darf ich dich zitieren?!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:du kennsch mi gar nid - also psssssssssst!

eine antwort auf die frage wär aufschlussreicher

leidr jo...ocelot hat geschrieben:ist denn das in irgendeiner weise was zum angeben??
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Eine Tussi ist immer eine Frau.Master hat geschrieben:Aber es gitt si wirkligg, die "Ich-bi-geil-und-ha-e-JK-in-dr-MK" - Tussis, das stimmt leidr. Ich glaub es sin mehrheitlich Fraue, abr nit nur.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Es ist erwiesen, du erwischt definitiv die falschen Frauen... (Aber wer suchet der findetbaslerstab hat geschrieben:solang ich den klaren sieg über ein six-pac nicht mehr mit einem gepflegten rülpser zelebrieren kann, ohne das sich sämtliches weibsvolk in 15 metern umkreis entsetzt nach mir umdreht (nicht das ich mir das nicht gewohnt wäre....), um mir mit ihrem überheblichen gesichtsausdruck mitzuteilen, welch' barbarischen umgangsformen ich pflegen würde, solange hat weibsvolk nichts im stadion zu suchen!
GEBT UNS UNSERE HOCHBURG ZURÜCK! INFILTRIEREN WIR ETWA EURE TUPERWARE-PARTIES?
ps: ausserhalb des stadion besitze ich durchaus gepflegte umgangsformen. hätte ich die möglichkeit nicht, mein zweites ich auf und neben dem fussballplatz auszuleben, müsste mein umfeld noch mehr unter mir leiden!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
chinatown hat geschrieben:schoguet goldfisch.
nimmt mi wunder welle obertrottel/welli obertrottelin zur Pause frogt was stoht...
jajo, dass hesch du sicher scho erläbt![]()
Drfür binis mit dim dritte Respekt Punkt völlig iverstande!![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
jo, das isch aber au gar kei frog, dass me als frau bitz e diggi huut muess ha mit euch machos...Suffbrueder hat geschrieben:aso i find fraue grundsätzlig guet zB di wiibliche mitglieder vo de Ravens etc. well es sin söttigi wo mitmache! die fraue wo eifach kömme assi gse wärde findi nid luschtig! und wenn si scho kömme mien si halt drmit rächne entsprächendi reaktion könne in kauf z ne..siehe thun "wir wollen den oralverkehr" "du bist zu eng für mich.." drmit mues me halt als frau denn könne umgo
ravens - fraue???Suffbrueder hat geschrieben:aso i find fraue grundsätzlig guet zB di wiibliche mitglieder vo de Ravens etc. well es sin söttigi wo mitmache! die fraue wo eifach kömme assi gse wärde findi nid luschtig! und wenn si scho kömme mien si halt drmit rächne entsprächendi reaktion könne in kauf z ne..siehe thun "wir wollen den oralverkehr" "du bist zu eng für mich.." drmit mues me halt als frau denn könne umgo
1. stoht bi allne Forumsdailnähmer "Benutzer" unde am NiggLou C. Fire hat geschrieben:jä was jetzt? dr Benutzer oder wyblig
aber suscht gfallt mr Dini Bezeichnig "Inzaghis" au no rächt guet, obwohl Capulli .........
ich glaub es het keine öppis gege sone frau wied du bisch, aber s problem sind die 15-17 jährige "chicas" wo nur an fcb-match gönge zum die schöne männer (d spieler, nid d supporter, nimm i mol ah) wänd go aluege und den ihre kolleginne immer miend sms schribe oder am beste no wänd telefoniere.Marylou hat geschrieben:hmmmmm, komischi yystellig, also ich gang syt 13 joor an praktisch jede match, usswärts au so oft wie möglich. gseh nid ganz yy, was die diskussion do söll.... i bi bi mym fanclub drby, schrei mr d'lunge uuse, suff no mänge untere tisch und gang au nid go fuessball luege wäg de knackige ärschli (weiss sogar was offside isch!![]()
)! also sorry, aber i ha gmeint, me isch langsam duss uss däm "fuessball isch männersach"-sch....!!! und nur so näbeby: in miner erfahrig sins immer männer gsi, wo gfunde hän: hogg emol ab do vorne! nimm mol dä dh abe! höred mol uff pyro zünde! usw. usw. usw.!!!
also BITTE keini vrallgemeinerige...!!!![]()