Match am Bummelsunntig...

Diskussionen rund um den FCB.
kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Namelos hat geschrieben:was hesch denne du dänkt?...
jä au wärendäm dass dr spiilet????????

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

rotoloso hat geschrieben: Die wo dr Bummelsuntig so toll finde wärde jo sicher nid am FCB Match goh oder?
Korräggt. Und wenn amene Bummesunntig tatsächlig e Heimspiel isch, no blibbt mi Platz LEER, do wird kei JK wittergäh! :mad:
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drummerbhoy »

Blauderi hat geschrieben:Denn kunsch also am Donnschtig?
Isch Dir langwyylig im Büro, dass Du scho so dummi Frooge schtellsch? ;)

PS: Wie wär's wider emol mit Schööfli? :D

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Isch doch alles subjektiv - für die ainten isch es der Glyggegeburtsdaag für die andere s Zämmedräffe mit der Hotel Basel Szene und für mii jedes Joor öppis anders - letscht Joor wool "Siegfried & Roy" im Mutz (wenn me der undefiniert Usdrugg "gsellschaftlig" emoll ewägg losst...). Iir könnet das jo denn irgendwenn wäärend d SchluBä 1-5 im Mutz usdiskutiere, vyl het das jo aigentlig nümm mit em FCB z due.

Villicht wird s jo no verschooben und sunsch kann y immerno dermit lääben ass y d Uffhooljagd vom Hervé gege Lugano vor ainige Joor verpasst ha - drum wird das au im 05 nit anderscht syy, Lille wär denn wider en anderi Gschicht.
OléOlé, Vollschinggen Olé

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

drummerbhoy hat geschrieben:Lieber Mätzchen

Darf ich Dich höflichst darauf aufmeksam machen, dass nicht der Bummel der gesellschaftliche Höhepunkt eines aktiven Fasnächtlers ist, sondern der Geburtstag seiner Clique, sofern er in einer richtigen Clique ist. Jawoll! Nämlich!

Hochachtungsvoll,
Dein Trommelbhub
Werther Trommelbhub

Der Geburtstag der Glygge ist kein gesellschaftlicher Höhepunkt, sondern eine geschichtlich relevante, heilige Erneuerung des Gelöbnisses an die ehrenwerte Fasnachtsgesellschaft. Hier soll gefastet, in Schwitzhütten meditiert und den Statuten gehuldigt werden. Ora et labora.

Huldigst

Dein Mâître
---------------------------
FCB, la raison d'être!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Mätzli hat geschrieben:Werther Trommelbhub

Der Geburtstag der Glygge ist kein gesellschaftlicher Höhepunkt, sondern eine geschichtlich relevante, heilige Erneuerung des Gelöbnisses an die ehrenwerte Fasnachtsgesellschaft. Hier soll gefastet, in Schwitzhütten meditiert und den Statuten gehuldigt werden. Ora et labora.

Huldigst

Dein Mâître
Ficken? :confused: :D
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

Lieber Mätzchen

Könnte es sein, dass Du einen Cliquengeburtstag mit dem Laubhüttenfest verwechselst? :rolleyes:

Herzlichst
Trommelbhub

drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Ficken? :confused: :D
Nai, dasch im OT-Forum, wo aine s'Video vom Eric Prydz gsuecht het.

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

Mätzli hat geschrieben:ineter

Isch das e Letschetaler Gugge?
Dangge, jetzt hanni e dräne im Aug verdruggt :p
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

drummerbhoy hat geschrieben:Lieber Mätzchen

Darf ich Dich höflichst darauf aufmeksam machen, dass nicht der Bummel der gesellschaftliche Höhepunkt eines aktiven Fasnächtlers ist, sondern der Geburtstag seiner Clique, sofern er in einer richtigen Clique ist. Jawoll! Nämlich!
Hochachtungsvoll,
Dein Trommelbhub
Mätzli hat geschrieben:Werther Trommelbhub
Huldigst
Dein Mâître
bahnt sich da ein 'culture clash' stainlemer vs. seibi an ??!!?? ;)
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

pro schmiirzeler
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Entertainer hat geschrieben:pro schmiirzeler
MS OFFICE !!!!!
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

PeppermintPatty hat geschrieben:Korräggt. Und wenn amene Bummesunntig tatsächlig e Heimspiel isch, no blibbt mi Platz LEER, do wird kei JK wittergäh! :mad:
trötzlerä :rolleyes:

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Tüllhuffe hat geschrieben:Isch doch alles subjektiv - für die ainten isch es der Glyggegeburtsdaag für die andere s Zämmedräffe mit der Hotel Basel Szene und für mii jedes Joor öppis anders - letscht Joor wool "Siegfried & Roy" im Mutz (wenn me der undefiniert Usdrugg "gsellschaftlig" emoll ewägg losst...). Iir könnet das jo denn irgendwenn wäärend d SchluBä 1-5 im Mutz usdiskutiere, vyl het das jo aigentlig nümm mit em FCB z due.

Villicht wird s jo no verschooben und sunsch kann y immerno dermit lääben ass y d Uffhooljagd vom Hervé gege Lugano vor ainige Joor verpasst ha - drum wird das au im 05 nit anderscht syy, Lille wär denn wider en anderi Gschicht.
Was Mätch an dr Fasnacht / am Bummelsunntig agoht, würdi no e Unterschied zwüsche heim- und usswärtzspiel mache. Wenn's sich scho nit loht vermiide, e Spiel amene Bummel usztrage (Fasnacht für Liga isch jo wohl hoffentlich eh tabu :mad: ), denn wär e Uswärtsmatch immerhin allne JK-Bsitzer wo aggtiv sin gegenüber die faireri Lösig.

Und Lille - ich ha nit s Gfühl, ass dä Match an dr Fasnacht sii wird... Stichwort "Gewährleistung der öffentlichen Sicherheit" oder so... abgseh dervo: Alli Hotel usbuecht, BVB isch eh scho am rotiere, Schuggerei schiebt Äxtraschicht - do no e Match derzue, glaub nit, dass das durezoge wird. (Und sunscht giz 90 Min. Dauersupport mit Piccolo/Kiibel/Schränzwärggzyyg :cool: )
panda hat geschrieben:trötzlerä :rolleyes:
Exakt.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

PeppermintPatty hat geschrieben:(Und sunscht giz 90 Min. Dauersupport mit Piccolo)
das wär glaub dr einzig grund für mi jemols us em Joggeli use z seckle...

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

panda hat geschrieben:das wär glaub dr einzig grund für mi us em Joggeli use z seckle...
By der Gugge het das mit em Verdryybe jo scho guet klappt, allerdings isch dört der Match au scho fertig gsii. :D

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Tüllhuffe hat geschrieben:By der Gugge het das mit em Verdryybe jo scho guet klappt, allerdings isch dört der Match au scho fertig gsii. :D
D Gugge simmer egal, die griffe mis Drummelfäll und d Närve nid so extrem a wie die komische Flöte :p

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

panda hat geschrieben:das wär glaub dr einzig grund für mi jemols us em Joggeli use z seckle...
patty oder das piccolo?

;)
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

panda hat geschrieben:D Gugge simmer egal, die griffe mis Drummelfäll und d Närve nid so extrem a wie die komische Flöte :p
Mol die Ignore-Funktion bitz gnauer studiere oder Dschingis Kahn für Piccolo umschryybe. :p

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

panda hat geschrieben:das wär glaub dr einzig grund für mi us em Joggeli use z seckle...
EXCEL, FRONTPAGE, WORD, POWERPOINT, ACCESS, OUTLOOK, PHOTO EDITOR UND CLIP ORGANIZER!!!
:D
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben: ... und närvt nid so extrem wie die komischi Flöte :p
hagebutte-trudy oder das piccolo ?!? :D

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

panda hat geschrieben:D Gugge simmer egal, die griffe mis Drummelfäll und d Närve nid so extrem a wie die komische Flöte :p
die iischtellig gfallt mr :D

PS: Fasnacht schön und guet, abr soooo wichtig isch das jetz au widr nit, das alli andere sötte druf luege. Und dases Mätch am Bummelsunntig git, das loht sich jo kum vrmide, odr? :rolleyes:

PS: S'Dorffescht-Komitee in Thun het übrigens au scho beatreit das am 22./23. Mai kei Fuessball stattfindet will s'ganze Dorf ame Trachte-Umzug mitmacht. :D
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

kopfwee hat geschrieben:jä au wärendäm dass dr spiilet????????
hejo! ziehn sicher nid so schnauz, brülle scheiss a :D

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Tüllhuffe hat geschrieben:Mol die Ignore-Funktion bitz gnauer studiere oder Dschingis Kahn für Piccolo umschryybe. :p
Z'Basel wär ämel scho mol kei Problem :D

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Master hat geschrieben:PS: Fasnacht schön und guet, abr soooo wichtig isch das jetz au widr nit, das alli andere sötte druf luege. Und dases Mätch am Bummelsunntig git, das loht sich jo kum vrmide, odr? :rolleyes:
aber denn ka mes jo wenigschtens so stüüre, dass es uswärtsspiel sin, oder? abxe dervo: sitt wenn sin denn alli so versässe uf sunntigsspiel? :p

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Das kunnt jo no drzue, ich hoff dases kei Sunntigschpil sin, ich hass die :mad:
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Mätzli hat geschrieben:Der Bummel hat eigentlich mit der Fasnacht nichts zu tun. Er ist der gesellschaftliche Höhepunkt für die Aktiven. Erst seit den 30-er jahren wird dabei übehaupt erst getrommelt und gepfiffen. Dies übrigens auch nur zwischen 18.00 und 22.00, also nicht den ganzen sonntag.
Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

quasimodo hat geschrieben:Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.
Und ich muss mir das ganze Jahr hindurch die BL Autos ansehen, die täglich unsere Strassen verstopfen. :)

Gemeint mit 18.00 bis 22.00 sind natürlich die Strassen Basels. Die Restschweiz geht mich nix an. :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

quasimodo hat geschrieben:Den letzten Satz kann ich definitiv nicht unterschreiben. Ich habe jahrelang im Stedtli von Liestal gewohnt und musste mir jeweils an allen Bummelsonntagen vom frühen Morgen bis zum späten Nachmittag das Getrommle und Gepfeife der Basler Cliquen und - was noch viel schlimmer ist - das Gedudel der Guggen anhören.
Das gilt ja auch nur für Basel. Tagsüber wird auswärts gepfiffen und getrommelt. Im Übrigen stets mit Bewilligung des "Gastortes" - wer es nicht will, muss es auch nicht bewilligen.
Btw: Bummel in Zirü rocks - alle Japanesentouris knipsen sich halb zu tode und aus den Fenstern fliegen Blumentöpfe und üblerers :cool:

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

PeppermintPatty hat geschrieben:Korräggt. Und wenn amene Bummesunntig tatsächlig e Heimspiel isch, no blibbt mi Platz LEER, do wird kei JK wittergäh! :mad:
und nochmal mein kommentar zu diesem fred:

gibts sonst keine probleme auf der welt? wayne interessierts, ob dein sitzplatz durch deinen a.... besetzt ist oder nicht?????

Antworten