jöööööööööööööööööö, baby, due doch nit so, mir lueges au zämme.ok1 hat geschrieben:heissts nid "geteiltes leid ist halbes leid"...........
i find momentan nid, dass das stimmt, sondern dasses numme schlimmer wird..........![]()
shiit
-
Vasil Levski
- Erfahrener Benutzer
ok i sags mol so, s git no paar wo au verdammt sin zum deheim zblibe...Basic hat geschrieben:![]()
i hätt eigentlig gar nit im sinn dehei z'bliibe...
rächt hesch...ok1 hat geschrieben:heissts nid "geteiltes leid ist halbes leid"...........
i find momentan nid, dass das stimmt, sondern dasses numme schlimmer wird..........![]()
In 7½ Stund foht dr Match a, und ich hogg dehäi umme! SCHEISSE!!
Wär zu gärn gange, aber ha leider kei Stutz...
Lueg wohrschinlig vor dr eigene Glotzi hüt z'obe. Vill Spass allne wo gange sin, und ich erwart, dass me 90 min lang nur euch ghört!!!
Wär zu gärn gange, aber ha leider kei Stutz...
Lueg wohrschinlig vor dr eigene Glotzi hüt z'obe. Vill Spass allne wo gange sin, und ich erwart, dass me 90 min lang nur euch ghört!!!
...und schimmlig mien si syy, scho lang abgloffe, no bruuchsch kai Droge, und glyych bisch bsoffe!
- Lucy in the Sky
- Erfahrener Benutzer
Also ich möchti euch au no mit mim Unglück beläschtige...
Nid numme chanich nid nach Rom (*heul*), nei, ich ha au no e Sitzig bis kurz vor Aapfiff... (*KREISCH*) Hoffentlich schaffis no rächtzitig voreme Färnseh z'lande!
Jungs und Mädels in Rom (oder uffem Wäg dörthi): Gänd alles!!!
Nid numme chanich nid nach Rom (*heul*), nei, ich ha au no e Sitzig bis kurz vor Aapfiff... (*KREISCH*) Hoffentlich schaffis no rächtzitig voreme Färnseh z'lande!
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
-
The Moose
- Erfahrener Benutzer
Also ich wäre ja auch gerne in Rom, aber meinen Geldbeutel und Arbeitgeber freut es, dass ich den Match am TV reinpfeiffe. Es hätte wohl schon irgendwie geklappt, aber so weiss ich dank meinem Aberglauben, dass der FCB heute gewinnt.
Bisher haben Sie ja in Italien beide male ziemlich auf den Sack bekommen, wenn ich da war...
Bisher haben Sie ja in Italien beide male ziemlich auf den Sack bekommen, wenn ich da war...
Ich glaub alle wären gern dort !!!
Lucy in the Sky hat geschrieben:Also ich möchti euch au no mit mim Unglück beläschtige...
Mir gohts öbbe glich ,und zuedämm hani no Pikett !!! Wenn dä pipser wärend em Match abgoht, fliegt är zum Fänschder uss !!
-
Schooffseggel
- Erfahrener Benutzer
-
Schooffseggel
- Erfahrener Benutzer
Ich gang eifach nit !!!
Mach kei Seich !!! Das würd mi kille !!tanner hat geschrieben:wämm muessi alüte, der führwehr, krankeauti oder polizei
so am 21.20 oder isch das früh um das de muesch cho![]()