2 mol im gliche halbjoor uff amsterdam würd das heisse. Dr final isch jo dört wenn ichs richtig in erinnerig ha.Laufi hat geschrieben:Alles wenn mir jetzt scho ahfange z'wünsche, denn fänd ich A'dam ganz e geils Los! Bi vor 10 Joor s'letschte mol gsi und "d'Beschränkige" sin jo au wieder uffg'hobe worde...also,
Genk wäghaue und als nächscht's e scheene J in A'dam dreihe![]()
KRC Genk - FC Basel, Do. 06.12.2012
-
La Valetta
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
- HSV1887-FCB1893
- Benutzer
-
BS-Supporter
- Erfahrener Benutzer
jo du machsch grad mimimimii, opfer vo dr blick kampagne.Laufi hat geschrieben:Gott isch das amateurhafte Verein...s'ZF (über's offene Mikro: "ich hör mi doppelt, kah bitte öbber die Rückkopplig abstelle, isch voll müehsam mimimiii")![]()
moderation die erschte 10 minute guet, technischi problem chas gits, au bi itv odr sky
Jo, technischi problem chas gä, aber sie sötte e anderi Kommunikationsmethode als über d TV Leitig hacantona hat geschrieben:jo du machsch grad mimimimii, opfer vo dr blick kampagne.
moderation die erschte 10 minute guet, technischi problem chas gits, au bi itv odr sky
Well es isch nid grad optimal, wenn d Moderatore über de Färnseh müend Froge stelle. Ka jo au mol vor ko, dass e Moderator sunscht e Frog het...
Aber konzentriere mir uns ufs Spiel, das isch wichtiger!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Jo Wältuntergang, wo Mensche schaffe gits Fähler und dä kleini Kommentar het keine umbrocht.xherdan17 hat geschrieben:Jo, technischi problem chas gä, aber sie sötte e anderi Kommunikationsmethode als über d TV Leitig ha
Well es isch nid grad optimal, wenn d Moderatore über de Färnseh müend Froge stelle. Ka jo au mol vor ko, dass e Moderator sunscht e Frog het...
Aber konzentriere mir uns ufs Spiel, das isch wichtiger!
Übrigens geili Wärbig uf de Bande..."Hopp FCB"
-
Bobadischa
- andreas
- Erfahrener Benutzer
In der Tat ein etwas unglücklicher Zeitpunkt. Allerdings ist das Stadionschiller hat geschrieben:Wyler: "Kai Stimmig vo Genk blablabla"
Kamera zeigt uffe Heimsektor wo am schreye isch... hm?
arg leer. So viele Fans wie da gesungen haben, hat es auch im Basler
Sektor:
<object><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="https://www.facebook.com/v/452328571468 ... ram><embed src="https://www.facebook.com/v/4523285714688" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" height="500" width="300"></embed></object>