El Capullo hat geschrieben:Mai '92 Scheissiebigsdaag vom Div. us: die ganzi Stabskompanie samt KP und überhaupt vom ainte Kaff im Aargau über e Hügel in e anders Kaff per SUPERPUMA vrschiebe, d.h. alles Material in Inf-Aahänger vrlade und au die wärde per Heli vrschobe...
...Uffgoob vom Capullo (als "glernte" SE225-Funker): z'mittst ime Härdöpfelacker in dr Funkverkehr überwache, bis s'Tel.-Netz uffbaut isch, mit andere Wort: stundelang aifach NÜT *gäähn*. Immerhin e scheens Friehsummerdäägli gsy, und dorum hani Schuech, Sogge, Käppli und Oberteil abzooge und oben ohne d'Sunne gnosse...langsam e weeneli yydöst und nadyrlig nit gmerggt wie vo hinde dr Iebigslaiter Divisionär Zwingli aaschlycht und my abrüllt: "was mache Sie do?" - Capullo: "dr säggsti WK, und Sie?"
y schwör euch - und das isch nit erfunde - dä hett zerst 10 Sekunde perplex gschwiege und nachhär hetts en verjaggt vor lache....- nach 2-3 Min. hettr denn gfunde, also Soldat Capullo, Tenü erstelle und wyter mache - hett my dunggt är hett bim wäggoh immer no e lyychts Grinse uffem Gsicht gha...
Anyway kai Ahnig wie unsere Kadi Wind vo dere Sach bikoh het uff all Fäll hettr mr drwääge zoobe im Usgang e Grosses zahlt! *schlürf*
die geilschte Gschichtli us em Militär
wo hesch de du WK gmacht??? Bir GSOA??? cha'ni fascht nid gloube!
Mir isch so ziemlech z'gliche passiert (Schiessüebig; nüt z'tüe, ipfuuset und im Schlaf ertappt worde näb'em Minewärfer... 4 Tag liechte Arrest und für die ganzi KP Üebigswiederholig + Sunntigswach für mi...)
Aha!!! Anmerkung: chunnt mir grad i Sinn: bi mir isch das ir RS gsi, nid WK. scho nid z'Gliche..

Mir isch so ziemlech z'gliche passiert (Schiessüebig; nüt z'tüe, ipfuuset und im Schlaf ertappt worde näb'em Minewärfer... 4 Tag liechte Arrest und für die ganzi KP Üebigswiederholig + Sunntigswach für mi...)
Aha!!! Anmerkung: chunnt mir grad i Sinn: bi mir isch das ir RS gsi, nid WK. scho nid z'Gliche..
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Taratonga"]wo hesch de du WK gmacht??? Bir GSOA??? cha'ni fascht nid gloube!
Mir isch so ziemlech z'gliche passiert (Schiessüebig]
nüt GSOA, bi dr Rettigs-Truppe (hän doz'mol no Luftschutz ghaisse) - jä ok, öb näb eme Minespigger oder eme Funkgrät ypennsch isch scho bitz zwaierlei...
PS. bi au nit vrruggt dassi 2000 dr letschti (10.
) gmacht ha und dä Plunder ändlig ha könne abgäh zwai Johr spöter 

Mir isch so ziemlech z'gliche passiert (Schiessüebig]
nüt GSOA, bi dr Rettigs-Truppe (hän doz'mol no Luftschutz ghaisse) - jä ok, öb näb eme Minespigger oder eme Funkgrät ypennsch isch scho bitz zwaierlei...

PS. bi au nit vrruggt dassi 2000 dr letschti (10.

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
tja stimmt scho wenn's richtig machsch - was dr Kadi nit waiss macht en nit haiss - hesch cooli WKs dört... und tüüri!!!Taratonga hat geschrieben:Rettigstruppe?? Chumm hör uf!!mi Kolleg isch bi dene und het während em WK 3 Wuche umegvöglet und isch vo eim Nightclub i ander. Dasch ä Lääbe!
![]()

eh ja, easy... im Prinzip bi'ni nume niidisch uf aui diä wo so Schoggi gha hei im Militär... Bi mir isch sogar dr WK gsi wie d'RS: UNSÄGLECH!!! DRÄCKS-VEREIN! item: geiht mi aues nüme a...El Capullo hat geschrieben:tja stimmt scho wenn's richtig machsch - was dr Kadi nit waiss macht en nit haiss - hesch cooli WKs dört... und tüüri!!!![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
hesch dämfall au abgäh oder vorzyttig dr Verain vrloh?Taratonga hat geschrieben:eh ja, easy... im Prinzip bi'ni nume niidisch uf aui diä wo so Schoggi gha hei im Militär... Bi mir isch sogar dr WK gsi wie d'RS: UNSÄGLECH!!! DRÄCKS-VEREIN! item: geiht mi aues nüme a...
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
kasch au e ufenthalt in afrika mache - du hesch nit alles wo de willsch - muesch bitz struggle + du hilfsch no öppere..Mindl hat geschrieben:, nur s tuet dä meiste lüt mol guet, nid alles zha wo mr will..
dräggs Army - UT AND PROUD OF IT!!!!
"ou do hän sich jo zimlig vil sache agsammlet bi ihne" (O-Ton Chefarzt rekrutierig)
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
jo s tuet mr laid das du dir mitem hammer drissig mol ufe Kopf gschlage hesch und jetz e Trauma hesch...tonton hat geschrieben:Wie man's nimmt: Militärdienst leistest du während 300 Tagen (manche auch länger...), körperliche Schäden hast du unter Umständen ein Leben lang...
do ka ich aber nüt drfür...
das hätti imfall nit gmacht weni di gsi wär...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
I weiss nit öb du d`RS durezoge hesch oder nit. Aber es schadet kai Person emol 15 bis 18 Wuche öbbis zmache, was me nit grad will und uff Befehl. E kli mit sine Privilege und em Privatlebe zruggstecke und es Zimmer mit 20 anderne zTeile, das isch für viel verwöhnte Goofe in unserem Land leider scho zviel derguete, um uff Untauglich oder Psycho zmache.Nino Brown hat geschrieben:kasch au e ufenthalt in afrika mache - du hesch nit alles wo de willsch - muesch bitz struggle + du hilfsch no öppere..
dräggs Army - UT AND PROUD OF IT!!!!
"ou do hän sich jo zimlig vil sache agsammlet bi ihne" (O-Ton Chefarzt rekrutierig)
I bi au nit Militärfan und bi froh, wenn i mis Zügs in zwei drei JOhr abgäh dörf, ab mer hets nüt gschadet.
Schön und wizo schliesst du von dir auf andere? Mir hätten 14Wochen Hirnwäsche geschadet. Ausserdem wärs mir zu blöd auch nur eine Sekunde für einen solch sinnfreien Scheiss hinzugeben.Lupinine hat geschrieben:I bi au nit Militärfan und bi froh, wenn i mis Zügs in zwei drei JOhr abgäh dörf, ab mer hets nüt gschadet.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
lis mi post nomol - denn weisch was ich gmacht ha...Lupinine hat geschrieben:I weiss nit öb du d`RS durezoge hesch oder nit. Aber es schadet kai Person emol 15 bis 18 Wuche öbbis zmache, was me nit grad will und uff Befehl. E kli mit sine Privilege und em Privatlebe zruggstecke und es Zimmer mit 20 anderne zTeile, das isch für viel verwöhnte Goofe in unserem Land leider scho zviel derguete, um uff Untauglich oder Psycho zmache.
I bi au nit Militärfan und bi froh, wenn i mis Zügs in zwei drei JOhr abgäh dörf, ab mer hets nüt gschadet.
und es isch halt scho extrem förderlich befehl uszfiehre wo me eigentlich nit will mache - me fühlt sich denn so eigeständig...
und kollektivstrofe findi au bsunders geil...
ich dänk scho es ka bsunderne persone öpis bringe - aber nit allne...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
-
- Erfahrener Benutzer
Heute morgen ist mir noch eine super Geschichte eingefallen:
Im Oktober 03 durfte ich den Infotag besuchen. Dort habe ich dann so eine Bestellkarte für diese Info-CD Rom mit den verschiedenen Funktionen ausgefüllt...
Im Februar 04 fand dann die Rekrutierung statt. Im September (kurz vor meinem Einrücken) hatte ich dann die CD im Briefkasten
Im Oktober 03 durfte ich den Infotag besuchen. Dort habe ich dann so eine Bestellkarte für diese Info-CD Rom mit den verschiedenen Funktionen ausgefüllt...
Im Februar 04 fand dann die Rekrutierung statt. Im September (kurz vor meinem Einrücken) hatte ich dann die CD im Briefkasten

- Huber
- Erfahrener Benutzer
Hat dir anscheinend ja doch so gut gefallen, dass du Wm geworden bist.tonton hat geschrieben:Heute morgen ist mir noch eine super Geschichte eingefallen:
Im Februar 04 fand dann die Rekrutierung statt. Im September (kurz vor meinem Einrücken) hatte ich dann die CD im Briefkasten![]()
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
grad hüt am morge woni dr l. undercover gseh han hani mr überlegt wieDark Coyote hat geschrieben:@UT
Isch doch nid interessant wieso dir röcklis eine uf UT mache oder wieso dir s Millitär hasset!
wievill glück ich doch gha han NID in de dräggs verein miesse z goh....
BOOOMbastisch....
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
E Kolleg isch dört gsi. het e paar sau glatti Föteli gmacht....tonton hat geschrieben:Auch ein Kandidat:
03.08.2006 -- Tages-Anzeiger Online
Fünf Verletzte bei Militärunfall
Bei einem Unfall mit einer Panzerhaubitze sind am Abend beim Waffenplatz Bière VD fünf Soldaten verletzt worden. Die Haubitze war in einer Rechtskurve umgekippt, wie die Kantonspolizei Waadt mitteilte.
(...)
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="tonton"]...aber ganz freiwillig hätte ich es nicht gemacht ]
Das isch dr dämlichsti Spruch wo existiert, ych behaupt JEDE Korpi - au die wo "aigentlig nit hän welle" wytermache sin sälber schuld... My Standpunggt isch dass wenn ums vrregge NIT willsch und das dene Hübis vo Aafang aa ohni zögere dütsch und düttlig klar machsch blybsch au Soldat.
Das isch dr dämlichsti Spruch wo existiert, ych behaupt JEDE Korpi - au die wo "aigentlig nit hän welle" wytermache sin sälber schuld... My Standpunggt isch dass wenn ums vrregge NIT willsch und das dene Hübis vo Aafang aa ohni zögere dütsch und düttlig klar machsch blybsch au Soldat.
Ich habe extra geschrieben GANZ freiwillig ]http://video.google.com/videoplay?docid ... 0071665963[/URL]El Capullo hat geschrieben:Das isch dr dämlichsti Spruch wo existiert, ych behaupt JEDE Korpi - au die wo "aigentlig nit hän welle" wytermache sin sälber schuld... My Standpunggt isch dass wenn ums vrregge NIT willsch und das dene Hübis vo Aafang aa ohni zögere dütsch und düttlig klar machsch blybsch au Soldat.

Sorry für die scheiss Qualität

FALSCH.El Capullo hat geschrieben:Das isch dr dämlichsti Spruch wo existiert, ych behaupt JEDE Korpi - au die wo "aigentlig nit hän welle" wytermache sin sälber schuld... My Standpunggt isch dass wenn ums vrregge NIT willsch und das dene Hübis vo Aafang aa ohni zögere dütsch und düttlig klar machsch blybsch au Soldat.
-
- Erfahrener Benutzer
resp. machst gar nicht erst mit bei dem Trachtenverein .....El Capullo hat geschrieben:Das isch dr dämlichsti Spruch wo existiert, ych behaupt JEDE Korpi - au die wo "aigentlig nit hän welle" wytermache sin sälber schuld... My Standpunggt isch dass wenn ums vrregge NIT willsch und das dene Hübis vo Aafang aa ohni zögere dütsch und düttlig klar machsch blybsch au Soldat.
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
1. Anscheinend kann man ohne Kaderempfehlung von der Rekrutierung her gar nicht weitermachen (hab ich gehört, weiss nicht ob da was dran ist)kopfwee hat geschrieben:FALSCH.
2. Konnte man am am Anfang der Kaderschule (oder Anwärterschule) sich melden, wenn man gezwungen wurde, und diese die dann dies taten, durften wieder gehen (nur haben die meisten gesagt, jetzt zieh ich das Ding hier durch, aber das ist dann nicht "gezwungen...)
Fazit: Wenn man nicht weitermachen wollte, musste man dies auch nicht tun (war zumindest bei uns in der Infanterie so! Ich weiss nicht wie es an anderen Orten gehandhabt wird)
Und falls es solche gibt die dennoch gezwungen wurden... sorry, die haben sich saublöd angestellt!!! Denn meistens bewirken ein auf Unfähig machen, genau das Gegenteil.
Und an alle die stolz auf ihr UT sind: Es würde euch allen gut tun! Ob ihr diese 21 Wochen sinnvoller nützt wage ich jetzt mal zu bezweifeln! (Ausgeschlossen von dieser Aussage sind diese Personen, die UT sind, da sie betreffend einem körperlichen Problem verhindert sind)
Zum Thema: Lustig war dieser Rekrut, der völlig am Boden zerstört war, dass er nicht weitermachen durfte