I ha scho mehreri KZ bsuecht und bi an verschiedeni Vorträg vo Jude gse wo überläbt hänn (Italiäner und Pole). Kai Angscht ich weiss zimmli guet was d'Shoa isch... aber du bisch jo offebar dr absoluti Superhirn do... denn wirsch jo sicher au wüsse wie das alles aagfange het, wirsch sicher au wüsse, dases nid mit de KZ und mit de Vergasige aagfange het sondern mit kleinigkeite, benochteiligunge in dr Arbetswält, in dr Schuel, uff dr Stross, usw. bis hinn zum Holocaust und dr Schritt isch gar nid eso gross gse wie me meint also würd ich dir folgendes aarote:
Urteil nid über mini Kentnis villicht han i kai Ahnig oder villicht meh als du, aber du weisches sicher nid!
Übrigens, näbebii... Di Link erinneret mi grad an öbbis
irgendöbbis.uni-linz.irgendöbbis... Linz, Mauthausen... mi Grossvatter isch dört gse, är isch käi Jud gse isch sondern e ganz e normale Buur vo Süditalie, aber är hett sich ganz ällei gweigeret ka, sich dr Dütschi Bsetzigsmacht aazschliesse nachdämm s'Gebiet wo är gläbbt het bsetzt worde isch... numme eini vo Milione vo kleini Gschichte wo do aber nütt verlore hänn. Mini Familie hett uff dr eigeni Hutt d'Folge vo Nazionalsozialismus, vom Faschismus und vom Fanatismus gspürt, ich zum Glück nid bi no vill z'Jung defür aber mir muesch du nid welle go sage was das isch und wenn i das eso gschriebe ha, isches will mir die vorgenhenswiis vo dr Zürcher Stapo tatsächlich de Aafäng vo dr Judefeindlichkeit erinnere und um da truurigi "Altstette" Thema au e bitz übertriibe und luschtig erschine z'loh, aber sicher nid um mich über e Holocaust luschtig z'mache!
E schöne!