Der grosse Jugend Sex-Report
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Nicht mal in deinen Träumen du widerlicher Perverser. Schon alleine für diesen Gedanken sollte ich dir aufs Maul geben, Steward.Dome hat geschrieben:Chum due nit so beleidigt, nur well Du damals nit so dr Bringer gsi bisch....![]()

Eine NiveaufrageBB85 hat geschrieben:nur feeiglinge bleiben treu...

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Het's do nid letschti e Diskussion gäh, worum dr Maa em Fuessball- Club treuer isch, als dr eigene Partnere. Ha grad e déjà vu.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
nenei, es isch glaub drumm gange ob fuessball oder fründin wichtiger isch. das isch e grosse unterschied. em FCB wird ich immer treu sy, do wirds s'läbelang nie e andere club gäh! bi dr fründin würdi das jetzt nid 100% verspräche, au wenn ich's natürlich hoff!Diggi_Eier hat geschrieben:Het's do nid letschti e Diskussion gäh, worum dr Maa em Fuessball- Club treuer isch, als dr eigene Partnere. Ha grad e déjà vu.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Warum? Seid ihr wiedermal dabei, euch von besoffenen Engländern und irgendwelchen Zirücher Büblein die Fresse polieren zu lassen?Dome hat geschrieben:na dann stell Dich hinten an

[/CENTER]
[/CENTER]
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
BB85 hat geschrieben:grundsätzlich:Bitches wo unter 18 umepimppe sin unterschti...
Pro schträng Katholischi fraue...![]()

unterschti

young Bietsches sin scho ok...scho luschtigi gschichte erläbt...

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ha, aber au in de RTL Nochrichte ebbis ähnlichs ghört.Digge hat geschrieben:nenei, es isch glaub drumm gange ob fuessball oder fründin wichtiger isch. das isch e grosse unterschied. em FCB wird ich immer treu sy, do wirds s'läbelang nie e andere club gäh! bi dr fründin würdi das jetzt nid 100% verspräche, au wenn ich's natürlich hoff!
Aber eins muess y au grad mol do in Ruum stelle, egal wie stinggfräch das dönt:
Fraue göhn nid weniger fremd, aber anders als Männer. Wenn e Frau e andere nimmt zum Poppe, denn het sie im Kopf scho abgschlosse mit ihrem No-Partner, obwohl dä no gar nüd weiss drvo... und so gsehn d'Dame vo dr Schöpfig das nid als Fremd goh. Kenn e paar Fraue, wo so ticke

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Au du kunnsch no derhinter Jungsche ]Und was hat "reif sein" mit nicht Betrügen zu tun?BB85 hat geschrieben:alles klar feeigling...![]()

wenig. Ich nenne es "Niveau"
Widerwärtig, dass wir anscheinend doch Gemeinsamkeiten aufweisenDome hat geschrieben:nö, aber die abzahl deren, die mir gerne aufs maul geben würden, steigt täglich

[/CENTER]
[/CENTER]
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Tja da gebe ich dir recht. Das ist meistens so. Trozdem ist es in meinen Augen Charaktersache, egal ob Frau oder Mann, dass die Beziehung zuerst beendet wird, bevor man an anderen Blümchen schnuppert.Diggi_Eier hat geschrieben: Fraue göhn nid weniger fremd, aber anders als Männer. Wenn e Frau e andere nimmt zum Poppe, denn het sie im Kopf scho abgschlosse mit ihrem No-Partner, obwohl dä no gar nüd weiss drvo... und so gsehn d'Dame vo dr Schöpfig das nid als Fremd goh. Kenn e paar Fraue, wo so ticke![]()
Allgemeine Frage. Wo fängt Fremdgehen an?????????
i würd das nid generell so sage, do git's au bi de fraue usnahme. wie's umgekehrt au männer git wo das so mache, bi früehner au nach däm muschter vorgange....Diggi_Eier hat geschrieben:Ha, aber au in de RTL Nochrichte ebbis ähnlichs ghört.
Aber eins muess y au grad mol do in Ruum stelle, egal wie stinggfräch das dönt:
Fraue göhn nid weniger fremd, aber anders als Männer. Wenn e Frau e andere nimmt zum Poppe, denn het sie im Kopf scho abgschlosse mit ihrem No-Partner, obwohl dä no gar nüd weiss drvo... und so gsehn d'Dame vo dr Schöpfig das nid als Fremd goh. Kenn e paar Fraue, wo so ticke![]()

ou jaaaaaaa das chani nume bestätige, au scho jenschti Gschichte erläbtNino Brown hat geschrieben: young Bietsches sin scho ok...scho luschtigi gschichte erläbt...![]()
die sin eifach no mehr vrsaut
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
da haben mann und frau unterschiedlich auffassungen.redangel hat geschrieben:Allgemeine Frage. Wo fängt Fremdgehen an?????????
frau: wenn er eine andere küsst
mann: wenn sie mit einem anderen in die klappe geht
was nicht heisst dass ich es toll finden würde wenn meine freundin mit einem anderen rumknutscht, allerdings würde ich es nicht fremdgehen nennen...
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Niveau isch e sau schöns wort...Gevatter Rhein hat geschrieben:
wenig. Ich nenne es "Niveau"
zu däm thema natürlich...
aber, ka me au fremdgoh mit niveau? glaub nur dr bb85 ka das...ah jo und Fraue

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T