustig wie alli plötzlich wüsse wie dr Roth ihri Arbet sell Funktioniere und wie geeignet sie für die Stell isch. Ich würd sage (jetzt nid nur uf di bezohge) überlön mir doch das de Fachmänner. Und was isch für di gstande? Ich mein si isch vorher bi Basel United gsi so viel ich weiss, het also durchus scho erfahrig.

Oder meinsch mit gstande eher sone Kapazität wie dr Adrian Fetscherin? :eek:

und was macht denn dr Cecca i Moment nid guet? also ganz ehrlich ich weisses nid, du bisch do anschienend nöcher dra. Au dr Heiz, wenn eine e Dragovic, Salah etc. nach Basel holt ka die Arbet nid so schlächt si. Oder hätsch au do lieber e gstandene wie dr Bickel?!?

Ahhh jo denn het dr heiseri natürlig rächt, Roth RAUS!!! :p
asoooo.... ich ha nie gseit Roth RAUS... und ich ha gseit ich kennt mi au tüüsche.. do ich ebbe nit de iiblick in das ganze kartehuus ha. aber es isch halt eifach de iidruck wo ich ha
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Admin hat geschrieben:Meine Fresse, lasst die Fr. Roth endlich in Ruhe!

1. Sie ist nicht ein 1:1-Zindel-Klon
Da geb ich Dir recht. Schon rein aussehmässig besteht da ein markanter Unterschied. :D

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Mundharmonika hat geschrieben:Da geb ich Dir recht. Schon rein aussehmässig besteht da ein markanter Unterschied. :D
Das isch jetzt dr gfühlti 20. Witz/Spruch wo de wäge ihrem Ussehe uselosch, machsch das im ächte Läbe au?

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

mein gott ey was sin dir alles für gstalte? :rolleyes:

do wird über d roth gfluecht obwohl keine e ahnig het was sie überhaupt muess mache, ime andere thread wird über dr heitz gfluecht obwohl au keine e ahnig het was er macht. het irgendeine wo so kritisiert mol dörfe in alltag bim fcb ihneluege dass er sini kritik ka ahbringe? i glaubs nit, also höret doch mol uf. alli juble dr zindel hoch, aber meinet dir nit dr zindel het au e wort mitgredet über si nochfolger? also dass er wo am meiste ahnig het vom metier sie wohrschienlich au mit ihgstellt het?
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

cantona hat geschrieben:Das isch jetzt dr gfühlti 20. Witz/Spruch wo de wäge ihrem Ussehe uselosch, machsch das im ächte Läbe au?
Bei 100 Posts, die es in diesem Thread bisher gibt, wäre dann jeder fünfte Post einer von mir mit einer Anspielung auf ihr Aussehen. Es scheint mir, Du übertreibst ein wenig. Machst Du das im echten Leben auch?

*13*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *13* »

freestate hat geschrieben:Seit Bernhard Heusler Präsident ist, braucht es keine/n Pressesprecher/in mehr. Er ist ein begnadeter Kommunikator und auch Heitz stellt sich nicht grad dumm an. Zindel musste da als Beschwichtiger für Oeri oder Gross doch eher einmal unterstütztend/vermittelnd eingreifen. Diese Aufgabe traue ich ihr ehrlich gesagt auch (noch) nicht ganz zu.

Aber: Andrea Roths Aufgabengebiet ist denn auch mit Medienbetreuung/Öffentlichkeitsarbeit umschrieben und nicht mit Pressesprecherin
http://www.fcb.ch/Verein/Menschen/Geschaeftsstelle

Ihre Aufgabe ist es die Journalisten mit ihren Fragen zu den richtigen Leuten zu schicken und junge Spieler auch einmal zu schützen und im Umgang mit Medien zu beraten. Die Journalisten wollen ja das meiste nicht von ihr hören.

Zudem nimmt sie das Telefon morgens um drei ab, wenn ein Blick-Journi grad von einer Raserei mit Bobadilla-Beteiligung erfahren hat und wissen will was der FCB davon hält.

Pressesprecher im Sinne von Beatrice Tschanz braucht es nur, wenn der Chef eine kommunikative Pfeife ist.
Bravo! Damit ist eigentlich alles gesagt zu dem Thema.

Jetzt können wir ja noch über die Sommerferien einen Faden "Platzwart beim FCB" eröffnen.
Mich stören diese braunen Flecken auf der Seite wo eingelaufen wird.
Nothing in life is to be feared, it is only to be understood

Antworten