Traumjob

Der Rest...
Nedim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nedim »

Diggi_Eier hat geschrieben:Paläontholog
:eek: nicht dein ernst?! :eek:

wollte ich auch mal werden, hehe

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Sad Mo S. hat geschrieben:beweis?
i bi nid grad dä hirsch i däm mist:
wenn mi rächt erinnere nimmsch dr erwartigswärt: heisst, du duesch dini erwartig quadriere wo du hesch:

in unserem fall sage mir mit 70% vorus was ihtrifft: umgschriebe git das 0.7...

jetzt muesch 0.7 quadriere und kriegsch 0.49... also het dä brueder mit dä 70% vorussag, e statistischi erwartig das är über 100000 (also über ganz vieli münzwürf) versuech richtig ligt vo 49%... isch also schlächter dra als wenn jedesmol eifach eppis seisch.

dr break even isch eppe bi .707 und nid bi .075 wie ich vorhär gseit gha...

falls froge hesch: http://www.luchsinger-mathematics.ch/cvluchs.html

dä het nämlig das biespiel brocht gha und i has au nid chöne glaube... aber do das sie fachgebiet isch, mues es wohl so si :)
dädo kontaktiere, isch mi statistik und wahrschienlichkeitsprof gsi...
(ps: häng mi nid uff wenns nid e erwartigswärt, sundern e sigma oder sunst eppis isch... gitt nüt blöders als wahrschienlichkeit und statistik, das isch eppis für psychologe...)

-----

d edith meint no: wenn mrs sich chli gnauer ahluegt, machts sogar sinn...
du seisch eppis cha passiere zu 70%, das es aber passiert mues zerst eppis anders zu 50% passiere...
chasch also nur zu 70% richtig ha, wenns andere scho passiert isch...

und zur uffgobe stellig het gheisse: dä fritzli het 70% chance kopf vorher zsage... wie muess sich dä brueder entscheide.
macht mathematisch aber glaub kei unterschied... wie gseit i hass das gebiet -g-
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Sad Mo S. hat geschrieben:ich kann pro effektiver wert (zB: 14) sagen, wie hoch die wahrscheinlichkeit ist, dass sich der spieler überkauft....

dies hat aber überhaupt keinen einfluss auf die karten, die liegen oder bereits gezogen sind (da im schnitt etwa 50-80 karten bereits weg sind).
das ist ja genau der fackt :) darum auch mein beispiel mit dem münzwurf:

wenn ich faktisch 75% recht ha bi dä vorhersag (au statistisch bewiesbar), würdet gäst immerno verliere wenn sie machet was ich sag, über langi ziet...

aber für mich persönlich wirds immer bi 75% erfolg bliebe...
du verherrlichst deine aussage dermassen, dass man meinen könnte, du bist der geborene alleswisser...
i weiss jo vo mim studium momentan nurs grundwüsse, spezialisierig fangt erst ah und sälbst bi däre wird i wohl nie alles wüsse...
aber bi sache wo i chli ahnig ha, verzell i gärn was i weiss und diskutier au gärn drüber, aber in internetfore wirkt das irgendwie immer so besserwüsserisch...
dorum äbe fanprojekt am mäntig, den cha mr chli besser diskutiere unds goht nid so ine: ich weiss meh als du, richtig wies in so fore immer wieder vorchunt
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Professioneller Pokerspieler scheint auch noch hoch im Kurs zu stehen...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Mindl hat geschrieben: i weiss jo vo mim studium momentan nurs grundwüsse, spezialisierig fangt erst ah und sälbst bi däre wird i wohl nie alles wüsse...
Es wird langsam Zeit für einen NC an schweizer Hochschulen...was studierst du?
Mindl hat geschrieben: aber bi sache wo i chli ahnig ha, verzell i gärn was i weiss und diskutier au gärn drüber, aber in internetfore wirkt das irgendwie immer so besserwüsserisch...
dorum äbe fanprojekt am mäntig, den cha mr chli besser diskutiere unds goht nid so ine: ich weiss meh als du, richtig wies in so fore immer wieder vorchunt
Gäääääääääääähhhhhn...
Ich muss morgen früh raus!

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

Mindl hat geschrieben:i bi nid grad dä hirsch i däm mist:

in unserem fall sage mir mit 70% vorus was ihtrifft: umgschriebe git das 0.7...

jetzt muesch 0.7 quadriere und kriegsch 0.49... also het dä brueder mit dä 70% vorussag, e statistischi erwartig das är über 100000 (also über ganz vieli münzwürf) versuech richtig ligt vo 49%... isch also schlächter dra als wenn jedesmol eifach eppis seisch.

d edith meint no: wenn mrs sich chli gnauer ahluegt, machts sogar sinn...
du seisch eppis cha passiere zu 70%, das es aber passiert mues zerst eppis anders zu 50% passiere...
chasch also nur zu 70% richtig ha, wenns andere scho passiert isch...
selten soviel müll gelesen wie in diesen paar zeilen.

das einzige, was noch übertrieben ist: "bi nid grad dä hirsch in däm mist"...

und sowas von falsch und kompliziert beschrieben... da blickt keiner mehr durch. "chasch also nur zu 70 % richtig ha, wenns andere scho passiert isch"...

dein statistik-prof wird sich die kugel geben, wenn er erfährt, was für müll seine studenten verzapfen und dann noch auf den namen des profs angeben...

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

Lou C. Fire hat geschrieben:Professioneller Pokerspieler scheint auch noch hoch im Kurs zu stehen...
gibt recht erfolgreiche junge schweizer, die das anstreben... bei mir happerts noch an den tagen, wo ich nicht vollkommen fit bin (siehe poker-thread).

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Also ich würde es wie Mindl machen, irgendwie musst du dich ja mit etwas beschäftigen und leider ist es selten, dass ein guter Schuss am Tisch sitzt. Bei diesem Fall erübrigt sich das Kartenzählen.

By the way, ein heisser Tip für alle die englisch lernen möchten, aber kein Geld haben. Ab nach Las Vegas und eine Dealerausbildung absolvieren.

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Lou C. Fire hat geschrieben:Professioneller Pokerspieler scheint auch noch hoch im Kurs zu stehen...
Ist aber wie überall, ohne anständiges Startkapital kannst du es vergessen.
Viele Profis hatten einen "anständigen" Beruf und konnten es sich leisten, mit anderen Worten, ein Migrosverkäufer wird es schwer haben, eine Pokerlaufbahn einzuschlagen...

Antworten