Jörg Schild gegen Pyro

Diskussionen rund um den FCB.
gego
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gego »

Wenn ich die Aussagen von Heusler richtig interpretiere ist der Fcb im der momentanen Situation Betreff der Pyros recht zufrieden. Ich denke dass sie recht gut damit leben können so wie es jetzt ist. Es wird nicht mehr einfach willkürlich gezündet.
Dass er das nicht sagen kann ist ja klar und dass wenn einer erwischt wird er Stadion verbot erhält wird auf Druck der Medien und solchen Herrn Schildu2019s gemachtu2026

pläuschler
Benutzer

Beitrag von pläuschler »

Das seit eine wo uf dr Autobahn am Händy hängt und drnoch mit 150 a einem verbiibraust. :o

(Isch no dött gsih, wo er Polizeipresi gsi isch)

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="gego"]Wenn ich die Aussagen von Heusler richtig interpretiere ist der Fcb im der momentanen Situation Betreff der Pyros recht zufrieden. Ich denke dass sie recht gut damit leben können so wie es jetzt ist. Es wird nicht mehr einfach willkürlich gezündet.
&#8230]

Seh ych au so. Numme ka-n-er das effetlig nid saage. Das gäbti brutal Aagriffsflächi fir d'Stricherpräss und Teleblöd.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Seemann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seemann »

Mätzli hat geschrieben:Seh ych au so. Numme ka-n-er das effetlig nid saage. Das gäbti brutal Aagriffsflächi fir d'Stricherpräss und Teleblöd.
absolut. dr jögge isch e bachel. s'vrhältnis zwüsche ahang und verein isch so guet und noch wie no nie....und zwar dank exponänte und eigeinitiative vo verein und fäns - ohni hilf vom staat. völlig unnötig jetzt do go theater und neui mediepolemik z'kreiere. au für e jögge gilt: wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten.
Ahoi!

Wo ist Dein Schuh?

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Seemann hat geschrieben:absolut. dr jögge isch e bachel. s'vrhältnis zwüsche ahang und verein isch so guet und noch wie no nie....und zwar dank exponänte und eigeinitiative vo verein und fäns - ohni hilf vom staat. völlig unnötig jetzt do go theater und neui mediepolemik z'kreiere. au für e jögge gilt: wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten.
Das isch ebbe nit e unnötigi aktion vom Jögge. Irgendwie muesch jo in dr Präss bliibe um en VIP zbliibe :p
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Das isch ebbe nit e unnötigi aktion vom Jögge. Irgendwie muesch jo in dr Präss bliibe um en VIP zbliibe :p
Aber VIP steht schon für Very Important Person.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

PastaBasta! hat geschrieben:Ich find Pyro scheisse. Aber das wüsset Ihr jo scho. Isch halt mi Mäinig!
Isch wie bim roto. Dä hasst dr Mladen und ich hass Pyro. Chame halt nüt mache. Jä nu, s'Läbe goht trotzdäm witer.
Du bisch ächt dr Prototyp vom Petriclover... macht alles was d'Gigi wünscht und hasst drzue no Pyro... läg mir *kopschüttel*
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Antworten