jetzt foht das scho wiider aa

Diskussionen rund um den FCB.
Elleni

Beitrag von Elleni »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Just for fun, mate..
omg, jetzt fangt de Tschingg au no mit englisch a :D

*ganz schnell wegduck* :p

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

the kaiser for president... for coach... yeah !!

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

[quote="Pippo Inzaghi"]Just for fun, mate :

Denn diskutier nit du topmongol

das war dein 4. Posting als Newbie in diesem Forum ]

Das ist wohl dein Lieblingspost von mir... Du hast mich schon mal daran erinnert :D

Aber war etwa die gleiche Situation. Jemand machte mir Schwierigkeiten abseits des Themas...sofern Ich mich noch daran erinnere

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

the kaiser. hat geschrieben:yess, ich ha 1x mol dr burgmeier nid gseh und scho dörf i mi nid zu wort mälde. :p me muess sich argumänt nid verdiene, und wenns dr gröschti müll isch, wo me uselosst, e liecht ungünschtigi yschtellig. wie är hütt gschpiilt het, isch nid relevant, sondern öb är über joore hinwägg die glyyche leischtige wie dr chippy ka bringe und das trau ich ihm nid zue. es goht au nid um ihn, sondern drum, dass är wie dr eduardo und dr zanni wohl immer schpiile wird, au wenn er grotteschlächt.

ich weiss, was ich in 6-7 mätsch vo ihm gseh ha, und das isch durchschnitt, durchschnitt, wo für höcheri ziel nid länge wird, usser er schteigeret sich markant.
goht gar nid um das:

1. chippy wird höchstens 2-3 spiel für basel spiele...
2. burgmeier mues demnoch ind mannschaft integriert währde, drmit er bim wäggang scho voll do isch...

also: variante 1: chippy und berner spiele loh... (bits blöd nid ;) )
variante 2: burgmeier und berner spiele loh.. (sicher e spieler wie chippy uff dr bank)

fazit bliebt no: burgmeier mit chippy hinde spiele loh... erstens miteme erfahrene gstandene spieler im rucke e neue integriere... s erste mol das dr herr gross eppis halbwägs richtig macht und "fuessballexperte" händ immerno eppis zmotze
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

[quote="Mindl"]goht gar nid um das:

1. chippy wird höchstens 2-3 spiel für basel spiele...
2. burgmeier mues demnoch ind mannschaft integriert währde, drmit er bim wäggang scho voll do isch...

also: variante 1: chippy und berner spiele loh... (bits blöd nid ]

dr berner isch dr besser lv als dr chippy, dr chippy dr besser lm als dr burgmeier. das dr chippy kei ahnig vo vrteidige het, het me gege dr adriano gseh und v.a. gescht, är schtoht eifach oft falsch und goht falsch in zk.
worum söll also s' duo nid berner/chippy heisse (falls är blyybt), es sölle die beschte schpiile, nid die wo neu ko sin oder die wo dr gross geil finde.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Querdängger hat geschrieben:dr Eduardo isch für mi kai Sturmspitze. Ich würd ihn hinter dr Spitze spiele lo. Er het e gueti Technik, ka e Ball halte und het e Aug für dr Mitspieler. Aber e Knipser isch er eifach nit ...
dr eduardo isch nid s' problem, als schtossschtürmer mit eme knipser näbedra, wo perschpektivisch carignano/caicedo durchuus könne erfülle. aber är allei als schtürmer isch d' ungföhrlichkeit in person, v.a. jetzt wo dr atrittschtarki degen und v.a. dr abschlusschtarki delgado wägg sin.
im europacup isch dä 1maa-schturm durchuus e probats mittel, aber in dr asl muess me uff siig schpiile, zumindescht drheim und mitem syt monate unterdurchschnittlichi eduardo hämmer e krasse nochteil, denn do bruuche mr keine wo d' bäll ka hebe und ka für entlaschtig sorge sondern eine, wo in dr mitti richtig schtoht und me schteil ka schigge.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

freestate hat geschrieben:Ziemlich beeindruckend, dass man sich nach 2 Ernstkämpfen der Neuen und Jungen schon Urteile über deren weiteren Karriereverlauf machen kann. Aber Geduld ist halt keine Tugend des Basler Publikums.
es goht um e schpiilertyp berner/zanni/stereo/burgmeier/eduardo, wo immer wie mehr überhand nimmt.

falco

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

the kaiser. hat geschrieben:dr berner isch dr besser lv als dr chippy, dr chippy dr besser lm als dr burgmeier. das dr chippy kei ahnig vo vrteidige het, het me gege dr adriano gseh und v.a. gescht, är schtoht eifach oft falsch und goht falsch in zk.
worum söll also s' duo nid berner/chippy heisse (falls är blyybt), es sölle die beschte schpiile, nid die wo neu ko sin oder die wo dr gross geil finde.
vergiss es, du hesch no weniger fuessball sachverstand als em bender sie linke klei zeche...

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Mindl hat geschrieben:vergiss es, du hesch no weniger fuessball sachverstand als em bender sie linke klei zeche...
ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
wenn dr burgmeier, wo in sinere karriere no nüt grisse het und bi aarau nur durchschnitt gsi isch, emol ähnligi referänze ufzwyyse het, zb e angebot us dr buli oder uss dr epl, denn könne mr wyyterdiskutiere.

dr erich vogel het gseit, dass är die transferpolitik vom fcb nid verschtohz, und höchschtens no 2,3 vom kader 05/06 die glyych qualität hän wie die uss dr cl-saison. wenn är die glyych meionig het, kani mit myne bescheidene asicht nid ganz eso flasch liige.

du versuechsch dr burgmeier adäquat erschiine zloh, aber wenn ehrlich bisch , weisch dass är uff däre position immer mind. e klass schlächter si wird asl dr chipperfield, eine vo de top 3 transfers vo dr park ära.

und ps. ich will nid, dass dr burgmeier integriert wird, entweder söll dr chippy blyybe oder e neue gholt wärde.
und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch :p :p

falco

Campari
Benutzer

Beitrag von Campari »

Agent Orange hat geschrieben:I lueg uff Teleclub, absoluts kataschtrofespil vom FCB. Wenn do nit no 3-4 absoluti Kracher kömme kasch nur no Bäte dass mer nit abschtiige! :(
Hey bliib uffm Bode ! di`s gehüüle isch ächt übertriebe!
Also fürs erschti sins sicher NID schlächt gsi.

altjoggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von altjoggeli »

Dieser Burgmeier oder wie der auch heisst erinnert mich irgendwie an die altjoggeli Zeiten zurück, wo irgendwelche Spieler mit irgendwelchen Namen geholt wurden und mann dann mal schauen wollte wie gut die sind...
Klar die altjoggeli Zeiten waren auf ihre eigene Art auch schön, aber der fcb hat sich doch gewandelt und hat viel zu hohe Ansprüche, dass man solche mittelmass Kicker verpflichtet!!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Der Kaiser hat recht.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

altjoggeli hat geschrieben: Klar die altjoggeli Zeiten waren auf ihre eigene Art auch schön, aber der fcb hat sich doch gewandelt und hat viel zu hohe Ansprüche, dass man solche mittelmass Kicker verpflichtet!!
altjoggeli, du bisch dr bewyys, das sachverschtand nid proportional zur byytragszahl isch, wies einigi user meine ;)
usser du bisch uff schizopirsch mit falschem name :p

falco

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

the kaiser. hat geschrieben:ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
berner isch guet ]
dr erich vogel het gseit, dass är die transferpolitik vom fcb nid verschtohz, und höchschtens no 2,3 vom kader 05/06 die glyych qualität hän wie die uss dr cl-saison. wenn är die glyych meionig het, kani mit myne bescheidene asicht nid ganz eso flasch liige.[/quote]

ich verstand die transver politik au nid :D
du versuechsch dr burgmeier adäquat erschiine zloh, aber wenn ehrlich bisch , weisch dass är uff däre position immer mind. e klass schlächter si wird asl dr chipperfield, eine vo de top 3 transfers vo dr park ära.

und ps. ich will nid, dass dr burgmeier integriert wird, entweder söll dr chippy blyybe oder e neue gholt wärde.
und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch
ei klass schlächter als dr chippy isch besser als praktisch jede linke mittelfeldspieler.
hoff i für basel das dä chippy bliebt, aber i däng är wird goh. und zum dä burgmeier an e höhers spielniveau zgwöhne isch definitiv e def/off wechsel mit em chippy hinde besser als ä berner hinde...
berner: isch meistens viel zdefensiv, gross will aber voll defensive spiele die saison... (siehe schütze ziete)

i blieb trotzdem drbi: burgmeier isch definitiv eine vo dä beste spieler gsi gäge YB und dä jubel am schluss vo ihm vor dä kurve isch eifach nur nice gsi :D

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

leroidebale hat geschrieben:Okok lieber English als irgende Buuredütsch. Hauptsach bish zfriede niedrigi Stüüre z'zahle. Heb dFrässi eifach und ich bi frei zposte uf jedi Schprooch woni will wenn dir nit passt, antwort nit. Punkt.
That's so old, dude... And real cheap, too!
Why don't you get a life, you low-life, tax-evading piece of crap.

P.S. Endlich durfte ich auch mal mein Englisch zum Besten geben... :rolleyes:
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

the kaiser. hat geschrieben:dr berner isch dr besser lv als dr chippy, dr chippy dr besser lm als dr burgmeier. das dr chippy kei ahnig vo vrteidige het, het me gege dr adriano gseh und v.a. gescht, är schtoht eifach oft falsch und goht falsch in zk.
Chipps war WM-Fahrer mit ein paar Partien im Gepäck als LV nach Basel zurückgekommen. :rolleyes:
Nein, er ist einfach total ausgepumpt, zu nichts mehr nutze. :eek:
Vielleicht muss er das Bier rationieren, um wieder auf den Damm zu kommen. :D
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Éder de Assis hat geschrieben:Chipps war WM-Fahrer mit ein paar Partien im Gepäck als LV nach Basel zurückgekommen. :rolleyes:
Nein, er ist einfach total ausgepumpt, zu nichts mehr nutze. :eek:
Vielleicht muss er das Bier rationieren, um wieder auf den Damm zu kommen. :D
berner vs chipperfield im lm, do ka me schtryyte. wo me aber ganz klar nid ka schtryyte isch by chipperfied vs burgmeier.
vo de 3 optione be/ch, be/bu, ch/bu isch be/ch ganz klar die schtärksch.

dä mit em wm-fahrer isch eh nur e prollargumänt gsi, um eine uff usouverän und schtark zmache, will dr mesch uffgrund vo vrluschängscht immer will als gwünner us eme disput useko. :p
ha eifach welle sage, dass sich dr burgmeier noch berner/chipps zrichte het und nid umgekehrt.

dr burgi ka jo au gar nüt drfür, wenn är d' leischtig bringt umso besser, s' problem isch, dass dr gross, wenn er mol eine brocjht het, dä nümmi usenimmt, egal wie guet oder schlächt dass er schpiilt. ebe, n'thiamoah, kouma etc, d' lischte isch lang.

falco

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

@ Kaiser
So ein Schmarn. Deine Fussballlogik scheint mir ziemlich einfach zu sein.

Deine Logik: Chippy war Stammspieler an der WM, also ist er besser als ein Nicht-WM-Fahrer.
Relativierung: Stereo war an der WM ausser im Startspiel auch immer auf dem Platz. Und Stereo gehört in Basel trotzdem nicht zu den Cracks. Logik wo? Übrigens: Dein Avatar hats nicht einmal in eine an der WM enttäuschenden Mannschaft gebracht, obwohl er meiner Meinung nach mehr beim FCB bringt als Stereo.

Deine Logik:Wenn Vogel es sagt, kann ich nicht ganz unrecht haben.
Relativierung: Stimmt! Auch ich sehe ihn als Experten. Aber: Gross hatte auch seine Erfolge und dies auch auf der internationaler Bühne. Vogel hat bisher nur in der Schweiz herumgezwitschert.

Deine Logik:In der frühen Park Ära hat man klingende Namen geholt.
Relativierung: Als man die geholt hat, hatten die irgendwelche Namen. Auf Dein vernichtendes Urteil nach dem 1:8 gegen Sion wäre ich ja sehr gespannt gewesen. Zumindest die damals noch unbekannten Cravero, Ergic, Huggel, Barberis, Tchouga, und Tum wären nach Deiner Logik wohl als Fehltransfers bezeichnet worden.

Dann gibts noch zwei unbekannte Aspekte:
1. Wie um Spieler im Hintergrund gepokert und gefeilscht wird, hat uns das Beispiel Zubi gezeigt. Chippy will ja weg. Wieso sollte man ihn noch einsetzen, wenn jedes Spiel sein letztes für den FCB sein könnte? Ernstkämpfe (siehe auch Crayton) sind für neue Spieler besser als nur Trainings.
2. Woher weisst Du das Burgi keine Angebote aus dem Ausland hatte?

Ich bin weder ein Busenfreund von Burgi und schon gar (nicht mehr) von Gross. Mir scheint Fussball einfach nicht so berechenbar zu sein wie Dir. Warten wirs ab. Diese Diskussion können wir in der Winterpause gerne weiterführen.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

the kaiser. hat geschrieben:ich weiss nur, dass dr berner uff däre position 1 joor lang schtammschpiiler gsi isch in dr buli und dr chippy schtammschpiiler von eme wm-achtelfinalteilnähmer .
wenn dr burgmeier, wo in sinere karriere no nüt grisse het und bi aarau nur durchschnitt gsi isch, emol ähnligi referänze ufzwyyse het, zb e angebot us dr buli oder uss dr epl, denn könne mr wyyterdiskutiere.

dr erich vogel het gseit, dass är die transferpolitik vom fcb nid verschtohz, und höchschtens no 2,3 vom kader 05/06 die glyych qualität hän wie die uss dr cl-saison. wenn är die glyych meionig het, kani mit myne bescheidene asicht nid ganz eso flasch liige.

und du meisch doch nid allenernschtes, dass dr berner mit 29, 17 länderschpiil und buli-erfahrig unerfahre isch :p :p
Also was dr Vogel säit goht mr ehrlich gsäait am A.... vrbii...
Söll doch sälber wieder ins Gschäft iistiige, dä ewige Besserwüsser! :mad:

Und dr Burgi het jetzt kuum 1 mol gschpiilt und scho erlaubt mr sich z'saage, dass er schlächter isch als dr eint oder dr ander... Ich find's e bitz gar übertriebe... :rolleyes:
Ich gib's zue, ich bi au skeptisch gsii wenn ich vo dem Transfer ghört ha, doch Vorurteil hälfe uns scher nid wiiter.

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

Jezt hesch di sälbr disqualifiziert... wenn du di uf dr Erich Vogel wottsch beruefe, isch das sehr truurig (has no dänggt, woni di Eduardoparanoiastatement gseh ha)... dr Erich het sicher e gwüssi Fachkompetänz, abr was dr FCB abelangt isch är eifach e Volldubel wo anschinend nur alti Rächnige zbegliche het.. ( so à la: Malmö isch mindeschtens so guet wie Werder Bremen.. gähn).. und wenn du ihm alles nocheplapperisch, zeigt mir das, dass dini Kompetänze nit vo wyt här sin... EIGENE MEINUNG ?

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

São Paulino hat geschrieben:That's so old, dude... And real cheap, too!
Why don't you get a life, you low-life, tax-evading piece of crap.

P.S. Endlich durfte ich auch mal mein Englisch zum Besten geben... :rolleyes:
woooooooooooow...

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:dä mit em wm-fahrer isch eh nur e prollargumänt gsi, um eine uff usouverän und schtark zmache, will dr mesch uffgrund vo vrluschängscht immer will als gwünner us eme disput useko. :p
ha eifach welle sage, dass sich dr burgmeier noch berner/chipps zrichte het und nid umgekehrt.
Wie du meinen?

Ausserdem ist es falsch,dass der Burgmeier sich keine Chancen ausrechnen kann. Siehe Chipps Flirt mit Charlton und der nicht eben förderlichen Auswirkung von seinen Aktivitäten in seinem Zusatzurlaub nach erfolgreicher WM einerseits, Berners Flops, die zwar rar sind bei seiner soliden, aber unspektakulären Spielweise, aber durchaus folgenschwer waren(zumindest einer davon am 13.Mai).

Wie sagte CG so schön: Es gab auch schon andere Spieler mit grossen Verdiensten für den FCB, die den Verein verlassen mussten.

Ich will es gar nicht so drastisch formulieren, doch ich fand Chipps' Frühling nicht besonders berauschend, er liess dem , ähnlich wie Zubi eine WM folgen, die individuell erfolgreich war, weil er etwa so spielte, wie es seinenFähigkeiten entspricht(Brasilien, Italien). Doch wenn er schon sagt , er sei einem Wechsel nicht abgeneigt, oder vielmehr, dass es ein Bubentraum von ihm ist, in einer grossen Liga wie der Premier League zu spielen, vielleicht schleicht sich da bei ihm eine gewisse Nachlässigkeit und Erfolgsmüdigkeit ein, was die bereits gefeierten Cluberfolge mit dem FCB betrifft, vielleicht ist er doch nicht mehr so hungrig wie früher. Die folgenden Spiele werden es zeigen, die Transferfrist läuft ja noch einen guten Monat. ;)

Klar muss man ihm zugute halten, dass der Urlaub extrem kurz war e.t.c.
Aber der Chipps vom MI gegen YB war genau der sogenannter verkorkster Spiele, die es ja selten genug gab, aber es gab sie ganz bestimmt. Die Frage ist, ob man dies dem Kräfteverschleiss während der WM zuschreiben kann, oder anderen Faktoren, die ihn nicht mehr zum Schlüsselspieler des FCB machen. ;)

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

freestate hat geschrieben:@ Kaiser

Deine Logik: Chippy war Stammspieler an der WM, also ist er besser als ein Nicht-WM-Fahrer.
Relativierung: Stereo war an der WM ausser im Startspiel auch immer auf dem Platz. Und Stereo gehört in Basel trotzdem nicht zu den Cracks. Logik wo? Übrigens: Dein Avatar hats nicht einmal in eine an der WM enttäuschenden Mannschaft gebracht, obwohl er meiner Meinung nach mehr beim FCB bringt als Stereo.

Deine Logik:Wenn Vogel es sagt, kann ich nicht ganz unrecht haben.
Relativierung: Stimmt! Auch ich sehe ihn als Experten. Aber: Gross hatte auch seine Erfolge und dies auch auf der internationaler Bühne. Vogel hat bisher nur in der Schweiz herumgezwitschert.

Deine Logik:In der frühen Park Ära hat man klingende Namen geholt.
Relativierung: Als man die geholt hat, hatten die irgendwelche Namen. Auf Dein vernichtendes Urteil nach dem 1:8 gegen Sion wäre ich ja sehr gespannt gewesen. Zumindest die damals noch unbekannten Cravero, Ergic, Huggel, Barberis, Tchouga, und Tum wären nach Deiner Logik wohl als Fehltransfers bezeichnet worden.

1. Wie um Spieler im Hintergrund gepokert und gefeilscht wird, hat uns das Beispiel Zubi gezeigt. Chippy will ja weg. Wieso sollte man ihn noch einsetzen, wenn jedes Spiel sein letztes für den FCB sein könnte? Ernstkämpfe (siehe auch Crayton) sind für neue Spieler besser als nur Trainings.

Ich bin weder ein Busenfreund von Burgi und schon gar (nicht mehr) von Gross. Mir scheint Fussball einfach nicht so berechenbar zu sein wie Dir. Warten wirs ab. Diese Diskussion können wir in der Winterpause gerne weiterführen.
Philippe Cravero, noch ein verkannter linker Aussenverteidiger mit Vorwärtsdrang. :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

freestate hat geschrieben:@ Kaiser

1.Deine Logik: Chippy war Stammspieler an der WM, also ist er besser als ein Nicht-WM-Fahrer.

2.Deine Logik:Wenn Vogel es sagt, kann ich nicht ganz unrecht haben.

3.Deine Logik:In der frühen Park Ära hat man klingende Namen geholt.

1. kei logik, nur e tendänz mit hocher wahrschyynlichkeit. sig bitte objektiv, denn weisch du genau, dass dr stereo so e ziemligi sunahm isch.
ich ha nur welle sage: dr chippy het fascht 50 ls, 2 confedcups und 1 wm mit eme team gschpiilt, wo uff dr höchi vo dr ch schpiilt. är het agebot us dr buli und epl und het in 5 joor uf konschtant glyychem niveau gschpiilt. är het kuum ballverlüscht, syni dribblings sin meischt erfolgryych und syni flannge meischt präzis. kurz gseit. dr burgmeier het niemols d' alaage von eme chipperfield, wenn däm wiiderschprichsch muesch di sälber frogge, was für motiv di drzue vrleite.
wenn scho diskutiere willsch, denn sig bitte flächedeggend und pigg nid
numme die argumänt use, wo us dynere sicht agriffbar sin.
und das jede wm-teilnähmer e granate isch, das hesch du gseit. wenn scho interpretiere, denn bitte richtig und nid irgendöbbis erfinde. ;)

2. vogel zum zünde verwende, und scho seht me, wär ins ferttnäpfli trampt. :p ,
myni intention: ich benutz dr vogel als machtmitteli zum sage: was willsch du , du amateur, willsch doch nid am erich vogel widerschpräche, wo 40 joor im gschaft isch und u.a. d yakins und dr ergic noch basel brocht het. jetzt fühlt sich dr andere agriffe und es git 2 mgl, do me jo will zruggschloh um nid als vrlierer dozschtoh: 1. dr vogel isch eh e pfiffe, 2. du plapperisch alles noch.
fazit. het mi köschtlich amüsiert, denn wenn myni byträg über dr vogel liesisch, schtellsch fescht, dass mind 2/3 negativ sin und ich nid synere meinig bi. was ich do betryyb isch billigschte opportunismus, ha nur welle ufzeige, dass gwüssi user nid ganz d' kompetänz hän wie und unter sälbschtübersetzig lyyde. ich motz über burgmeiers/eduardos/zannis, aber ich weiss genau, dass ich in de finarber nid emol e 1/100 vom gross sim wüsse ha. ich find ihn e hammertrainer, aber si grossi schwächi isch es, mit eme gwüsse schpiilertyp zsympathisiere und denn in e schturheits- oder trotzwahni ynekunnt und denn an dene feschthebt, obwohl sie dr fcb klar schwäche.

3. du hesch jo d' herrschaft über myni gedangge übernoh :p
ich ha zum kolleg damals gseit gseit, nochdäm mr am obig no telefoniert hän noch dr klatsche: die mannschaft het gnueg qualität, mir wärde trotzdäm meischter.

fazit; mit dyne logik-these liggsch so ziemlig falsch, denn entweder losch d' hälfti wägg und vrtrüllsch alles oder du missinterpretiesch. nid will ich uff konfrotaton go will oder dr souverän, unantaschtbar geil siech will usehängge, wo alli in d' pfanne haut, aber dyne these sin allesamt nid myni uffassige.

und dä wägem usland: mir wüsse beidi, dass är mit ziemlich grosse wahrsch. keini agebot uss dr buli und scho gar nid uss dr epl bekoh. das isch mehr sone "ätschi-bätschi, bewyys mers doch, bewyys mers doch"-argumänt, will du alli mittel verwändisch, um als sieger us unserem "duell" usezgo. ;) dr mensch isch e machttierm und vrliere kaner scho gar nid. ich wär mr also zblöd, um noch irgenwelche alibiargumänt zsueche.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

adomania hat geschrieben:Jezt hesch di sälbr disqualifiziert... wenn du di uf dr Erich Vogel wottsch beruefe, isch das sehr truurig (has no dänggt, woni di Eduardoparanoiastatement gseh ha)... dr Erich het sicher e gwüssi Fachkompetänz, abr was dr FCB abelangt isch är eifach e Volldubel wo anschinend nur alti Rächnige zbegliche het.. ( so à la: Malmö isch mindeschtens so guet wie Werder Bremen.. gähn).. und wenn du ihm alles nocheplapperisch, zeigt mir das, dass dini Kompetänze nit vo wyt här sin... EIGENE MEINUNG ?
au für di: ich bezieh mi nur uff e vogel, wenn är per zuefall s' glyyche behauptet wie ich. kumm wird dä name erwähnt, trampe grad 3 user ins fettnäpfli und fühle sich agriffe.

detaillerti usfierig 2. obere byytrag.

ps: e bitz weniger schwarzmoolerei bitte, ich bi au dr meinig, das 50%, wo dr vogel useloht, nonsens isch. aber nur will ich öbbis gege öbbert ha, fühl ich mi z' schaad, um my vo mxne antipathie e meinig loss lo ufzwinge, är ka e dubel si, aber wenn er rächt het, het er rächt und i däm fall schtimm ich mit ihm über y, ich ka doch nis myni meinig ändere, nur will dr vogel öbbis gseit, wo ich überyschtimm. mich intressiere argumänt und nid wär sie verfasst het.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="Éder de Assis"]Wie du meinen?

Ausserdem ist es falsch,dass der Burgmeier sich keine Chancen ausrechnen kann. Siehe Chipps Flirt mit Charlton und der nicht eben förderlichen Auswirkung von seinen Aktivitäten in seinem Zusatzurlaub nach erfolgreicher WM einerseits, Berners Flops, die zwar rar sind bei seiner soliden, aber unspektakulären Spielweise, aber durchaus folgenschwer waren(zumindest einer davon am 13.Mai).

Wie sagte CG so schön: Es gab auch schon andere Spieler mit grossen Verdiensten für den FCB, die den Verein verlassen mussten.

Ich will es gar nicht so drastisch formulieren, doch ich fand Chipps' Frühling nicht besonders berauschend, er liess dem , ähnlich wie Zubi eine WM folgen, die individuell erfolgreich war, weil er etwa so spielte, wie es seinenFähigkeiten entspricht(Brasilien, Italien). Doch wenn er schon sagt , er sei einem Wechsel nicht abgeneigt, oder vielmehr, dass es ein Bubentraum von ihm ist, in einer grossen Liga wie der Premier League zu spielen, vielleicht schleicht sich da bei ihm eine gewisse Nachlässigkeit und Erfolgsmüdigkeit ein, was die bereits gefeierten Cluberfolge mit dem FCB betrifft, vielleicht ist er doch nicht mehr so hungrig wie früher. Die folgenden Spiele werden es zeigen, die Transferfrist läuft ja noch einen guten Monat. ]

mir ischs numm drum gange: dr gross schyynt uff e burgi zsetze, und dodurch muess dr chippy, wo ahnschynend doch eher blyybt als goht, wiider uff syni ungeliebti position zruggkräbse, wo är bym fcb klar schlächter gschpiilt het als im lm. und die ewige positionsrotatione vrdreirs eifaxch nid, öb rossi, ba, petric , gimenez ( im om !!) vrtreits eifach nid, nur will dr gross uff gwüssi schpiiler schtoht und die jo unbedingt schpiile mien.

über dr berner ka me diskutiere, är isch in de wichtigscht emätsch e angschthaas gsi, odch mit ihm het myni argumentation nid viil ztue: ich bi nid yverschtande, dass dr chipperfield byneme allfällige verblyyb am burgmeier söll platz mache, do ich dr chippy mind. als e klass besser yschtuef im lm.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

bevor nomol irgenwelchi fehlinterpretatione und missverschtändins entschtöhn:

blyybt dr chippy, isch är für mi klar schtärker als dr burgmeier im lm. mir bruuche syni rushs und sy offensivdrang, um uff hochem niveau könne zschpiile.

für my isch e duo berner/chipperfield klar schtärker als e duo chipperfield/burgmeier, dr chippy isch eifach zu wärtvoll, als ihn für e schpiiler z' opfere, wo imo nur mittelmässig isch. ich ha ihn öbbe 5 mool by vaduz/aarau gseh und bild mir dodurch e meinig, und ich seh by ihm nid alaage, um international e verschtärkig könne zsi.

dr gross will ihn aber schpiile loh und foht wiider drmit a, anderi schpiiler uff falsche postione yzsetze, als teifpunggt d' uswärtspartie in lille mit em gimenez im om. auschtralie het gnueg valabli ersätz, um dr chippy e reie hinderezschiebe dr fcb aber nid und do liggt dr grossi unterschiid.

falco

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

the kaiser. hat geschrieben: für my isch e duo berner/chipperfield klar schtärker als e duo chipperfield/burgmeier, dr chippy isch eifach zu wärtvoll, als ihn für e schpiiler z' opfere, wo imo nur mittelmässig isch. ich ha ihn öbbe 5 mool by vaduz/aarau gseh und bild mir dodurch e meinig, und ich seh by ihm nid alaage, um international e verschtärkig könne zsi.

dr gross will ihn aber schpiile loh und foht wiider drmit a, anderi schpiiler uff falsche postione yzsetze, als teifpunggt d' uswärtspartie in lille mit em gimenez im om. auschtralie het gnueg valabli ersätz, um dr chippy e reie hinderezschiebe dr fcb aber nid und do liggt dr grossi unterschiid.
der erschti punggt stimmt sicher

bim 2 isches villicht au uss der überlegig, dass me am chippy (wenn er blibt)
no ,wie är jo wünscht, pause gönnt und nid grad voll dra muess, was au
der vorteil hätti, dass binere sperre,verletzig au die andere 2 sich scho wurde
"kenne", mir händ jo letschti saison es paar mol erläbt, dass e valabe ersatz, plötzlich het muesse
längere zyt iischpringe, und denn hets am aafang überhaupt nit klappt, denn au wen mir mit der
maischterschaft und / oder em cupsoieg zfriede wäre, wänd der fcb und spieler natürlich au im uefa cup so wit wie möglich cho und denn chas schnäll zu veränderige im kader cho

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben: bim 2 isches villicht au uss der überlegig, dass me am chippy (wenn er blibt)
no ,wie är jo wünscht, pause gönnt und nid grad voll dra muess, was au
der vorteil hätti, dass binere sperre,verletzig au die andere 2 sich scho wurde
"kenne", mir händ jo letschti saison es paar mol erläbt, dass e valabe ersatz, plötzlich het muesse
längere zyt iischpringe, und denn hets am aafang überhaupt nit klappt, denn au wen mir mit der
maischterschaft und / oder em cupsoieg zfriede wäre, wänd der fcb und spieler natürlich au im uefa cup so wit wie möglich cho und denn chas schnäll zu veränderige im kader cho

das isch durchuus e logischi überlegig. nur isches jo so, so dass die pause kuum wird schtattfinde, do dr chippy denn halt in dr verteidigung schpiilt, dorum isch das ganze fadeschyynig und nur e alibiargumänt, um am burgmeier si ysatz zrächtfertige. ich mein jetzt nid di, sondern vo jene, wo jetzt mit unwoorheite kömme, denn vo däre pause isch wie gseit wyyt und breit nüt ersichtlich.

ich ha vom chippy eifach mehr schlächti schpiil gseh im 05 als lv als in syne 5 joor im lm, international konkurränzfähig zsi goht nur, wenn die beschte schpiiler uff ihrne agschtammte positione schpiile.

falco

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

@ kaiser

Ich vertrete nur meine Meinung ohne Anspruch auf die einzig wahre Antwort. Das setze ich auch bei Dir voraus. ;)

Wixeit ich mache mir mein Bild über Burgis Potential in dieser Mannschaft erst zu Winterpause.

Im Gegensatz zu Dir glaube ich (leider) an den Abgang Chippys. Schon deshalb macht Burgis Einsatzzeit für mich Sinn. Zumal Chippy sich nach eigenen Aussagen noch müde von der WM fühlt.

Was ich aber mit Sicherheit weiss ist, dass Burgi Angebote aus dr BuLi hatte. Dieser Punkt für mich nicht diskutierbar. Was aber noch lange nicht heissen mag, dass er sich dort auch durchgesetzt hätte.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Antworten