Gitt's e Kodex für e Gebruuch vo Spazierstöck?

wir machen noch ab. ich habe ja nix zu befürchten, alt und brillenträger, das schlagen nicht mal zürcher bullen!!!!Russe hat geschrieben:ab in die mega-city!! auf gehts sack....ich werde dich höchstpersönlich hinschieben!
Was bisch denn du für e Mongi?housestyle hat geschrieben:hey geil Jungs, ich freu mi uf d`"Schlacht beim Letzi" Gang dämfall doch uf Zirü statt uf Basel. Ha au dänggt: das goht doch nid, dass ihr bimene Zirücher-Spiil alli dehei bliibet (respektive ins Joggeli gönd) Uf nach Zirü!!!
Wird es geils Spiil, unterstützemer unsere Verein!!!
sie verteiled sich über die ganz schwiz, d.h. die iente fahred über luzern, ander gönd scho vorher uf belinzona/chur/zermattZemdil hat geschrieben:E Kolleg hett mir grad telefoniert und öppis vonere "stärnförmige Areis" am Sunntig mit Auto und Zug verzellt.![]()
Er hett aber leider keini Details kennt. Weiss do öpper mehr dervo?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
wers vellicht möglich nid alli details do inne z schriebe? die lüt wo wüsse um was es goht die wüsse bscheidZemdil hat geschrieben:E Kolleg hett mir grad telefoniert und öppis vonere "stärnförmige Areis" am Sunntig mit Auto und Zug verzellt.![]()
Er hett aber leider keini Details kennt. Weiss do öpper mehr dervo?
Ou Scheisse, ich gang glaub doch nid.sergipe hat geschrieben:Dreieinhalb Monate nach der umstrittenen Polizeiaktion spielt der FCB am nächsten Sonntag wieder in Zürich, auf dem Letzigrund gegen den FCZ. Die Stadtpolizei Zürich ist für alle Fälle gerüstet, wie Polizeisprecher Marco Cortesi auf Anfrage sagte.
Hesch eigentlich Rächt, hät gar nid demit sötte aafoh... rede isch Silber LATZ HALTE und uff d'"Breaking news" uss Zi!rü warte isch Gold!Dark Coyote hat geschrieben:wers vellicht möglich nid alli details do inne z schriebe?
hesch e pn !Zemdil hat geschrieben:Jo, ich weiss, dass me das nid so öffentlich sott mache. Sorry, lads!
Es isch eifach die wahnsinnigi Uffregig. Ändlig goht's wieder emoll so richtig ab in dr verbotene Stadt und derzue kunnt no dr Friehlig in's Land.
D' Ross göhn mit mir dure ....![]()
Hett mir aber trotzdäm öpper e Tipp, wo ich mi ka erkundige wäge dere Stärnfahrt? PN?
Lösch aber die PN, nid dass dört no driigläse wird... au d'Absänder bitte!Zemdil hat geschrieben:Alles klar! Merci villmoll.
Ich freu mi, kumm glaub doch au, das wird sicher seeeehr luschtig eso.
![]()
Ok, machi dängg immer vor grosse Spiel.rotoloso hat geschrieben:Lösch aber die PN, nid dass dört no driigläse wird... au d'Absänder bitte!