Gellertkurve Sektor B
[quote="AVATAR"]ein spruchband in der MK aufhängen ]
das bringt glaub nid wirklig viel. s halbe stadion kunnt denn wieder nid druss und frogt sich wieder "guschti, was schriebe sie deert ähne, gsehs nid, ha doch mi monogel deheime ligge loh" oder "was händ sie wieder z jommere"
aber muess sage, scho schad und drnäbe, hamstere und denn d fahne deheime loh
das bringt glaub nid wirklig viel. s halbe stadion kunnt denn wieder nid druss und frogt sich wieder "guschti, was schriebe sie deert ähne, gsehs nid, ha doch mi monogel deheime ligge loh" oder "was händ sie wieder z jommere"
aber muess sage, scho schad und drnäbe, hamstere und denn d fahne deheime loh
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Neuer Benutzer
Ich glaub ich weiss wo die Fahne sin!!
Nach em spiel sin'd fans usem sektor B vo de Hooligans vo aarau abpasst worde, d' fahne hän sie dene igsagt und verbrennt!
, ha ebbe letschti woni in aarau im Egli zeigt ha wieme die burschte mues apacke, so schwarze rauch über dr stadt usgmacht (mein name ist sherlok holmes)
Also an alli: UFF NACH AARAU FAHNE ZRUCK EROBERE
Nach em spiel sin'd fans usem sektor B vo de Hooligans vo aarau abpasst worde, d' fahne hän sie dene igsagt und verbrennt!

Also an alli: UFF NACH AARAU FAHNE ZRUCK EROBERE

D Aarauer si äxtra für das uf Basel greist?Basel United hat geschrieben:Nach em spiel sin'd fans usem sektor B vo de Hooligans vo aarau abpasst worde, d' fahne hän sie dene igsagt und verbrennt!,

(mol abgseh zu dr Frog was de willsch zrugg erobere wenn das Züg in schwarze rauch verwandlet worde isch

- örjan berg
- Erfahrener Benutzer

schwach.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
[CENTER]

- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
wenn au da nüt bringt, wirsch d fahne wohl endgültig chönne abschriebe...panda hat geschrieben:Mal sehen ob das was bringt....
hoffentli händ d fahne-gauner im b gmerkt, für wa d fahne do sind, nämli um se im joggeli z'schwinge.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
[CENTER]

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Und wer soll das machen? Ich habe nicht mit dem Ganzen zu tun, doch als Fahnenbauer würde ich mich jetzt nicht noch selber bestrafen und eine Fahnensecurity aufziehen.schnauz hat geschrieben:lösung : neue basteln , verteilen vor dem match , nach dem spiel beim ausgang wieder einziehen!
nach dem motto: fahne du kommst hier nicht raus!
Die wenigen Fahnen, welche nicht schon als Deco im Kinderzimmer gelandet sind, sollen doch zurückgebracht werden um diese an "solvente" Träger zu transverieren.
Copyrights @ el presidente!
soll ich? ein buchstabe, grosse wirkungel presidente hat geschrieben:...Träger zu transverieren...
Fahneklauer und Schmarotzer hänns nitt anderscht verdient als e paar an d'Ohre.alhoil hat geschrieben:mimpfeli, ych bi schockiert!!
![]()
Dä mit em grössere Transpi isch schwierig, will das Teil jo dr ganz Match sott hängge. Me ka s jo nit guet ans Goalnetz knüpfe, oder?![]()
Ha mi falsch ussdruggt, scho in dr glyyche Grössi wie uff em Föteli, aber mit fettere Buechstabe, will eso fallt's zwenig uff.
Neui Fahne wurd ich nitt mache, ka jo wohl nitt sy dass me Fahne ins Stadion bringt und das Spieli au no muess wiederhole!!!

Es gibt nur eine Emma!Emma hat geschrieben:Wo ist dein Problem? Wir haben ein Lager!

http://www.joggeli.ch/gallerie/02-0...es/DSC00313.jpg
teutone hat geschrieben:Es gibt nur eine Emma!![]()
![]()
http://www.joggeli.ch/gallerie/02-0...es/DSC00313.jpg

Ist dir einer auf die Leitung gestanden?
War niemals weg.
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
ES kennt "emma nicht ?Emma hat geschrieben:Ist dir einer auf die Leitung gestanden?

R.I.P. EMMA

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"