jä au wärendäm dass dr spiilet????????Namelos hat geschrieben:was hesch denne du dänkt?...
Match am Bummelsunntig...
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Korräggt. Und wenn amene Bummesunntig tatsächlig e Heimspiel isch, no blibbt mi Platz LEER, do wird kei JK wittergäh!rotoloso hat geschrieben: Die wo dr Bummelsuntig so toll finde wärde jo sicher nid am FCB Match goh oder?

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
Isch doch alles subjektiv - für die ainten isch es der Glyggegeburtsdaag für die andere s Zämmedräffe mit der Hotel Basel Szene und für mii jedes Joor öppis anders - letscht Joor wool "Siegfried & Roy" im Mutz (wenn me der undefiniert Usdrugg "gsellschaftlig" emoll ewägg losst...). Iir könnet das jo denn irgendwenn wäärend d SchluBä 1-5 im Mutz usdiskutiere, vyl het das jo aigentlig nümm mit em FCB z due.
Villicht wird s jo no verschooben und sunsch kann y immerno dermit lääben ass y d Uffhooljagd vom Hervé gege Lugano vor ainige Joor verpasst ha - drum wird das au im 05 nit anderscht syy, Lille wär denn wider en anderi Gschicht.
Villicht wird s jo no verschooben und sunsch kann y immerno dermit lääben ass y d Uffhooljagd vom Hervé gege Lugano vor ainige Joor verpasst ha - drum wird das au im 05 nit anderscht syy, Lille wär denn wider en anderi Gschicht.
OléOlé, Vollschinggen Olé
Werther Trommelbhubdrummerbhoy hat geschrieben:Lieber Mätzchen
Darf ich Dich höflichst darauf aufmeksam machen, dass nicht der Bummel der gesellschaftliche Höhepunkt eines aktiven Fasnächtlers ist, sondern der Geburtstag seiner Clique, sofern er in einer richtigen Clique ist. Jawoll! Nämlich!
Hochachtungsvoll,
Dein Trommelbhub
Der Geburtstag der Glygge ist kein gesellschaftlicher Höhepunkt, sondern eine geschichtlich relevante, heilige Erneuerung des Gelöbnisses an die ehrenwerte Fasnachtsgesellschaft. Hier soll gefastet, in Schwitzhütten meditiert und den Statuten gehuldigt werden. Ora et labora.
Huldigst
Dein Mâître
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Ficken?Mätzli hat geschrieben:Werther Trommelbhub
Der Geburtstag der Glygge ist kein gesellschaftlicher Höhepunkt, sondern eine geschichtlich relevante, heilige Erneuerung des Gelöbnisses an die ehrenwerte Fasnachtsgesellschaft. Hier soll gefastet, in Schwitzhütten meditiert und den Statuten gehuldigt werden. Ora et labora.
Huldigst
Dein Mâître

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
drummerbhoy hat geschrieben:Lieber Mätzchen
Darf ich Dich höflichst darauf aufmeksam machen, dass nicht der Bummel der gesellschaftliche Höhepunkt eines aktiven Fasnächtlers ist, sondern der Geburtstag seiner Clique, sofern er in einer richtigen Clique ist. Jawoll! Nämlich!
Hochachtungsvoll,
Dein Trommelbhub
bahnt sich da ein 'culture clash' stainlemer vs. seibi an ??!!??Mätzli hat geschrieben:Werther Trommelbhub
Huldigst
Dein Mâître

Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Was Mätch an dr Fasnacht / am Bummelsunntig agoht, würdi no e Unterschied zwüsche heim- und usswärtzspiel mache. Wenn's sich scho nit loht vermiide, e Spiel amene Bummel usztrage (Fasnacht für Liga isch jo wohl hoffentlich eh tabuTüllhuffe hat geschrieben:Isch doch alles subjektiv - für die ainten isch es der Glyggegeburtsdaag für die andere s Zämmedräffe mit der Hotel Basel Szene und für mii jedes Joor öppis anders - letscht Joor wool "Siegfried & Roy" im Mutz (wenn me der undefiniert Usdrugg "gsellschaftlig" emoll ewägg losst...). Iir könnet das jo denn irgendwenn wäärend d SchluBä 1-5 im Mutz usdiskutiere, vyl het das jo aigentlig nümm mit em FCB z due.

Und Lille - ich ha nit s Gfühl, ass dä Match an dr Fasnacht sii wird... Stichwort "Gewährleistung der öffentlichen Sicherheit" oder so... abgseh dervo: Alli Hotel usbuecht, BVB isch eh scho am rotiere, Schuggerei schiebt Äxtraschicht - do no e Match derzue, glaub nit, dass das durezoge wird. (Und sunscht giz 90 Min. Dauersupport mit Piccolo/Kiibel/Schränzwärggzyyg

Exakt.panda hat geschrieben:trötzlerä![]()
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

patty oder das piccolo?panda hat geschrieben:das wär glaub dr einzig grund für mi jemols us em Joggeli use z seckle...

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
EXCEL, FRONTPAGE, WORD, POWERPOINT, ACCESS, OUTLOOK, PHOTO EDITOR UND CLIP ORGANIZER!!!panda hat geschrieben:das wär glaub dr einzig grund für mi us em Joggeli use z seckle...

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
die iischtellig gfallt mrpanda hat geschrieben:D Gugge simmer egal, die griffe mis Drummelfäll und d Närve nid so extrem a wie die komische Flöte![]()

PS: Fasnacht schön und guet, abr soooo wichtig isch das jetz au widr nit, das alli andere sötte druf luege. Und dases Mätch am Bummelsunntig git, das loht sich jo kum vrmide, odr?

PS: S'Dorffescht-Komitee in Thun het übrigens au scho beatreit das am 22./23. Mai kei Fuessball stattfindet will s'ganze Dorf ame Trachte-Umzug mitmacht.

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Z'Basel wär ämel scho mol kei ProblemTüllhuffe hat geschrieben:Mol die Ignore-Funktion bitz gnauer studiere oder Dschingis Kahn für Piccolo umschryybe.![]()

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
aber denn ka mes jo wenigschtens so stüüre, dass es uswärtsspiel sin, oder? abxe dervo: sitt wenn sin denn alli so versässe uf sunntigsspiel?Master hat geschrieben:PS: Fasnacht schön und guet, abr soooo wichtig isch das jetz au widr nit, das alli andere sötte druf luege. Und dases Mätch am Bummelsunntig git, das loht sich jo kum vrmide, odr?![]()

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )

Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.Mätzli hat geschrieben:Der Bummel hat eigentlich mit der Fasnacht nichts zu tun. Er ist der gesellschaftliche Höhepunkt für die Aktiven. Erst seit den 30-er jahren wird dabei übehaupt erst getrommelt und gepfiffen. Dies übrigens auch nur zwischen 18.00 und 22.00, also nicht den ganzen sonntag.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
Und ich muss mir das ganze Jahr hindurch die BL Autos ansehen, die täglich unsere Strassen verstopfen.quasimodo hat geschrieben:Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.

Gemeint mit 18.00 bis 22.00 sind natürlich die Strassen Basels. Die Restschweiz geht mich nix an.

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Das gilt ja auch nur für Basel. Tagsüber wird auswärts gepfiffen und getrommelt. Im Übrigen stets mit Bewilligung des "Gastortes" - wer es nicht will, muss es auch nicht bewilligen.quasimodo hat geschrieben:Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.
Btw: Bummel in Zirü rocks - alle Japanesentouris knipsen sich halb zu tode und aus den Fenstern fliegen Blumentöpfe und üblerers

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )

und nochmal mein kommentar zu diesem fred:PeppermintPatty hat geschrieben:Korräggt. Und wenn amene Bummesunntig tatsächlig e Heimspiel isch, no blibbt mi Platz LEER, do wird kei JK wittergäh!![]()
gibts sonst keine probleme auf der welt? wayne interessierts, ob dein sitzplatz durch deinen a.... besetzt ist oder nicht?????