omg, jetzt fangt de Tschingg au no mit englisch aPippo Inzaghi hat geschrieben:Just for fun, mate..

*ganz schnell wegduck*

goht gar nid um das:the kaiser. hat geschrieben:yess, ich ha 1x mol dr burgmeier nid gseh und scho dörf i mi nid zu wort mälde.me muess sich argumänt nid verdiene, und wenns dr gröschti müll isch, wo me uselosst, e liecht ungünschtigi yschtellig. wie är hütt gschpiilt het, isch nid relevant, sondern öb är über joore hinwägg die glyyche leischtige wie dr chippy ka bringe und das trau ich ihm nid zue. es goht au nid um ihn, sondern drum, dass är wie dr eduardo und dr zanni wohl immer schpiile wird, au wenn er grotteschlächt.
ich weiss, was ich in 6-7 mätsch vo ihm gseh ha, und das isch durchschnitt, durchschnitt, wo für höcheri ziel nid länge wird, usser er schteigeret sich markant.
dr eduardo isch nid s' problem, als schtossschtürmer mit eme knipser näbedra, wo perschpektivisch carignano/caicedo durchuus könne erfülle. aber är allei als schtürmer isch d' ungföhrlichkeit in person, v.a. jetzt wo dr atrittschtarki degen und v.a. dr abschlusschtarki delgado wägg sin.Querdängger hat geschrieben:dr Eduardo isch für mi kai Sturmspitze. Ich würd ihn hinter dr Spitze spiele lo. Er het e gueti Technik, ka e Ball halte und het e Aug für dr Mitspieler. Aber e Knipser isch er eifach nit ...
es goht um e schpiilertyp berner/zanni/stereo/burgmeier/eduardo, wo immer wie mehr überhand nimmt.freestate hat geschrieben:Ziemlich beeindruckend, dass man sich nach 2 Ernstkämpfen der Neuen und Jungen schon Urteile über deren weiteren Karriereverlauf machen kann. Aber Geduld ist halt keine Tugend des Basler Publikums.
vergiss es, du hesch no weniger fuessball sachverstand als em bender sie linke klei zeche...the kaiser. hat geschrieben:dr berner isch dr besser lv als dr chippy, dr chippy dr besser lm als dr burgmeier. das dr chippy kei ahnig vo vrteidige het, het me gege dr adriano gseh und v.a. gescht, är schtoht eifach oft falsch und goht falsch in zk.
worum söll also s' duo nid berner/chippy heisse (falls är blyybt), es sölle die beschte schpiile, nid die wo neu ko sin oder die wo dr gross geil finde.
ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .Mindl hat geschrieben:vergiss es, du hesch no weniger fuessball sachverstand als em bender sie linke klei zeche...
altjoggeli, du bisch dr bewyys, das sachverschtand nid proportional zur byytragszahl isch, wies einigi user meinealtjoggeli hat geschrieben: Klar die altjoggeli Zeiten waren auf ihre eigene Art auch schön, aber der fcb hat sich doch gewandelt und hat viel zu hohe Ansprüche, dass man solche mittelmass Kicker verpflichtet!!
berner isch guet ]the kaiser. hat geschrieben:ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
ei klass schlächter als dr chippy isch besser als praktisch jede linke mittelfeldspieler.du versuechsch dr burgmeier adäquat erschiine zloh, aber wenn ehrlich bisch , weisch dass är uff däre position immer mind. e klass schlächter si wird asl dr chipperfield, eine vo de top 3 transfers vo dr park ära.
und ps. ich will nid, dass dr burgmeier integriert wird, entweder söll dr chippy blyybe oder e neue gholt wärde.
und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch
That's so old, dude... And real cheap, too!leroidebale hat geschrieben:Okok lieber English als irgende Buuredütsch. Hauptsach bish zfriede niedrigi Stüüre z'zahle. Heb dFrässi eifach und ich bi frei zposte uf jedi Schprooch woni will wenn dir nit passt, antwort nit. Punkt.
Chipps war WM-Fahrer mit ein paar Partien im Gepäck als LV nach Basel zurückgekommen.the kaiser. hat geschrieben:dr berner isch dr besser lv als dr chippy, dr chippy dr besser lm als dr burgmeier. das dr chippy kei ahnig vo vrteidige het, het me gege dr adriano gseh und v.a. gescht, är schtoht eifach oft falsch und goht falsch in zk.
worum söll also s' duo nid berner/chippy heisse (falls är blyybt), es sölle die beschte schpiile, nid die wo neu ko sin oder die wo dr gross geil finde.
berner vs chipperfield im lm, do ka me schtryyte. wo me aber ganz klar nid ka schtryyte isch by chipperfied vs burgmeier.Éder de Assis hat geschrieben:Chipps war WM-Fahrer mit ein paar Partien im Gepäck als LV nach Basel zurückgekommen.![]()
Nein, er ist einfach total ausgepumpt, zu nichts mehr nutze.![]()
Vielleicht muss er das Bier rationieren, um wieder auf den Damm zu kommen.![]()
Also was dr Vogel säit goht mr ehrlich gsäait am A.... vrbii...the kaiser. hat geschrieben:ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
wenn dr burgmeier, wo in sinere karriere no nüt grisse het und bi aarau nur durchschnitt gsi isch, emol ähnligi referänze ufzwyyse het, zb e angebot us dr buli oder uss dr epl, denn könne mr wyyterdiskutiere.
dr erich vogel het gseit, dass är die transferpolitik vom fcb nid verschtohz, und höchschtens no 2,3 vom kader 05/06 die glyych qualität hän wie die uss dr cl-saison. wenn är die glyych meionig het, kani mit myne bescheidene asicht nid ganz eso flasch liige.
du versuechsch dr burgmeier adäquat erschiine zloh, aber wenn ehrlich bisch , weisch dass är uff däre position immer mind. e klass schlächter si wird asl dr chipperfield, eine vo de top 3 transfers vo dr park ära.
und ps. ich will nid, dass dr burgmeier integriert wird, entweder söll dr chippy blyybe oder e neue gholt wärde.
und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch![]()
![]()
Jezt hesch di sälbr disqualifiziert... wenn du di uf dr Erich Vogel wottsch beruefe, isch das sehr truurig (has no dänggt, woni di Eduardoparanoiastatement gseh ha)... dr Erich het sicher e gwüssi Fachkompetänz, abr was dr FCB abelangt isch är eifach e Volldubel wo anschinend nur alti Rächnige zbegliche het.. ( so à la: Malmö isch mindeschtens so guet wie Werder Bremen.. gähn).. und wenn du ihm alles nocheplapperisch, zeigt mir das, dass dini Kompetänze nit vo wyt här sin... EIGENE MEINUNG ?the kaiser. hat geschrieben:ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
wenn dr burgmeier, wo in sinere karriere no nüt grisse het und bi aarau nur durchschnitt gsi isch, emol ähnligi referänze ufzwyyse het, zb e angebot us dr buli oder uss dr epl, denn könne mr wyyterdiskutiere.
dr erich vogel het gseit, dass är die transferpolitik vom fcb nid verschtohz, und höchschtens no 2,3 vom kader 05/06 die glyych qualität hän wie die uss dr cl-saison. wenn är die glyych meionig het, kani mit myne bescheidene asicht nid ganz eso flasch liige.
du versuechsch dr burgmeier adäquat erschiine zloh, aber wenn ehrlich bisch , weisch dass är uff däre position immer mind. e klass schlächter si wird asl dr chipperfield, eine vo de top 3 transfers vo dr park ära.
und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch![]()
![]()
Wie du meinen?the kaiser. hat geschrieben:dä mit em wm-fahrer isch eh nur e prollargumänt gsi, um eine uff usouverän und schtark zmache, will dr mesch uffgrund vo vrluschängscht immer will als gwünner us eme disput useko.![]()
ha eifach welle sage, dass sich dr burgmeier noch berner/chipps zrichte het und nid umgekehrt.
Philippe Cravero, noch ein verkannter linker Aussenverteidiger mit Vorwärtsdrang.freestate hat geschrieben:@ Kaiser
So ein Schmarn. Deine Fussballlogik scheint mir ziemlich einfach zu sein.
Deine Logik: Chippy war Stammspieler an der WM, also ist er besser als ein Nicht-WM-Fahrer.
Relativierung: Stereo war an der WM ausser im Startspiel auch immer auf dem Platz. Und Stereo gehört in Basel trotzdem nicht zu den Cracks. Logik wo? Übrigens: Dein Avatar hats nicht einmal in eine an der WM enttäuschenden Mannschaft gebracht, obwohl er meiner Meinung nach mehr beim FCB bringt als Stereo.
Deine Logik:Wenn Vogel es sagt, kann ich nicht ganz unrecht haben.
Relativierung: Stimmt! Auch ich sehe ihn als Experten. Aber: Gross hatte auch seine Erfolge und dies auch auf der internationaler Bühne. Vogel hat bisher nur in der Schweiz herumgezwitschert.
Deine Logik:In der frühen Park Ära hat man klingende Namen geholt.
Relativierung: Als man die geholt hat, hatten die irgendwelche Namen. Auf Dein vernichtendes Urteil nach dem 1:8 gegen Sion wäre ich ja sehr gespannt gewesen. Zumindest die damals noch unbekannten Cravero, Ergic, Huggel, Barberis, Tchouga, und Tum wären nach Deiner Logik wohl als Fehltransfers bezeichnet worden.
Dann gibts noch zwei unbekannte Aspekte:
1. Wie um Spieler im Hintergrund gepokert und gefeilscht wird, hat uns das Beispiel Zubi gezeigt. Chippy will ja weg. Wieso sollte man ihn noch einsetzen, wenn jedes Spiel sein letztes für den FCB sein könnte? Ernstkämpfe (siehe auch Crayton) sind für neue Spieler besser als nur Trainings.
2. Woher weisst Du das Burgi keine Angebote aus dem Ausland hatte?
Ich bin weder ein Busenfreund von Burgi und schon gar (nicht mehr) von Gross. Mir scheint Fussball einfach nicht so berechenbar zu sein wie Dir. Warten wirs ab. Diese Diskussion können wir in der Winterpause gerne weiterführen.
freestate hat geschrieben:@ Kaiser
So ein Schmarn. Deine Fussballlogik scheint mir ziemlich einfach zu sein.
1.Deine Logik: Chippy war Stammspieler an der WM, also ist er besser als ein Nicht-WM-Fahrer.
Relativierung: Stereo war an der WM ausser im Startspiel auch immer auf dem Platz. Und Stereo gehört in Basel trotzdem nicht zu den Cracks. Logik wo? Übrigens: Dein Avatar hats nicht einmal in eine an der WM enttäuschenden Mannschaft gebracht, obwohl er meiner Meinung nach mehr beim FCB bringt als Stereo.
2.Deine Logik:Wenn Vogel es sagt, kann ich nicht ganz unrecht haben.
Relativierung: Stimmt! Auch ich sehe ihn als Experten. Aber: Gross hatte auch seine Erfolge und dies auch auf der internationaler Bühne. Vogel hat bisher nur in der Schweiz herumgezwitschert.
3.Deine Logik:In der frühen Park Ära hat man klingende Namen geholt.
Relativierung: Als man die geholt hat, hatten die irgendwelche Namen. Auf Dein vernichtendes Urteil nach dem 1:8 gegen Sion wäre ich ja sehr gespannt gewesen. Zumindest die damals noch unbekannten Cravero, Ergic, Huggel, Barberis, Tchouga, und Tum wären nach Deiner Logik wohl als Fehltransfers bezeichnet worden.
Dann gibts noch zwei unbekannte Aspekte:
1. Wie um Spieler im Hintergrund gepokert und gefeilscht wird, hat uns das Beispiel Zubi gezeigt. Chippy will ja weg. Wieso sollte man ihn noch einsetzen, wenn jedes Spiel sein letztes für den FCB sein könnte? Ernstkämpfe (siehe auch Crayton) sind für neue Spieler besser als nur Trainings.
2. Woher weisst Du das Burgi keine Angebote aus dem Ausland hatte?
Ich bin weder ein Busenfreund von Burgi und schon gar (nicht mehr) von Gross. Mir scheint Fussball einfach nicht so berechenbar zu sein wie Dir. Warten wirs ab. Diese Diskussion können wir in der Winterpause gerne weiterführen.
au für di: ich bezieh mi nur uff e vogel, wenn är per zuefall s' glyyche behauptet wie ich. kumm wird dä name erwähnt, trampe grad 3 user ins fettnäpfli und fühle sich agriffe.adomania hat geschrieben:Jezt hesch di sälbr disqualifiziert... wenn du di uf dr Erich Vogel wottsch beruefe, isch das sehr truurig (has no dänggt, woni di Eduardoparanoiastatement gseh ha)... dr Erich het sicher e gwüssi Fachkompetänz, abr was dr FCB abelangt isch är eifach e Volldubel wo anschinend nur alti Rächnige zbegliche het.. ( so à la: Malmö isch mindeschtens so guet wie Werder Bremen.. gähn).. und wenn du ihm alles nocheplapperisch, zeigt mir das, dass dini Kompetänze nit vo wyt här sin... EIGENE MEINUNG ?
der erschti punggt stimmt sicherthe kaiser. hat geschrieben: für my isch e duo berner/chipperfield klar schtärker als e duo chipperfield/burgmeier, dr chippy isch eifach zu wärtvoll, als ihn für e schpiiler z' opfere, wo imo nur mittelmässig isch. ich ha ihn öbbe 5 mool by vaduz/aarau gseh und bild mir dodurch e meinig, und ich seh by ihm nid alaage, um international e verschtärkig könne zsi.
dr gross will ihn aber schpiile loh und foht wiider drmit a, anderi schpiiler uff falsche postione yzsetze, als teifpunggt d' uswärtspartie in lille mit em gimenez im om. auschtralie het gnueg valabli ersätz, um dr chippy e reie hinderezschiebe dr fcb aber nid und do liggt dr grossi unterschiid.
tanner hat geschrieben: bim 2 isches villicht au uss der überlegig, dass me am chippy (wenn er blibt)
no ,wie är jo wünscht, pause gönnt und nid grad voll dra muess, was au
der vorteil hätti, dass binere sperre,verletzig au die andere 2 sich scho wurde
"kenne", mir händ jo letschti saison es paar mol erläbt, dass e valabe ersatz, plötzlich het muesse
längere zyt iischpringe, und denn hets am aafang überhaupt nit klappt, denn au wen mir mit der
maischterschaft und / oder em cupsoieg zfriede wäre, wänd der fcb und spieler natürlich au im uefa cup so wit wie möglich cho und denn chas schnäll zu veränderige im kader cho