Polizist bei Schulfeier von Jugendlichen zusammengeschlagen
dä linggs bin ich...dr assel isch de mit dr hose überem kopf...
@dumichau:
hallo? passisch DU di in andere länder komplett a?
für e friedlichs läbe uf dr ganze wält miend völker nöcher zämme rucke,
was wiederum heisst das alli ufenandr miend zuegoh...
@dumichau:
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
Wie wärs mol das Ganze nid als "Usländerthema" sondern als "Gsellschaftsproblem" azluege?
Sind jo nid alli Usländer eso? Kenn gnueg Dütschi, Franzose, Italiener, Spanier, Engländer, etc., wo nid so sind. Sind jo au Usländer, oder? Voilà!
Mr rede vo dene Usländer wo nüd me z verliere händ (y nenn jetzt mol keini Natione). Und die sind absolut verglichbar mit de Schwizer, Dütsche, Engländer, etc. wo au nüd z verliere händ. Schlächte Bildigsstand, finanziel agschosse, keini Wert vermittlet bekoh. Mr sind tatsächlich nid anderscht als dr fetti Schwoob, dr knoblauchstinkendi Türk oder dr Albaner mit em Messer in dr Hand. Es isch doch vo ganz andere Faktore abhängig. Do gib ich im Cigàn au rächt.
Aber kei Grund zum nid uffruume. Kei Grund zum nid gege "stroffälligi" Usländer härter* vorzgoh. Genau so kei Grund zum nid gege "stroffälligi" Schwizer härter vorzgoh. Es goht do nid eifach numme um Mensche mit ere schlimme Vergangeheit, sondern Lumpepack (sorry CubaLibre fir dä Usdruck) wo kei Astand und Respekt het. So wie s au Schwizer mit dere Ystellig het.
Aber logisch schreit Alles Ausländer raus wenn me d News in de Medie liest. Und, au wenn politisch nid ganz suuber, isch d Frog minere Meinig noch absolut berächtigt, ob me nid eifach mol muess sage STOP (Einwanderung), jetzt wird zerscht emol d Situation mit dene Problemfäll glöst und wär nid wott goht halt wieder. Und wenn me d Situation wieder kli beruhigt het, darf me vo mir uss gärn wieder uffmache. Und wenns keini Problem me git wo so in de Medie breitgwälzt wärde könne (was Herr und Frau Europa halt interessiert), sind au Parteie wie SVP nüm so stark.
Me hett z Basel no afangs 20. Jhdt au extrem viel Usländer ka (locker e Drittel Schwoobe oder me), so e Wertzerfall wie jetzt isch mr aber nid wirklcih bewusst. Änderige gits immer, aber do sind mir druff und dra die alte Wert nid durch neui z erstetze und dr Respekt vor em andere zverliere. Mr zelebriere das Ganze sogar no indirekt und dränge uff Individualität! Mol dr Egoismus abeschruube und wieder kli mehr uff s Umfäld luege.
Und das zellt für alli. Speziel find y aber fir die wo neu in e Gsellschaft idringe und derzuestosse. Verdändere und Berichere wärde sie d Gsellschaft au denn. Vor allem isch den d Akzeptanz au grösser und es wird mehr vom "Fremde" adaptiert als wenn me e Igelhaltig ignoh het.
* härter isch als Allerweltsbegriff für d Lösig vom Problem z verstoh. Gmeint sind nid eifach härters Durchgriffe und drastischeri Stroofe.
Sind jo nid alli Usländer eso? Kenn gnueg Dütschi, Franzose, Italiener, Spanier, Engländer, etc., wo nid so sind. Sind jo au Usländer, oder? Voilà!
Mr rede vo dene Usländer wo nüd me z verliere händ (y nenn jetzt mol keini Natione). Und die sind absolut verglichbar mit de Schwizer, Dütsche, Engländer, etc. wo au nüd z verliere händ. Schlächte Bildigsstand, finanziel agschosse, keini Wert vermittlet bekoh. Mr sind tatsächlich nid anderscht als dr fetti Schwoob, dr knoblauchstinkendi Türk oder dr Albaner mit em Messer in dr Hand. Es isch doch vo ganz andere Faktore abhängig. Do gib ich im Cigàn au rächt.
Aber kei Grund zum nid uffruume. Kei Grund zum nid gege "stroffälligi" Usländer härter* vorzgoh. Genau so kei Grund zum nid gege "stroffälligi" Schwizer härter vorzgoh. Es goht do nid eifach numme um Mensche mit ere schlimme Vergangeheit, sondern Lumpepack (sorry CubaLibre fir dä Usdruck) wo kei Astand und Respekt het. So wie s au Schwizer mit dere Ystellig het.
Aber logisch schreit Alles Ausländer raus wenn me d News in de Medie liest. Und, au wenn politisch nid ganz suuber, isch d Frog minere Meinig noch absolut berächtigt, ob me nid eifach mol muess sage STOP (Einwanderung), jetzt wird zerscht emol d Situation mit dene Problemfäll glöst und wär nid wott goht halt wieder. Und wenn me d Situation wieder kli beruhigt het, darf me vo mir uss gärn wieder uffmache. Und wenns keini Problem me git wo so in de Medie breitgwälzt wärde könne (was Herr und Frau Europa halt interessiert), sind au Parteie wie SVP nüm so stark.
Me hett z Basel no afangs 20. Jhdt au extrem viel Usländer ka (locker e Drittel Schwoobe oder me), so e Wertzerfall wie jetzt isch mr aber nid wirklcih bewusst. Änderige gits immer, aber do sind mir druff und dra die alte Wert nid durch neui z erstetze und dr Respekt vor em andere zverliere. Mr zelebriere das Ganze sogar no indirekt und dränge uff Individualität! Mol dr Egoismus abeschruube und wieder kli mehr uff s Umfäld luege.
Und das zellt für alli. Speziel find y aber fir die wo neu in e Gsellschaft idringe und derzuestosse. Verdändere und Berichere wärde sie d Gsellschaft au denn. Vor allem isch den d Akzeptanz au grösser und es wird mehr vom "Fremde" adaptiert als wenn me e Igelhaltig ignoh het.
* härter isch als Allerweltsbegriff für d Lösig vom Problem z verstoh. Gmeint sind nid eifach härters Durchgriffe und drastischeri Stroofe.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ich sehe das in etwa gleich. deckt sich mit meinen erfahrungen. du kennst deine nachbarn, von daher ist da kein unterschied zu schweizer nachbarn. ich bezog mich mehr auf gesprächen mit unbekannten personen. gewalt gibts ja weniger zwischen bekannten personen, sondern eher zwischen denjenigen, die sich vorher nicht gekannt haben.moulegou hat geschrieben:Kann diese Auffassung nicht teilen. Ich habe einige türkische Nachbarn, mit denen ich ein gutes Verhältnis pflege und ab und zu längere Gespräche führe. Dabei nehme ich jedoch kein Blatt vor den Mund und bin auch schon mal mit nem Spruch über Bombenbasteln im Islamunterricht in's Fettnäpfchen getreten. Auf die Regel, dass es bei der Diskussion zu bleiben hat, möchte ich nicht aufgrund von Vorurteilen oder Ängsten verzichten. Das Zauberwort dabei heisst für mich, ganz banal und abgedroschen, Respekt. Mit Respekt als authentischer Grundhaltung, kann man nach meiner Erfahrung auch mit Ausländern sprechen, wie einem der Schnabel gewachsen ist. Dabei glaube ich nicht, dass ein Streit mit allen möglichen Folgen für immer ausgeschlossen werden kann, aber ich verzichte ja auch nicht auf den Besuch von einem Fussballspiel, weil's dort zwischendurch mal ein wenig unschön zu und her geht.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
zzz...dönt so gschriebe recht guet..... aber dasch doch meile witt vo de realität entfernt... wen du agfiggt wirsch....versuchsch zerst gedankegäng vo dim gegeüber zverstoh?Asselerade hat geschrieben:duMICHau hat geschrieben:Asselerade hat geschrieben:.
ja, wenn mr nit emol bereit isch, sich gedankegäng vo andere lüt ahzluege und versueche z verstoh, denn wird das in der tat nüt, do hesch du rächt...
Stimmt, bei unbekannten Personen kann's ein wenig schneller Streit geben.Asselerade hat geschrieben:ich sehe das in etwa gleich. deckt sich mit meinen erfahrungen. du kennst deine nachbarn, von daher ist da kein unterschied zu schweizer nachbarn. ich bezog mich mehr auf gesprächen mit unbekannten personen. gewalt gibts ja weniger zwischen bekannten personen, sondern eher zwischen denjenigen, die sich vorher nicht gekannt haben.
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=707076&postcount=6cigán hat geschrieben:dä linggs bin ich...dr assel isch de mit dr hose überem kopf...

Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
ia verdammt noch mal... zumindest versuch ich es...und auch wens nur in den ferien ist (natürlich nicht komplett...das verlangt ja gar niemand) ... und wen ich mir vorstelle...ich müsste aus meinem land flüchten und würde von einem andrern land aufgenommen werden....dann würde ich alles daran setzten mich anzupassen und zu intergrieren.....und nicht die rechte wortwörtlich mit füssen zu tretten.....cigán hat geschrieben:dä linggs bin ich...dr assel isch de mit dr hose überem kopf...
@dumichau:
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
versuechi grad zruggfigge und schalt mi hirni nit ih? ich han bisher immer könne die situatione kläre, ohni dassi mi selber verrote han. und um dini frog z beantworte: jo ich versuech sini gedankegäng z verstoh. erst denn wenn ich verstoh wieso er mi ahfiggt, hanni au d chance die problematik normal z löse, ohni dassi mi selber verrote...duMICHau hat geschrieben:Asselerade hat geschrieben:duMICHau hat geschrieben: zzz...dönt so gschriebe recht guet..... aber dasch doch meile witt vo de realität entfernt... wen du agfiggt wirsch....versuchsch zerst gedankegäng vo dim gegeüber zverstoh?
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
es git lüüt, die sin dumm, die hän kei gwüsse, kei moral, kei schuldgfühl, kei hemmschwelle und va anderi wärtvorschtellige, wo gwalt als öbbis positivs und hilfrichs agseh wird. dass es usländer sin, isch nid witers verwunderlich, va aber sins jugendlichi us eme tiefe soziale milieu, wo d eltere erzieherisch völlig vrseit hän.
und i däm milieu sin halt vo 1000 türke, albaner und balkanschtaatler e zigfache anteli gwaltätig gegnüber däm vo 1000 ch-er, glich wie dr usländerateil im gfängnis halbe halbe isch, obwohls 4x soviel ch-er wie usländer in dr ch het.
und i däm milieu sin halt vo 1000 türke, albaner und balkanschtaatler e zigfache anteli gwaltätig gegnüber däm vo 1000 ch-er, glich wie dr usländerateil im gfängnis halbe halbe isch, obwohls 4x soviel ch-er wie usländer in dr ch het.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.
wirdsch aber des öfteren nid könne verhindere....ob niedergschriebeniduMICHau hat geschrieben:.....und nicht die rechte wortwörtlich mit füssen zu tretten.....
gsetz oder kulturelli....kasch nid immer alles wüsse...
ihr stelled euch das glaub alli vill vill z eifach vor!!
-- prime crime --
nur hesch oft kei chance sini gedankegäng z verstoh... will scho vorher eins uf dfressi becho hesch....Asselerade hat geschrieben:duMICHau hat geschrieben:Asselerade hat geschrieben: versuechi grad zruggfigge und schalt mi hirni nit ih? ich han bisher immer könne die situatione kläre, ohni dassi mi selber verrote han. und um dini frog z beantworte: jo ich versuech sini gedankegäng z verstoh. erst denn wenn ich verstoh wieso er mi ahfiggt, hanni au d chance die problematik normal z löse, ohni dassi mi selber verrote...
aber ich weiss scho was du meinsch...ich bi io selber nid eine wo dri schloht... und versuch au untätlich uns dr aglegeheit zkho...
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
[quote="cigán"]läbends paradoxon!! yes!! das bini!! hehe
und ich würd sicherlich nid irgend ein als nazi betitle nur will eremne usländer
eins ufd frässei git...het doch nüt mit dem ztue...erscht wenner
umeschrit dass er alli türke will umloh denn sehts wieder andersch us... ]
Ok de Bitrag deckt sich zwar überhaupt nir mit em Rest was du amme so schriebsch aber egal, so sind mir uns uf jede Fall einig
Well was ich wirklich hass sind lüt vo immer Scheiss Bule usw. rüefe und den Azeigene mache untersti das.
Nume all die Massnahme( Zrucklänge, sich zämme rotte usw.) sind zwar guet für d Gegewart, für d Zuekunft sött aber s Ziel si das au dr ängstlichi Fondue essendi Schwizer nie vome Ussländer agfigt wird. Und genau für das brucht ä veränderig in dr Selbstwohrnemmig, mehr Stolz ä Schwizer(Basler) z si, nit sone riese Respekt vo de schinnts sooo starke Türke und Albaner und allgemein mehr nationales Ehrgefühl. Aber und jetzt chunts grosse aber glichzittig mues me au d ussländer integriere, so das si sich selber als Schwizer fühle und das setzt vorus das d Ussländer unsri Kultur übernehme, mirs den aber au akzeptiere wemer ä Bundesrot hän wo schwarz isch. Er fühlt sich jo au als Schwizer.
und ich würd sicherlich nid irgend ein als nazi betitle nur will eremne usländer
eins ufd frässei git...het doch nüt mit dem ztue...erscht wenner
umeschrit dass er alli türke will umloh denn sehts wieder andersch us... ]
Ok de Bitrag deckt sich zwar überhaupt nir mit em Rest was du amme so schriebsch aber egal, so sind mir uns uf jede Fall einig

Well was ich wirklich hass sind lüt vo immer Scheiss Bule usw. rüefe und den Azeigene mache untersti das.
Nume all die Massnahme( Zrucklänge, sich zämme rotte usw.) sind zwar guet für d Gegewart, für d Zuekunft sött aber s Ziel si das au dr ängstlichi Fondue essendi Schwizer nie vome Ussländer agfigt wird. Und genau für das brucht ä veränderig in dr Selbstwohrnemmig, mehr Stolz ä Schwizer(Basler) z si, nit sone riese Respekt vo de schinnts sooo starke Türke und Albaner und allgemein mehr nationales Ehrgefühl. Aber und jetzt chunts grosse aber glichzittig mues me au d ussländer integriere, so das si sich selber als Schwizer fühle und das setzt vorus das d Ussländer unsri Kultur übernehme, mirs den aber au akzeptiere wemer ä Bundesrot hän wo schwarz isch. Er fühlt sich jo au als Schwizer.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ich rede von fingerspitzengefühl. das gefühl eine situation lesen zu können und dementsprechend vorbereitet zu sein. ein gefühl auf andere personen eingehen zu können, sie mit respekt zu behandeln, obwohl diese vielleicht ein paar härtere wörter verdient hätten.Seemann hat geschrieben:wieso muss ich mich in meinem Land einem andern anpassen???
der gast benimmt sich (nach den vom Gastgeber aufgestellten Regeln), sonst fliegt er raus!
ansonsten sehe ich es auch ein wenig wie cigan. das sind verhaltensstrukturen, die man überall auf der welt findet. man muss sich bewusst sein, dass die schweiz diesbezüglich keine enklave ist. da, es ein phänomen ist, für dass es zur zeit keine patentlösung gibt, bringt es eben nur das gegenteil, wenn man nicht bereit ist, ein wenig von der vorstellung abzurücken.
ich gang jetzt mol e schritt wiiter: wenn alli ch-er us tiefere soziale schichte würde noch öschtrich uswandere, d kinder kei lehre würde finde und alli in hochhüüser würde wohne gäbts wohl ähnligi problem, va wenn sie drheim au no vom alkoholisierte vatter würde uff e latz bekoh.
s problem isch wohl nid, dass es usländer sin, sondern söttigi wo geishctig halt eher eifach gschtriggt sin und nid in gnuss von ere vernünftige erzieg kömme. mein das weder pauschal no rassistisch, aber dr dummheit ateil isch prozentual eifahc höcher als bi de ch-er, will die schlaue lüüt nid in unser land kömme.
s problem isch wohl nid, dass es usländer sin, sondern söttigi wo geishctig halt eher eifach gschtriggt sin und nid in gnuss von ere vernünftige erzieg kömme. mein das weder pauschal no rassistisch, aber dr dummheit ateil isch prozentual eifahc höcher als bi de ch-er, will die schlaue lüüt nid in unser land kömme.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten

ländergränze sin eh scheisse...Seemann hat geschrieben:wieso muss ich mich in meinem Land einem andern anpassen???
der gast benimmt sich (nach den vom Gastgeber aufgestellten Regeln), sonst fliegt er raus!
was machts für en unterschied ob eine in dr türkei , in frankriich, china oder
in basel gebore worde isch?
schienz, luut de antworte vo euch uf mini froog vorhär kamr sich das jo nid
ussueche...also, wo isch denn s problem wenner e anderi nationalität het
aber genau glich in dr schwiiz wohnt? was ka e secondo drfür wenn sini
eltere ind schwiiz usgwanderet sin? wieso muess denn är sich apasse, obwohl
er genau glich wie du in dr schwiiz gebore isch und nie öpis anders gseh het?
sin mr nid alli irgendwie neume z gast? ghört dir au nur e milimeter vo dere
ärde? tss...vergissen...
was würdsch mache wenn dini eltere ind türkei usgwanderet wäre wos jo so
schön warm isch. würdsch di denne sälber usem land schiesse lo nur will de
e bitz e anderi mentalität hesch...und baar anderi sache vo dine eltere mit
ufe wäg kriegt hesch?
lächerlich seemann, nur lächerlich...
-- prime crime --
villicht würdsch no d güeti ha uff mi (e bitzeli längere) post z reagierecigán hat geschrieben:ländergränze sin eh scheisse...
[blablablablablabla]
messi messi messi!!!kaiser. hat geschrieben: aber dr dummheit ateil isch prozentual eifahc höcher als bi de ch-er, will die schlaue lüüt nid in unser land kömme.
isch doch so...als guet bildete hani mi job und muess nid uswandere zum
überläbe....(usnahme bestätige d regle)
-- prime crime --
Dogma und Realität? In Bezug auf elementare Regeln stimme ich Dir zu, bei Kleinkram könntest Du mit dieser Haltung jedoch ein Problem mit der Wirklichkeit bekommen.Seemann hat geschrieben:(...)der gast benimmt sich (nach den vom Gastgeber aufgestellten Regeln), sonst fliegt er raus!
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten
du bist ein sozialromantiker. grenzen sind scheisse? alles gehört allen? dann kann das südkurve-pack ja locker-légère in die MK stehen...oder ist das wiedermal etwas anderes?cigán hat geschrieben: ....
wenn einer bei mir zuhause in die küche pisst, fliegt er raus, egal, ob das bei ihm zuhause das normalste der welt ist. viel spass beim putzen cigan!
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
natürlich elementar, vertretbar und vor allem vernünftig. zwei konkrete beispiele:moulegou hat geschrieben:Dogma und Realität? In Bezug auf elementare Regeln stimme ich Dir zu, bei Kleinkram könntest Du mit dieser Haltung jedoch ein Problem mit der Wirklichkeit bekommen.
1) Falschparkierer aus Uganda: 40.00 SFR Ordnungsbusse
2) Pakistani von Bellinzona, welcher zwecks Heirat hierher kam und dann die Angetraute erschlagen hat, weil sie zu westlich war: Knast und raus.
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
tönt scho alles bitz pauschal. es söll sich keine apasse, sondern benäh, das miesst er i sim land au. apasse muess me sich überhaupt nid, jede ka sini kultur frei usläbe, aber är muess sich an d regle vom rächtsschtaat halte, das isch alles. ob das gege dini grundwärt vrschtosst isch völlig irelevant, denn s gsetz schtoht im vordergrund und nid dini meinig.Seemann hat geschrieben:du bist ein sozialromantiker. grenzen sind scheisse? alles gehört allen? dann kann das südkurve-pack ja locker-légère in die MK stehen...oder ist das wiedermal etwas anderes?
wenn einer bei mir zuhause in die küche pisst, fliegt er raus, egal, ob das bei ihm zuhause das normalste der welt ist. viel spass beim putzen cigan!

@scott:
was selli do druff reagiere?
dasi d strofverfolgig unterstütz hani scho gschriebe...und in de verschiedene
antworte in dem thread hani scho zu de unterschiedlichschte pünkt in dim
text stellig bezooge.
find eifach du kasch das nid uf einzelni natione beschränke sondern muesches
uf einzelni gsellschaftsschichte begränze, in dr schwiiz isches halt eso das
die untere schichte us genau dene natione bestöhn wo immer wieder für
schlagziile sorge und de schwiizer e 'dorn im aug' sin...in andere länder isches
wieder andersch, puerto ricaner, mexikaner, balkanstaate, pole, jedes land
het sini problemfäll....so what? dasses in berlin jetzt halt mol araber und türke
sin isch halt so, bi uns sins albaner und türke und in frankriich au wieder
vermehrt araber...und denn? sin die wäge dem schlächteri mensche? für mi
sicher nid!!
dr europäer isch e zämme gmischlets volk und wird sich je länger je mehr
mit de andere völker vermische...wies kei richtige schwiizer git gits au kei
richtige europäer...könnet jo mol in de gschichts biecher bitz go nocheluege,
zvill iflüss würke siit joorhunderte ufd gsellschaft.
egal um das gohts nur teilwiis..
ob die ganzi problematik miteme iiwanderigsstopp eifach z löse isch bezwiifle
ich start...es wärde denn anderi si wo under duure miend, vermehrt schwiizer
oder secondos wo bis denne mit schwiizer e familie gründet hän. und denn?
will mr nur no reinrassigi schwiizer do bhalte?
s lauft mr grad kalt dr rugge ab weni dra dängg....und nid vor freud...
text stellig bezooge.
schlagziile sorge und de schwiizer e 'dorn im aug' sin...in andere länder isches
het sini problemfäll....so what? dasses in berlin jetzt halt mol araber und türke
sicher nid!!
-- prime crime --
@scott:
text stellig bezooge.
sicher nid!!
text stellig bezooge.
sicher nid!!
-- prime crime --
- Bogenlampe
- Benutzer
Im Endeffekt verlangst du von einem Schweizer, dass er die Mentalität der Ausländer annimmt, weil sie nicht unsere Mentalität annehmen können. Soll ich ihre Teils voraufklärerische Ansichten akzeptieren? Treten wir den Humanismus und die Aufklärung mit den Füssen, das ist die LösungStiffmeister hat geschrieben:(...)
Und genau für das brucht ä veränderig in dr Selbstwohrnemmig, mehr Stolz ä Schwizer(Basler) z si, nit sone riese Respekt vo de schinnts sooo starke Türke und Albaner und allgemein mehr nationales Ehrgefühl.

anschiinend hesch mi post immer nonig gläse, zumindescht nid dr letschti grossi...cigán hat geschrieben:@scott:
text stellig bezooge.
find eifach du kasch das nid uf einzelni natione beschränke sondern [...]...