jetzt foht das scho wiider aa

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

[quote="freestate"]@ kaiser

Ich vertrete nur meine Meinung ohne Anspruch auf die einzig wahre Antwort. Das setze ich auch bei Dir voraus. ]

das mit dr buli hani nid gwüsst. wenns wirklich so isch, denn vrgiss mi dumms gschwätz i däm beryych. ;)

das mit em chippy hani hüt in dr baz gläse: Was lauft z Basel?
Angebot. Die Zeichen verdichten sich, dass Scott Chipperfield beim FCBbleibt. «Man ist sich tendenziell über eine weitere Zusammenarbeit einig», verriet Christian Gross, «Gigi Oeri hatte ein gutes Gespräch mit ihm.» Er sei jedenfalls «Basel näher als London», wo Chipperfield mit Charlton Athletic in Kontakt steht. Möglicherweise verlängert der Australier nun seinen bis 2008 laufenden Vertrag.

wenn dr chippy trotzdäm würd go, ka me über dr burgmeier diskutiere. ich bi eifach dr meinig, dass mr dr chippx dringend bruuche im mf, v.a. wenns gege gegner wie boro goht, do het uns e fitte chippy bitterlich gfehlt.

ich beobacht e schpiiler 20 - 30 min und bild mir denn e erschts urteil, und ha meischtens zu 80% rächt. ha mi aber au scho tüüscht. ich froog mi aber eifach, worum e schpiiler i däm alter erscht by vaduz und aarau gschpiilt het. 1 burgmeier würd jo go, aber nid uff koschte vom chippy und v.a. hetts zviil vo däm schpiilerisch limitierte schpiilertyp berner/zanni/stereo.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

the kaiser. hat geschrieben:Die Zeichen verdichten sich, dass Scott Chipperfield beim FCBbleibt. «Man ist sich tendenziell über eine weitere Zusammenarbeit einig», verriet Christian Gross, «Gigi Oeri hatte ein gutes Gespräch mit ihm.» Er sei jedenfalls «Basel näher als London», wo Chipperfield mit Charlton Athletic in Kontakt steht. Möglicherweise verlängert der Australier nun seinen bis 2008 laufenden Vertrag.
Das würde mich natürlich sehr freuen. Pro Rentenvertrag mit Chippy!

Mein Tipp: Burgi (bekanntlich beidfüssig gleich stark) kann sich links oder rechts im MF durchsetzen. Obwohl er nicht zu den talentiertesten Spielern gehört, hat er sich in Vaduz (2x in den Barragespielen) und Aarau einen Stammplatz erkämpft (nicht erspielt). ;)

Das Assist gegen YB kann sowohl eine Magnin-Hereingabe oder ein Ceccaroni-Torschuss gewesen sein. Wir werdens wohl nie herausfinden. :D

Gruss, schönes WOE und HOPP FCB!
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

the kaiser. hat geschrieben:au für di: ich bezieh mi nur uff e vogel, wenn är per zuefall s' glyyche behauptet wie ich. kumm wird dä name erwähnt, trampe grad 3 user ins fettnäpfli und fühle sich agriffe.

detaillerti usfierig 2. obere byytrag.

ps: e bitz weniger schwarzmoolerei bitte, ich bi au dr meinig, das 50%, wo dr vogel useloht, nonsens isch. aber nur will ich öbbis gege öbbert ha, fühl ich mi z' schaad, um my vo mxne antipathie e meinig loss lo ufzwinge, är ka e dubel si, aber wenn er rächt het, het er rächt und i däm fall schtimm ich mit ihm über y, ich ka doch nis myni meinig ändere, nur will dr vogel öbbis gseit, wo ich überyschtimm. mich intressiere argumänt und nid wär sie verfasst het.
Isch jo guet.. denn will i Dir Dini Meinig jo au nit abspräche... I find eifach, Du bisch sehr negativ igstellt. I probier immer und bi jedem Spieler sini positive Site zgseh und die het au dr Franz Burgmeier ! Är het e absolut geili Ystellig und wird stärbe uff em Platz ! Villi anderi Spieler wo vom eigene Ahang uspfiffe und diskreditiert worde sin hän ebefalls ihri Qualitäte ka. Das isch bin Lupo, Tum, Kouma und bi andere so gsi... und falls de jetz mit em Argumänt kunnsch, i soll dr die jewilige Qualitäte uffzelle... zeigti mir das, dass Dini Kompetänze ebbe doch nit die wäre, wo Du vorgisch zha...
D'Mannschaft untrstütze.. effceebee !!!!!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

adomania hat geschrieben:Isch jo guet.. denn will i Dir Dini Meinig jo au nit abspräche... I find eifach, Du bisch sehr negativ igstellt. I probier immer und bi jedem Spieler sini positive Site zgseh und die het au dr Franz Burgmeier ! Är het e absolut geili Ystellig und wird stärbe uff em Platz ! Villi anderi Spieler wo vom eigene Ahang uspfiffe und diskreditiert worde sin hän ebefalls ihri Qualitäte ka. Das isch bin Lupo, Tum, Kouma und bi andere so gsi... und falls de jetz mit em Argumänt kunnsch, i soll dr die jewilige Qualitäte uffzelle... zeigti mir das, dass Dini Kompetänze ebbe doch nit die wäre, wo Du vorgisch zha...
D'Mannschaft untrstütze.. effceebee !!!!!
ich ha nüt gege dr burgmeier, ich seh ihn eifach als nr.2 uff däre position. und lieber als dr stereo uff links isch är mir no lang.

und siehe da: dr gross schyynt öfters im fcb-forum ummezsörfe und myni wort erhört zha. :p
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Zubi_rennt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zubi_rennt »

Live Fussball gits jetzt ufem Eurosport. ;)

Antworten