Jennifer Aniston vs Leah Remini

Der Rest...

Wen findet Ihr schöner

Jenny
57
51%
Leah
54
49%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 111

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Fire of Basle hat geschrieben:Isch jo Asichtssach und jedem sii eigene Gschmagg, aber d Angelina isch e wahri Lady...Stimm wiene Maa...definitiv nit (muesch d Film halt au Mol mit dr originale Stimm uf änglisch resp. französisch luege)...dass sie mit dr Hilton öbbis gmeinsam het strit ich vehemänt ab...s kunnt inere Majestätsbeleidigung gliich d Jolie mit dere riiche Party-Bitch zvergliiche...schämm di! Und Sarah Connor...naja, jetzt entlocksch mer e Lächle :rolleyes:

Aber wenn de die Dame wo d AJZ postet het härzig/hübsch findisch, denn sin unseri Gschmägger extrem verschiide..."und das ist auch gut so"!
wieder nid verschtande. genau, lady isch mi antityp, wieso söll me sich vonere frau beeidrucke lo, das sich kei basis für e beziehig, ich schtand eifach nid uff das ilullände usschtrahligsverhalte.
dr verglych hani nid gmacht, nur e rundumschlag gege angäblichi traumfraue wo mer grad öbbis zum motze in sinn ko isch. die hän mitenander überhaupt nüt z' tue, han nur grad d' paris uf mtv gseh.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Fire of Basle hat geschrieben:..."und das ist auch gut so"!
Vorsicht, wen du zitierst........ :D
SCONVOLTS BASILEA 98

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

the kaiser. hat geschrieben:wieder nid verschtande. genau, lady isch mi antityp, wieso söll me sich vonere frau beeidrucke lo, das sich kei basis für e beziehig, ich schtand eifach nid uff das ilullände usschtrahligsverhalte.
dr verglych hani nid gmacht, nur e rundumschlag gege angäblichi traumfraue wo mer grad öbbis zum motze in sinn ko isch. die hän mitenander überhaupt nüt z' tue, han nur grad d' paris uf mtv gseh.
Ah okay ich verstand di. Sitz ebe nit vorem TV...im Büro gits das leider nit ;)
Und s goht jo do inne au nit uf potenziell zuekünftigi Ehefraue sondern um s Uskääre wär die schöner vo Remini und Aniston isch! Und do ha ich mi scho mehrfach güsseret...ganz klar d Leah...aber die Lischte mit schöne VIP's ka no ewigs witergfiert wärde. Schlussändlig isch füre Beziehig aber e Frau mit Usstrahlig, Intelligänz und Charakter gfrogt... ;)
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

SCAR hat geschrieben:Vorsicht, wen du zitierst........ :D
Jetzt hoff ich eifach, dass s Zitat nit vom Westerwelle kunnt! :D ;)

So ich sött langsam...me seht sich... (ah nei, hesch di jo dinere schönere Hälfti verschriibe hütt zObe...)! :eek:
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Leah

Aniston finde ich absolut 0815. Die würde ich wohl nur im besoffenen Zustand knallen wollen.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

buzzman hat geschrieben:es git eh nur eini... Kate "zeitlos einmalig" Moss
Bäh
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

eigentlich warte ich jetz schon lange darauf, dass stavia endlich hier rein postet, wie schwul sein nick denn nun ist....

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

adsge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adsge »

TAFKAE hat geschrieben:eigentlich warte ich jetz schon lange darauf, dass stavia endlich hier rein postet, wie schwul sein nick denn nun ist....

:D :D :D

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

fraue mit zigarette im muul sin für mi scho grad emol abstossend...

vo dene beidne für doch eher s jenny :)
F.R.B. - Freie Republik Basel

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

the kaiser. hat geschrieben:@bebbi

dyni isch kei maitli, sondern e dame. dame gfalle mir nid,
:rolleyes:
the kaiser. hat geschrieben:das muesch du nid verschtoh,
kanni au nid :o
the kaiser. hat geschrieben:sondern nochvollzie könne,
kanni genauso wenig :p
the kaiser. hat geschrieben:e bits mehr abschtrahiere bitte.
Du mi au :D

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Magoo hat geschrieben:härzig isch die...

Bild
mag si, aber wo d Bölle verteilt worde sin, isch sie ziimlig abgschlage hinde gstande...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

big_fish hat geschrieben: Bild

:D
oh my god :rolleyes: :p

do hets no wyteri abturner

http://www.ebaumsworld.com/celeb.html
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:

kanni au nid :o

kanni genauso wenig :p

Du mi au :D
ich versuech ders nomol z' erkläre: wenn du e lied guet findisch, isch dir doch au klar, dass es lüt git, wos hirni mäldet: gfallt mer nid. kei worum, isch eifach eso. ;)
es gäbt no e biologisch usfüerig mit sehzällerezeptore etc, mälde in de assoziationsfälder etc. aber mit mim matur 3-er in bio byni do dr falsch aschprächpartner, zumols au scho e paar jörli här isch.

falco

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:ich versuech ders nomol z' erkläre: wenn du e lied guet findisch, isch dir doch au klar, dass es lüt git, wos hirni mäldet: gfallt mer nid. kei worum, isch eifach eso. ]

Has scho lang verstande, Alte :p

Mir gfallt si, dir gfallt si nid, basta, Gschmaggssach!
Solang dr d Aniston au nid gfallt und de fyr die au nid abstimmsch isch d Wält i.O. :D
the kaiser. hat geschrieben: es gäbt no e biologisch usfüerig mit hörzällerezeptore etc, mälde in de assoziationsfälder etc. aber mit mim matur 3-er in bio byni do dr falsch aschprächpartner, zumols au scho e paar jörli här isch.
WORD, das ka au ich (Matur 5-er in Bio) dir nid erkläre, isch mr aigentlig au egal.
I lueg aini aa -> gfallt mr / gfallt mr nid -> Sach erledigt, Rezeptore hy odr här :p

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Has scho lang verstande, Alte :p

Solang dr d Aniston au nid gfallt und de fyr die au nid abstimmsch isch d Wält i.O. :D

yeees, ändlig e konsäns :p

brad pitt, ich habe vollstes verständnis ;)

falco

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

[quote="the kaiser."]yeees, ändlig e konsäns :p

brad pitt, ich habe vollstes verständnis ]

:D

Schön, hätte mr das klärt... :p

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

:eek:

Bild

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

AJZ hat geschrieben:und e hübschi isch für mi diedo
zum guete glück isch die noch dr muettr ko!!!!

Antworten